abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2024 @ 00:04:05 #126
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215821670
Governor van New Jersey over de drones:

quote:
These are apparently very sophisticated. The minute you get eyes on them, they go dark.
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215823262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 00:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Governor van New Jersey over de drones:
[..]
[ x ]
Sowieso, wat het ook is, het lijkt me dat onbekende objecten ter grootte van een auto die boven huizen vliegen altijd een bron van zorg zou moeten zijn.
pi_215825584
Ik kijk de laatste tijd bij webcamtaxi naar live web streams in New Jersey
vooral de streams waar je nog terug kan schuiven naar een eerder tijdstip
ik keek in de nacht uren en zag in eens iets in beeld voorbij komen.

Gisterochtend zag ik het volgende vanaf 0:30 het zal een uurtje of 02:00 daar zijn.
Bekijk deze YouTube-video

Vandaag rond zelfde tijd weer gekeken en zie het volgende vanaf 0:50, nu vliegt het object gewoon door.

Ik twijfel niet of er iets bestaat wat wij niet kennen, heb het zelf gezien een jaar of 6 geleden
toen ik bij mijn vriendin achterom het huis liep, daar is dan een veldje tussen de huizen en schuurtjes
Daar hing boven de grond een tja hoe noem je dat, een UFO
een grijs, (ongeveer zo groot al een auto, niet rond maar meer de vorm van een pijlstaartrog zonder staart) onbekend object, ik zag aan de achterkant een rode gloed toen het vertrok.

Toen ik de hoek om was en het duidelijk kon zien maakte het ook direct aanstalten te vertrekken
het ging niet heel snel schuin omhoog over het dak van een school daarna cloaked het want het was niet meer te zien, rare is achteraf dat ik dit niet aan mijn vriendin heb verteld alsof ik het was vergeten.

Nou kom maar op met het belachelijk maken ik weet wat ik heb gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kickstart op 10-12-2024 14:40:56 ]
  dinsdag 10 december 2024 @ 14:22:06 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215825772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Kickstart het volgende:
Ik kijk de laatste tijd bij webcamtaxi naar live web streams in New Jersey
vooral de streams waar je nog terug kan schuiven naar een eerder tijdstip
ik keek in de nacht uren en zag in eens iets in beeld voorbij komen.

Gisterochtend zag ik het volgende, het zal een uurtje of 02:00 daar zijn.

Vandaag rond zelfde tijd weer gekeken en zie het volgende, nu vliegt het object gewoon door.

Ik twijfel niet of er iets bestaat wat wij niet kennen, heb het zelf gezien een jaar of 6 geleden
toen ik bij mijn vriendin achterom het huis liep, daar is dan een veldje tussen de huizen en schuurtjes
Daar hing boven de grond een tja hoe noem je dat, een UFO
een grijs, (ongeveer zo groot al een auto, niet rond maar meer de vorm van een pijlstaartrog zonder staart) onbekend object, ik zag aan de achterkant een rode gloed toen het vertrok.

Toen ik de hoek om was en het duidelijk kon zien maakte het ook direct aanstalten te vertrekken
het ging niet heel snel schuin omhoog over het dak van een school daarna cloaked het want het was niet meer te zien, rare is achteraf dat ik dit niet aan mijn vriendin heb verteld alsof ik het was vergeten.

Nou kom maar op met het belachelijk maken ik weet wat ik heb gezien.

[ afbeelding ]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.

Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215825866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.

Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
hmm zo klinkt het hier ongeloofwaardig inderdaad
voel me nu net als in- Invasion of the Body Snatchers

pi_215826272
Naast alle 'drone'/UAP sigthings waar we ineens mee overspoeld worden. Het valt me ook op dat de bekende namen (RossCo, Elizondo in z'n nieuwe podcast) ineens benoemen dat 2025 een bijzonder jaar gaat worden, alsof er wat te gebeuren staat.
Weet niet waarop dit gebaseerd is, maar ik ben benieuwd...
I want to believe...
pi_215828013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 15:04 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het valt me ook op dat de bekende namen (RossCo, Elizondo in z'n nieuwe podcast) ineens benoemen dat 2025 een bijzonder jaar gaat worden, alsof er wat te gebeuren staat.
Weet niet waarop dit gebaseerd is, maar ik ben benieuwd...
Ik hoorde iets over 2027. The Nightshift trapt af over dit onderwerp in de eerste minuten van deze video.
De uitzending daarvoor ging er ook over. Een soort deadline tot een event. :?
Geen idee waar ze het vandaan halen.

pi_215829352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet als die vriendin de alien in kwestie is die het als missie heeft om de meest vreemde aardlingen te onderzoeken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215829408
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 08:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.

Maar speciaal voor jou zet ik het er expliciet bij.
quote:
• Interstellaire techniek om vele lichtjaren te overbruggen, check.
• Lichtjes omdat we anders niet in het donker op aarde kunnen navigeren, check.
Je impliceert dat het n niet waarschijnlijk is, als het andere het geval is, en dr ligt wel degelijk een aanname achter (als je interstellair kan reizen, dan zijn lichtjes per definitie, voor geen enkele te bedenken reden, nog nodig, of een bij-effect van...whatever).

Dat je niet de vraag stelt waarom drones (of een nieuwe, eventueel geheime techniek) wel lichtjes nodig hebben, zegt natuurlijk ook wel wat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 10-12-2024 21:39:39 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215830485
Er is nu een live hearing bezig over die drones.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:12:25 #136
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831229
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef NatteLont het volgende:
Er is nu een live hearing bezig over die drones.

Val er laat in maar wel interessant hoor.

Ene Smith van New Jersey die het panel oproept om het DoD meer info te laten delen (het panel zijn DoD leden?).

Hij vraagt waarom tracken ze die drones niet naar waar ze vandaan komen. Ze komen elke dag vanaf de oceaan (voor het eerst dat ik dit hoor), dus waarom weten we niet meer?

Goede vergelijking maakt hij ook met de Chinese Spy balloon van begin vorig jaar. Toen was er snel actie en werd die neergehaald. (en later nog eens drie andere - nog steeds onbekende - objecten). Waarom levert DoD nu niet meer?

Antwoord van het panel: we delen uw zorgen. :{
pi_215831231
twitter

Even los van het feit wat de oorsprong is. Dit is best zorgwekkend.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:24:44 #138
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831450
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef Simmertje het volgende:
[ x ]

Even los van het feit wat de oorsprong is. Dit is best zorgwekkend.
Ongelooflijk toch.

Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.

Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.

Vreemd.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:50:09 #139
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831901
twitter

twitter
pi_215832009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ongelooflijk toch.

Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.
Het rare is ook dat er drones zijn die geen enkel geluid maken maar andere weer wel.
Of hagelnieuwe onbekende technologie of iets totaal anders.
Nou ja ze zeggen het zelf al. Ze weten het allemaal niet.
En ze durven (?) er niet op te schieten. Zo komt het over.
Verwachten ze een ongewilde dus een verwachte/kenbare reactie ofzo?
Die de zwakte aan de (rest van de) wereld nog eens extra zal benadrukken dat ze eigenlijk niets kunnen klaarspelen?
Het is een soort schaakspel zo. De Amerikanen zijn aan zet maar ze zweten om die zet te doen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215832418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ongelooflijk toch.

Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.

Vreemd.
Ik krijg steeds meer het idee dat er iets "groots" staat te gebeuren, en dat het Pentagon "klokkenluiders" zoals Luis Elizondo en David Grusch naar voren hebben geschoven om het publiek alvast te kneden voor hetgene wat de mensheid binnenkort te wachten staat.

2025 gaat een heel belangrijk jaar worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215832494
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syri en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
pi_215833179
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:42 schreef Simmertje het volgende:
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syri en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
Nieuws is poppenkast. Pas als het gordijntje opengaat geloof je het pas. Ook als het niet waar is maar waar moet zijn.
Er gebeurd nog wel meer onvoorstelbare shit die zo belangrijk is dat niemand het (ooit) mag horen.
Soms zelfs midden voor je neus. En het dan nog niet kunnen zien omdat het gordijntje dicht zit.
En wanneer je ontdekt dat er handen in de poppetjes zitten roept iedereen dat je een complotdenker bent
Nieuws moet je zelf opzoeken. Voor zover dat (nog) mogelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:10:23 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215833916
Knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:19:06 ]
― Thomas Sowell
pi_215833917
.
― Thomas Sowell
pi_215833950
Wilde wat aanpassen. Mobiel fokken is niet mijn ding 😛
― Thomas Sowell
pi_215833958
Elizondo dan maar weer h

[ Bericht 97% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:31:11 ]
― Thomas Sowell
pi_215834613
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
twitter
pi_215835208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
[ x ]
Zoals: wij leven in een sociaal experiment, wen er maar aan.

Volgens mij weten ze allang wat die drones zijn, en met welk doel ze daar vliegen maar dat zal wel zo classified zijn, dat maar enkele weten dat die classified information bestaat. Net zoals toen met UFO-UAP gerelateerde info, dus wel zullen zien. Maar deel de mening dat er iets "gaar gestoomd" wordt met informatie poppenkast.

[ Bericht 7% gewijzigd door yessie234 op 11-12-2024 13:16:50 ]
pi_215835512
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten?

Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.

Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Vragen, vragen :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')