Ja, dan is de vergelijking toch ook krom?quote:Op zondag 17 november 2024 22:03 schreef ISVV het volgende:
In dat artikel staan wel rake dingen. Mijn vriendin en ik (zij zwanger en ik grote eter) kunnen zo 35 euro bij de Mac aftikken. Ik vind het nogal. Als we wat halen van de snackbar zijn we 20 euro kwijt (bij de Mac wel twee drankjes, van de snackbar delen we de milkshake).
Bij de snackbar ben je dan echt geen 40 euro kwijt. Ik tezamen met een andere volwassen vent kom niet eens aan de 20 euro. Laat staan met 2 kinderen erbij voor 40 euro.quote:Op zondag 17 november 2024 21:05 schreef Leandra het volgende: [..] Ga voor de lol voor je gezin met kinderen eens bij de snackbar om de hoek halen... wordt niet veel goedkoper.
Zeker.quote:Op zondag 17 november 2024 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dan is de vergelijking toch ook krom?
Nou, een paar maanden geleden was mijn kleinzoon hier, we hebben bij de snackbar een gezinszak patat, een bakje satésaus en 2 snacks pp besteld (okay, wel bourgondische kroketten) en daar was ik ¤ 38,= voor kwijt, hadden we geen mayo en drinken voor, want we aten thuis.quote:Op zondag 17 november 2024 22:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bij de snackbar ben je dan echt geen 40 euro kwijt. Ik tezamen met een andere volwassen vent kom niet eens aan de 20 euro. Laat staan met 2 kinderen erbij voor 40 euro.
Ok, eerlijk is eerlijk: bij de McD lukt dat ook niet. Twee medium menu's en twee Happy meals is ook nog geen 40 euro. Verschil is wel dat ik bij een snackbar voor een soortgelijke maaltijd wél vol zit.
quote:Hi, mag ik om *18.00 uur* afhalen:
• Gezinszak friet groot zonder zout
• 4 Bourgondische kroketten
• 4 Frikadellen
• 1 Sitostick
• 1 Bakje Satésaus klein
Groetjes Leandra
Mwa ik vind de mc plant juist een prima burger om met de tijd mee te gaan, en hij smaakt best oke.quote:Op zondag 17 november 2024 19:24 schreef Poepz0r het volgende: [..] Dat niet alleen. Wat niet vermeld wordt maar wat ik veel hoor van ouders is dat zij er gewoon niet meer komen omdat de McDonalds totaal niet meer is waar het voor stond namelijk fastfood. Niemand zit te wachten op veggie troep,mcplant etc. Schoenmaker blijf bij je leest.
Sitostickquote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was mijn kleinzoon hier, we hebben bij de snackbar een gezinszak patat, een bakje satésaus en 2 snacks pp besteld (okay, wel bourgondische kroketten) en daar was ik ¤ 38,= voor kwijt, hadden we geen mayo en drinken voor, want we aten thuis.
Het verraste mij ook dat we goedkoper met z'n vieren naar de Mac hadden kunnen gaan, zeker met de deals in de app op dat moment.
Even de bestelling opgezocht in WhatsApp:
[..]
Hela Curry er over heen en gaanquote:Op maandag 18 november 2024 03:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sitostickgezin met smaak @:de_boswachter
Voor een zelfde soort bestelling?quote:Op maandag 18 november 2024 06:10 schreef Ynske het volgende:
Gemiddeld bij de mc 28 euro kwijt, 2 volwassenen en 1 kind.
Voor dezelfde mensen bij de friture 15,85
1 menu, 1 happy meal, een losse burger en een cheeseburgerquote:Op maandag 18 november 2024 08:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor een zelfde soort bestelling?
Die 4 kroketten en 4 frikandellen zijn alleen al 20 euro als het niet ietsje meer is.quote:Op zondag 17 november 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een paar maanden geleden was mijn kleinzoon hier, we hebben bij de snackbar een gezinszak patat, een bakje satésaus en 2 snacks pp besteld (okay, wel bourgondische kroketten) en daar was ik ¤ 38,= voor kwijt, hadden we geen mayo en drinken voor, want we aten thuis.
Het verraste mij ook dat we goedkoper met z'n vieren naar de Mac hadden kunnen gaan, zeker met de deals in de app op dat moment.
Even de bestelling opgezocht in WhatsApp:
[..]
Klopt, ik was ook verbaasd, dus foto van de bon gemaakt.quote:Op maandag 18 november 2024 10:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 kroketten en 4 frikandellen zijn alleen al 20 euro als het niet ietsje meer is.
¤ 29,85quote:Hi, mag ik om *18.00 uur* (of eerder) afhalen:
• Gezinszak friet klein zonder zout
• 4 Bourgondische kroketten
• 3 Frikadellen
• 1 Sitostick
• 1 Bakje Satésaus klein
Groetjes Leandra
4 euro voor een febo kroketquote:Op zondag 17 november 2024 23:04 schreef 111210 het volgende:
Hier is de snackbar ook belachelijk duur en riep het al eens eerder, 2 jaar terug durfde de febo 4,- voor een kroket te vragen.
Dat hebben ze wel weer verlaagd naar 3,- maar ook dat slaat nergens meer op.
[..]
Mwa ik vind de mc plant juist een prima burger om met de tijd mee te gaan, en hij smaakt best oke.
Volgens mij is de mac hier in nederland een van de weinigen waarbij het assortiment nauwelijks veranderd.
Doe mij maar zoals in italie of frankrijk waar ze regelmatig speciale burgers hebben.
Al zijn de prijzen daar helemaal om te huilen
Dan eet je wel echt (ongezond) veel of maak je niet slim gebruik van de kortingscodes.quote:Op zondag 17 november 2024 22:03 schreef ISVV het volgende:
In dat artikel staan wel rake dingen. Mijn vriendin en ik (zij zwanger en ik grote eter) kunnen zo 35 euro bij de Mac aftikken. Ik vind het nogal. Als we wat halen van de snackbar zijn we 20 euro kwijt (bij de Mac wel twee drankjes, van de snackbar delen we de milkshake).
Maar betaal je dan meer of hetzelfde als andere BKs?quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik haal daar alleen maar met de app.
De coupons zijn vaste prijs toch?quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar betaal je dan meer of hetzelfde als andere BKs?
Dan betaal ik de prijs van de coupon.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar betaal je dan meer of hetzelfde als andere BKs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |