SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je ook weer verschillende gradaties inquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel weer sociaal doen
Verstandig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken, komt vanavond wel
That's my middle namequote:
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Hier hebben we nu wel een goede balans daarin; al zijn er altijd mensen die vinden dat iedereen maar weer "gewoon" 5 dagen op kantoor moet verpieteren.
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te piekenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je ook weer verschillende gradaties in
Ik wil al wat weken mensen op de hoogte stellen dat het even druk is en ik over een maand oid wel weer tot leven kom
Huehue?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.
quote:Oud-burgemeester Wim Denie van Moerdijk overleden
Afgelopen week overleed Denie, 78 jaar oud. Hij leed aan de ziekte van Parkinson, waarvan de eerste symptomen zich al tijdens zijn laatste dagen als burgemeester van Moerdijk in 2011 openbaarden. Tot begin dat jaar gold Denie als een goede burgemeester, intelligent, met inhoud, humor en zelfspot. Na ‘Chemie-Pack’ nam niemand hem meer serieus.
https://www.bndestem.nl/m(...)hemie-pack~a663fff2/
Valt dan de regering en mag je weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een groot project dat zijn climax nadert. Over een maandje is alles weer normaal, hoop ik.
met wat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te pieken
Moet je wel ballen hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen is wel een goed moment om te pieken
Nou ja, het is iets interns gelukkigquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt dan de regering en mag je weer opnieuw beginnen
Dit is wel een klassiekertje hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen zat ik in Boedje dus weinig van die man meegekregen.
Deze man is zwakzinnigquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een klassiekertje hoor
Bekijk deze YouTube-video
Nee hij is doodquote:
Ja eensquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het maar kut dat er geen titel meer bij youtube filmpjes staan
Mja, dit zal bij menig mediatraining gebruikt worden als voorbeeld van hoe het niet moetquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een klassiekertje hoor
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |