Zou best wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:17 schreef XDo het volgende:
Denk dat Gakpo hierom die tweede penalty nam. Schaamde zich voor z’n collega.
Er staat sinds eeuwen weer eens een Zeeuw in Oranje, en meneer is het met 90 % van de liefhebbers en kijkers niet eens.quote:
Denken dat je zo belangrijk bentquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat sinds eeuwen weer eens een Zeeuw in Oranje, en meneer is het met 90 % van de liefhebbers en kijkers niet eens.Kan natuurlijk ook komen doordat ik het topic heb geopend. Die kans lijkt me waarschijnlijker.
Ik denk dus ik besta. En jij ? Denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denken dat je zo belangrijk bent.
Hoera.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dus ik besta. En jij ? Denk daar maar eens over na.
Verder nog iets te melden ?quote:
Precies, slecht amateur toneel dus.quote:
Fraai staaltje fophef dus.quote:
Zoals de walgelijk Platini na het Heizeldrama. Later bleek ie ook nog eens corrupt te zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef Durmada het volgende:
Vrij ongepast in een veredeld oefenpotje ja. Maar het is zo'n goede Christen hè. Naastenliefde is hem niet vreemd.
Een assistent-trainer die met succes gereanimeerd is vergelijken met Heizeldramaquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals de walgelijk Platini na het Heizeldrama. Later bleek ie ook nog eens corrupt te zijn.
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Het is wat zeg
Wat een ophef om niks tegenwoordigiedere kutsite weer met een ophef artikel om zo wat kliks binnen te scoren.
En hier wordt er dus vrolijk aan meegedaan.
Ga door mijn vriend. Ik ga voetballe kijke. Hier word je niet blij van. Succes verder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een assistent-trainer die met succes gereanimeerd is vergelijken met Heizeldrama.
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.
Hij geeft zijn mening en sluit je topic niet, ik begrijp niet wat er nu mis is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.
Hij voelt zich altijd aangevallenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening en sluit je topic niet, ik begrijp niet wat er nu mis is?
Waarom niet? Overduidelijk was bekend dat het goed ging met de man. Dan is het toch over tot de orde van de dag?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Wout is qua aanvoelen van sociaal gepast gedrag niet het scherpste mes in de la. Dit had ie gewoon in mijn ogen niet zo moeten doen.
Klopt dat het duidelijk was dat het ok ging, maar precies een minuut naderhand zo juichen is in mijn ogen niet gepast.... Dan voel je het in mijn ogen sociaal niet goed aan. Hij hoeft van mij nu niet verketterd te worden, maar het zijn net van die dingen waaruit blijkt dat Wout een vrij aparte jongen isquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Overduidelijk was bekend dat het goed ging met de man. Dan is het toch over tot de orde van de dag?
Voetbal duidt toch ook op wederzijds respect? Als er bij het team van een tegenstander net een heftige situatie heeft plaats gevonden ga je toch niet in een onbeduidend potje als een bezetene lopen te juichen omdat je een doelpunt maakt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Overduidelijk was bekend dat het goed ging met de man. Dan is het toch over tot de orde van de dag?
Dit dusquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Voetbal duidt toch ook op wederzijds respect? Als er bij het team van een tegenstander net een heftige situatie heeft plaats gevonden ga je toch niet in een onbeduidend potje als een bezetene lopen te juichen omdat je een doelpunt maakt?
Ik voetbal zelf op een veel lager niveau, maar ik zou mij bijna schamen om dan überhaupt te scoren. Dat is gewoon menselijk.
Dat respect was er toch ook op het moment? Situatie bleek gelukkig mee te vallen en dan gaan we verder. Het is op het hoogste niveau he? En onbeduidend was het potje overigens allerminst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Voetbal duidt toch ook op wederzijds respect? Als er bij het team van een tegenstander net een heftige situatie heeft plaats gevonden ga je toch niet in een onbeduidend potje als een bezetene lopen te juichen omdat je een doelpunt maakt?
Ik voetbal zelf op een veel lager niveau, maar ik zou mij bijna schamen om dan überhaupt te scoren. Dat is gewoon menselijk.
quote:
Apart is 'ie natuurlijk zeker, maar de ophef is wel sterk overdreven. Soms overdrijven we in zulke situaties ook wel. Grueter vond zelfs dat het maar geen penalty moest zijn omdat dat voorval net was geweest.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt dat het duidelijk was dat het ok ging, maar precies een minuut naderhand zo juichen is in mijn ogen niet gepast.... Dan voel je het in mijn ogen sociaal niet goed aan. Hij hoeft van mij nu niet verketterd te worden, maar het zijn net van die dingen waaruit blijkt dat Wout een vrij aparte jongen is
Ja dat laatste slaat inderdaad helemaal nergens op. Maar als de sociale voelsprieten van Wout wat beter afgesteld hadden gestaan had ie vast begrepen dat de commotie ook vrij makkelijk voorkomen kan worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Apart is 'ie natuurlijk zeker, maar de ophef is wel sterk overdreven. Soms overdrijven we in zulke situaties ook wel. Grueter vond zelfs dat het maar geen penalty moest zijn omdat dat voorval net was geweest.
Het is een veredelde oefenpot. Er ging iemand bijna dood in de staf van Hongarije, overigens ook nog eens iemand met wie veel van die jongens nog samen hebben gespeeld. Dan is respect na een doelpunt precies na dat moment gewoon op zijn plaats. Echt, je moet wel heel diep in de aars van Wout zitten om dit goed te praten. Het is respectloos, zeker van iemand die zijn mond vol heeft over ouderen helpen en zijn geloof.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat respect was er toch ook op het moment? Situatie bleek gelukkig mee te vallen en dan gaan we verder. Het is op het hoogste niveau he? En onbeduidend was het potje overigens allerminst.
Er ging gelukkig niemand dood. Zoals Van Dijk nu zegt, ze wisten snel dat hij ok is. Zij geven dan aan dat ze verder willen spelen en dan is de kous af. Misschien wat onhandig zoals @TheVulture zei, al het verdere is fophef. En het is geen veredelde oefenpot, dat is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is een veredelde oefenpot. Er ging iemand bijna dood in de staf van Hongarije, overigens ook nog eens iemand met wie veel van die jongens nog samen hebben gespeeld. Dan is respect na een doelpunt precies na dat moment gewoon op zijn plaats. Echt, je moet wel heel diep in de aars van Wout zitten om dit goed te praten. Het is respectloos, zeker van iemand die zijn mond vol heeft over ouderen helpen en zijn geloof.
Het is wel een veredelde oefenpot. De nations league is letterlijk een vervanger van oefenwedstrijden. Hoe wil je anders ooit een veredelde oefenpot omschrijven?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er ging gelukkig niemand dood. Zoals Van Dijk nu zegt, ze wisten snel dat hij ok is. Zij geven dan aan dat ze verder willen spelen en dan is de kous af. Misschien wat onhandig zoals @:TheVulture zei, al het verdere is fophef. En het is geen veredelde oefenpot, dat is gewoon onzin.
Dat infantiele gedoe met die leeuwenklauwtjes is nooit ingetogen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een onzin. Ik vond eigenlijk dat hij nog best ingetogen was, voor zijn doen.
Het mag. Maar het is wat ongepast als iemand net gereanimeerd is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:34 schreef RAVW het volgende:
Waarom mag hij niet juichen ?
Het zelfde als Hamilton op Silverstone toen hij Max met 52G in de muur duwde.
Was ook gewoon normaal gevonden , toen stonden ook veel mensen op hun achterste poten dat het ongepast is.
Maar hier was er nog geen eens spraken van schuld door... maar gewoon een medische aandoening.
Terwijl bij Hamilton dus wel spreken was van opzettelijk schuld.
Hij is vooral met zichzelf bezigquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Wout is qua aanvoelen van sociaal gepast gedrag niet het scherpste mes in de la. Dit had ie gewoon in mijn ogen niet zo moeten doen.
je kan niet begrijpen dat sommige mensen anders denken.quote:Op zondag 17 november 2024 00:07 schreef KingRoland het volgende:
Tering zeg, wat zijn sommige users hier blind (goh).
Iedereen ging voor dat doelpunt juichen, dus wees niet zo hypocriet. Kijk even de beelden in dat stadion joh. Verder zegt hij net dat hij het anders zou doen, maar op het moment juichen de meeste mensen wel voor het doelpunt. Het gejuich in het stadion is daar een perfect voorbeeld van.
Met andere woorden: een hoop hypocrieten in dit topic.
Ja hypocrieten, zeg ik toch of kan je niet lezen?quote:Op zondag 17 november 2024 00:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je kan niet begrijpen dat sommige mensen anders denken.
Iedereen juichte, dus ik ben hypocrietquote:Op zondag 17 november 2024 00:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja hypocrieten, zeg ik toch of kan je niet lezen?
Ga maar lekker terug naar het feyenoordtopic, misschien ook beter voor je ook. Soort zoekt soort.quote:Op zondag 17 november 2024 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Iedereen juichte, dus ik ben hypocriet
het feyenoordtopic?quote:Op zondag 17 november 2024 00:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug naar het feyenoordtopic, misschien ook beter voor je ook. Soort zoekt soort.
je morele kompas staat weer wat meer naar het noorden gericht, dank!quote:
je hebt gelijk, ik zit maar met je te kutten maat. Ook een knipoog richting mijn feyenoordvrienden.quote:Op zondag 17 november 2024 00:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je morele kompas staat weer wat meer naar het noorden gericht, dank!
Zijn we toch gewoon echte voetbalmaten he. Eind goed, al goedquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik zit maar met je te kutten maat. Ook een knipoog richting mijn feyenoordvrienden.
Eens, maar dat ie aangeeft er niet eens bij stil te hebben gestaan een minuut nadat zoiets gebeurt geeft wel aan dat zijn sociale voelsprieten totaal niet bestaan. Verbazingwekkend.quote:Op zondag 17 november 2024 00:04 schreef Parafernalia het volgende:
Nou, gelukkig heeft ie er zelf ook een beetje spijt van
Moet te doen zijn. Die man wil een elftal aan kinderen.quote:
Ja het blijft een opmerkelijk mannetjequote:Op zondag 17 november 2024 07:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar dat ie aangeeft er niet eens bij stil te hebben gestaan een minuut nadat zoiets gebeurt geeft wel aan dat zijn sociale voelsprieten totaal niet bestaan. Verbazingwekkend.
Oef..mag hopen dat Koeman hier ook spijt van krijgt.quote:Op zondag 17 november 2024 07:35 schreef Nober het volgende:
Koeman na Weghorst-vraag: 'Hersenloze mensen op social media'
https://www.telegraaf.nl/(...)nsen-op-social-media
Van mij mag het. Veel te veel aandacht naar die gozert.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |