quote:These are apparently very sophisticated. The minute you get eyes on them, they go dark.
Sowieso, wat het ook is, het lijkt me dat onbekende objecten ter grootte van een auto die boven huizen vliegen altijd een bron van zorg zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Governor van New Jersey over de drones:
[..]
[ x ]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Kickstart het volgende:
Ik kijk de laatste tijd bij webcamtaxi naar live web streams in New Jersey
vooral de streams waar je nog terug kan schuiven naar een eerder tijdstip
ik keek in de nacht uren en zag in eens iets in beeld voorbij komen.
Gisterochtend zag ik het volgende, het zal een uurtje of 02:00 daar zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag rond zelfde tijd weer gekeken en zie het volgende, nu vliegt het object gewoon door.
Bekijk deze YouTube-video
Ik twijfel niet of er iets bestaat wat wij niet kennen, heb het zelf gezien een jaar of 6 geleden
toen ik bij mijn vriendin achterom het huis liep, daar is dan een veldje tussen de huizen en schuurtjes
Daar hing boven de grond een tja hoe noem je dat, een UFO
een grijs, (ongeveer zo groot al een auto, niet rond maar meer de vorm van een pijlstaartrog zonder staart) onbekend object, ik zag aan de achterkant een rode gloed toen het vertrok.
Toen ik de hoek om was en het duidelijk kon zien maakte het ook direct aanstalten te vertrekken
het ging niet heel snel schuin omhoog over het dak van een school daarna cloaked het want het was niet meer te zien, rare is achteraf dat ik dit niet aan mijn vriendin heb verteld alsof ik het was vergeten.
Nou kom maar op met het belachelijk maken ik weet wat ik heb gezien.
[ afbeelding ]
hmm zo klinkt het hier ongeloofwaardig inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.
Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
Ik hoorde iets over 2027. The Nightshift trapt af over dit onderwerp in de eerste minuten van deze video.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:04 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het valt me ook op dat de bekende namen (RossCo, Elizondo in z'n nieuwe podcast) ineens benoemen dat 2025 een bijzonder jaar gaat worden, alsof er wat te gebeuren staat.
Weet niet waarop dit gebaseerd is, maar ik ben benieuwd...
Niet als die vriendin de alien in kwestie is die het als missie heeft om de meest vreemde aardlingen te onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
quote:Op zondag 8 december 2024 08:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.
Maar speciaal voor jou zet ik het er expliciet bij.
Je impliceert dat het n niet waarschijnlijk is, als het andere het geval is, en dr ligt wel degelijk een aanname achter (als je interstellair kan reizen, dan zijn lichtjes per definitie, voor geen enkele te bedenken reden, nog nodig, of een bij-effect van...whatever).quote:• Interstellaire techniek om vele lichtjaren te overbruggen, check.
• Lichtjes omdat we anders niet in het donker op aarde kunnen navigeren, check.
Val er laat in maar wel interessant hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef NatteLont het volgende:
Er is nu een live hearing bezig over die drones.
Ongelooflijk toch.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef Simmertje het volgende:
[ x ]
Even los van het feit wat de oorsprong is. Dit is best zorgwekkend.
Het rare is ook dat er drones zijn die geen enkel geluid maken maar andere weer wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch.
Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.
Ik krijg steeds meer het idee dat er iets "groots" staat te gebeuren, en dat het Pentagon "klokkenluiders" zoals Luis Elizondo en David Grusch naar voren hebben geschoven om het publiek alvast te kneden voor hetgene wat de mensheid binnenkort te wachten staat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch.
Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.
Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.
Vreemd.
Nieuws is poppenkast. Pas als het gordijntje opengaat geloof je het pas. Ook als het niet waar is maar waar moet zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:42 schreef Simmertje het volgende:
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syri en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
Zoals: wij leven in een sociaal experiment, wen er maar aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |