abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215608686
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 13:56 schreef Elan het volgende:
Dit topic ging toch over de mannen?
Je doet een hoop mensen tekort door hardwerkende Nederlanders met een Marokkaans paspoort op een een hook te gooien met raddraaiers.
Die hardwerkende Nederlanders met een Marokkaans paspoort verraden echter niet de raddraaiers met een Marokkaans paspoort.
Zo eerlijk zijn zij dus niet.
pi_215608725
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Je bedoelt hier op FOK!? Officiële overheidsrapportage is gewoon beschikbaar.

https://www.nji.nl/cijfers/delinquentie

Kun je alles rustig teruglezen. Alleen past waarschijnlijk niet in het straatje van je onderbuik.
Je begrijpt niet echt dat ik deze cijfers niet vertrouw om de simpele reden dat de rapporteurs zo afkerig zijn van sommige uitkomsten dat ze gaan tetrissen met categorieen totdat het juiste plaatje eruit komt.

In een iets andere omgeving heb ik ooit een begroting van een overheidsdienst met 10% weten verlagen door werkzaamheden anders te labelen. Het resultaat was geen ontslagen en hogere kosten, maar de begroting die getoond kon worden was - volgens opdracht - 10% lager. En dat mocht in het rapport.
pi_215608742
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Die hardwerkende Nederlanders met een Marokkaans paspoort verraden echter niet de raddraaiers met een Marokkaans paspoort.
Zo eerlijk zijn zij dus niet.
Alsof zij daar verantwoordelijk voor zijn. Ben jij verantwoordelijk voor je pedofiele buurman? Lijkt me niet. Daar hebben we een rechtssysteem voor opgetuigd.
blablablabla
pi_215608748
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
3,1%
Grotendeels criminelen.

_O- _O-
Die cijfers geven een zwaar vertekend beeld, omdat Marokkanen van de derde en vierde generatie niet meer als dusdanig worden aangeduid maar gewoon te boek staan als Nederlander.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215608762
quote:

[..]
[..]
3,1%
Grotendeels criminelen.

_O- _O-
3.1% mijn aars, denk eerder dat 3.1% niet crimineel is dan wel.

Zeker als je de cijfers ziet van de statistieken, die vaak ook nog eens gemanipuleerd worden om een beter beeld te tonen.
pi_215608763
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Alsof zij daar verantwoordelijk voor zijn. Ben jij verantwoordelijk voor je pedofiele buurman? Lijkt me niet. Daar hebben we een rechtssysteem voor opgetuigd.
Als ik zie dat mijn pedofiele buurman dingen doet die strafbaar zijn dan geef ik hem aan. Dat soort dingen mis ik in de Marokkaanse gemeenschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door KlapMongeaul op 17-11-2024 15:36:08 ]
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215608777
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:31 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je begrijpt niet echt dat ik deze cijfers niet vertrouw om de simpele reden dat de rapporteurs zo afkerig zijn van sommige uitkomsten dat ze gaan tetrissen met categorieen totdat het juiste plaatje eruit komt.

In een iets andere omgeving heb ik ooit een begroting van een overheidsdienst met 10% weten verlagen door werkzaamheden anders te labelen. Het resultaat was geen ontslagen en hogere kosten, maar de begroting die getoond kon worden was - volgens opdracht - 10% lager. En dat mocht in het rapport.
Criminaliteitcijfers zijn gewoon abstract. Je komt met de politie in aanraking of je komt het niet.
blablablabla
pi_215608803
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:37 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als ik zie dat mijn pedofiele dingen doet die strafbaar zijn dan geef ik hem aan. Dat soort dingen mis ik in de Marokkaanse gemeenschap.
En wie zegt dat ze dat nooit doen?

Het is sowieso hypocriet want als je broertje een kennis heeft die je huis zwart (als in zwart werk) komt schilderen en je zo 1000 euro kunt besparen maak je daar handig gebruik van en ga je hem niet aangeven. Nederlanders doen altijd alsof ze roomser dan de paus zijn tot ze er zelf beter van worden.
blablablabla
pi_215608813
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:37 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als ik zie dat mijn pedofiele dingen doet die strafbaar zijn dan geef ik hem aan. Dat soort dingen mis ik in de Marokkaanse gemeenschap.
Omdat ze gebogen gaan onder het juk van de Islam. Over het algemeen is de Islam een kwaadaardige religie. Juist als de gematigden zich uitspreken over iets wat niet strookt met de extremen, dan worden deze meteen het zwijgen opgelegd.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215608820
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:37 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
3.1% mijn aars, denk eerder dat 3.1% niet crimineel is dan wel.

Zeker als je de cijfers ziet van de statistieken, die vaak ook nog eens gemanipuleerd worden om een beter beeld te tonen.
Wat jij allemaal denkt heb ik schijt aan. Onderbouw je onderbuikgeneuzel met cijfers of zwijg.
blablablabla
pi_215608831
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Criminaliteitcijfers zijn gewoon abstract. Je komt met de politie in aanraking of je komt het niet.
Ja, maar deze cijfers tonen aan dat de meerderheid van de misdaadstatistieken bestaat uit Nederlanders, terwijl het wel degelijk 'Nederlanders' zijn. Lekker een beetje creatief omgaan met misdaadstatistieken zodat we denken dat het allemaal wel meevalt, daar trappen alleen naievelingen zoals jij in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215608836
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, maar deze cijfers tonen aan dat de meerderheid van de misdaadstatistieken bestaat uit Nederlanders, terwijl het wel degelijk 'Nederlanders' zijn. Lekker een beetje creatief omgaan met misdaadstatistieken zodat we denken dat het allemaal wel meevalt, daar trappen alleen naievelingen zoals jij in.
Het gaat om Nederlanders met een migratieachtergrond zoals letterlijk in de link te lezen staat.
blablablabla
pi_215608837
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Urk en Staphorst zijn dorpen, geen wijken

Ga jij ook geven?
pi_215608857
Overigens werken buurtvaders gewoon samen met de politie in tal van gemeenten.
blablablabla
pi_215608868
quote:

[..]
[..]
3,1%
Grotendeels criminelen.

_O- _O-
Die cijfers gaan enkel over minderjarigen, maximaal tot 18 jaar oud dus.
Bij het CBS kun je de volledige cijfers vinden, voor het complete beeld:

Verdachten per 10.000 inwoners:
Autochtoon Nederlandse achtergrond: 61
Marokkaanse achtergrond: 295

Marokkanen worden bijna 5 keer vaker verdacht van een misdrijf vergeleken met autochtone Nederlanders

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
pi_215608917
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Je stelt je wederom enorm aan.
Ee wonen 40.000 Joden in Amsterdam en het aantal gaybars ligt procentueel gezien op het hoogste ter wereld. Als er sprake was van georganiseerde terreur kon dat allemaal nooit plaatsvinden. Lhbti is sowieso een groter gevaar voor de samenleving dan welke religie ook. Als je het hebt over indoctrinatie al helemaal.
Queers for Palestine GODEN _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215608921
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat jij allemaal denkt heb ik schijt aan. Onderbouw je onderbuikgeneuzel met cijfers of zwijg.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:50 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Die cijfers gaan enkel over minderjarigen, maximaal tot 18 jaar oud dus.
Bij het CBS kun je de volledige cijfers vinden, voor het complete beeld:

Verdachten per 10.000 inwoners:
Autochtoon Nederlandse achtergrond: 61
Marokkaanse achtergrond: 295

Marokkanen worden bijna 5 keer vaker verdacht van een misdrijf vergeleken met autochtone Nederlanders

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
misschien moet je zelf eerst maar eens onderzoek doen voordat je onzin uitkraamt
pi_215608953
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Queers for Palestine GODEN _O_
Dat zijn zulk soort figuren _O- ^p^ _O-

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215609044
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik zou die buurman wel proberen te verraden, ondanks dat ik weet dat de klachten van verraders niet serieus genomen worden.
  zondag 17 november 2024 @ 15:19:24 #170
3542 Gia
User under construction
pi_215609133
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit topic ging toch over de mannen?
Marokkaanse vrouwen werken vaak niet die passen thuis op de kinderen. Dat maakt ze niet nutteloos vanuit maatschappelijk perspectief.

Je doet een hoop mensen tekort door hardwerkende Nederlanders met een Marokkaans paspoort op een een hook te gooien met raddraaiers.

Hoezo gooi ik hardwerkende marokkanen op één hoop met raddraaiers als ik met cijfers laat zien dat niet 95% van de Marokkanen werken.
En waarom hoeven bij Marokkanen vrouwen niet meegerekend te worden en bij Nederlanders wel? Die vrouwen kunnen ook best werken.

Komt nog bij dat sommige Marokkaanse mannen kinderen hebben bij meerdere vrouwen, die dan als alleenstaande moeder in de bijstand zitten, terwijl ze ook kunnen werken.
  zondag 17 november 2024 @ 15:26:56 #171
3542 Gia
User under construction
pi_215609179
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus je komt alleen in de cijfers terecht als je gepakt wordt. En laat dat nu net bij dat scootertuig weinig voorkomen. Het is vaak hit and run.
  zondag 17 november 2024 @ 15:28:35 #172
3542 Gia
User under construction
pi_215609189
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is sowieso hypocriet want als je broertje een kennis heeft die je huis zwart (als in zwart werk) komt schilderen en je zo 1000 euro kunt besparen maak je daar handig gebruik van en ga je hem niet aangeven. Nederlanders doen altijd alsof ze roomser dan de paus zijn tot ze er zelf beter van worden.
Scheer jij nu alle Nederlanders over één kam?
pi_215609250
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je doet net of dit niet voorkomt of zo. In dit land wordt gewoon keihard gediscrimineerd. Al dat gelul over gelijk zijn, komt in de praktijk weinig van terecht.
"Boehoeee huilie huilie" (slachtofferrol :'( )
pi_215609256
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Een klusje zwart doen vergelijk jij met mensen molesteren, de boel afbreken en pedofilie? :')
pi_215609276
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Je stelt je wederom enorm aan.
Ee wonen 40.000 Joden in Amsterdam en het aantal gaybars ligt procentueel gezien op het hoogste ter wereld. Als er sprake was van georganiseerde terreur kon dat allemaal nooit plaatsvinden. Lhbti is sowieso een groter gevaar voor de samenleving dan welke religie ook. Als je het hebt over indoctrinatie al helemaal.
je ware moslimaard komt weer omhoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')