SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Genoeg koffie gehad ja.quote:
Nu over op appelsap.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit topic zal wel snel vollopen nu, met deze TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow echt wel!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit topic zal wel snel vollopen nu, met deze TT
[KPD] loopt helemaal leeg nu!![]()
![]()
Letterlijk ook nogquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow echt wel!
[KPD] loopt helemaal leeg nu!Lach met een schone bips![]()
Wel goed ideequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ff wat cocaïne snuiven voor wat energie dan?
Matcht goed met de alcohol♡♡♡♡![]()
Wat ben je aan het zuipen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel goed idee
Matcht goed met de alcohol![]()
Kan geen kwaad, toen ik jong was hele weekenden gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel goed idee
Matcht goed met de alcohol
Kut ik ben oud
lol. tijd gaat wel hard idd, hmmmmmmquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, toen ik jong was hele weekenden gedaan.
Kut ik ben oudDo what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut?
Wie?
Wat?
Waar?
Hoe?
Waneer?
Hoelaat?
Waarom?
Geen ideeWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zolang je nog beetje kan lopen en pielemans omhoog gaat ben je niet oudquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, toen ik jong was hele weekenden gedaan.
Kut ik ben oudUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
FOREVER YOUNGquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je nog beetje kan lopen en pielemans omhoog gaat ben je niet oud
Hakken tot je knietjes van metaal zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Raven tot de kunstheupen versleten zijn!
In rondjes dansen tot de stoma er van af slingert!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hakken tot je knietjes van metaal zijn![]()
![]()
Ik heb kruidnoten met knettersuiker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Knettersuiker had ik net ook in een chocoladereep, dat was best apart!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Whehe apart!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb kruidnoten met knettersuiker.![]()
![]()
Uit je dak gaan tot je de morfine pomp iets te ver duwtquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In rondjes dansen tot de stoma er van af slingert!
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de maneschijn, in de maneschijn.....![]()
![]()
![]()
Het gaat hier wel de goeie kant op, denk dan ga ik ook biertje halen en de hond voer geven.quote:Lach met een schone bips![]()
Denk aan de volgordequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat hier wel de goeie kant op, denk dan ga ik ook biertje halen en de hond voer geven.♡♡♡♡![]()
Zo'n vette bass door de gehoorapparaatjes dat het kunstgebit er van gaat klapperen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uit je dak gaan tot je de morfine pomp iets te ver duwt![]()
Opzich wel prima. Alweer een week geleden dat we in Engeland zaten!quote:![]()
Het je mijn YT filmpje gezien?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Niet teveel leverworst hequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hond biertje, voer ik. Check![]()
Godquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]Hemels lichaam!
[ afbeelding ]Kom jij op de TT af?!?
![]()
uh nee niet echt![]()
![]()
We dachten dat het topic wel snel zou vollopen met zo'n interessante TTquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet de hond drank gaan geven zoals @ 2:29 hier he!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat hier wel de goeie kant op, denk dan ga ik ook biertje halen en de hond voer geven.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Geluktquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We dachten dat het topic wel snel zou vollopen met zo'n interessante TT![]()
![]()
Hoe zou dat nu komenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast wel, welke bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opzich wel prima. Alweer een week geleden dat we in Engeland zaten!![]()
Het je mijn YT filmpje gezien?![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Enschede?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff naar YT, daar staat ie in 4K
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ow die had ik deels gekeken, maar wel tof!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op anderhalve minuut breekt de pleuris los!![]()
![]()
Dat gebeurd dus ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We dachten dat het topic wel snel zou vollopen met zo'n interessante TT![]()
![]()
Abingdon Airfield, Oxfordshire. We hadden een hotel in Oxfordquote:
Is een RAF vliegveld. Genoeg bunkers en bommen daar voor 100x Enschedequote:![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is een RAF vliegveld. Genoeg bunkers en bommen daar voor 100x Enschede![]()
![]()
![]()
In de cirkel de bunkers, bij de mismaakt pijlquote:waar we ongeveer stonden en waar de kermis en vuurwerkshow was
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hond heeft bierIk zit nu lekker Royal Canin te happen. All good
![]()
![]()
![]()
![]()
Duizend bommen en granaten!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In de cirkel de bunkers, bij de mismaakt pijlwaar we ongeveer stonden en waar de kermis en vuurwerkshow was
[ afbeelding ]![]()
![]()
Braafquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hond heeft bierIk zit nu lekker Royal Canin te happen. All good
♡♡♡♡![]()
In het echt nog indrukwekkender en heftiger dan in een filmquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heel gaaf.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze lezen alles..quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
@:aivd zal wel denken van: "Wat voor neuk is dit allemaal voor code-taal???"![]()
Ik heb er familie wonen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Was wel heftig.
Laatst nog een documentaire over gezien..
Vrienden van hen is bewusteloos op opnames te zien vlak voor de grootste explosie.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen.
Vrienden van hen is bewusteloos op opnames te zien vlak voor de grootste explosie.
♡♡♡♡![]()
Geef poot!quote:
ZIT!
ZITTEN ZEG IK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik verwacht nog wat meer dan dat!quote:Stonden ook wat A400's en een hoop militaire voertuigen van de NAVO enz. Maargoe, staan er ook genoeg op Eindhoven Airport + een berg F35's. En ook daar hebben ze wapenbunkers denk ik
Ineens andere kant v ggquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geef poot!
ZIT!
ZITTEN ZEG IK!
♡♡♡♡![]()
Zeker. Je broekspijpen wapperen bij die knallenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het echt nog indrukwekkender en heftiger dan in een film
Heel gaaf.
Ow heb wel beetje probleem met autoriteit. Blijf wel staanquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geef poot!
ZIT!
ZITTEN ZEG IK!
Is hij oké?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen stapten over hem heen om weg te kunnen komen.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geef poot!
ZIT!
ZITTEN ZEG IK!![]()
![]()
Na uien en bruine bonen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker. Je broekspijpen wapperen bij die knallen![]()
Hij luistert niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had alleen even moeten checken dat op die zondag dat we naar Londen gingen er een herdenkingsdag wasWas 'rememberence Sunday'. Vanuit de eerste wereldoorlog. Soort van onze 4 mei.
Was kneiter en kneiterdruk! Ik ga daar niet zo goed op, en zeker niet in zo'n megastad“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ah handig!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had alleen even moeten checken dat op die zondag dat we naar Londen gingen er een herdenkingsdag wasWas 'rememberence Sunday'. Vanuit de eerste wereldoorlog. Soort van onze 4 mei.
Was kneiter en kneiterdruk! Ik ga daar niet zo goed op, en zeker niet in zo'n megastad![]()
English breakfastquote:Dusja, bonen inderdaad
De Cesar way: tsssstquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jezus wat vreselijkquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die beelden waren het laatste wat ze van hem hadden gezien.♡♡♡♡![]()
Ow lekker, gebakken eieren, toast. Worstjes en witte bonen in tomatensausquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
English breakfastDusja, bonen inderdaad
Nja, opzich wel grappig dat we van die parades van allerlei soldaten hebben gezienquote:Kwamen er ineens een hoop van die Ierse soldaten de hoek om gemarcheerd met doedelzak en al toen we naar Buckingham Palace liepen
Heb ik met boodschappen doen in Duitsland.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Was kneiter en kneiterdruk! Ik ga daar niet zo goed op, en zeker niet in zo'n megastad
Kom je daar, alle winkels gesloten.
Schijnt het weer de geboortedag te zijn van Sint Ausbeimitnachseitvonzu of zo en is het dus een nationale feestdag.![]()
Jawel, maar voor mij is het een ver-van-mijn-bed-show en die familie krijgt dit paintje toch niet te zien.quote:![]()
![]()
Jep, ik ben geen groot ontbijter, maar ik had van tevoren al tegen mijn vrouw gezegd dat ik daar wel riant aan het Engels ontbijt gingquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow lekker, gebakken eieren, toast. Worstjes en witte bonen in tomatensausWitte bonen in tomatensaus, soort rösti dingen, van die zwarte rösti dingen, bacon, worst, gebakken ei
![]()
En als middag / avondeten natuurlijk 'fish and chips' en een pint bier
Die Duitsers lopen altijd te ouwehoeren over hard werk enzo, maar ondertussen hebben ze iedere week wel een 'feiertag'quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik met boodschappen doen in Duitsland.
Schijnt het weer de geboortedag te zijn van Sint Ausbeimitnachseitvonzu of zo en is het dus een nationale feestdag.
Jaaaaa neeeeee, niet echt zo mijn ding!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, ik ben geen groot ontbijter, maar ik had van tevoren al tegen mijn vrouw gezegd dat ik daar wel riant aan het Engels ontbijt gingWitte bonen in tomatensaus, soort rösti dingen, van die zwarte rösti dingen, bacon, worst, gebakken ei
![]()
En als middag / avondeten natuurlijk 'fish and chips' en een pint bier![]()
![]()
Als ik in Thailand ben, ja in Thailand ga ik vaak voor English breakfast. Ik moet geen rijst of rijstsoep als ik net wakker ben. En op de meeste plaatsen hebben ze wel prima Engels ontbijt. Ik ben fanquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, ik ben geen groot ontbijter, maar ik had van tevoren al tegen mijn vrouw gezegd dat ik daar wel riant aan het Engels ontbijt gingWitte bonen in tomatensaus, soort rösti dingen, van die zwarte rösti dingen, bacon, worst, gebakken ei
![]()
En als middag / avondeten natuurlijk 'fish and chips' en een pint bier
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die Duitsers lopen altijd te ouwehoeren over hard werk enzo, maar ondertussen hebben ze iedere week wel een 'feiertag'
En hier maar gedoe over dat wij zulke wazige feestdagen hebben!![]()
![]()
Ik kon er wel van genieten. In Londen reed er een thee-bus rondquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaaa neeeeee, niet echt zo mijn ding!Kon je thee drinken en een koekje eten terwijl de dubbeldekker bus een rondje Londen deed
![]()
Ik vind Thais vreten echt wel prima hoor, maar na een week of 2 wil ik wel een keer wat anders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik in Thailand ben, ja in Thailand ga ik vaak voor English breakfast. Ik moet geen rijst of rijstsoep als ik net wakker ben. En op de meeste plaatsen hebben ze wel prima Engels ontbijt. Ik ben fanDe Mc Donalds daar, echt WTF!
![]()
![]()
Had ik ook 1 nov toen ik naar Antwerpen gingquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik met boodschappen doen in Duitsland.
Schijnt het weer de geboortedag te zijn van Sint Ausbeimitnachseitvonzu of zo en is het dus een nationale feestdag.![]()
![]()
Maar daar zijn alle horeca en supermarkten dan wel open en alleen gewone winkels dichtUw ADH vitamine Worst
Whehe!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kon er wel van genieten. In Londen reed er een thee-bus rondKon je thee drinken en een koekje eten terwijl de dubbeldekker bus een rondje Londen deed
![]()
![]()
![]()
Happy Kadaver is zelfs een feestdag in Duitslandquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En hier maar gedoe over dat wij zulke wazige feestdagen hebben!![]()
Maar het scheelt wel per deelstaat het aantal feestdagen.Lach met een schone bips![]()
Is het dan Sint Frietius of zo?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik ook 1 nov toen ik naar Antwerpen ging![]()
![]()
Maar daar zijn alle horeca en supermarkten dan wel open en alleen gewone winkels dicht![]()
Dat klinkt best fout!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy Kadaver is zelfs een feestdag in Duitsland![]()
Maar het scheelt wel per deelstaat het aantal feestdagen.![]()
![]()
Ik ben jaren geleden in Thailand geweest. Voordat ik een vrouw hadquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik in Thailand ben, ja in Thailand ga ik vaak voor English breakfast. Ik moet geen rijst of rijstsoep als ik net wakker ben. En op de meeste plaatsen hebben ze wel prima Engels ontbijt. Ik ben fanIk heb niet veel meer dan 'walking-street' in Pattaya en Bangkok gezien
Ontbijt om 3uur 's middags was noodles waarbij ik hele eetlepels gedroogde chili in mijn noodlesoep gooide
Burger King in Thailand is dan weer echt zoveel beter dan hier.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind Thais vreten echt wel prima hoor, maar na een week of 2 wil ik wel een keer wat anders.De Mc Donalds daar, echt WTF!
Oew interessant!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Burger King in Thailand is dan weer echt zoveel beter dan hier.![]()
Overal in Thailand waar je eten besteld zeggen "Mai Ped". Dan is het vaak nog te heet voor ons westerlingenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden in Thailand geweest. Voordat ik een vrouw hadIk heb niet veel meer dan 'walking-street' in Pattaya en Bangkok gezien
Ontbijt om 3uur 's middags was noodles waarbij ik hele eetlepels gedroogde chili in mijn noodlesoep gooide
Maar ik ben meer van het iets rustigere.... Ik was dus blij dat we ons hotel in Oxford hadden. Geweldig mooie stad en geweldig mooie oud Engelse universiteiten gezienquote:![]()
Vanuit daar gaat er 24/7 iedere 15min. een directe bus naar Londen. Perfect geregeld.
We hadden wel een auto gehuurd, maar toen we in Londen waren was ik blij dat we geen hotel in Londen hebben geboekt (wat eigenlijk het plan was voor 1 dag). Wat een ellende daar in het verkeer zeg. 5 banen stilstaand verkeer
Ik ben best getraind in pittig etenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Overal in Thailand waar je eten besteld zeggen "Mai Ped". Dan is het vaak nog te heet voor ons westerlingen
Allerheiligenquote:
En wij moeten na Hemelvaartsdag en Pinksteren tot december zonder feestdagen doen
In najaar lang gelee studeerde ik in Hongkong en daar waren ook wel een aantal feestdagen waar ik geen college hadUw ADH vitamine Worst
Ik weet nog wel dat ik met mijn date daar (en haar familie) naar een restaurant ging.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Overal in Thailand waar je eten besteld zeggen "Mai Ped". Dan is het vaak nog te heet voor ons westerlingen
Zij helemaal verbaasd dat ik daar durfde te eten, want de zus van mijn date had een Belgische kerel die tijdens zijn verblijf daar serieus echt alleen individueel verpakte fabriekskoekjes at!
En toen ik daar papaya salad extra spicy vroeg, waren ze helemaal stomverbaasd!![]()
![]()
Ah joy!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar ik ben meer van het iets rustigere.... Ik was dus blij dat we ons hotel in Oxford hadden. Geweldig mooie stad en geweldig mooie oud Engelse universiteiten gezien![]()
Vanuit daar gaat er 24/7 iedere 15min. een directe bus naar Londen. Perfect geregeld.
We hadden wel een auto gehuurd, maar toen we in Londen waren was ik blij dat we geen hotel in Londen hebben geboekt (wat eigenlijk het plan was voor 1 dag). Wat een ellende daar in het verkeer zeg. 5 banen stilstaand verkeer
Ik hou helemaal niet van drukte en grote steden en die shizzle.![]()
Ik was dat ook, maar toen ik tijdens corona niet kon reizen at ik niet meer pittig. Ben het nu compleet kwijt.... Kan het gewoon niet meer handelen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben best getraind in pittig etenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
Zag n topic
Zin in oliebollen nu![]()
![]()
Zo hebben we ooit een (toen was ik al met mijn huidige vrouw) een kook workshop gedaan in Vietnam. Ze kweekte daar hun eigen pepers. Ze vroegen toen wie er eentje wilde proeven, en ik was natuurlijk 'haantje de voorste'. Merkte al snel dat ze goed hun best hadden gedaan, maar zei tegen de rest van de groep dat ze best prima te eten waren!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Overal in Thailand waar je eten besteld zeggen "Mai Ped". Dan is het vaak nog te heet voor ons westerlingen![]()
Alle kerels die mij geloofde gingen helemaal kapot. Kreeg daarna wel een duwtje van mijn vrouw dat ze dat niet zo grappig vond![]()
Huh kun je dat verleren?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was dat ook, maar toen ik tijdens corona niet kon reizen at ik niet meer pittig. Ben het nu compleet kwijt.... Kan het gewoon niet meer handelen.♡♡♡♡![]()
Moet je met allerheiligen naar De Filipijnen gaan: zitten ze daar allemaal op de graven van hun dierbare overledenen te bbq'en, vreten en zuipen terwijl ze keiharde muziek aan hebben staan!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allerheiligen
En wij moeten na Hemelvaartsdag en Pinksteren tot december zonder feestdagen doen
In najaar lang gelee studeerde ik in Hongkong en daar waren ook wel een aantal feestdagen waar ik geen college had![]()
![]()
Ik ook niet, maar laat mijn vrouw graag de wereld zien. Volgende tripje is waarschijnlijk New York ergens volgend jaar. Dan wel zonder kinderen denk ik, want dat is te drukquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah joy!
Ik hou helemaal niet van drukte en grote steden en die shizzle.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo hebben we ooit een (toen was ik al met mijn huidige vrouw) een kook workshop gedaan in Vietnam. Ze kweekte daar hun eigen pepers. Ze vroegen toen wie er eentje wilde proeven, en ik was natuurlijk 'haantje de voorste'. Merkte al snel dat ze goed hun best hadden gedaan, maar zei tegen de rest van de groep dat ze best prima te eten waren!![]()
Alle kerels die mij geloofde gingen helemaal kapot. Kreeg daarna wel een duwtje van mijn vrouw dat ze dat niet zo grappig vond![]()
![]()
!!!
![]()
Ja je moet dat wel vasthouden. Ik ben wel iets meer aan het minderen. Kweek wel mijn eigen pepers, maar dat zijn cayenne-pepers.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was dat ook, maar toen ik tijdens corona niet kon reizen at ik niet meer pittig. Ben het nu compleet kwijt.... Kan het gewoon niet meer handelen.
Ik zat op een gegeven moment op niveaut'je met gemak 'madame jeanette' eten. Lijkt me niet heel gezond
@vogeltjesdans ouwe pepervreter!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je moet dat wel vasthouden. Ik ben wel iets meer aan het minderen. Kweek wel mijn eigen pepers, maar dat zijn cayenne-pepers.
Ik zat op een gegeven moment op niveaut'je met gemak 'madame jeanette' eten. Lijkt me niet heel gezond![]()
![]()
Mijn aangenomen stiefdochter van mijn ex werd 16. Ik zei nodig 10 vrienden uit van school en gaan we naar Thai BBQ voor je verjaardag. Zij helemaal blij, eerste feestje wat ze mocht geven eigenlijk. Stuk of 10 van die pubers, flessen cola en eten ging er doorheen alsof het niets was. Ik en mijn ex rustig mee eten en biertje en zij een wijntje. 4 uur later komt de rekening. Ik dacht, dit kon wel eens een dure worden. Was 1800 Baht met de wisselkoers toen iets meer dan 50 euro. Ik dacht WTF dit kan toch niet? Was in een dorp uurtje van Buriram de grote stad in die provincie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik met mijn date daar (en haar familie) naar een restaurant ging.
Zij helemaal verbaasd dat ik daar durfde te eten, want de zus van mijn date had een Belgische kerel die tijdens zijn verblijf daar serieus echt alleen individueel verpakte fabriekskoekjes at!
En toen ik daar papaya salad extra spicy vroeg, waren ze helemaal stomverbaasd!Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn aangenomen stiefdochter van mijn ex werd 16. Ik zei nodig 10 vrienden uit van school en gaan we naar Thai BBQ voor je verjaardag. Zij helemaal blij, eerste feestje wat ze mocht geven eigenlijk. Stuk of 10 van die pubers, flessen cola en eten ging er doorheen alsof het niets was. Ik en mijn ex rustig mee eten en biertje en zij een wijntje. 4 uur later komt de rekening. Ik dacht, dit kon wel eens een dure worden. Was 1800 Baht met de wisselkoers toen iets meer dan 50 euro. Ik dacht WTF dit kan toch niet? Was in een dorp uurtje van Buriram de grote stad in die provincie.Gaaf!
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo hebben we ooit een (toen was ik al met mijn huidige vrouw) een kook workshop gedaan in Vietnam. Ze kweekte daar hun eigen pepers. Ze vroegen toen wie er eentje wilde proeven, en ik was natuurlijk 'haantje de voorste'. Merkte al snel dat ze goed hun best hadden gedaan, maar zei tegen de rest van de groep dat ze best prima te eten waren!![]()
Alle kerels die mij geloofde gingen helemaal kapot. Kreeg daarna wel een duwtje van mijn vrouw dat ze dat niet zo grappig vond
Lang niet pittig eten dan raak je echt de weerstand ertegen kwijt.quote:Lach met een schone bips![]()
Wasabi kan ik wel goed tegen, dat is meer mosterd en brand vooral in de mond. Die pepers blijven nu branden in keel en maagquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu wasabi peanuts te vreten trouwens!
Ja en als je door je neus uitademt is het ook wel geinig!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wasabi kan ik wel goed tegen, dat is meer mosterd en brand vooral in de mond. Die pepers blijven nu branden in keel en maag
Ja dat in de maag nabranden vind ik idd wel wat minder tof.![]()
Ik vond dat ook bizar. Heb je de hele tafel vol staan met vreten. Je kon zelf je eigen vis uitzoeken die daar nog levend in een aquarium rondzwommen. En daarna reken je een tientje in euro's afquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn aangenomen stiefdochter van mijn ex werd 16. Ik zei nodig 10 vrienden uit van school en gaan we naar Thai BBQ voor je verjaardag. Zij helemaal blij, eerste feestje wat ze mocht geven eigenlijk. Stuk of 10 van die pubers, flessen cola en eten ging er doorheen alsof het niets was. Ik en mijn ex rustig mee eten en biertje en zij een wijntje. 4 uur later komt de rekening. Ik dacht, dit kon wel eens een dure worden. Was 1800 Baht met de wisselkoers toen iets meer dan 50 euro. Ik dacht WTF dit kan toch niet? Was in een dorp uurtje van Buriram de grote stad in die provincie.![]()
Wat ik wel zuur vond, is dat je nadat je je tonnetjerond hebt gevreten, naast het restaurant gewoon woningen had zonder voordeur en daar mensen zaten die nieteens schoenen hadden zo arm
Ja in de Filipijnen ook; ons standaard hotelletje in de geboortestad van mijn toenmalige vrouw stond aan een doorgaande weg en er tegenover stonden allemaal hutjes van een soort gevlochten dunne bladeren of zo. Piepklein waar je misschien met 3 man schouder aan schouder in kon liggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vond dat ook bizar. Heb je de hele tafel vol staan met vreten. Je kon zelf je eigen vis uitzoeken die daar nog levend in een aquarium rondzwommen. En daarna reken je een tientje in euro's af![]()
Wat ik wel zuur vond, is dat je nadat je je tonnetjerond hebt gevreten, naast het restaurant gewoon woningen had zonder voordeur en daar mensen zaten die nieteens schoenen hadden zo arm
Super vriendelijke en behulpzame mensen daar trouwens!![]()
![]()
Ik heb daar nog foto's van (ga ik niet posten), dat ik daar geld had gepind. De stapel biljetten paste nieteens in mijn portomonne. Gewoon een stapen van 2 - 3 cm dik. En dat was dan ¤200,- ofzo
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Lang niet pittig eten dan raak je echt de weerstand ertegen kwijt.
♡♡♡♡![]()
Ik zag vlammen voor mequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als je door je neus uitademt is het ook wel geinig!
Ja dat in de maag nabranden vind ik idd wel wat minder tof.
♡♡♡♡![]()
Het ergste wat ik gezien heb is toen met diezelfde ex we bij een tante van haar op bezoek gingen, de buren hadden een psychisch gestoord kind van jaar of 14. Maar de ouders moesten werken hele dagen, dus die zat met een ketting aan een paal vast geketend zodat ie geen rare dingen kon doen als ze weg waren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vond dat ook bizar. Heb je de hele tafel vol staan met vreten. Je kon zelf je eigen vis uitzoeken die daar nog levend in een aquarium rondzwommen. En daarna reken je een tientje in euro's af![]()
Wat ik wel zuur vond, is dat je nadat je je tonnetjerond hebt gevreten, naast het restaurant gewoon woningen had zonder voordeur en daar mensen zaten die nieteens schoenen hadden zo armLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het ergste wat ik gezien heb is toen met diezelfde ex we bij een tante van haar op bezoek gingen, de buren hadden een psychisch gestoord kind van jaar of 14. Maar de ouders moesten werken hele dagen, dus die zat met een ketting aan een paal vast geketend zodat ie geen rare dingen kon doen als ze weg waren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben daar te gast dus zei er niks over, maar had er wel bedenkingen bij.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik heb meegemaakt dat ouders hun zoontje de hele tijd zaten te treiteren omdat hij zo leuk als een vals hondje kon reageren als hij zijn grens bereikt had. Hij sloeg er op los maar omdat hij zo klein was, deden zijn klappen nog geen kwaad, en die ouders (en alle omstanders) maar lachen om de woede van dat jochie.![]()
Echt ja!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben daar te gast dus zei er niks over, maar had er wel bedenkingen bij.![]()
![]()
Sommige mensen moeten geen kinderen krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb meegemaakt dat ouders hun zoontje de hele tijd zaten te treiteren omdat hij zo leuk als een vals hondje kon reageren als hij zijn grens bereikt had. Hij sloeg er op los maar omdat hij zo klein was, deden zijn klappen nog geen kwaad, en die ouders (en alle omstanders) maar lachen om de woede van dat jochie.♡♡♡♡![]()
Cockfighting...
Mesjes aan de poten van de hanen en met elkaar laten vechten terwijl men op de uitkomst zit te wedden.
Stel toeristen uit Noorwegen meegemaakt die daar behoorlijk pissed om werden, maar het zit diep in hun cultuur.
Die beesten krijgen vaak veel beter te eten dan hun baasjes.![]()
Dit idd!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten geen kinderen krijgenDit idd!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Godver wat een serieuze onderwerpen ineens met eet top TT als dit![]()
![]()
Dat is naar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het ergste wat ik gezien heb is toen met diezelfde ex we bij een tante van haar op bezoek gingen, de buren hadden een psychisch gestoord kind van jaar of 14. Maar de ouders moesten werken hele dagen, dus die zat met een ketting aan een paal vast geketend zodat ie geen rare dingen kon doen als ze weg waren.
Het raarste wat ik daar heb meegemaakt is, is dat we naar Bangkok gingen en daar uit de bus werden gehaald door de Thaise politie.
In die tijd (ongeveer 12 jaar terug) waren daar wat aanslagen en politieke onrust enzo. Wij hadden een hotel in Pattaya en hadden ons paspoort niet meegenomen (ook geen kopie), dus bij ondervraging konden we alleen een hotel pasje laten zien. Dat vonden ze niet oké.
Maar mijn maat waar ik mee was had een tante in Thailand (ze was daar ook, maar in Pattaya), dus die hebben we toen gebeld en de telefoon aan die agent gegeven. Die heeft een kwartier gepraat met die agent en uiteindelijk hebben ze ons laten gaan met het advies om maar snel weer terug naar Pattaya te gaan![]()
Tot zover mijn avontuur Bangkok![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is naar.
Het raarste wat ik daar heb meegemaakt is, is dat we naar Bangkok gingen en daar uit de bus werden gehaald door de Thaise politie.
In die tijd (ongeveer 12 jaar terug) waren daar wat aanslagen en politieke onrust enzo. Wij hadden een hotel in Pattaya en hadden ons paspoort niet meegenomen (ook geen kopie), dus bij ondervraging konden we alleen een hotel pasje laten zien. Dat vonden ze niet oké.
Maar mijn maat waar ik mee was had een tante in Thailand (ze was daar ook, maar in Pattaya), dus die hebben we toen gebeld en de telefoon aan die agent gegeven. Die heeft een kwartier gepraat met die agent en uiteindelijk hebben ze ons laten gaan met het advies om maar snel weer terug naar Pattaya te gaan![]()
Joy!
Ja die islamitische zuiderlingen he?![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog geneukt trouwens? Ik bijna.... Want heb er wel aan gedacht.![]()
Helaas niet nee.![]()
Ging behoorlijk los toen inderdaad. Bomaanslagen en de politie die met scherp schoot enzoquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Ja die islamitische zuiderlingen he?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die tijd was ik daar ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is naar.
Maar beste tip voor iedere Thailand reiziger is. Ga naar een Kodak shop, laat een kopie van je paspoort maken en ook de vista stamps die je krijgt en laat die daar ook lamineren in Creditcard formaat. Dan kan paspoort in je kluisje blijven en iedere instantie accepteert dat ook. Kost nog geen 5 euro. En scheelt zoveel gezeik.
Je bent verplicht je te kunnen legitimeren in Thailand.Lach met een schone bips![]()
Nee dat was red shirt/yellow shirt gedoe.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Ja die islamitische zuiderlingen he?Lach met een schone bips![]()
Republikeinen vs democraten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dat was red shirt/yellow shirt gedoe.![]()
![]()
Jep, achteraf heel logisch, maar dat hadden we dus niet gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die tijd was ik daar ookMaar beste tip voor iedere Thailand reiziger is. Ga naar een Kodak shop, laat een kopie van je paspoort maken en ook de vista stamps die je krijgt en laat die daar ook lamineren in Creditcard formaat. Dan kan paspoort in je kluisje blijven en iedere instantie accepteert dat ook. Kost nog geen 5 euro. En scheelt zoveel gezeik.
Je bent verplicht je te kunnen legitimeren in Thailand.
Zo ongeveer ja, maar beetje anders. En geen zin om dat allemaal uit te leggen. Maar was inderdaad politiek gemotiveerd dat gedoe toen.quote:Lach met een schone bips![]()
En nu zou ik niet meer naar 'Walking-street' of überhaupt Thailand gaan![]()
Ben er nog één keer geweest met mijn vrouw op doorreis naar Vietnam“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar de moslims zaten ook continu boem te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja, maar beetje anders. En geen zin om dat allemaal uit te leggen. Maar was inderdaad politiek gemotiveerd dat gedoe toen.![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
En nu zou ik niet meer naar 'Walking-street' of überhaupt Thailand gaan![]()
Ben er nog één keer geweest met mijn vrouw op doorreis naar Vietnam![]()
![]()
Meer van. Al gezien en we willen nog meer zien dan Thailandquote:
Snap ik!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meer van. Al gezien en we willen nog meer zien dan Thailand![]()
![]()
Dat viel reuze meequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar de moslims zaten ook continu boem te doen.Zijn 2 boems geweest in Bangkok. En dat was dus wel van extremisten dat klopt. Maar over algemeen gaat het prima daar. Kwam wel heel groot in het nieuws omdat er ook buitenlanders bij gewond zijn geraakt. Vraag je het nu de de Thai? Ze weten het al niet meer, Stelde ook niet heel veel voor als je kijkt naar de afgelopen 20 jaar daar.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat viel reuze meeZijn 2 boems geweest in Bangkok. En dat was dus wel van extremisten dat klopt. Maar over algemeen gaat het prima daar. Kwam wel heel groot in het nieuws omdat er ook buitenlanders bij gewond zijn geraakt. Vraag je het nu de de Thai? Ze weten het al niet meer, Stelde ook niet heel veel voor als je kijkt naar de afgelopen 20 jaar daar.
![]()
![]()
Die Tsunami, dat weet iedereen nog wel daar. Daar zijn ze aan de west kust nog steeds doodsbang voor dat het ooit weer gebeurt. En las laatst dat bij een controle de nieuwe alarm systemen alweer niet werkenquote:
Volgens mij was ik iets daarna. Ik was daar in 2009 geloof ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die Tsunami, dat weet iedereen nog wel daar. Daar zijn ze aan de west kust nog steeds doodsbang voor dat het ooit weer gebeurt. En las laatst dat bij een controle de nieuwe alarm systemen alweer niet werken“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ah fijn!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die Tsunami, dat weet iedereen nog wel daar. Daar zijn ze aan de west kust nog steeds doodsbang voor dat het ooit weer gebeurt. En las laatst dat bij een controle de nieuwe alarm systemen alweer niet werken
Ja in Cambodja slaan sommigen een slaatje uit de tsunami van jaren geleden.
Komt bij een rondvaart een "gratis" tourguide bij je aan boord. Uiteraard is hij zijn ouders kwijtgeraakt bij die tsunami van jaren geleden en is hij in een weeshuis opgegroeid en wil hij je daar naar toe nemen, maar je kan natuurlijk niet met lege handen aankomen enzo...![]()
Gewaagd hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even maar heb 't toch gewaagd![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2839 / +253 / +126 / 6536 / 7227
2. Dr.Mikey / 898 / +80 / +20 / 874 / 1251
3. KillemWieft / 762 / +75 / +23 / 303 / 574
4. ToT / 509 / +35 / +48 / 2302 / 2614
5. AardappelSchotel / 500 / +62 / +5 / 1897 / 2220
6. Rob / 430 / +67 / +1 / 293 / 391
7. Lovely / 368 / +0 / +14 / 1890 / 2152
8. Pinnenmutske / 332 / +43 / +16 / 1072 / 1378
9. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
10. mario390 / 315 / +19 / +0 / 147 / 251
11. HappyCharly / 272 / +19 / +20 / 770 / 912
12. loveyoulongtime / 253 / +30 / +17 / 975 / 1129
13. hemarookworst / 252 / +3 / +9 / 672 / 855
14. devzero / 209 / +24 / +1 / 418 / 531
15. gebrokenglas / 183 / +8 / +10 / 1075 / 1235
16. kree / 179 / +5 / +42 / 464 / 590
17. Bally-b / 176 / +0 / +5 / 59 / 91
18. sp3c / 173 / +4 / +0 / 307 / 389
19. mascara-klodder / 172 / +0 / +8 / 247 / 338
20. Fogel / 160 / +0 / +10 / 413 / 535SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Owww, dat was 1 euro 50 baht tijd. Dat was echt goedkoop toen. Nu 36/37 baht voor euro. En inflatie is daar ook hoog geweest. Toen dacht je bij alles dit kost niks hier. Nu is het in de steden best duur geworden. Beetje achteraf is nog steeds prima te doen. Maar niet meer als in die tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij was ik iets daarna. Ik was daar in 2009 geloof ikLach met een schone bips![]()
Tsunami was in 2004 met kerst trouwens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij was ik iets daarna. Ik was daar in 2009 geloof ikLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, dat was 1 euro 50 baht tijd. Dat was echt goedkoop toen. Nu 36/37 baht voor euro. En inflatie is daar ook hoog geweest. Toen dacht je bij alles dit kost niks hier. Nu is het in de steden best duur geworden. Beetje achteraf is nog steeds prima te doen. Maar niet meer als in die tijd.![]()
![]()
Inflatie is daar zeker niet mis, 7 jaar geleden was het nog 30 euro voor de hele nacht, nu niet meer![]()
![]()
Oké, dan was ik heel iets erna. Gevolgen waren er nog wel. Toen ik daar was waren er ook overstromingen trouwens. Op een gegeven moment wilde een taxi niet meer verder rijden en ons eruit zetten terwijl het water 30cm hoog stond in de straten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsunami was in 2004 met kerst trouwens.
Niet gedaan overigens. We zeiden 'rij maar dat hotel daar, maar hier stappen we niet uit!'
Nu moet je ze per kwartier betalen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Inflatie is daar zeker niet mis, 7 jaar geleden was het nog 30 euro voor de hele nacht, nu niet meer![]()
![]()
Dat klopt, dat waren overstromingen door hevige regenval. Die hebben fabrieken van Western Digital die harddisks maakten compleet lamgelegd waardoor de prijzen voor harde schijven enorm stegen wereldwijdquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, dan was ik heel iets erna. Gevolgen waren er nog wel. Toen ik daar was waren er ook overstromingen trouwens. Op een gegeven moment wilde een taxi niet meer verder rijden en ons eruit zetten terwijl het water 30cm hoog stond in de straten.
Niet gedaan overigens. We zeiden 'rij maar dat hotel daar, maar hier stappen we niet uit!'Daar hebben wij als bedrijf heel erg veel aan verdiend omdat wij toen vooraf het magazijn al volgegooid hadden met harde schijven omdat we dit zagen aankomen
Mede ook omdat ik er toen was
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Inclusief uit en aankleden![]()
![]()
ik zat ff te kijken he ook over vuurwerkramp. houd daarvan trouwens en docu,
dat is een doofpot wmb en el-al Schiphol nog meer.Do what you love, love what you do!![]()
Jij houdt van dat soort rampen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef kree het volgende:
ik zat ff te kijken he ook over vuurwerkramp. houd daarvan trouwens en docu,
dat is een doofpot wmb en el-al Schiphol nog meer.
@AIVD![]()
niet dat ze gebeuren uiteraard. maar hoe ik dan als simpele ziel via docu en dingen kijk dat er gewoon geen reet van klopt. erger nog, nooit opgelost ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij houdt van dat soort rampen?
@:aivdDo what you love, love what you do!![]()
Ow!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ze gebeuren uiteraard. maar hoe ik dan als simpele ziel via docu en dingen kijk dat er gewoon geen reet van klopt. erger nog, nooit opgelost ook.![]()
![]()
Jij houdt meer van copporn?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik lust niet zo graag popcorn.![]()
Jj hebt al hondensnoepjesquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik lust niet zo graag popcorn.♡♡♡♡![]()
Cheetosquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok dus dat is het onderwerp voor de komende uren?![]()
![]()
Praat jezelf niet naar beneden door jezelf een simpele ziel te noemen man. Dat ben je niet! Dat zijn @ToT en ik al.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ze gebeuren uiteraard. maar hoe ik dan als simpele ziel via docu en dingen kijk dat er gewoon geen reet van klopt. erger nog, nooit opgelost ook.Lach met een schone bips![]()
el-al Bijlmer is een verhaal apart ook nog wel, tis mooi om Zembla van die tijd terug te zien.quote:
for shure. er was wat met regering die hier meer van wist en deals met andere landen.Do what you love, love what you do!![]()
ViVind ik ook boeiendquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ze gebeuren uiteraard. maar hoe ik dan als simpele ziel via docu en dingen kijk dat er gewoon geen reet van klopt. erger nog, nooit opgelost ook.♡♡♡♡![]()
mag hoeft nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok dus dat is het onderwerp voor de komende uren?
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok dus dat is het onderwerp voor de komende uren?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Praat jezelf niet naar beneden door jezelf een simpele ziel te noemen man. Dat ben je niet! Dat zijn @:ToT en ik al.![]()
![]()
Vlak mij niet uit hequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Praat jezelf niet naar beneden door jezelf een simpele ziel te noemen man. Dat ben je niet! Dat zijn @:ToT en ik al.![]()
gewoon bolken hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok dus dat is het onderwerp voor de komende uren?![]()
Ik denk dadelijk maar even nog paar afleveringen van From kijken, maar hoop eigenlijk dat ik die nieuwe TT kan maken ook
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dadelijk maar even nog paar afleveringen van From kijken, maar hoop eigenlijk dat ik die nieuwe TT kan maken ook
♡♡♡♡![]()
Oh jee!quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
wacht maar op de nieuwe TT als ik m kan maken![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
wacht maar op de nieuwe TT als ik m kan maken![]()
Van Season 3 zijn ook al een paar afleveringenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: