SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LYLT haalt de tongschraper vast uit de kast!quote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
41 en een avondje gourmetten een optie?![]()
![]()
Dat is niet ongebruikelijk. Dat eenzame vrouwen 100 euro betalen aan jongeren mannen om te komen gourmetten. Tenslotte is sex toch maar overrated. Daarvoor kun je beter een satisfyer voor gebruiken. Scheelt ook met opruimen, wie weet waar die jasjes hebben gelegen.quote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
41 en een avondje gourmetten een optie?![]()
Ah, een schone tong wordt gewaardeerdquote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
LYLT haalt de tongschraper vast uit de kast!
[ afbeelding ]
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
een schone bips ook @loveyoulongtimequote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, een schone tong wordt gewaardeerd![]()
![]()
Ow staat hij er om bekend dat hij de tarrels er tussen heeft hangen dan?quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime![]()
![]()
En schone voeten!quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime
En schone voetenquote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime![]()
![]()
Zonder schone bips lach je niet echt gemakkelijkquote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijvenHee groeten!
![]()
![]()
Mag prima hoor... Onzinnig is vaak goedzinnig ofzo.quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijvenLach met een schone bips![]()
tot de volgendequote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijven![]()
![]()
geberitquote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je daar ook schone billetjes mee?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Als je maar hard genoeg spuit welquote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, lijkt me zeker zo rond de feestdagen toch zeer gebruikelijk om 100 euro te betalen aan een jongere man om gezellig te gourmetten. Ten slotte zijn die jongere mannen supergezellig!quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk. Dat eenzame vrouwen 100 euro betalen aan jongeren mannen om te komen gourmetten. Tenslotte is sex toch maar overrated. Daarvoor kun je beter een satisfyer voor gebruiken. Scheelt ook met opruimen, wie weet waar die jasjes hebben gelegen.
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien
Of aan de kapstok laten hangen bij het vluchtenquote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: