SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Amykusje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wifi aan boord, dus nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je niet offline zijn in het vliegtuig?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik drink ook wel alle cola (de zero variant dan), maar vind sommige wel lekkerder dan andere. Coca cola of pepsi max maakt me weinig uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:11 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Aldi gewoon is dikke prima, zero is
Ben niet zo moeilijk met cola verder. Maar als het merk is dan Pepsi! Ik ben een Pepsi-girl
![]()
Ik heb thuis wel vaak pepsi max, die neemt mn vader altijd voor me mee uit Duitsland, heb nu ook nog 18 flessen hier staan. Hij is ook niet zo'n fan van de sodastream
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ah luxe. Dan lekker verder bolken, ik ga even een eindje lopen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ok, ik zet het vast in de koelkast danquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Merk daar goed verschil in lidl en coca cola altijd wel goed ook lauw maar pepsi nee alleen koud.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zet het vast in de koelkast danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook KOZP daar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat doen ze expresquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Als ze uit grote fles schenken is al het prik eruit, heb liever dan dat ze gewoon uit kleine glazen horeca flesjes serverenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, ze wilden wel komen omdat ze dachten dat alle pieten hier zwart zouden zijn, maar dat is niet het geval.quote:
Ze hebben nog een hele lijst andere eisen, maar ze focussen zich nu meer op andere gemeentes.
Voor de zekerheid houden een aantal lokale mensen de toegangswegen hier wel in de gaten en zouden hen ook tegenhouden als ze zouden willen komen.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-11-2024 15:40:56 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: