SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goede TT wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DR MIKEY! VLIEGT NAAR DE REGENBOOG TOE!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bedoel niet dat ie queer isquote:![]()
Het is een referentie aan Doctor Snuggles, een tekenfilm die jij gezien je leeftijd ook zou moeten kennen.![]()
En daar zongen ze dus in de begin tune:"Doctor Snuggles, vliegt naar de regenboog toe!"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vond het een leuke maar ook wel beetje enge tekenfilm.quote:Op zondag 17 november 2024 04:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ie queer is![]()
Het is een referentie aan Doctor Snuggles, een tekenfilm die jij gezien je leeftijd ook zou moeten kennen.![]()
En daar zongen ze dus in de begin tune:"Doctor Snuggles, vliegt naar de regenboog toe!".Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kreeg als kind dan weer de creeps van "Nathalie" en "David de Kabouter". Die kon ik echt niet handelen met hun torenhoge EO-gehalte. Denk dat ik toch van vroegs af aan al een satanskind was.quote:Op zondag 17 november 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke maar ook wel beetje enge tekenfilm.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
DAAAAAAAAAAAA IST DEEEEEEEER MARIO! DA IST DER MARIO! DA IST DER MARIO!!!1!!!quote:![]()
Nooit van gehoord. Wij keken geen EO zooi. Bassie en Adriaan @BasEnAad (leef je nog?) vond ik trouwens verschrikkelijk. M’n buurjongen was tevens m’n beste vriendje, als ik daar aan het spelen was en B&A begon dan stopten alle activiteiten en gingen hij en z’n broer die zooi kijken. Moet ik dus ook meekijken. Vond er geen zak aan.quote:Op zondag 17 november 2024 04:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg als kind dan weer de creeps van "Nathalie" en "David de Kabouter". Die kon ik echt niet handelen met hun torenhoge EO-gehalte. Denk dat ik toch van vroegs af aan al een satanskind was.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tis toch allemaal wat heI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mijn beste vriendje destijds vond dat ook helemaal fantastisch en ik dacht ook vooral:"Wat een mongolen joh....".quote:Op zondag 17 november 2024 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wij keken geen EO zooi. Bassie en Adriaan @:BasEnAad (leef je nog?) vond ik trouwens verschrikkelijk. M’n buurjongen was tevens m’n beste vriendje, als ik daar aan het spelen was en B&A begon dan stopten alle activiteiten en gingen hij en z’n broer die zooi kijken. Moet ik dus ook meekijken. Vond er geen zak aan.
Van Amerikaanse shit als He-man, Transformers, GI-Joe etc kon ik dan weer geen genoeg krijgen
Man3 toch
Bekker lolken toch![]()
![]()
BOLKUUUUUUUH!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Afkickverschijnselen van antidepressiva. Teken dat ik die niet nam.
KakbolkWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja hoi Dottert, ik ga slapen.quote:![]()
![]()
Hey Grrrrrrrr. Sweet dreams 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed geslapen en redelijk vreemd gedroomd.
Nieuwe douchekop. Nu kan ik zien wanneer het water te warm wordt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Morguh mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
hallo
Blubber de blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier hebben we eerst nog
Vind het hele sinterklaas gebeuren niet echt leuk meer. Al dat gedoe er omheen
Is dat b ij jullie ook zo erg Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krampuslauf, even vragen aan gooogleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gevonden:
De Krampus is een beestachtige duivel uit de folklore van de Alpen-regio's. Het woord komt van het Oudhoogduitse woord voor klauw: Krampen. De Krampus is in de Alpenregio de metgezel van Sint-Nicolaas. Hij komt voor in onder andere Beieren, Oostenrijk, Hongarije, Slovenië, Kroatië, Italië en Tsjechië.
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap niet wat de humor is om zo door de straten te lopen
Raar ritme van slapen heb jij MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is brauchtum, de helen gruppen maken alles selfsquote:Op zondag 17 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet wat de humor is om zo door de straten te lopen
masken, de krampusfell, dat will mann dann naturlijk bij den
krampusläufen zeigen![]()
Wel knap dat ze alles zelf makenquote:Op zondag 17 november 2024 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is brauchtum, de helen gruppen maken alles selfs
masken, de krampusfell, dat will mann dann naturlijk bij den
krampusläufen zeigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: