SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heerlie de peerlie voorpretquote:
quote:
chocolaquote:
Oehhh, dat is ook lekker. Lang niet gehad zegquote:
Hoe waren je feestjes?quote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
Weekend weer bijna voorbij, morgen maar weer uitrusten op het werk
Volgens mij zijn die niet meer geldig hoor.quote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een kerstzegel van 2023 voldoende zijn?
Hm nou ja boeien.. doe wel 2
Jawel en zo niet , dan tochquote:Op zondag 17 november 2024 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die niet meer geldig hoor.
Die heb ik nog nooit op maar klinkt ook goedquote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. kokossmaak.. van de KFC
Inb4 @:uitstraling met: is voor negers (zowel kokos als KFC)
ja, die dingen verlopen nietquote:Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een kerstzegel van 2023 voldoende zijn?
Hm nou ja boeien.. doe wel 2
Ja leuk. Gister was mooi en een beetje laat, vanmiddag 5000 koters en een klere herrie en de buurtjes vonden het gelukkig een goed idee om optijd naar huis te gaanquote:
Okquote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, lol.
Alleen de waarde keldert nogal, blijkbaarquote:Op zondag 17 november 2024 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op maar klinkt ook goed
[..]
ja, die dingen verlopen niet
Helemaal overprikkeld en vol met adrenalinequote:Op zondag 17 november 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja leuk. Gister was mooi en een beetje laat, vanmiddag 5000 koters en een klere herrie en de buurtjes vonden het gelukkig een goed idee om optijd naar huis te gaan![]()
Dus nu moet ik even ontprikkelen in mijn eigen bubbel voordat ik überhaupt kan slapen
Tante Ina straks boos dat ze alweer geen kerstkaart van je heeft gekregen en niet ga je van het kerstkaartenlijstje af en krijg jij er ook niet meer een van haarquote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel en zo niet , dan toch
Laat mij ook een hobby hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |