SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heerlie de peerlie voorpretquote:
quote:
chocolaquote:
Oehhh, dat is ook lekker. Lang niet gehad zegquote:
Hoe waren je feestjes?quote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
Weekend weer bijna voorbij, morgen maar weer uitrusten op het werk
Volgens mij zijn die niet meer geldig hoor.quote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een kerstzegel van 2023 voldoende zijn?
Hm nou ja boeien.. doe wel 2
Jawel en zo niet , dan tochquote:Op zondag 17 november 2024 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die niet meer geldig hoor.
Die heb ik nog nooit op maar klinkt ook goedquote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. kokossmaak.. van de KFC
Inb4 @:uitstraling met: is voor negers (zowel kokos als KFC)
ja, die dingen verlopen nietquote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja leuk. Gister was mooi en een beetje laat, vanmiddag 5000 koters en een klere herrie en de buurtjes vonden het gelukkig een goed idee om optijd naar huis te gaanquote:
Okquote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, lol.
Alleen de waarde keldert nogal, blijkbaarquote:Op zondag 17 november 2024 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op maar klinkt ook goed
[..]
ja, die dingen verlopen niet
Helemaal overprikkeld en vol met adrenalinequote:Op zondag 17 november 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja leuk. Gister was mooi en een beetje laat, vanmiddag 5000 koters en een klere herrie en de buurtjes vonden het gelukkig een goed idee om optijd naar huis te gaan![]()
Dus nu moet ik even ontprikkelen in mijn eigen bubbel voordat ik überhaupt kan slapen
Tante Ina straks boos dat ze alweer geen kerstkaart van je heeft gekregen en niet ga je van het kerstkaartenlijstje af en krijg jij er ook niet meer een van haarquote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel en zo niet , dan toch
Laat mij ook een hobby hebbenquote:
Precies, dat moeten we echt niet hebbenquote:Op zondag 17 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tante Ina straks boos dat ze alweer geen kerstkaart van je heeft gekregen en niet ga je van het kerstkaartenlijstje af en krijg jij er ook niet meer een van haar
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het goed is, staat er alleen december op de zegel en geen jaartal.quote:Als je dit jaar kerstzegels overhoudt, dan kun je die na 4 januari 2025 voor reguliere post gebruiken. Je dient dan wel bij te plakken tot het dan geldende tarief. Je kunt de kerstzegels ook tot volgend jaar bewaren en er de kerstkaarten voor 2025 mee versturen.
Er staat helaas wel 2023 op de zegelquote:Op zondag 17 november 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is, staat er alleen december op de zegel en geen jaartal.
Ja maar vind het een beetje vroeg, duurt nog 6 weken ofzo voor het kerst is. Al kwamen ze van de week ook al kerstbomen installeren op mijn werkquote:Op zondag 17 november 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij ook een hobby hebben
Heb je ook een kerst ding bij je vellen gekregen?quote:Op zondag 17 november 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, dat moeten we echt niet hebben
Oh sorry hoorquote:Op zondag 17 november 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar vind het een beetje vroeg, duurt nog 6 weken ofzo voor het kerst is. Al kwamen ze van de week ook al kerstbomen installeren op mijn werk
Mijn vellen?quote:Op zondag 17 november 2024 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook een kerst ding bij je vellen gekregen?
ik gebruik nog zegels van 10 jaar terugquote:Op zondag 17 november 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat helaas wel 2023 op de zegel
Is het KSC-adressenboek helemaal up-to-date?quote:Op zondag 17 november 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, dat moeten we echt niet hebben
Lekker duurzaamquote:Op zondag 17 november 2024 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gebruik nog zegels van 10 jaar terug![]()
foqueville is zo klein, je kunt te voet een rondje doenquote:Op zondag 17 november 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het KSC-adressenboek helemaal up-to-date?
quote:Op zondag 17 november 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het KSC-adressenboek helemaal up-to-date?
Ik span de caafs wel even inquote:Op zondag 17 november 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
foqueville is zo klein, je kunt te voet een rondje doen
Ik heb volgens mij nog nooit een kerstkaart verstuurdquote:Op zondag 17 november 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry hoor![]()
Moet een kaart naar het buitenland en dan is het altijd een beetje raden hoe snel dat gaat en als ik toch bezig ben, dan de rest ook maar
Een verrassende invalshoekquote:
Die mag je dit jaar ook weer gebruiken.quote:Op zondag 17 november 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat helaas wel 2023 op de zegel
Oh echt? Ik heb nog kerstzegels van 2023quote:Op zondag 17 november 2024 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vel kerstzegels. Als je er 2 koopt krijg je al jaren een vondels kerstbal
quote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een kerstkaart verstuurd
Ik plak er voor de zekerheid wat extraquote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag je dit jaar ook weer gebruiken.
ik zag een lieve cavia op insta die helemaal aan het relaxen was op pianomuziek, werd er gewoon jaloers vanquote:Op zondag 17 november 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik span de caafs wel even in
quote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een kerstkaart verstuurd
Koek? Wat voor koek?quote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Ja, maar goed.. jij bent ook een man.. dat is misschien andere koek
Inb4: nee een man, geen koek
Ik vind kerstkaarten leukquote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verwacht geen kerstkaarten te ontvangen. En ik ga er zelf ook geen versturen.
dindin inParis?quote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zag een lieve cavia op insta die helemaal aan het relaxen was op pianomuziek, werd er gewoon jaloers van
[..]
6 december pas plaatsen.quote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb vandaag wel al de kerstboom uitgezocht
Mannenkoek, nou goed ?quote:
Vond het vroeger altijd stom als ik heel het dorp moest rondfietsen om die kaarten te bezorgen van mijn oudersquote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Ja, maar goed.. jij bent ook een man.. dat is misschien andere koek
Inb4: nee een man, geen koek
Een ekte of een neppert?quote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb vandaag wel al de kerstboom uitgezocht
ja, kijk je mag dat doen als jij dat fijn vindtquote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik plak er voor de zekerheid wat extra
quote:
quote:
Ja, dat vind ik ook wel stomquote:Op zondag 17 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vroeger altijd stom als ik heel het dorp moest rondfietsen om die kaarten te bezorgen van mijn ouders
Daar heb je nu WhatsApp voor.quote:Op zondag 17 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vroeger altijd stom als ik heel het dorp moest rondfietsen om die kaarten te bezorgen van mijn ouders
Toch veel makkelijker om je kind daarvoor op pad te sturenquote:Op zondag 17 november 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel stom
Waarom deden ze dat zelf niet?
jaaa!!!quote:
die hele tafel die dan vol lag met kaarten om te ondertekenenquote:Op zondag 17 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja.. dan spek ik PostNL nog een beetjequote:Op zondag 17 november 2024 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kijk je mag dat doen als jij dat fijn vindt
maar het hoeft niet want, ja, het hoeft niet![]()
https://www.postnl.nl/kla(...)ruik-decemberzegels/
Bij decemberzegels tot 2008 moet je bij plakken, daarna maakt het niet meer uit
Ja, dat filmpje is zo schattigquote:Op zondag 17 november 2024 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa!!!
[..]
die hele tafel die dan vol lag met kaarten om te ondertekenen
Iedereen krijgt een paar dagen later zeker een verzoek om alsnog te gaan betalen zeker?quote:Op zondag 17 november 2024 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gebruik nog zegels van 10 jaar terug![]()
quote:
quote:
echte kerstgedachtequote:Op zondag 17 november 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. dan spek ik PostNL nog een beetje
Ik stuur tegenwoordig amper kerstkaarten dus koop ze ook nooit. Vroeger had ik aan 2 vellen nog niet genoegquote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb nog kerstzegels van 2023Dus nee, geen kerstbal gekregen
Blijkbaarquote:Op zondag 17 november 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch veel makkelijker om je kind daarvoor op pad te sturen
quote:
moet je eerst even zo leren piano spelen, of kun je dat alquote:Op zondag 17 november 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje is zo schattig
Denk niet dat ik dat met mijn caafs voor elkaar krijg
neequote:Op zondag 17 november 2024 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een paar dagen later zeker een verzoek om alsnog te gaan betalen zeker?
Maar een aantal kerstkaarten gooi ik ook bij wat mensen door de brievenbusquote:
Ik kan Vader Jacob, de vlooienmars en fur Elise, dus het zal nog wel even duren voordat ik zo kan spelenquote:Op zondag 17 november 2024 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je eerst even zo leren piano spelen, of kun je dat al
[..]
nee
quote:Op zondag 17 november 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar een aantal kerstkaarten gooi ik ook bij wat mensen door de brievenbus
Scheelt weer zegels
quote:Op zondag 17 november 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Vader Jacob, de vlooienmars en fur Elise, dus het zal nog wel even duren voordat ik zo kan spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of de caafs de vlooienmars nou echt heel rustgevend vinden
Door een eindjaar/nieuwjaarswens erbij te doen heb je meteen 2-vliegen-in1-klap.quote:Op zondag 17 november 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar een aantal kerstkaarten gooi ik ook bij wat mensen door de brievenbus
Scheelt weer zegels
Nou ja en de rest krijgt een appjequote:Op zondag 17 november 2024 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehehe
Ik stuur echt alleen naar mensen die ik heel graag mag of mensen die ook iets leuks sturen eigenlijk. Dat zijn er geen 10, dat scheelt ook
quote:Op zondag 17 november 2024 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]je kunt het proberen
live op insta dan wel alsjeblieft
Precies.. efficient willen we zijnquote:Op zondag 17 november 2024 22:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Door een eindjaar/nieuwjaarswens erbij te doen heb je meteen 2-vliegen-in1-klap.
Eentje die het schattigst eruitziet.quote:Op zondag 17 november 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet alleen even nog een caaf uitkiezen..
Dat klinkt niet zo lekker. Ik heb liever boterkoek.quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eentje die het schattigst eruitziet.
samequote:Op zondag 17 november 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja en de rest krijgt een appje
Met de vriendelijke groetjes van 4E joejoe
heb je er eentje die doof is?quote:Op zondag 17 november 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet alleen even nog een caaf uitkiezen..
quote:
de stoofpeer-noten-taart van de appie is zooo lekkerquote:Op zondag 17 november 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker. Ik heb liever boterkoek.
Kaartjes zijn idd erg leukquote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
of nog geen eens want ik heb eigenlijk niks met kerst maar vind een kaartje wel leuk omdat kaartjes![]()
[..]
heb je er eentje die doof is?
neequote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de stoofpeer-noten-taart van de appie is zooo lekkereven kijken of die toevallig morgen weer in de aanbieding is
Verdorie AHquote:
Nog beter.quote:Op zondag 17 november 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
8 december ophalen
[..]
echte
quote:Op zondag 17 november 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
740 euro voor twee personen voor twee dagen Disney.
Kijken of dat ergens anders goedkoper kan.quote:
Een foto met Mickey Mouse is 1000 euro waard, dus wat betreftquote:Op zondag 17 november 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In januari gaanquote:Op zondag 17 november 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijken of dat ergens anders goedkoper kan.
Of thuisblijven.quote:
Ik heb van de week nog gekeken en kwam op 1600/2100 euro voor 3 dagen en 2 nachten in een disney hotel.quote:Op zondag 17 november 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaartjes zijn idd erg leuk![]()
Nee, ze kunnen allemaal erg goed horen als de koelkast open gaat
Disney is alleen voor de rijken.quote:Op zondag 17 november 2024 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog gekeken en kwam op 1600/2100 euro voor 3 dagen en 2 nachten in een disney hotel.
Uhmmmm ja. Andere prioriteiten even.
Ylvi probeert te fluiten, maar haar fluit-functie is kapot, dus die klinkt als een soort doedelzak met een gaatje erin.quote:
wbquote:
Time flies etc etcquote:
Ga je de KSC op taart trakteren?quote:
Dit was voor 2 personen. Wil het helemaal niet weten als je ook nog een stel kinderen meeneemt.quote:Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Disney is alleen voor de rijken.
Volgens mij was het altijd al duur, maar nu helemaal, lol.quote:Op zondag 17 november 2024 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit was voor 2 personen. Wil het helemaal niet weten als je ook nog een stel kinderen meeneemt.
is het weer sneller weekendquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi probeert te fluiten, maar haar fluit-functie is kapot, dus die klinkt als een soort doedelzak met een gaatje erin.
quote:Op zondag 17 november 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, niet ouder worden is weer zo dramatisch
mag wel inderdaad, geklus hier in huis deze week, dat is altijd weer gestressquote:
Idd.. voor je het weet is het weer vrijdag.quote:
Ik had wel voor The Art of Marvel of New port Bay gekozen, want geen zin om ver te lopen en in een cars kamer of toystory kamer te zittenquote:Op zondag 17 november 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd al duur, maar nu helemaal, lol.
Ohja, fijn als dat voorbij is en je thuis weer je thuis isquote:Op zondag 17 november 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag wel inderdaad, geklus hier in huis deze week, dat is altijd weer gestress
Ja, zoiets kwam ik net ook tegen. Dat is nog een stukje erger.quote:Op zondag 17 november 2024 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog gekeken en kwam op 1600/2100 euro voor 3 dagen en 2 nachten in een disney hotel.
Uhmmmm ja. Andere prioriteiten even.
nieuwe vloer op de benedenverdieping, dus hoop geschuif en gesjouw met meubelsquote:Op zondag 17 november 2024 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, fijn als dat voorbij is en je thuis weer je thuis is
Ik vind dit wel heel raar hoor, dat je dit niet wilquote:Op zondag 17 november 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had wel voor The Art of Marvel of New port Bay gekozen, want geen zin om ver te lopen en in een cars kamer of toystory kamer te zitten
Eurostar was 50 euro p.p heen en 50 terug. Dus dat kwam er ook nog bij en dan had je nog niets gevreten. Uiteindelijk ging het richting de 3000 voor 2 nachten. Ja doeiiiii ik ga met kerst wel wat anders doenquote:Op zondag 17 november 2024 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat je ook kan doen is TGV tickets regelen voor 35 pp en dan 3x heen en weer rijden ofzo
maar ooook weer super lekker als het klaar is en je kunt genieten van je nieuwe vloerquote:Op zondag 17 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nieuwe vloer op de benedenverdieping, dus hoop geschuif en gesjouw met meubels
Kloptquote:Op zondag 17 november 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Kerstvakantie valt dit jaar wel oke. Vorig jaar begon die meteen met kerst
preciesquote:Op zondag 17 november 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ooook weer super lekker als het klaar is en je kunt genieten van je nieuwe vloer
Waarom zou je in de kerstvakantie willen, als je geen kinderen hebt / niet gebonden bent aan schoolvakanties ?quote:Op zondag 17 november 2024 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat voor de kerstvakantie te kijken, maar eigenlijk er net voor gaan scheelt al de helft.
Extra romantisch natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je in de kerstvakantie willen, als je geen kinderen hebt / niet gebonden bent aan schoolvakanties ?
Degene daarmee ik dan samen gaat, die is wel gebonden aan de schoolvakanties, want werkzaam in het onderwijs.quote:Op zondag 17 november 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je in de kerstvakantie willen, als je geen kinderen hebt / niet gebonden bent aan schoolvakanties ?
Je mag wel bij mij een lening sluiten hoorquote:Op zondag 17 november 2024 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien Disney nog even uitstellen tot volgend jaar, dan kan ik nog een jaartje langer sparen. En tegen die tijd zijn de prijzen nog hoger, daardoor ik het weer een jaar moet uitstellen.
Tegen hoeveel procent en welke termijn van aflossing?quote:Op zondag 17 november 2024 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij een lening sluiten hoor
quote:Op zondag 17 november 2024 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene daarmee ik dan samen gaat, die is wel gebonden aan de schoolvakanties, want werkzaam in het onderwijs.
dat is inderdaad een geldige redenquote:Op zondag 17 november 2024 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene daarmee ik dan samen gaat, die is wel gebonden aan de schoolvakanties, want werkzaam in het onderwijs.
Geen kinderen hebben maar toch nog redelijk aan schoolvakanties gebonden zijn omdat er anders op het werk geen kut te doen is (de rest van NL is namelijk wel op vakantie) en mensen helemaal gek worden als ik daar buitenom ineens een paar weken er niet benquote:Op zondag 17 november 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon alleen gaan en dan wel in de goedkope minder dure periode gaan.quote:
andere vakantie een optie? Die wisselen nog wat en zijn niet zo tegelijkertijd, de kerstvakantie is zo'n periode dat echt iedereen vrij is, overalquote:Op zondag 17 november 2024 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gooien ze het kantoor gewoon op slot.quote:Op zondag 17 november 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
zal ik de 27e december vrij nemen of "thuis werken"
Jammer voor die mensenquote:Op zondag 17 november 2024 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen kinderen hebben maar toch nog redelijk aan schoolvakanties gebonden zijn omdat er anders op het werk geen kut te doen is (de rest van NL is namelijk wel op vakantie) en mensen helemaal gek worden als ik daar buitenom ineens een paar weken er niet ben
1.13657867657676%quote:Op zondag 17 november 2024 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegen hoeveel procent en welke termijn van aflossing?
Thuiswerken. Heel NL ligt toch platquote:Op zondag 17 november 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon vrij nemen als het kan.quote:Op zondag 17 november 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij wordt er op 27 december echt geen reet gedaanquote:Op zondag 17 november 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gooien ze het kantoor gewoon op slot.
Dan kan wel. Eens zien voor voorjaar of zo.quote:Op zondag 17 november 2024 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
andere vakantie een optie? Die wisselen nog wat en zijn niet zo tegelijkertijd, de kerstvakantie is zo'n periode dat echt iedereen vrij is, overal
Wij hadden ook targets.quote:Op zondag 17 november 2024 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snij vooral mijzelf er mee in de vingers wanttargets
Targets? Werk je bij de garnalenpelfabriek ofzo?quote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook targets.
Niemand had ze gehaald.
De plannen voor het nieuwe jaar: targets worden verdubbeld, for no reason.
Want, fuck logic.![]()
![]()
![]()
Nu heb ik gelukkig geen targets meer.
quote:Op zondag 17 november 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Targets? Werk je bij de garnalenpelfabriek ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is zoquote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan wel. Eens zien voor voorjaar of zo.
Al lijkt me kerst in Disney wel echt magisch.
Eerst even de loterij (grote geldprijs) winnen, dan kan dat wel.
Ik had pas geleden een voortgangsgesprek over hoe het ervoor staat met de doelstellingen die we gesteld hebben, maar een doelstellingengesprek heeft dit jaar niet plaatsgevonden.quote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook targets.
Niemand had ze gehaald.
Want, fuck logic.![]()
![]()
![]()
Al die kutkotersquote:Op zondag 17 november 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
En lijkt me ook gewoon zo drukmaar geen idee of je daar echt last van hebt
Die zouden denk ik eerder op 24-12 harde targets hebben.quote:Op zondag 17 november 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Targets? Werk je bij de garnalenpelfabriek ofzo?
wij hadden ook ooit targets, die haalden we nooitquote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook targets.
Niemand had ze gehaald.
Want, fuck logic.![]()
![]()
![]()
Krekelgeluiden...quote:Op zondag 17 november 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had pas geleden een voortgangsgesprek over hoe het ervoor staat met de doelstellingen die we gesteld hebben, maar een doelstellingengesprek heeft dit jaar niet plaatsgevonden.
Goed verhaal welquote:Op zondag 17 november 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij hadden ook ooit targets, die haalden we nooit
toen kwam corona en was er extra motivatie nodig en werd er werd gespeeld met de cijfertjes en haalden we de targets wel
en daarna moest er bezuinigd worden 'want het gaat slecht'
say what
Bij mij is het soort van inherent aan het soort werk dat ik doe. Als mijn caseload massaal op vakantie is zit ik uit mijn neus te vreten dus kan ik net zo goed zelf ook op vakantie gaan. Dus ja, dan maar altijd voor de hoofdprijsquote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook targets.
Niemand had ze gehaald.
Want, fuck logic.![]()
![]()
![]()
Dus ging het in het gesprek over de doelstellingen van vorig jaar.quote:
oh dat is chillquote:Op zondag 17 november 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had pas geleden een voortgangsgesprek over hoe het ervoor staat met de doelstellingen die we gesteld hebben, maar een doelstellingengesprek heeft dit jaar niet plaatsgevonden.
quote:
quote:
Dat vond ik in de herfstvakantie al erg in Naturalis.quote:
ik welquote:Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het hele jaar geen doelstelling en geen voortgangsgesprek gehad
Volgens Los werk je bij een garnalenpelfabriek.quote:Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij is het soort van inherent aan het soort werk dat ik doe. Als mijn caseload massaal op vakantie is zit ik uit mijn neus te vreten dus kan ik net zo goed zelf ook op vakantie gaan. Dus ja, dan maar altijd voor de hoofdprijs
Ben je de baas van een garnalenpelfabriek?quote:
dan kan het allemaal magisch zijn met kerst, als je daar niet van kan genieten dan maakt het ook niet uitquote:Op zondag 17 november 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vond ik in de herfstvakantie al erg in Naturalis.
En haal je die ook altijd? Of stel je ze bij als je denkt dat je ze niet gaat halen?quote:
Ook primaquote:Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ging het in het gesprek over de doelstellingen van vorig jaar.
Met SMACquote:Op zondag 17 november 2024 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou ook wel moeten anders vreet je droog brood en macaroni met zo’n klein blikje puree
Zo zou je het ook kunnen noemen. Ik pel wel eens wat afquote:Op zondag 17 november 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens Los werk je bij een garnalenpelfabriek.
Het is lastig.quote:Op zondag 17 november 2024 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En haal je die ook altijd? Of stel je ze bij als je denkt dat je ze niet gaat halen?
Al heb ik me in een pretpark eigenlijk nooit aan mensen geërgerdquote:Op zondag 17 november 2024 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan kan het allemaal magisch zijn met kerst, als je daar niet van kan genieten dan maakt het ook niet uit![]()
dat is het allerbestequote:Op zondag 17 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al heb ik me in een pretpark eigenlijk nooit aan mensen geërgerd
Ook niet in de wachtrij, dat er dan van die stinkerds voor je staan met een vieze oksel en mondgeur of ineens besluiten iets ranzig uit de rugzak op te duiken en daar een beetje kazig en smekkend te gaan staan eten? Of dat er van die pubers met puberzweet voor je staan?quote:Op zondag 17 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al heb ik me in een pretpark eigenlijk nooit aan mensen geërgerd
Goede periode om wat dingen bij te werken hier.quote:Op zondag 17 november 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wordt er op 27 december echt geen reet gedaan
Waarschijnlijk omdat ik in een pretpark ook weer een klein kind ben.quote:
Ja, ik ging slapen.quote:het is alweer bijna elf uuur, wat een onzin
Context is allesquote:Op zondag 17 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen. Ik pel wel eens wat af
Iedereen heeft nog een kind in zich.quote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje wat ik als klein kind had, geen zin om op zondag te gaan slapen want dan is het weekend voorbij
Welterusten Luctorquote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik in een pretpark ook weer een klein kind ben.
[..]
Ja, ik ging slapen.![]()
Nee, nooit last van gehad.quote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet in de wachtrij, dat er dan van die stinkerds voor je staan met een vieze oksel en mondgeur of ineens besluiten iets ranzig uit de rugzak op te duiken en daar een beetje kazig en smekkend te gaan staan eten? Of dat er van die pubers met puberzweet voor je staan?
quote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje wat ik als klein kind had, geen zin om op zondag te gaan slapen want dan is het weekend voorbij
ik wil me ook meer richting bed gaan bewegenquote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik in een pretpark ook weer een klein kind ben.
[..]
Ja, ik ging slapen.![]()
Series die ik nog moet kijkenquote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede periode om wat dingen bij te werken hier.
Meestal ruik ik dat soort mensen in het OV.quote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet in de wachtrij, dat er dan van die stinkerds voor je staan met een vieze oksel en mondgeur of ineens besluiten iets ranzig uit de rugzak op te duiken en daar een beetje kazig en smekkend te gaan staan eten? Of dat er van die pubers met puberzweet voor je staan?
Kerstfilms/series kunnen dan niet meer hequote:Op zondag 17 november 2024 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Series die ik nog moet kijken
quote:Op zondag 17 november 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nooit last van gehad.
Dus dan ben ik dat waarschijnlijk zelf![]()
Ohquote:Op zondag 17 november 2024 22:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kerstfilms/series kunnen dan niet meer he
Ik ga dan ook bijna nooit met ‘de burgerrups’quote:Op zondag 17 november 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal ruik ik dat soort mensen in het OV.
Ik ben ook meer avondmens, maar met een wekker die om 6 uur gaat.quote:Op zondag 17 november 2024 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit herken ik wel
of het heel laat naar bed willen 'want het kan en het is weekend en ik ga toch niet vroeg slapen, halloooooo'
en ben echt een avondmens, jij geloof ik ook
[..]
ik wil me ook meer richting bed gaan bewegen
haha nee, geen home alone?quote:Op zondag 17 november 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Scheelt dat ik die niet kijk
is wel verstandigquote:Op zondag 17 november 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook meer avondmens, maar met een wekker die om 6 uur gaat.Moet ik wel op tijd gaan slapen.
quote:Op zondag 17 november 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal ruik ik dat soort mensen in het OV.
Burgerrupsquote:Op zondag 17 november 2024 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga dan ook bijna nooit met ‘de burgerrups’
Meer Harry Potter en dan de hele serie over een aantal dagen uitgesmeerdquote:Op zondag 17 november 2024 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee, geen home alone?
[..]
is wel verstandig
Lekker de hele trein onderkotsen.quote:Op zondag 17 november 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burgerrups![]()
Ik alleen als het handig is met alcoholdrinken / parkeren
Ik weet nog wel dat ik ooit in de tram naar Scheveningen stond.. en daar stond ik naast een of andere zwetende Fransoos.. en ik kon niet weg, want de hele tram stond volquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker de hele trein onderkotsen.
Yupquote:Op zondag 17 november 2024 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit herken ik wel
of het heel laat naar bed willen 'want het kan en het is weekend en ik ga toch niet vroeg slapen, halloooooo'
en ben echt een avondmens, jij geloof ik ook
[..]
Net die Fransen in de kast bij AlloAllo.quote:Op zondag 17 november 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik ooit in de tram naar Scheveningen stond.. en daar stond ik naast een of andere zwetende Fransoos.. en ik kon niet weg, want de hele tram stond vol
Nou echt![]()
Kan nog komenquote:Op zondag 17 november 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan.
Ja, maar [insert] alcohol = geheid geen laatste trein terug.quote:Op zondag 17 november 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burgerrups![]()
Ik alleen als het handig is met alcoholdrinken / parkeren
Even een uurtje slapen op een barkruk en je kan de eerste trein nemenquote:Op zondag 17 november 2024 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar [insert] alcohol = geheid geen laatste trein terug.
De tram naar Scheveningen, deja vuquote:Op zondag 17 november 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik ooit in de tram naar Scheveningen stond.. en daar stond ik naast een of andere zwetende Fransoos.. en ik kon niet weg, want de hele tram stond vol
Nou echt![]()
In de prullenbak en als ie dan kiepert zo flep op de vloer.quote:Op zondag 17 november 2024 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker de hele trein onderkotsen.
Ook regelmatig met OV ergens heen gegaan om te kunnen drinken en dan de laatste trein missenquote:Op zondag 17 november 2024 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben laatst wel een keer gestrand in een of ander station ergens in Helmondquote:Op zondag 17 november 2024 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de prullenbak en als ie dan kiepert zo flep op de vloer.
Ja neequote:
Hebben ze nog zulke prullenbakken?quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de prullenbak en als ie dan kiepert zo flep op de vloer.
Goede afvaltechniek wel.quote:Op zondag 17 november 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Had vanmiddag nog een kazige Turkse kerel voor me staan in de supermarkt met een opvallend harige rug, ik kijken, nog een keer kijken en daarna had ik geen honger meer.
Ja dit soort dingen dus. En dan al lallend mijn vent opbellen en heeeejjjj sgat… kunjeme evuh halu want de trein is weg. Zomaar weggggquote:Op zondag 17 november 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben laatst wel een keer gestrand in een of ander station ergens in HelmondToen maar een Uber gepakt, want de volgende trein ging over 5 uur.
Gewoon even een ticket boeken naar Turkijequote:
Geen idee. Dit weet ik nog van vroeger.quote:Op zondag 17 november 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze nog zulke prullenbakken?
De KSC ging uit als een nachtkaarsquote:
Wat is dan een dagkaars?quote:Op zondag 17 november 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De KSC ging uit als een nachtkaars
nee, maar ben wel die kant op het aan het gaan. Ben niet de beste met 'in bed gaan liggen, ogen dicht ennnnn slapen'quote:
Trustequote:Op zondag 17 november 2024 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, maar ben wel die kant op het aan het gaan. Ben niet de beste met 'in bed gaan liggen, ogen dicht ennnnn slapen'maar fijne avond alvast
Ach lukt toch niet, nu gewoon bier drinken een film opzetten, om 4:00 in slaap vallen en 4:30 de wekker weer.quote:Op zondag 17 november 2024 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 5 uur weer de wekker
Nu wel tijd om te slapen.
Hier ook, nog te wakkerquote:Op zondag 17 november 2024 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 5 uur weer de wekker
Nu wel tijd om te slapen.
Eten. jij?quote:Op maandag 18 november 2024 02:14 schreef datismijnmening het volgende:
Wat voor leuke dingen gaan we vandaag doen?
Kan je niet beter aan je kussen gaan ruiken?quote:Op maandag 18 november 2024 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga een glas rowij inschenken en London Grammar luisteren
Dat is stap 2quote:Op maandag 18 november 2024 02:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet beter aan je kussen gaan ruiken?
ohquote:Op maandag 18 november 2024 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De roodstaart van mijn oma
Lekker man bahtjes @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 18 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet wat de beste manier is om geld over te schrijven naar de thaise rekening.
1. ik wissel thaise baht om in in de revolut app en transfer het naar de thaise rekening in thaise baht
2. transfer euros naar de thaise bankrekening
Nee regende ook. Ben ergens gaan eten. Denk dat het inmiddels gemaakt is want zag de grote stroomwagen weer vertrekkenquote:Op maandag 18 november 2024 05:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen 30 graden in je huisje?
1. Hoe kom je aan die Thaise baht?quote:Op maandag 18 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet wat de beste manier is om geld over te schrijven naar de thaise rekening.
1. ik wissel thaise baht om in in de revolut app en transfer het naar de thaise rekening in thaise baht
2. transfer euros naar de thaise bankrekening
in de revolut app kan je omwisselen. Mensen hier zeggen dat dat het voordeligst is. Omwisselen in de app en dan overmaken naar de thaise rekeningquote:Op maandag 18 november 2024 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. Hoe kom je aan die Thaise baht?
Gewoon even kijken naar wat de fees in beide gevallen zou zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de revolut app kan je omwisselen. Mensen hier zeggen dat dat het voordeligst is. Omwisselen in de app en dan overmaken naar de thaise rekening
Slapende hont!quote:
ja maar dan met schelpjes. Dat klinkt als strandquote:Op maandag 18 november 2024 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn dat van die klingelklangel dingen?
Had grotere schelpjes verwachtquote:Op maandag 18 november 2024 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan met schelpjes. Dat klinkt als strand
quote:Op maandag 18 november 2024 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan met schelpjes. Dat klinkt als strand
Ja weet ik niet, gewoonquote:
ja hequote:Op maandag 18 november 2024 07:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, gewoonMaar leuk hoor
hoor ik hier ook niet.quote:Op maandag 18 november 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geluid van schreeuwende kinderen erbij.
ook niet ideaalquote:Op maandag 18 november 2024 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoor ik hier ook niet.
Alleen soms het gehuil en geblaf van een kudde honden hier
nee en dat is al een paar keer echt een uur lang door gegaanquote:
Klingelquote:Op maandag 18 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds niet gehoord
Worden die kut honden daar nooit afgeschoten?quote:Op maandag 18 november 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en dat is al een paar keer echt een uur lang door gegaanStaan ze met zijn 5-en hier te blaffen. geen idee waarom
Willen vast ook crispy pork XL.quote:Op maandag 18 november 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en dat is al een paar keer echt een uur lang door gegaanStaan ze met zijn 5-en hier te blaffen. geen idee waarom
Daar kan je lekker en gezellig buiten zitten. Jou tuin/balkon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |