SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Dat zou ik meer een dierentuin noemenquote:
Vlieg blije watervogel, vlieg over de grens waar je veilig bent, de wijde mooie wereld in, vlieg blije watervogelquote:Op zondag 17 november 2024 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog anderhalf uur en eend is klaar
Deze drijft nu een beetje rond.quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlieg blije watervogel, vlieg over de grens waar je veilig bent, de wijde mooie wereld in, vlieg blije watervogel
quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
Strakblauwe lucht de hele tijd maar in die paar minuten dat ik vanaf de Jumbo naar huis moest fietsen net kreeg ik wel ineens een stortbui over mij heen.
Misschien een keer bij de voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu de zon weer eens schijnt zie ik wel dat de ramen gewassen mogen worden.
ze komen over 3 weken mn ramen wisselen aan 1 kant, tevens nieuwe deuren en klepramenquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Das wat rigoureus als je de ramen niet wil lappenquote:Op zondag 17 november 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ze komen over 3 weken mn ramen wisselen aan 1 kant, tevens nieuwe deuren en klepramen
O ja kut, moet ik ook nog steeds doen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
wel effectief, en als bonus blijft het swinters ook warmer als het goed isquote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Das wat rigoureus als je de ramen niet wil lappen
Deze hele KSC?quote:Op zondag 17 november 2024 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was een uitzending van Jambers.
Tot de volgende keer.
Doe eens niet zo extra, Wereldgozerquote:
Overdag posten ze berichten over witgoed op internetfora.quote:
Ja, dit klinkt wel als de doorsnee fokker/ fokster.quote:Op zondag 17 november 2024 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Overdag posten ze berichten over witgoed op internetfora.
'S avonds brengen ze mannen het hoofd op hol.
Ja ik liet me even gaanquote:Op zondag 17 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extra, Wereldgozer
Ben je mentaal al klaar voor het forenzenverkeer voor morgen?quote:
Zitten jullie alweer in de mentale voorbereiding?quote:Op zondag 17 november 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je mentaal al klaar voor het forenzenverkeer voor morgen?
Ik hoop dan niet dat je dringend iets nodig hebt.quote:Op zondag 17 november 2024 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Durf niet naar de winkel, uit angst om in mijn broek te poepen.
Weet niet wat ik gister gegeten of gedronken heb, maar sinds vanmorgen 3 uur is het raak.
Nog niet, maar ik geef anderen graag wat motivatie in die richting.quote:Op zondag 17 november 2024 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten jullie alweer in de mentale voorbereiding?
Of dan Loka toch maar even laten gaan.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je dringend iets nodig hebt.
hmm okayquote:Op zondag 17 november 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond is er weer een maan, groter dan normaal
Als het onbewolkt is, kunnen we dat zien.
Ja, ik denk alleen niet dat het onbewolkt is vannacht, maar goed..quote:
Diarreeremmers?quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nodig is een groot woord.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is op visite bij haar nichtje. Bij Zwolle ergens.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of dan Loka toch maar even laten gaan.
jaquote:
Wel weer van House of Marley?quote:Op zondag 17 november 2024 14:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
jabeter dan die kleine die had een wat dof geluid, deze heeft 4 standen, hij is wel een stuk groter
Ja volgens mij zag ik hem net op de site voorbij komen. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe headphone om muziek te luisteren achter de laptop (of gewoon savonds laat in de woonkamer) maar denk dat ik ook wel weer van House of Marley wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |