SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je ook weer verschillende gradaties inquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel weer sociaal doen
Verstandig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken, komt vanavond wel
That's my middle namequote:
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Hier hebben we nu wel een goede balans daarin; al zijn er altijd mensen die vinden dat iedereen maar weer "gewoon" 5 dagen op kantoor moet verpieteren.
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te piekenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je ook weer verschillende gradaties in
Ik wil al wat weken mensen op de hoogte stellen dat het even druk is en ik over een maand oid wel weer tot leven kom
Huehue?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.
quote:Oud-burgemeester Wim Denie van Moerdijk overleden
Afgelopen week overleed Denie, 78 jaar oud. Hij leed aan de ziekte van Parkinson, waarvan de eerste symptomen zich al tijdens zijn laatste dagen als burgemeester van Moerdijk in 2011 openbaarden. Tot begin dat jaar gold Denie als een goede burgemeester, intelligent, met inhoud, humor en zelfspot. Na ‘Chemie-Pack’ nam niemand hem meer serieus.
https://www.bndestem.nl/m(...)hemie-pack~a663fff2/
Valt dan de regering en mag je weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.
met wat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te pieken
Moet je wel ballen hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te pieken
Nou ja, het is iets interns gelukkigquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt dan de regering en mag je weer opnieuw beginnen
Dit is wel een klassiekertje hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen zat ik in Boedje dus weinig van die man meegekregen.
Deze man is zwakzinnigquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een klassiekertje hoor
Bekijk deze YouTube-video
Nee hij is doodquote:
Ja eensquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het maar kut dat er geen titel meer bij youtube filmpjes staan
Mja, dit zal bij menig mediatraining gebruikt worden als voorbeeld van hoe het niet moetquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een klassiekertje hoor
Bekijk deze YouTube-video
Tegenwoordig geven ze gewoon geen antwoord meer op vragen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit zal bij menig mediatraining gebruikt worden als voorbeeld van hoe het niet moet
Of ze geven antwoord maar niet op de vraag die is gesteldquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven ze gewoon geen antwoord meer op vragen.
Je mond niet volcontinu openhouden alsof je hete bitterballen staat te eten bij t Pleintje in Maaskantjequote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit zal bij menig mediatraining gebruikt worden als voorbeeld van hoe het niet moet
zo'n heel verhaal van een uur in de hoop dat de ander zn eigen vraag is vergetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze geven antwoord maar niet op de vraag die is gesteld
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mond niet volcontinu openhouden alsof je hete bitterballen staat te eten bij t Pleintje in Maaskantje
Ik ga mijn erwtensoep opwarmenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo een enorme ananas slachten, heb ik zin in
Die tetten van haarquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
De billen van Seven of Nine,
Die zijn me toch zo rond en fijn,
Uurtje staren naar dat halve Borgje,
En verdwenen is elk dagelijkse zorgje [ afbeelding ]
Het is in ieder geval beter voor m'n lichaam.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat gooooooeeedEn wel shit dat je hele tijd aan break-up hebt gedacht maar het is wat het is. En wandelend daar aan denken is alsnog beter dan depressief in een stoel, denk ik?
![]()
Het regent hier ondertussen maar ik ga zo nog wel.
Wat is er anders aan een Poolse pennywafel?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie met een Poolse pennywafel
dat lijkt niet eens op een burritoquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)sonen-at-hema-331687
Nee maar Gerrie moet nog naar de Hema van de weekquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lijkt niet eens op een burrito
Ik ben tien personen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)sonen-at-hema-331687
en heb je ook 10 geboden?quote:
Heb je weer een date die geen date is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee normaal kan ik het ook heel goed. Denk toch beetje zenuwachtig
Gister was geen date Modus, gister was lunchen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je weer een date die geen date is?
Zijn jullie het date-stadium al voorbij? Is het al aan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister was geen date Modus, gister was lunchen.
En vanavond een verjaardag dus al helemaal geen date.
NEEEJ!! Nee! Nee. En we gaan ook niet daten en aan gaat het al helemaal niet! En het is naast begroeting en doei knuffels ook nog steeds compleet platonisch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn jullie het date-stadium al voorbij? Is het al aan?Ja he?
Wanneer stel je hem aan ons voor?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
NEEEJ!! Nee! Nee. En we gaan ook niet daten en aan gaat het al helemaal niet! En het is naast begroeting en doei knuffels ook nog steeds compleet platonisch.
Hmhmquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
NEEEJ!! Nee! Nee. En we gaan ook niet daten en aan gaat het al helemaal niet! En het is naast begroeting en doei knuffels ook nog steeds compleet platonisch.
Lol ja nee, niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer stel je hem aan ons voor?
We geloven je. Echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
We geloven je. Echt.Nouhou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We willen gewoon beiden, om verschillende redenen echt niets.
Nee. Ik was gewoon klaar met het idee dat de beste SC van heel het zieltogend Fok nota bene door crew zelf ook nog naar de beflikkering geholpen werd.quote:
Voor die blauwen krijgt Danny subsidiequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik was gewoon klaar met het idee dat de beste SC van heel het zieltogend Fok nota bene door crew zelf ook nog naar de beflikkering geholpen werd.
Hmm volgens mij wel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:45 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m2202317268
Mensen, is dit niet gewoon een muis.
quote:
Ik hou heel veel van jullie en van nog veel meer mensen zoals @kwiwi ook bijvoorbeeldquote:
Oef.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die blauwen krijgt Danny subsidie
Ja leuk, maar ik niet. En IK heb er last van en danny niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die blauwen krijgt Danny subsidie
Ja nou ja, ik probeer ook bewust weer wat vaker te komen buurten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel veel van jullie en van nog veel meer mensen zoals @:kwiwi ook bijvoorbeeld![]()
Maar er moet godverdomme echt wel even normaal gedaan worden om de LAATSTE fijne SC van Fok gewoon te houden. En echt heel snel ook.
ik kan niet zonder flesquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja, leer er wat van.
Waarschijlijk niet, want iedereen die er wat over te zeggen heeft weet nu niet hoe hard ze moeten kraaien WIJ KUNNEN ALLES ZONDER FLES ja prima, doe maar dan
quote:
Kan ik anders nog ff wat vragen over Gmail?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja, leer er wat van.
Waarschijlijk niet, want iedereen die er wat over te zeggen heeft weet nu niet hoe hard ze moeten kraaien WIJ KUNNEN ALLES ZONDER FLES ja prima, doe maar dan
bek houwequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan ik anders nog ff wat vragen over Gmail?
Ik vind de sc beter met jou erbij. Met alle oude users erbij ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja, leer er wat van.
heb je geen eigen klantenservice ingang?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan ik anders nog ff wat vragen over Gmail?
Oud als in...quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de sc beter met jou erbij. Met alle oude users erbij ook.
Ik voel me wel oudquote:
Altijd wel aan verandering onderhevig. Voor COVID poste ik nog in R&P SC en dat is zo goed als dood nu; daar zijn ook wel wat leuke users vertrokken of hebben misschien zelfs wel een leven gekregen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
De dynamiek is gewoon een beetje veranderd het afgelopen jaar ofzo.
nou weeniet. Geloof niet dat ik hier nou echt iets aan toe voeg. Maar ja wie welquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk ook niet meerquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd wel aan verandering onderhevig. Voor COVID poste ik nog in R&P SC en dat is zo goed als dood nu; daar zijn ook wel wat leuke users vertrokken of hebben misschien zelfs wel een leven gekregen.
Haha eterquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Geloof niet dat ik hier nou echt iets aan toe voeg. Maar ja wie wel![]()
Ik kom eter tot mijn recht n de travelsnacks.
Die uit 2007? 2012?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een schim van de SC die het vroeger was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd wel aan verandering onderhevig. Voor COVID poste ik nog in R&P SC en dat is zo goed als dood nu; daar zijn ook wel wat leuke users vertrokken of hebben misschien zelfs wel een leven gekregen.
Zeker, dat is ook zo. Herken ik ook wel hoor, heb jaren in ABO gewoond met heel veel plezier en ontzettend veel meets en toffe dingen. En daarvoor ook nog in RLS enzo. Maar is wel jammer als leuke users vertrekken omdat ze zich niet meer zo prettig voelen, vind ik dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk voeg jij wat toe, denk anders even aan je enorme verjaardagscadeau joh, mafkees.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Geloof niet dat ik hier nou echt iets aan toe voeg. Maar ja wie wel![]()
Ik kom eter tot mijn recht n de travelsnacks.
Dat laatste vind ik ook; iedereen zou hier gewoon lekker zichzelf mogen zijn zonder dat er mensen vervelend gaan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
heb jaren in ABO gewoond met heel veel plezier en ontzettend veel meets en toffe dingen. En daarvoor ook nog in RLS enzo. Maar is wel jammer als leuke users vertrekken omdat ze zich niet meer zo prettig voelen, vind ik dan.
Zou het aan ons liggen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een schim van de SC die het vroeger was.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook; iedereen zou hier gewoon lekker zichzelf mogen zijn zonder dat er mensen vervelend gaan doen.
[..]
Zou het aan ons liggen?
Heel fok eigenlijk welquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso was elke sc vroeger natuurlijk veel drukker en actiever toch?
We zijn de laatste surinamers die het licht uit doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
Veel meer verschillende slowchats; en meerdere slowchats en subfora die nog leuk waren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoelde u mohicanen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn de laatste surinamers die het licht uit doen
Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een schim van de SC die het vroeger was.
Ja precies. Dus ook een beetje meer subculturen. Nu zijn er nog maar een paar en dat mixt, vind ik persoonlijk niet altijd prettig ofzo. Kijk maar eens als DTS weer eens dicht is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel meer verschillende slowchats; en meerdere slowchats en subfora die nog leuk waren.
Nu moet ik zo in het echt vrienden zien te vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
er is nog een handje vol SC's actief.
Zelfs als alleen ik een weekje ergens anders ga hangen verschuift dat beeld al.
Fok is eigenlijk al vier jaar dood gewoon, alleen de wormpjes die aan het lijk vreten weten het nog niet
Kom maar in mijn ingresstunneltje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik zo in het echt vrienden zien te vinden.
Hoe schunnig moet dit worden opgevat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar in mijn ingresstunneltje.
Nou euhm....quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe schunnig moet dit worden opgevat?
Ja dat is dus ook mijn probleem nu.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik zo in het echt vrienden zien te vinden.
Ik ben geen Surinamertquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn de laatste surinamers die het licht uit doen
En een beetje van onderen dan misschienquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van binnen wel een beetje toch?
Ach, dat is buiten, daar hebben wij toch geen last vanquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar regent het en houdt het voorlopig ook niet meer op.
Op zich ook wel wat voor Fles, ik bedoel die lust er op zijn tijd ook wel een paarquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een beetje van onderen dan misschien
Fles praat in volzinnen dus nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zich ook wel wat voor Fles, ik bedoel die lust er op zijn tijd ook wel een paar
Alleen gaat Fles meestal al naar bed als ze daar net wakker zijn
Nee je blijft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja, leer er wat van.
FOK! is al 15 jaar aan het sterven; maar is er toch nog steeds.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
er is nog een handje vol SC's actief.
Zelfs als alleen ik een weekje ergens anders ga hangen verschuift dat beeld al.
Fok is eigenlijk al vier jaar dood gewoon, alleen de wormpjes die aan het lijk vreten weten het nog niet
Ohjaquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles praat in volzinnen dus nee.
Het was puur platonisch dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
En help wat moet ik aan. Denk maar zelfde vest als gister.
Ongeveer vanaf dat ik op fok kwam dusquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOK! is al 15 jaar aan het sterven; maar is er toch nog steeds.
Ik vergeef het je, Gianni.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ongeveer vanaf dat ik op fok kwam dus
Ohja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was puur platonisch dus dat maakt niet uit.
Snap ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om iets met @:datismijnmening te doen
Spannendquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja ik ok wel. vast iets heel anders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er zijn best veel dingen die leuk zijn met dimmy, denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ok wel. vast iets heel anders.
Wordt Vlinder dan niet jaloers?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wist toch waar je was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja wie heeft mij gemist afgelopen week? Dimmy (1) kwiwi (1) en Liesje (2)
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn best veel dingen die leuk zijn met dimmy, denk ik
ik wilde eigenlijk vooral Dimmy uitpersen en de smurrie gebruiken als isolatiemateriaal voor de dakkapel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt Vlinder dan niet jaloers?
Oh, dan vermoed ik dat Vlinder niet jaloers wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk vooral Dimmy uitpersen en de smurrie gebruiken als isolatiemateriaal voor de dakkapel.
Was je weg?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Rare kink, maar goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk vooral Dimmy uitpersen en de smurrie gebruiken als isolatiemateriaal voor de dakkapel.
Hee hee hee ik zie wel hoe jij het geld van meneer van Fleppesteijn zit te stelenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik wil vooral Fles' biljetjes jatten
Ik heb je zelfs meer gezien dan ik je hier zie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je Poolse?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee ik zie wel hoe jij het geld van meneer van Fleppesteijn zit te stelen
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs meer gezien dan ik je hier zie.
quote:
Nee vriend. Dat was een meme uit de 80s. Het hoogste biljet uit die tijd was 2 miljoen zlotys. Daar waren ook nog 2 varianten van, eentje met een drukfout in de tekst van de grondwet op de achterkant. Beide zijn tegenwoordig voor weinig (40-45 euro) te krijgen op eBay.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vriend. Dat was een meme uit de 80s. Het hoogste biljet uit die tijd was 2 miljoen zlotys. Daar waren ook nog 2 varianten van, eentje met een drukfout in de tekst van de grondwet op de achterkant. Beide zijn tegenwoordig voor weinig (40-45 euro) te krijgen op eBay.
Heel hard overstromend hyperinflatiegeld kun je krijgen van Zimbabwe. In 2008 gaven die een biljet uit van 100.000.000.000.000 dollar. Dat biljet is niets waard maar op de verzamelaarsmarkt blijkt blijf het maar oplopen.
ECHT heel hard overstromend hyperinflatiegeld? Dan moet je naar Hongarije 1946. De nooit uitgegeven P137 is een 1 miljard B-Pengö. Een B-Pengö was een miljoen Milpengö. Een Milpengö was een miljoen Pengö.
Dus 9 + 6 + 6 = 21 nullen.
De 100 Million B-pengö is tegenwoordig ook al erg gewild.
Ja ben wakker geworden. Ga het weer proberenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nachtelijke uurtjes daar toch?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben wakker geworden. Ga het weer proberen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben wakker geworden. Ga het weer proberen
Ok Aad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vriend. Dat was een meme uit de 80s. Het hoogste biljet uit die tijd was 2 miljoen zlotys. Daar waren ook nog 2 varianten van, eentje met een drukfout in de tekst van de grondwet op de achterkant. Beide zijn tegenwoordig voor weinig (40-45 euro) te krijgen op eBay.
Heel hard overstromend hyperinflatiegeld kun je krijgen van Zimbabwe. In 2008 gaven die een biljet uit van 100.000.000.000.000 dollar. Dat biljet is niets waard maar op de verzamelaarsmarkt blijkt blijf het maar oplopen.
ECHT heel hard overstromend hyperinflatiegeld? Dan moet je naar Hongarije 1946. De nooit uitgegeven P137 is een 1 miljard B-Pengö. Een B-Pengö was een miljoen Milpengö. Een Milpengö was een miljoen Pengö.
Dus 9 + 6 + 6 = 21 nullen.
De 100 Million B-pengö is tegenwoordig ook al erg gewild.
Ik ook van jou Fles.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar inderdaad ik heb echt veel mensen om me heen om leuke dingen mee te doen![]()
En ik hou ook echt enorm veel van al die mensenEn 5 van de zes zie ik de afgelopen en/of komende tijd. Alleen de enige man van het zootje even niet. Nou ja dat komt volgend jaar wel weer
Welkom terug.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet gewoonok ff normaal gaan doen godverdomme. Is gewoon gratis he.quote:
Ik wist niet eens dat je ons in de steek gelaten had, en nu zit je om erkenning en waardering te smeken of hoe moet ik deze narcistische treurigheidjes en het sneue gewiewel beschouwen?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je ons in de steek gelaten had, en nu zit je om erkenning en waardering te smeken of hoe moet ik deze narcistische treurigheidjes en het sneue gewiewel beschouwen?
Goedemorgenquote:
Vanavond Even tot Hier terugkijken of toch morgen dat doen.quote:
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond Even tot Hier terugkijken of toch morgen dat doen.
Laatst grote stappen gemaakt en nu weer babystapjes.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goedemorgen
hoe is het met je herstel?
gemiddeld ga je dan in elk geval nog met normale stappen vooruitquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst grote stappen gemaakt en nu weer babystapjes.
Uh..quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoonok ff normaal gaan doen godverdomme. Is gewoon gratis he.
Morgenvroeg ben je schijnzwanger van de voorpret en de opwinding.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Of ik al onderweg ben.
Nee want jij zei, kom maar laat.
Is ie zelf te laat op zijn eigen feestje.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben je schijnzwanger van de voorpret en de opwinding.
Nog twee nachtjes slapen dan weer raceweekquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom duur mid winterstop van de F1 zolang?
Dan lekker een dekbedje over trekken en morgen nlziet openenquote:
Veel te vroeg tijdstipquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog twee nachtjes slapen dan weer raceweek
dan blijf je op, wordt het een laat tijdstipquote:
Dan wordt ik chagrijnige mod tijdens de sessies en dat wil users daar niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan blijf je op, wordt het een laat tijdstip
vanaf woensdag om 20u op bedjequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt ik chagrijnige mod tijdens de sessies en dat wil users daar niet.
enjoyquote:
Watte?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op eens een video van een uur lang over Bloons TD Battles 6 aan het kijken.
Is dit een klacht?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op eens een video van een uur lang over Bloons TD Battles 6 aan het kijken.
Wappie Weghorst iets te uitbundig juichen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manmanman @ het Nederlands Elftal...
Ja ze winnen, maar het was wel wederom zeer matig
Eerst even douchen en ik straks ook (ga geen benen scherenquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kruip net in m'n schone bedje.
Zo laat is het toch ook nog niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:25 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen zin om te slapen, kom pas net thuis binnenvallen
nee, maar ik zie hierboven voornamelijk mensen die gaanquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:25 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen zin om te slapen, kom pas net thuis binnenvallen
Voetjebal.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid hier?
Is de roze bril kapot gevallen?quote:
Ja wel goed. hangt hier wel een verdachte wolk dus misschien wat regen. Ik ga zo wat eten en dan wil ik van die winddingen kopen. Weet niet hoe ik dat moet omschrijven.quote:Op zondag 17 november 2024 05:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning vandaag? Is het een beetje mooi weer daar?
Oh dat is leukquote:Op zondag 17 november 2024 05:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel goed. hangt hier wel een verdachte wolk dus misschien wat regen. Ik ga zo wat eten en dan wil ik van die winddingen kopen. Weet niet hoe ik dat moet omschrijven.
Dit
[ afbeelding ]
Maar dan met schelpen en wil hier op het balkon ophangen
ja en ze zijn erg mooi ook.quote:Op zondag 17 november 2024 05:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is leuk
Hier smurfdag vandaag
Ja die van schelpen vind ik ook mooi.quote:Op zondag 17 november 2024 05:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ze zijn erg mooi ook.
thuis in je pyjama?
Heyquote:
jahoor lag gisteren al om half negen op de bank meuren, toen ben ik om half elf naar bed verkast, nu sinds 4 uur al wakkerquote:
O dan heb je een best aantal uurtjes in dromenland door gebrachtquote:Op zondag 17 november 2024 06:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor lag gisteren al om half negen op de bank meuren, toen ben ik om half elf naar bed verkast, nu sinds 4 uur al wakker
ja genoeg slaap gehad en luie zondag voor de boeg zonder verplichtingenquote:Op zondag 17 november 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je een best aantal uurtjes in dromenland door gebracht
Dat is ook wel eens lekker.quote:Op zondag 17 november 2024 06:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja genoeg slaap gehad en luie zondag voor de boeg zonder verplichtingen
Hey Biterbalquote:
O oke, had er nooit van gehoord,quote:
Heb je hem nu strategisch geplaatst?quote:Op zondag 17 november 2024 07:12 schreef Karzai het volgende:
zo deze speaker is wel een stukkie beter hoor lekker helder, die kleine had een vrij dof geluid
Ik laad hen nu direct aan het stopcontact op ipv van aan de laptop, kon ook niet anders vanwege het kabeltjequote:Op zondag 17 november 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je hem nu strategisch geplaatst?
Aah dus geen kabel meerquote:Op zondag 17 november 2024 07:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik laad hen nu direct aan het stopcontact op ipv van aan de laptop, kon ook niet anders vanwege het kabeltje
[ afbeelding ]
jawel je moet hem af en toe opladen, dan kan je 20 uur luisteren, maar daarna niet meerquote:
Dat is balen, storingsdienst gelijk maar bellen.quote:
Dan nog maar even genieten van een lekker bak koffiequote:Op zondag 17 november 2024 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker.
Veel te vroeg voor de sportschool, die is nog lang niet open.
Heb ik gisteravond al gedaan, omdat de waterdruk steeds wisselde en er begon water te lekken uit de ketel.quote:Op zondag 17 november 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen, storingsdienst gelijk maar bellen.
O lekker dan, toe aan vervanging dus.quote:Op zondag 17 november 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond al gedaan, omdat de waterdruk steeds wisselde en er begon water te lekken uit de ketel.
Ik heb werkelijk geen idee hoe laat de monteur komt.
Ik heb al 2 jaar problemen met deze ketel.
Over vervanging gaat de woningbouw over. Ik denk dat de ketel al 14 jaar is sinds de oplevering van de appartementen.quote:Op zondag 17 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, toe aan vervanging dus.
Hopelijk komen ze vandaag en zorgen ze er voor dat hij het weer doet.
ook tijd om op te staanquote:Op zondag 17 november 2024 07:56 schreef datismijnmening het volgende:
Godver kan niet meer in slaap komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |