Dit klopt niet, de minima die in aanmerking komen voor een normaal dierenpakket van deze stichting krijgen deze dus al buiten deze actie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wil even toevoegen dat dit echt voor de minima in Nederland is. Ondanks dat ze geen inkomenscheck doen, wil ik toch mensen vragen even na te denken om een pakket aan te schaffen als je het wel kan betalen… want als ze op zijn heeft de minima dus niks…
Anyways, verder een top initiatief!
Op de website staat:quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit klopt niet, de minima die in aanmerking komen voor een normaal dierenpakket van deze stichting krijgen deze dus al buiten deze actie.
Dus ook al raakt deze actie op, houden ze voorraad voor de minima klanten
Ik heb vorig jaar de spullen wat mijn kat niet mocht hebben in onze lokale buurtkast gezetquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Of natuurlijk bestellen voor een minima en dan retedikke donatie erbij voor de voedselbank! Hoppa!
Hun eigen reclame uiting benadrukt heel duidelijk dat het voor iedereen is. Het is zelfs de eerste zin van de advertentie hierboven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wil even toevoegen dat dit echt voor de minima in Nederland is. (..)
Denk dat ze meer bekendheid willen, maar dat de doelgroep nog steeds niet mensen met een verzamelinkomen van 100.000¤ is die lekker goedkoop voor zichzelf dierenvoer willen scoren. Thats it.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hun eigen reclame uiting benadrukt heel duidelijk dat het voor iedereen is. Het is zelfs de eerste zin van de advertentie hierboven.
Ik vermoed dat ze hiermee vooral ook meer bekendheid willen en hopen dat mensen die het kunnen missen, ook een donatie doen. Zoals livelink
Ah zo ja, tja dat kan. Echter lees ik in de comments op fb van hun stichting dat de mensen die een normaal pakket krijgen van hun ook gewoon een normaal pakket krijgen en als ze dit willen ze dit er extra bij moeten bestellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Op de website staat:
Het Dieren Kerstpakket kan door iedereen worden aangeschaft en is bedoelt voor diereigenaren die financieel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
En op=op
Vorig jaar zat er ook heel veel flyers in mijn pakket dus ik denk idd ook bekendheid.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hun eigen reclame uiting benadrukt heel duidelijk dat het voor iedereen is. Het is zelfs de eerste zin van de advertentie hierboven.
Ik vermoed dat ze hiermee vooral ook meer bekendheid willen en hopen dat mensen die het kunnen missen, ook een donatie doen. Zoals livelink
je zoekt nu ook wel een uiterste op maar dat besef jequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Denk dat ze meer bekendheid willen, maar dat de doelgroep nog steeds niet mensen met een verzamelinkomen van 100.000¤ is die lekker goedkoop voor zichzelf dierenvoer willen scoren. Thats it.
En een pener van 50 cm.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
je zoekt nu ook wel een uiterste op maar dat besef je![]()
Goede waarschuwing want 95% van FOK! verdient inderdaad bijna 2,5x modaal
Genoeg mensen op Fok! Die niet eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
je zoekt nu ook wel een uiterste op maar dat besef je![]()
Goede waarschuwing want 95% van FOK! verdient inderdaad bijna 2,5x modaal
Er staat letterlijk: "iedereen mag aanvragen!"quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Op de website staat:
Het Dieren Kerstpakket kan door iedereen worden aangeschaft en is bedoelt voor diereigenaren die financieel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
En op=op
Zo had ik het nog niet helemaal gezien (niet dat ik verder financieel heel ruim zit ofzo hoor, maar ja, minima...dat niet), en ik wil natuurlijk ook weer niet anderen in de weg zittenquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wil even toevoegen dat dit echt voor de minima in Nederland is. Ondanks dat ze geen inkomenscheck doen, wil ik toch mensen vragen even na te denken om een pakket aan te schaffen als je het wel kan betalen… want als ze op zijn heeft de minima dus niks…
Anyways, verder een top initiatief!
Dit!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: "iedereen mag aanvragen!"
Wow holy shitquote:
Geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:08 schreef livelink het volgende:
Mocht in het pakket dat ik heb besteld [...] dingen zitten die niet in de smaak vallen <..> stuur ik het graag op naar / geef ik het graag door aan mensen die nu achter het net vissen of het anderszins kunnen gebruiken.
Oh, bedankt voor deze update!quote:Op donderdag 21 november 2024 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Een update, ik heb gezien dat de stichting inmiddels een statement op facebook heeft gezet.
Ze hebben het animo een beetje onderschat dit jaar. Dit jaar is de actie klaar, de minima kan nog wel de normale pakketten bestellen en volgend jaar gaan ze meer voorbereiden om de actie langer op touw te kunnen houden.
Volgend jaar weer nieuwe kansen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |