SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Dat zou ik meer een dierentuin noemenquote:
Vlieg blije watervogel, vlieg over de grens waar je veilig bent, de wijde mooie wereld in, vlieg blije watervogelquote:Op zondag 17 november 2024 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog anderhalf uur en eend is klaar
Deze drijft nu een beetje rond.quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlieg blije watervogel, vlieg over de grens waar je veilig bent, de wijde mooie wereld in, vlieg blije watervogel
quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
Strakblauwe lucht de hele tijd maar in die paar minuten dat ik vanaf de Jumbo naar huis moest fietsen net kreeg ik wel ineens een stortbui over mij heen.
Misschien een keer bij de voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu de zon weer eens schijnt zie ik wel dat de ramen gewassen mogen worden.
ze komen over 3 weken mn ramen wisselen aan 1 kant, tevens nieuwe deuren en klepramenquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Das wat rigoureus als je de ramen niet wil lappenquote:Op zondag 17 november 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ze komen over 3 weken mn ramen wisselen aan 1 kant, tevens nieuwe deuren en klepramen
O ja kut, moet ik ook nog steeds doen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
wel effectief, en als bonus blijft het swinters ook warmer als het goed isquote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Das wat rigoureus als je de ramen niet wil lappen
Deze hele KSC?quote:Op zondag 17 november 2024 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was een uitzending van Jambers.
Tot de volgende keer.
Doe eens niet zo extra, Wereldgozerquote:
Overdag posten ze berichten over witgoed op internetfora.quote:
Ja, dit klinkt wel als de doorsnee fokker/ fokster.quote:Op zondag 17 november 2024 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Overdag posten ze berichten over witgoed op internetfora.
'S avonds brengen ze mannen het hoofd op hol.
Ja ik liet me even gaanquote:Op zondag 17 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extra, Wereldgozer
Ben je mentaal al klaar voor het forenzenverkeer voor morgen?quote:
Zitten jullie alweer in de mentale voorbereiding?quote:Op zondag 17 november 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je mentaal al klaar voor het forenzenverkeer voor morgen?
Ik hoop dan niet dat je dringend iets nodig hebt.quote:Op zondag 17 november 2024 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Durf niet naar de winkel, uit angst om in mijn broek te poepen.
Weet niet wat ik gister gegeten of gedronken heb, maar sinds vanmorgen 3 uur is het raak.
Nog niet, maar ik geef anderen graag wat motivatie in die richting.quote:Op zondag 17 november 2024 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten jullie alweer in de mentale voorbereiding?
Of dan Loka toch maar even laten gaan.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je dringend iets nodig hebt.
hmm okayquote:Op zondag 17 november 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond is er weer een maan, groter dan normaal
Als het onbewolkt is, kunnen we dat zien.
Ja, ik denk alleen niet dat het onbewolkt is vannacht, maar goed..quote:
Diarreeremmers?quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nodig is een groot woord.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is op visite bij haar nichtje. Bij Zwolle ergens.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of dan Loka toch maar even laten gaan.
jaquote:
Wel weer van House of Marley?quote:Op zondag 17 november 2024 14:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
jabeter dan die kleine die had een wat dof geluid, deze heeft 4 standen, hij is wel een stuk groter
Ja volgens mij zag ik hem net op de site voorbij komen. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe headphone om muziek te luisteren achter de laptop (of gewoon savonds laat in de woonkamer) maar denk dat ik ook wel weer van House of Marley wil.quote:
die koptelefoon heb ik ook die is ook goedquote:Op zondag 17 november 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij zag ik hem net op de site voorbij komen. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe headphone om muziek te luisteren achter de laptop (of gewoon savonds laat in de woonkamer) maar denk dat ik ook wel weer van House of Marley wil.
We hebben dezelfde volgens mij.quote:Op zondag 17 november 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
die koptelefoon heb ik ook die is ook goed
ja dat klopt, ben er zeer tevreden mee, tis ook duurzaam gemaaktquote:Op zondag 17 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik jou die toen aangeraden.
Hij is hier na zeven jaar nog niet kapot iig.quote:Op zondag 17 november 2024 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat klopt, ben er zeer tevreden mee, tis ook duurzaam gemaakt
Dat is altijd het nadeel van de zon.quote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
nee ik bedoel dat het van gerecycled materialen gemaakt isquote:Op zondag 17 november 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is hier na zeven jaar nog niet kapot iig.
Dan kan je er weer lekker op deugneuzenquote:Op zondag 17 november 2024 14:42 schreef Karzai het volgende:
Duurzaam en recyclebaar
Bij het maken van deze speaker is niet alleen rekening gehouden met de beste kwaliteit en jouw wensen, maar ook met het milieu. Zo is de box gemaakt van natuurlijk bamboe en unieke REWIND® stof, siliconen en aluminium. De verfijnde draadloze speaker met Bluetooth technologie wordt geleverd in een plasticvrije en recyclebare verpakking.
quote:Op zondag 17 november 2024 14:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je er weer lekker op deugneuzen![]()
en het werkt ook nog goed win winquote:Op zondag 17 november 2024 14:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je er weer lekker op deugneuzen![]()
vaak genoeg dat ik even extra naar links of rechts leun om meer om het hoekje te willen zienquote:Op zondag 17 november 2024 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was weer met Skyrim bezig en was er een vijand en die vuurde ijspegels af. En als reactie daarop bukte ik (irl).
Als dat echt zou moeten ben je iig erop voorbereid.quote:Op zondag 17 november 2024 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was weer met Skyrim bezig en was er een vijand en die vuurde ijspegels af. En als reactie daarop bukte ik (irl).
Ook herkenbaar.quote:Op zondag 17 november 2024 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak genoeg dat ik even extra naar links of rechts leun om meer om het hoekje te willen zien
quote:Op zondag 17 november 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond champignonsoep maken, nu al zin in
Hou op schei uitquote:Op zondag 17 november 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je mentaal al klaar voor het forenzenverkeer voor morgen?
lekker ik heb deze in de koelkast staanquote:Op zondag 17 november 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op zondag 17 november 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
of croissantje hamkaasquote:Op zondag 17 november 2024 15:11 schreef Karzai het volgende:
kan ik ook wel gaan eten vanavond met een broodje kaas erbij
jaloersquote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Eerder op het strand met nauwelijks wind en met eb, en heeeeeeeel breed strand.
Vandaag op het hoogtepunt van de vloed en met veel wind, en dus op sommige stukken nauwelijks strand.
Lekker uitgewaaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heerlijkquote:
Mooie plaatjes, waar was dit?quote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Vandaag op het hoogtepunt van de vloed en met veel wind, en dus op sommige stukken nauwelijks strand.
Lekker uitgewaaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja kan ook wel even een cup a soup maken.quote:Op zondag 17 november 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, soepie. Goed idee. Even een opkikkertje roeren.
*stalk*quote:Op zondag 17 november 2024 15:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooie plaatjes, waar was dit?
wat ben je aan het maken?quote:Op zondag 17 november 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond even omschakelen naar iets eenvoudigers; anders sta ik de hele dag in de keuken vandaag.
lekkerrquote:Op zondag 17 november 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker ik heb deze in de koelkast staan
[ afbeelding ]
1 minuut overquote:
nomnomquote:Op zondag 17 november 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, soepie. Goed idee. Even een opkikkertje roeren.
Als je altijd dezelfde truien, broeken, ondergoed etc besteld heb je niet het probleem van dat je niet weet wat je hebtquote:Op zondag 17 november 2024 15:34 schreef kwiwi het volgende:
Vanmiddag m'n hele kledingkast opgeruimd, altijd lekker als het er weer opgeruimd uitziet. En je weer weet welke kleding je hebt
prachtig weerquote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Lekker uitgewaaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Renessequote:Op zondag 17 november 2024 15:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooie plaatjes, waar was dit?
Fijn om aan zee te zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Lekker uitgewaaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strandwandelingenquote:Op zondag 17 november 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Lekker uitgewaaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeequote:
politie zonder tandenquote:Op zondag 17 november 2024 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdammers stapelgek van jongeren die in peperdure auto’s buurt terroriseren, "gaat de hele nacht door"
Hoe dan?
Kunnen geen eigen woonruimte vinden dus wonen nog bij paps en mams, en dan heb je dus geld over om zo'n patsboot te privateleasen.quote:Op zondag 17 november 2024 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdammers stapelgek van jongeren die in peperdure auto’s buurt terroriseren, "gaat de hele nacht door"
Hoe dan?
En wij hadden een oude Tomos.quote:Op zondag 17 november 2024 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe dan?
Ik denk niet dat Ali en Mo die auto's met vakkenvullen en bloemschikken verdienen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen geen eigen woonruimte vinden dus wonen nog bij paps en mams, en dan heb je dus geld over om zo'n patsboot te privateleasen.
Dat kan. Jij kan van alles denkenquote:Op zondag 17 november 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ali en Mo die auto's met vakkenvullen en bloemschikken verdienen.
Zullen we ook onze snor en rughaar laten groeien en samen de drugshandel in gaan?quote:
Ik zal voor Nette Annet gaanquote:Op zondag 17 november 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we ook onze snor en rughaar laten groeien en samen de drugshandel in gaan?
Ik wil wel LeChuck heten dan, en ik wil vieze Jutta als secretaresse
quote:
Ḥê. The meat is sliced and sliced.quote:Op zondag 17 november 2024 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ḥê. Meụ̄xng thịy pĕn yạng ngị b̂āng
Slaapt uw varkensscherm nog?quote:Op zondag 17 november 2024 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ḥê. Meụ̄xng thịy pĕn yạng ngị b̂āng?
Hier is het niet eens dat er geen woonruimte te vinden is, maar dat bepaalde groepen mensen een patserbak belangrijker vinden dan eigen woonruimte. Dat ding leasen ze dan met 3-4 man en vervolgens rijdt een groot deel zichzelf en anderen in de vernieling omdat ze de auto natuurlijk niet onder controle hebben.quote:Op zondag 17 november 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen geen eigen woonruimte vinden dus wonen nog bij paps en mams, en dan heb je dus geld over om zo'n patsboot te privateleasen.
#Goeieouwetijd #jeugdvantegenwoordigquote:Op zondag 17 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het niet eens dat er geen woonruimte te vinden is, maar dat bepaalde groepen mensen een patserbak belangrijker vinden dan eigen woonruimte. Dat ding leasen ze dan met 3-4 man en vervolgens rijdt een groot deel zichzelf en anderen in de vernieling omdat ze de auto natuurlijk niet onder controle hebben.
En ondertussen denk ik terug aan hoe ik met m'n gammele fiets overal naartoe ging..
#vroegerwasallesbeterquote:Op zondag 17 november 2024 16:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
#Goeieouwetijd #jeugdvantegenwoordig
Vroeger gooiden we kraaltjes en spiegeltjes naar ze vanaf onze zeilschepen in Afrika, little had changedquote:Op zondag 17 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het niet eens dat er geen woonruimte te vinden is, maar dat bepaalde groepen mensen een patserbak belangrijker vinden dan eigen woonruimte. Dat ding leasen ze dan met 3-4 man en vervolgens rijdt een groot deel zichzelf en anderen in de vernieling omdat ze de auto natuurlijk niet onder controle hebben.
En ondertussen denk ik terug aan hoe ik met m'n gammele fiets overal naartoe ging..
Ik ook. Maar van de week was het weer raak hier, macht over het stuur verloren in een bocht en auto met een vader en 3 kinderen erin frontaal geraaktquote:Op zondag 17 november 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dat kan ook natuurlijk. Ik hoop gewoon dat ze een boom uitzoeken en niet iemand anders.
Dit soort teringtuigquote:Op zondag 17 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mja wel eigenlijk zin om wild te dansen in de melkweg bij een of ander vaag bandje ben nog drie dagen vrijquote:Op zondag 17 november 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen al gedeeld wat ie gaat avondeten?of snacken?
of tvkijken?
Vanavond weer heel holland baktal kijk ik dat meestal op maandag terug
Wrap met gebakken kip, tomaat en een yoghurt saus voor mij.quote:Op zondag 17 november 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
of tvkijken?
ik heb nog geen idee wat ik ga eten, wat makkelijks denk ik, misschien zo wat doppindas pakkenquote:Op zondag 17 november 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
of tvkijken?
Leuke naam daarvoorquote:Op zondag 17 november 2024 16:27 schreef Karzai het volgende:
ik ga seventies sate eten vanavond, augurkje, worst en kaas op een stokje
quote:Fireworks likely caused the death of a baby red panda at Edinburgh Zoo, as she became so stressed she choked on her own vomit, experts from the Royal Zoological Society of Scotland (RZSS) reported.
The three-month-old red panda, Roxie, died on November 5, Bonfire Night in the UK. RZSS, which manages the zoo, is now calling for stricter fireworks regulations, citing animal welfare risks and a petition signed by over 1 million people.
Red pandas are endangered, with their numbers declining in the wild.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 17 november 2024 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja wel eigenlijk zin om wild te dansen in de melkweg bij een of ander vaag bandje ben nog drie dagen vrij
Lekker lekker, en hmm aardappelenquote:Op zondag 17 november 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wrap met gebakken kip, tomaat en een yoghurt saus voor mij.
Geprakte aardappelen en broccoli voor de kleine.
Doppinda's zijn een goede tussendoor snackquote:Op zondag 17 november 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee wat ik ga eten, wat makkelijks denk ik, misschien zo wat doppindas pakken
Luinge en Jol floten toch?quote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Legends wedstrijd. Leuk om ze weer eens te zien was spelen.
Wie is Boni en waarom heeft die alle kruidnootjes gestolen?quote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is te merken dat de Boni dicht isWat een slagveld bij de AH.
Maar ik heb Kruidnootjes.
We hebben zes miljoen mensen teveel in Nederland eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is te merken dat de Boni dicht isWat een slagveld bij de AH.
Maar ik heb Kruidnootjes.
Boni was een supermarktquote:Op zondag 17 november 2024 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie is Boni en waarom heeft die alle kruidnootjes gestolen?
Ik kan de chocolate chip kruidnootjes aanbevelen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Godver, nu heb ik ook trek.
* Nattekat schoenen aan trekt
uitverkochtquote:Op zondag 17 november 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat houdt je tegen?
[..]
Lekker lekker, en hmm aardappelen
[..]
Doppinda's zijn een goede tussendoor snacken iets makkelijks is wel lekker op de zondag
Maar hij is hier nu weg dus ik zal het voortaan over de nettorama hebbenquote:Op zondag 17 november 2024 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu nog steeds niet weten wie of wat Boni is...
wat is dat?quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij is hier nu weg dus ik zal het voortaan over de nettorama hebben
Het huismerk van de Colruytquote:Op zondag 17 november 2024 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die zit hier wel itt Boni. Maar aan de andere kant van Eindhoven, dus kom ik daar nooitquote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij mist Boni hè?quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de chocoladecroissants houden.quote:Op zondag 17 november 2024 16:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij mist Boni hè?
@:Wereldgozer
Ja, klopt. Jol de eerste helft. Nu Luinge de tweede.quote:Op zondag 17 november 2024 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luinge en Jol floten toch?
Nou hoeft het niet meer.quote:Op zondag 17 november 2024 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vieze man Joep genotquote:Op zondag 17 november 2024 16:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij mist Boni hè?
@:Wereldgozer
Ik zit nog steeds te wachten tot de Boni in Emmen eindelijk een keer een Nettorama gaat worden.quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op zondag 17 november 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook mijn laatste spul op Marktplaats is verkocht![]()
Laatste verkoop heeft wel een hoop moeite gekostmensen die niet meer reageren, mensen die alleen dingen willen ruilen, mensen die met andere diensten willen betalen. Gedoetjes.
O ja heb ook nog wat spullen te koop staan die wat traag gaan.quote:Op zondag 17 november 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook mijn laatste spul op Marktplaats is verkocht![]()
Laatste verkoop heeft wel een hoop moeite gekostmensen die niet meer reageren, mensen die alleen dingen willen ruilen, mensen die met andere diensten willen betalen. Gedoetjes.
Jezus.quote:Op zondag 17 november 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Marktplaats is kut.
Ik was eens op zoek naar iets, weet niet eens meer wat. Stond op Marktplaats. Bod gedaan, geen reactie. Gevraagd of er nog een reactie ging komen. "Ja ik wil het helemaal niet verkopen, was alleen maar nieuwsgierig wat mensen zouden bieden!"![]()
Hef jezelf op joh stuk verdriet.
Nooit meer Marktplaats.
Bommen op Marktplaats.
Zoooo snelquote:Jacob Kiplimo heeft bij de 39ste editie van de Zevenheuvelenloop het wereldrecord op de 15 kilometer verpulverd. De 24-jarige Ugandees kwam in Nijmegen na 40.42 minuten over de streep.
Wat wilde ze precies bij je schoonmaken?quote:
Ik heb ook wat muziekspul in de verkoop, voor een heel schappelijke prijs omdat ik er gewoon snel vanaf wil. Gaan mensen daar ook lastig over doen. Dan moeten ze maar iemand anders zoeken.quote:Op zondag 17 november 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Net als met m'n badkamerkast vorig jaar, dat die doos tig keer zei hoe duur het wel niet wasHaal hem dan lekker bij de Jysk ofzo.
Hoe smaken de kruidnootjes?quote:Op zondag 17 november 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het ook heel druk in de AH. En dat heeft niets met de Boni te maken.
Marktplaats is qua gebruikers net als X/Twitter. De meeste die reageren zijn tuig.quote:Op zondag 17 november 2024 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat muziekspul in de verkoop, voor een heel schappelijke prijs omdat ik er gewoon snel vanaf wil. Gaan mensen daar ook lastig over doen. Dan moeten ze maar iemand anders zoeken.
Ze hadden het beter Slangenkuil kunnen noemen. Of Mesthoop of zo.quote:Op zondag 17 november 2024 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marktplaats is qua gebruikers net als X/Twitter. De meeste die reageren zijn tuig.
Soms gaat het ook wel soepeltjes. Heb ook mijn Ableton Push 2 verkocht (quote:Op zondag 17 november 2024 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marktplaats is qua gebruikers net als X/Twitter. De meeste die reageren zijn tuig.
Ik noem mezelf Brutus en wil Suzan Schulting.quote:Op zondag 17 november 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we ook onze snor en rughaar laten groeien en samen de drugshandel in gaan?
Ik wil wel LeChuck heten dan, en ik wil vieze Jutta als secretaresse
Ik laatst ook toen ik mijn ikea kast gratis er op had gezet en ze hem na een half uurtje al hadden opgehaaldquote:Op zondag 17 november 2024 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms gaat het ook wel soepeltjes. Heb ook mijn Ableton Push 2 verkocht () en daar kwam een heel dankbare jongeman uit Eindhoven voor.
De muziekcarrière is voorbij?quote:Op zondag 17 november 2024 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms gaat het ook wel soepeltjes. Heb ook mijn Ableton Push 2 verkocht () en daar kwam een heel dankbare jongeman uit Eindhoven voor.
normaal is overhyped.quote:Op zondag 17 november 2024 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik me natuurlijk vol vreten met kruidnoten ipv normaal avondeten
Welkom in het burgerlullenbestaan.quote:Op zondag 17 november 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rock 'n roll leven is wel klaar.
Wanneer is Cali uitgerekend?quote:Op zondag 17 november 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rock 'n roll leven is wel klaar.
Jij dus ook aan de kruidnoten?quote:Op zondag 17 november 2024 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanavond broccoli eten maar die was op.
Wat mogen we wel nogquote:Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Gerrit Hiemstra mag je niet meer op vakantie.
https://www.linkedin.com/(...)641715227619328-wsYj
Ik word altijd heel erg moe van mensen die druk zijn met anderen te vertellen wat ze moeten doen of laten.quote:Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Gerrit Hiemstra mag je niet meer op vakantie.
https://www.linkedin.com/(...)641715227619328-wsYj
200 gr is niksquote:Op zondag 17 november 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb die zak kruidnoten van vanmiddag al op. Gelukkig had ik er 2 gekocht.
#trotsquote:Op zondag 17 november 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooie is dat hij met zijn bedrijf heel rijk is geworden door klimaatveranderingquote:Op zondag 17 november 2024 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word altijd heel erg moe van mensen die druk zijn met anderen te vertellen wat ze moeten doen of laten.
Jij toch ook?quote:Op zondag 17 november 2024 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie is dat hij met zijn bedrijf heel rijk is geworden door klimaatverandering
laat het los doe waar je je goed bij voeltquote:Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier een beetje te kloten met dopjes op flessen, recyclen van plakkerige kutblikjes, warme chocomel drinken door een papieren rietje, mijn eigen zakjes en tasjes mee te leuren, de verwarming uit of sowieso lager, minder vlees vreten, geen kinderen, lokaal kopen, noem maar op.
Maar oh noes, ik ga eens in de vijf jaar met het vliegtuig.
Denk dat mensen het daarom ook langzaam wel moe worden. Doe je je best en is er weer iemand die je gaat vertellen dat je het niet doet.quote:Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier een beetje te kloten met dopjes op flessen, recyclen van plakkerige kutblikjes, warme chocomel drinken door een papieren rietje, mijn eigen zakjes en tasjes mee te leuren, de verwarming uit of sowieso lager, minder vlees vreten, geen kinderen, lokaal kopen, noem maar op.
Geen kinderen is gewoon vliegprivilege hebben. Klaar.quote:Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat staat ook in dat artikel, dat jongeren een balans zoeken tussen duurzaam zijn maar toch ver reizen. Maar NEIN VER REIZEN MAG NIET MEERquote:Op zondag 17 november 2024 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mensen het daarom ook langzaam wel moe worden. Doe je je best en is er weer iemand die je gaat vertellen dat je het niet doet.
Pensioen en zorgprivilege schuif je dan wel aan de kant. Niemand om je billen te wassen straks.quote:Op zondag 17 november 2024 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen kinderen is gewoon vliegprivilege hebben. Klaar.
Ik heb een halve kg gekocht.quote:Op zondag 17 november 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Los z'n dochters krijgen het druk later.quote:Op zondag 17 november 2024 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pensioen en zorgprivilege schuif je dan wel aan de kant. Niemand om je billen te wassen straks.
Taylor Swift vliegt net zoveel als heel dit forum bij elkaar. Gewoon haar vastbinden in de kelder van Dimmy, dan kan iedereen reizen hier.quote:Op zondag 17 november 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
ook nog onze AOW bij elkaar ploeteren. Zo vader zo dochtersquote:Op zondag 17 november 2024 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los z'n dochters krijgen het druk later.
quote:Op zondag 17 november 2024 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat staat ook in dat artikel, dat jongeren een balans zoeken tussen duurzaam zijn maar toch ver reizen. Maar NEIN VER REIZEN MAG NIET MEER
Waarschijnlijk geschreven door iemand die als twintiger al lekker heeft gereisd.
Als ik alleen en ellendig ben is mijn leven misschien wel gewoon voltooid.quote:Op zondag 17 november 2024 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pensioen en zorgprivilege schuif je dan wel aan de kant. Niemand om je billen te wassen straks.
Ja als je maar gaat lopen. Liften mag, maar alleen bij huifkarren instappen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]je kan toch gewoon ver reizen als je wil?
hoezo? ik zie nog geen berperkingen daartoe hoorquote:Op zondag 17 november 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je maar gaat lopen. Liften mag, maar alleen bij huifkarren instappen.
Zelfs als je niet alleen bent is het dan misschien wel gewoon klaar. Mijn ouders gaan nog iedere zondag op bezoek bij een man die ooit mijn oom was, nu is er weinig meer van over.quote:Op zondag 17 november 2024 17:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik alleen en ellendig ben is mijn leven misschien wel gewoon voltooid.
Nee ze willen je een schuldgevoel aanpraten. Als Spanje weer wegspoelt komt dat door de toeristen.quote:
Ik weet niet hoe ik daar over 40 jaar tegenaan kijk, maar voor nu hoeft dat van mij echt niet. Op de dood liggen wachten of de dood als verlossing zou ik graag willen overslaan.quote:Op zondag 17 november 2024 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs als je niet alleen bent is het dan misschien wel gewoon klaar. Mijn ouders gaan nog iedere zondag op bezoek bij een man die ooit mijn oom was, nu is er weinig meer van over.
weet je hoeveel gif er gebruikt wordt voor onze tulpjesquote:Op zondag 17 november 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat half China en Japan hier door de bollenvelden stampt vergeten we even. Het probleem ligt echt bij de West-Europese jongeren.
Dan betaal je voortaan lekker 25 euro voor een bosje tulpjes, ook goed.quote:Op zondag 17 november 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
weet je hoeveel gif er gebruikt wordt voor onze tulpjes
Die moeten gewoon ophouden om als digital nomad in azie in hun olifantenbroek rond te stampen op zoek naar zichzelf en de zoveelste full moon party.quote:Op zondag 17 november 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat half China en Japan hier door de bollenvelden stampt vergeten we even. Het probleem ligt echt bij de West-Europese jongeren.
@Dr_Flash heb je deze al op je lijstje?quote:Op zondag 17 november 2024 18:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die moeten gewoon ophouden om als digital nomad in azie in hun olifantenbroek rond te stampen op zoek naar zichzelf en de zoveelste full moon party.
Maar we zijn wel gewoon lekker zo humble want we hebben het leven in een ander werelddeel geleefd
ik koop gewoon helemaal geen tulpen meer, maja laat je niet zo opnaaien door al dat gedoequote:Op zondag 17 november 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan betaal je voortaan lekker 25 euro voor een bosje tulpjes, ook goed.
Dacht bij de Marokkaanse jongerenquote:Op zondag 17 november 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Haha olifantenbroek?quote:Op zondag 17 november 2024 18:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die moeten gewoon ophouden om als digital nomad in azie in hun olifantenbroek rond te stampen op zoek naar zichzelf en de zoveelste full moon party.
Maar we zijn wel gewoon lekker zo humble want we hebben het leven in een ander werelddeel geleefd
Ja. Ik hou het niet meer bij trouwens hoorquote:Op zondag 17 november 2024 18:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:Dr_Flash heb je deze al op je lijstje?
Klein beetje maar.quote:
Lekker subsidie-euro's binnenharken.quote:
Precies. Rare gewoonte, die tulpen.quote:Op zondag 17 november 2024 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik koop gewoon helemaal geen tulpen meer, maja laat je niet zo opnaaien door al dat gedoe
Als reisbestemming om zichzelf te vinden?quote:Op zondag 17 november 2024 18:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:Dr_Flash heb je deze al op je lijstje?
Die subsidies moeten we eraf gooien. Nu is het elke keer gezeik als er wat veranderd.quote:Op zondag 17 november 2024 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker subsidie-euro's binnenharken.
Denk dat je er uiteindelijk wel goed aan gedaan hebt om de wereld ermee te verbeteren.
Is dit wat BB ook doet trouwens?quote:Op zondag 17 november 2024 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel zo lekker op zoek naar jezelf geweest
Die vindt vooral crispy pork.quote:Op zondag 17 november 2024 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit wat BB ook doet trouwens?
Serie om alle huisvrouwen van het plebs in toom te houden zodat de elite vrolijk verder kan leven.quote:Op zondag 17 november 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
Jammer dat Gooische Vrouwen pas om 21:30 online staat.
Welke is dat precies?quote:Op zondag 17 november 2024 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
En als je een bepaald type WP koopt dan krijg je ¤1800 toe!
4K porn streamen?quote:Op zondag 17 november 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens mijn filmserver een eerste echte test geven.
Eensquote:Op zondag 17 november 2024 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen kinderen is gewoon vliegprivilege hebben. Klaar.
Een houtkachel is niet direct slecht voor het klimaat. Wel voor het milieu in een stad natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén van mijn geitenwollensokkencollega’s ventileerde vorige week dat ze vindt dat mensen niet meer moeten vliegen.
Even later vertelde ze dat ze haar huis warmstookt met een houtkachel
quote:Op zondag 17 november 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén van mijn geitenwollensokkencollega’s ventileerde vorige week dat ze vindt dat mensen niet meer moeten vliegen.
Gewoon een keer een schaap levend opeten voor haar neus, is het wel afgelopen met dat soort gemauw.quote:Op zondag 17 november 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik negeer mijn geitenwollensokkencollegas meestal.quote:Op zondag 17 november 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Je verbrandt een fossiele brandstof en je verbrandt die brandstof op een niet erg efficiënte wijze. Dus als je dan je mond zo vol hebt van het klimaat, kun je beter je cv aanzetten.quote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Een houtkachel is niet direct slecht voor het klimaat. Wel voor het milieu in een stad natuurlijk.
Ja, dat vind ik zelf niet zo lekker.quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een schaap levend opeten voor haar neus, is het wel afgelopen met dat soort gemauw.
Een kuikentje dan?quote:Op zondag 17 november 2024 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zelf niet zo lekker.
Verstandigquote:Op zondag 17 november 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik negeer mijn geitenwollensokkencollegas meestal.
De boom heeft in de jaren daarvoor de CO2 uit de lucht gehaald, dus in principe is het klimaatneutraal. Hout is geen fossiele brandstof.quote:Op zondag 17 november 2024 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verbrandt een fossiele brandstof en je verbrandt die brandstof op een niet erg efficiënte wijze. Dus als je dan je mond zo vol hebt van het klimaat, kun je beter je cv aanzetten.
Mijn schoonzus was er ook zoeen. De mond vol van het gewoonlijke GroenLinks gereutel. En dan doodleuk 3 vliegvakanties per jaar.quote:Op zondag 17 november 2024 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VerstandigHet is allemaal hypocriet gelul namelijk.
Heette zij Rob Jetten?quote:Op zondag 17 november 2024 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn schoonzus was er ook zoeen. De mond vol van het gewoonlijke GroenLinks gereutel. En dan doodleuk 3 vliegvakanties per jaar.
Is het niet alleen klimaatneutraal als die boom ook weer wordt vervangen door een nieuwe boom? Want steenkool heeft ook ooit CO2 uit de lucht gehaald, al is dat een poosje geledenquote:Op zondag 17 november 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
De boom heeft in de jaren daarvoor de CO2 uit de lucht gehaald, dus in principe is het klimaatneutraal. Hout is geen fossiele brandstof.
Was?quote:Op zondag 17 november 2024 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn schoonzus was er ook zoeen. De mond vol van het gewoonlijke GroenLinks gereutel. En dan doodleuk 3 vliegvakanties per jaar.
De fijnstof is wel wat minder fijn als mensen het weinig efficiënt verbranden.quote:Op zondag 17 november 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
De boom heeft in de jaren daarvoor de CO2 uit de lucht gehaald, dus in principe is het klimaatneutraal. Hout is geen fossiele brandstof.
Dat gezeik tegenwoordig op wat houtvuurtjes en openhaarden vind ik ook wel betutteling van Flair types.quote:Op zondag 17 november 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De fijnstof is wel wat minder fijn als mensen het weinig efficiënt verbranden.
Ja, dat wel uiteraard. En er spelen nog wel wat meer zaken een rol, zoals hoe lang het duurt voordat nieuwe bomen weer genoeg CO2 gaan opnemen. Als we nu alle bossen gaan opstoken, helpt dat natuurlijk niet. Als je afvalhout uit het lokale bos opstookt, is het wel redelijk neutraal, denk ik.quote:Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het niet alleen klimaatneutraal als die boom ook weer wordt vervangen door een nieuwe boom? Want steenkool heeft ook ooit CO2 uit de lucht gehaald, al is dat een poosje geleden
Nou, als in een stad iedereen een open haard aansteekt, steek je de moord hoorquote:Op zondag 17 november 2024 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gezeik tegenwoordig op wat houtvuurtjes en openhaarden vind ik ook wel betutteling van Flair types.
Da week allmaal niequote:Op zondag 17 november 2024 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als in een stad iedereen een open haard aansteekt, steek je de moord hoor
Ja, maar dat is dus een ander probleem. Het klimaatprobleem is niet hetzelfde als milieuproblemen.quote:Op zondag 17 november 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De fijnstof is wel wat minder fijn als mensen het weinig efficiënt verbranden.
GroenLinks, zal inmiddels wel in de bak zitten wegens terrorisme, holocaustontkenning en bedreigingquote:
Kan me niet helemaal voorstellen dat de zus van Loka een tram opblaastquote:Op zondag 17 november 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GroenLinks, zal inmiddels wel in de bak zitten wegens terrorisme, holocaustontkenning en bedreiging
Dan kun je nog steeds goede sier maken op verjaardagen door te vertellen dat je op GroenLinks stemt.quote:Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een geldjagende yup geworden.
Vast, maar niet op de verjaardagen van familie. Maar in haar kringen is dat wel Hot natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds goede sier maken op verjaardagen door te vertellen dat je op GroenLinks stemt.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op zondag 17 november 2024 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds goede sier maken op verjaardagen door te vertellen dat je op GroenLinks stemt.
Ik heb vandaag geluncht met een GL-stemmer.quote:Op zondag 17 november 2024 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook natuurlijk.
Binnen mijn vriendengroep ben ik een gematigde GroenLinks stemmer.
Neem aan dat je extra portie vlees hebt gekozen om te compenseren.quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geluncht met een GL-stemmer.
Nou, hij eet zelf ook altijd vlees. En rijdt in een benzineslurper.quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je extra portie vlees hebt gekozen om te compenseren.
Het zijn net mensen hequote:Op zondag 17 november 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, hij eet zelf ook altijd vlees. En rijdt in een benzineslurper.
quote:Op zondag 17 november 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n app geeft voor donderdag sneeuw aan en 5 graden overdag.
Beetje laat, maar had het vorige week pas voor het eerst frips. Zal vannacht wel top worden met een zwaarder dekbed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |