SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefdquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 11 uur in een vliegtuig zonder wifi gezeten. Viel reuze mee. Niet zo aanstellen.
offline gamen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder internet heb je niks aan je pc
Heb je nu EMDR-sessies?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.quote:
Het helpt altijd relativerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.
Zeker, gewoon even ventileren en dan vrolijk doorgaanquote:
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopenquote:
Dat is ook een plek waar normale mensen heel dat internet niet nodig zullen hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Ik dacht al. Ze zal wel niet doorhebben dat ze de LaPo had.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:30 schreef Koen66 het volgende:
@:esf1gamer in vorige topic blijven steken
Boerderijwinkelquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens door naar de boerderijwinkel en supermarkt. Heb ik de verplichtingen voor vandaag alweer snel achter de rug.
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopen
Met dichte achterkant.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even worstenbroodjes halen bij jou in de buurt.
quote:
Is voor jou nog steeds een uur lopenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is voor jou nog steeds een uur lopen
LÜFTENquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, gewoon even ventileren en dan vrolijk doorgaan
* Doet raam openquote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
Jake Paul, hadden we daar in NL ooit aandacht aan besteed als ie het niet met Jutta Leerdam deed?
Spanning en de sensatiequote:Op zaterdag 16 november 2024 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hoe gaat dit aflopen
Ben benieuwd
Beetje experimenteren met caviaspuugquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te kijken en die mensen hebben zelfgemaakt wasmiddel van klimopOk.
Verder gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat ik een tijdje geleden schijnbaar een doosje bittergarnituur in de koelkast heb gelegd ipv vriezer. Dat rook niet zo lekker, maar ik ben er nu pas achter wat dat was.
Nu moet ik m'n koelkast schoonmaken, ziet er niet fris uit
Ik heb de deur gewoon dicht gedaan, dus het gaat goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je?
Jawel nu wel met dat boksen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
Jake Paul, hadden we daar in NL ooit aandacht aan besteed als ie het niet met Jutta Leerdam deed?
Dat is lekker op tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoonmaak is weer gebeurd. Het ruikt weer lekker fris
Dat is wel ver weg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:10 schreef Ama het volgende:
Voelt toch wel tikje gek dat ik nu al een concertkaart heb voor in 2026.
Sterkte deze dag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Heb het koud
Buren stellen teleur vandaag.
Gelukkig heb je ook zelf nog een verwarming in huis.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Heb het koud
Hier staat de airco lekker te blazenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Heb het koud
* begint met sparen voor de afrekeningquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo het idee dat het wel eens een extreem koude winter zou kunnen worden, drie maanden strenge vorst, 70 centimeter dik ijs, doodgevroren mensen dat soort dingen
Los een keer lang en lief aankijken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* begint met sparen voor de afrekening
Zo warm nog daar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat de verwarming nog even uit.
Wanneer ga je naar Boedje?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar een strenge winter zou mij ook niet verbazen. Bij voorkeur na mijn tripje naar Boedje wel.
Volgens mij trekken de armlastigen een strenge winter helemaal nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar een strenge winter zou mij ook niet verbazen. Bij voorkeur na mijn tripje naar Boedje wel.
Mja, ik ben aangesloten op warmtenet. Dat is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij trekken de armlastigen een strenge winter helemaal niet
Die gaan we dan weer extra sponsorenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij trekken de armlastigen een strenge winter helemaal niet
Of misschien zeggen, hier heb je wat blikjes tonijn, een doosje lucifers, 20 flessen cola, wat wasknijpers, een setje steeksleutels, een wollen deken, pakje boter, een halve fiets en een handjevol diepvrieserwtjes, tsjoe tjoe probeer er zelf eens wat van te maken joh, je kunt het!quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan we dan weer extra sponsoren
Thermaalbad op de planning staan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kijk er naar uit. Misschien dat ik zelfs een rondje kerstmarkt ga doen.
Dan moeten ze wel MacGyver uitzenden op tvquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of misschien zeggen, hier heb je wat blikjes tonijn, een doosje lucifers, 20 flessen cola, wat wasknijpers, een setje steeksleutels, een wollen deken, pakje boter, een halve fiets en een handjevol diepvrieserwtjes, tsjoe tjoe probeer er zelf eens wat van te maken joh, je kunt het!
Minstens vier verschillendequote:Op zaterdag 16 november 2024 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thermaalbad op de planning staan?
Richard Dean Andersonquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel MacGyver uitzenden op tv
Niet doen hoor, dadelijk krijg je sjans!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming is bijgevuld.
In theorie kan ik nu gaan stoken.
Nooit meer oorlog met het oranje genie van het vrije Westenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duitsland belt weer met Rusland. Zelensky wil onderhandelen. Trump-effect
Eigenlijk kiest iedereen eieren voor zijn geld; maar voor Trump is het natuurlijk een bevestiging hoe geweldig hij is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer oorlog met het oranje genie van het vrije Westen
quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, de ijsjes waren in de aanbieding want ze gaan weer uit het assortiment. Wilde alles wel kopen maar heb niet genoeg plek in de vriezer daarvoor
Heb je die documentaire Trump An American Dream gezien, die advocaat valt op, die heeft eigenlijk in de jaren 80 al een president die niet wenst te verliezen gekneed en gecreëerd vanuit zijn graf, die Roy Cohn?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk kiest iedereen eieren voor zijn geld; maar voor Trump is het natuurlijk een bevestiging hoe geweldig hij is.
Lekker is dat, kweklang geleden dat ik dat eens op hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Pools brood gekocht waar karwij doorheen zit
Gewoontesquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ze zal wel niet doorhebben dat ze de LaPo had.
Ik ook. Blijft toch ieder jaar weer leuk.quote:
Tour de Sintquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is drie kwartier fietsen vanuit Ameide naar Vianen.
Waren ze net in Meerkerk? Dat ligt niet helemaal niet op de route...quote:
Weten die kinderen toch niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren ze net in Meerkerk? Dat ligt niet helemaal niet op de route...
Leerdam ligt nog meer uit de route.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weten die kinderen toch niet?
Ik trouwens ook niet. Ik ken de gemeente ook niet
Het plan gaat goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe staat het met de hardloopplannen?
vanavond mn schoen zettenquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weten die kinderen toch niet?
Ik trouwens ook niet. Ik ken de gemeente ook niet
Ik ken Meerkerkquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leerdam ligt nog meer uit de route.
Ik heb Google Maps.
Niemand kent die gemeente.
Het kabinet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie heeft er eigenlijk gewonnen vanacht??
Ja okee, maar ik bedoel die bokswedstrijdquote:
Geilneef CEquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n billen met al dat trainen in de gym?
Paul op punten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik bedoel die bokswedstrijd
Je kijkt nooit in je koelkast ofzo?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Het koelkast verhaal gaat verder. Helemaal achterin lagen nog de boekjes van de koelkast, want die leg je uiteraard erin, en die vormen nu een gigantische klont ijs
Nooit gehad en nu al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n billen met al dat trainen in de gym?
Ik wist dat ze er lagen, maar niet dat het een grote ijsklont was geworden.quote:
Waarom zou je dat daar laten liggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist dat ze er lagen, maar niet dat het een grote ijsklont was geworden.
Om ijs te krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je dat daar laten liggen.
1 hele grote aircoquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ondertussen heel benieuwd geworden naar het huis van NK
Los van de koelkast niet erg spannendquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dat vind jijquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van de koelkast niet erg spannend
Vaatwasser in de badkamer.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee, want ik ben verrassend genoeg van het alles netjes opruimen. Alleen geldt daarbij vooral een 'uit het oog uit het hart'quote:
Zwakke piep- en klaaggroepjes kapen elk debat en/of discussie/bijeenkomstquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Waarom wordt er gejankt over gendergelijkheid op een klimaattop
Denk niet dat ik er morgen wat in vindquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We mogen onze schoen zetten vanavond.
![]()
preciesquote:
yeanoquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik ben verrassend genoeg van het alles netjes opruimen. Alleen geldt daarbij vooral een 'uit het oog uit het hart'
Kippensoepquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er morgen wat in vind
Een dode muisquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippensoep
Wat is het raarste dat je ooit in je schoen hebt gevonden?
M'n kast is een bende, m'n koelkast is een bende, m'n schuur was een bende tot m'n zus haar meuk kwijt moest, maar voor de rest is het allemaal heel netjesquote:
wtfquote:
Ik ben niet geinteresseerd in je huis omdat het niet netjes zou zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n kast is een bende, m'n koelkast is een bende, m'n schuur was een bende tot m'n zus haar meuk kwijt moest, maar voor de rest is het allemaal heel netjes
Dat is niet netjes opruimen, dat is het probleem verplaatsenquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik ben verrassend genoeg van het alles netjes opruimen. Alleen geldt daarbij vooral een 'uit het oog uit het hart'
Takkie pantoffels bij de Hema.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek gewoon simpele warme pantoffels maar in die paar winkels die we nog hebben zijn ze uitverkocht in mijn maatof gewoon intens lelijk.
Die dingen heb je toch alleen maar in huis aan, lekker boeiend dat ze dan lelijk zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek gewoon simpele warme pantoffels maar in die paar winkels die we nog hebben zijn ze uitverkocht in mijn maatof gewoon intens lelijk.
Kijk je bij de heren en dan krijg je dit. Deze wil ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen heb je toch alleen maar in huis aan, lekker boeiend dat ze dan lelijk zijn
Wat maakt het uit dat die voor heren zijn?quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk je bij de heren en dan krijg je dit. Deze wil ik.
https://www.scapino.nl/th(...)dierenpoot-167710544
Maakt mij niet uit, maar bij dames staan alleen van die degelijke dingen en bij de heren krijg je ditquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat die voor heren zijn?
Snel je slag slaan voordat ze failliet zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog helemaal niet bij de hema gekekenStraks even naartoe.
Hema deed het tegenwoordig toch juist weer redelijk nadat ze op het randje van omvallen stonden een paar jaar terug?quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel je slag slaan voordat ze failliet zijn.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BBC heeft ook een hoop van die rommel-programma'squote:Op zaterdag 16 november 2024 13:49 schreef Karzai het volgende:
maar even werkgerelateerd tussen kunst en kitch kijken
Antiques Roadshowquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft ook een hoop van die rommel-programma's
Zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ger houdt ze volgens mij eigenhandig in levenquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat veiling programma, dan krijgen ze geld en moeten ze daarvan 2e hands spullen kopen en zien of ze er winst mee makenquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBC heeft ook een hoop van die rommel-programma's
Internet = van luie werkeloze tot harde werker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hema deed het tegenwoordig toch juist weer redelijk nadat ze op het randje van omvallen stonden een paar jaar terug?
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:53 schreef Karzai het volgende:
pepernoten gehaald ipv kruidnoten, die vind ik toch lekkerder en een roomboter banketstaaf
Zwitserse post is traagquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sinterklaas is weer in het land, tijd voor cadeautjes!
Gewoon retour afzender sturen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral de douane denk ik, door al die chinese pakketjes
Ben je lief geweest dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sinterklaas is weer in het land, tijd voor cadeautjes!
Tsk tskquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral de douane denk ik, door al die chinese pakketjes
Geven of ontvangen?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al de hele week alcoholvrij
en hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al de hele week alcoholvrij
ohjaquote:
alleen als het er ook mooi uitzietquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geven of ontvangen?![]()
Geen idee of Krek er ook zo over denkt.
Volgens welke definitie ben je niet lief geweest?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er maar net aan welke definitie je aanhoudt![]()
Een prachtig kleurenpalet van roze en rood?quote:
Ontvangenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geven of ontvangen?![]()
Geen idee of Krek er ook zo over denkt.
Ja kut.quote:
Zet je schoen maar vanavond en dan merk je vanzelf wel vannacht of je een pak (slaag) cadeau krijgtquote:
Gister al gehadquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je schoen maar vanavond en dan merk je vanzelf wel vannacht of je een pak (slaag) cadeau krijgt
Weet ik niet, maar vast eentjequote:Op zaterdag 16 november 2024 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens welke definitie ben je niet lief geweest?
En afwisseling met harde en zachte lijntjesquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een prachtig kleurenpalet van roze en rood?
Maar niet voor Sinterklaas.quote:
Ah kijk, een connaisseur.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
En afwisseling met harde en zachte lijntjes
Pain au chocolat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kut.
The only pain I need in life is champagne
Omelette Du Fromagequote:
Ik heb een pain à la cannellequote:
Kaneelbroodjequote:
ik een pain du saumonquote:
Billenkoekwaardig deze reactie.quote:
Ik heb mezelf kunnen activeren!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het plan gaat goeden bij jou met de stapjesplannen?
Aww. Wordt het nog niet al een beetje makkelijker?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb mezelf kunnen activeren!Uiteindelijk 23.161 stapjes. Wel de hele wandeling aan de break-up gedacht.
Beetje vroeg nietquote:
Ja, dat wel. Maar ben al moe eigenlijk.quote:
Een klein beetje, maar ik ben er nog lang niet. Er gaan ook wat andere problemen opspelen, dus het is een lastige tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww. Wordt het nog niet al een beetje makkelijker?
Balen joh. Ook die andere dingen, hopelijk snel weer wat positiefs dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik ben er nog lang niet. Er gaan ook wat andere problemen opspelen, dus het is een lastige tijd.
sterktequote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik ben er nog lang niet. Er gaan ook wat andere problemen opspelen, dus het is een lastige tijd.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfde als die je had?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:04 schreef Karzai het volgende:
Got it even opladen en dan keihard de buren uit het blok blazen
[ afbeelding ]
Doordeweeks gewoon op tijd naar bed gaan scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Is er een geheim om in het weekend gewoon te kunnen genieten van de vrijheid ipv half dood zijn en moeten opladen? #dtv
Klinkt uitdagend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doordeweeks gewoon op tijd naar bed gaan scheelt al een hoop
Niet zo hard voor de baas werken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Is er een geheim om in het weekend gewoon te kunnen genieten van de vrijheid ipv half dood zijn en moeten opladen? #dtv
Je bent nog jong, als je nu al moe bent in het weekend van een beetje werken dan is er iets serieus mis met je.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Zoveel verwachtingen voor die generatie; en zoveel prikkels. Je moet je wel beetje inleven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nog jong, als je nu al moe bent in het weekend van een beetje werken dan is er iets serieus mis met je.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel verwachtingen voor die generatie; en zoveel prikkels. Je moet je wel beetje inleven.
Wat gooooooeeedquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb mezelf kunnen activeren!Uiteindelijk 23.161 stapjes. Wel de hele wandeling aan de break-up gedacht.
Aanstellers en jankerds heeft niemand wat aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel verwachtingen voor die generatie; en zoveel prikkels. Je moet je wel beetje inleven.
Ik ga zo naar de Maccie denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
K lig onder mijn nieuwe IKEA dekbed overtrek
Aanstellers en jankerds zouden het nooit zo ver laten komen dat ze verrot zijn op zaterdag, die gaan gewoon 32 uur werkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanstellers en jankerds heeft niemand wat aan
Dekbed, het is daar 28 graden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
K lig onder mijn nieuwe IKEA dekbed overtrek
Oh lekker! Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Maccie denk ik
Maar goed ritme voor jezelf vinden helpt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aanstellers en jankerds zouden het nooit zo ver laten komen dat ze verrot zijn op zaterdag, die gaan gewoon 32 uur werken
ben wel benieuwd naar de blote mummel nu.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de airco dan op 25 graden zet kun je lekker in je blote mummel slapen
Geen idee; misschien ga ik nog wel wat anders halen. Moet voor mezelf zorgen en dan ga ik altijd snacken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh lekker! Wat ga je eten?
Maccie hebben we hier niet
Nee lig graag onder de dekenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de airco dan op 25 graden zet kun je lekker in je blote mummel slapen
K zou gewoon maccie doen. Qp menuquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee; misschien ga ik nog wel wat anders halen. Moet voor mezelf zorgen en dan ga ik altijd snacken.
Ja beetje overdreven dan nietquote:
Bedacht me net nog dat ik echt afschuwelijk slecht geslapen heb twee nachten op rij, verklaart wel het eea.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed ritme voor jezelf vinden helpt.
Als je straks een dinnetje hebt moet je wel wat energie overhouden. Straks heb je op het eind van de dit alleen maar een berg crypto en dat is het danquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedacht me net nog dat ik echt afschuwelijk slecht geslapen heb twee nachten op rij, verklaart wel het eea.
En tja, ritme. Dat zoek ik al 10 jaar, nooit gevonden. Sommigen hebben tanden die zelfs met de beste zorg denkbaar nog uit elkaar vallen, dat heb ik dan weer niet, dus ach.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks een dinnetje hebt moet je wel wat energie overhouden. Straks heb je op het eind van de dit alleen maar een berg crypto en dat is het dan
Ik heb opeens een klein beetje een sociaal leven. Dat is ook even wennen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier heeft goede balans moet thuiswerken wel geholpen; en mijn avonden wat nuttiger indelen zodat ik meer tijd overhoudt om bij jullie op FOK! te zijn.
Getsiederriequote:Op zaterdag 16 november 2024 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb opeens een klein beetje een sociaal leven. Dat is ook even wennen.
Zullen we iets leuks gaan doen vandaag, nee ik ben moequote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks een dinnetje hebt moet je wel wat energie overhouden. Straks heb je op het eind van de dit alleen maar een berg crypto en dat is het dan
Ik heb niet eens een berg cryptoquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word ook moe van niks doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier heeft goede balans moet thuiswerken wel geholpen; en mijn avonden wat nuttiger indelen zodat ik meer tijd overhoudt om bij jullie op FOK! te zijn.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we iets leuks gaan doen vandaag, nee ik ben moe
Bespring me eens alsof ik een weerloos hertje ben, nee ik ben moe
Zullen we lekker uit eten gaan, nee ik ben moe
Zullen we verstoppertje spelen, nee ik ben moe
Henk-Jan, Anne, Joachim en Lente komen vanavond langs, nee ik ben moe
stop danquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanstellers en jankerds heeft niemand wat aan
Checkquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aanstellers en jankerds zouden het nooit zo ver laten komen dat ze verrot zijn op zaterdag, die gaan gewoon 32 uur werken
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb ik een wedstrijd, kan ook gewoon zijn dat m'n lichaam alle zaterdagenergie voor die wedstrijd spaart
Ik ga zo op de bank in slaap vallen dus
Sociaal leven is best leuk. Maar ik moet minimaal één dag in de week een lege agenda hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Misschien is het wel het meeste wennen dat ik zoals het nu heb, de light versie van een sociaal leven eigenlijk best leuk vind. Maar misschien ben ik het ook wel opeens helemaal zat hoor, dat kan ook.
Tuurlijk, het in slaap vallen is daarna pas.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]ga je dan nog wel naar je wedstrijd?
Oh dat haal ik gelukkig nog makkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sociaal leven is best leuk. Maar ik moet minimaal één dag in de week een lege agenda hebben.
Die van Milka waren altijd wel lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)late-chip-kruidnoten
omg ze hebben ze nu ook van het eigen merk
Maar dan kom ik nergens meerquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sociaal leven is best leuk. Maar ik moet minimaal één dag in de week een lege agenda hebben.
oh dat vind ik nog wel meevallenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ooooooooooohquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk, het in slaap vallen is daarna pas.
Daaromquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van Milka waren altijd wel lekker.
2 dagen lempenhengenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom![]()
![]()
![]()
Jij weet ook meteen welke ik bedoel
Je kunt zelf je grenzen aangeven altijd; of even wat afstand kiezen. Moet de andere kant dat wel begrijpen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Misschien is het wel het meeste wennen dat ik zoals het nu heb, de light versie van een sociaal leven eigenlijk best leuk vind. Maar misschien ben ik het ook wel opeens helemaal zat hoor, dat kan ook.
Doordeweeks ga ik mezelf ook niet meer volplannen. Had laatst een week waarbij ik weer nauwelijks thuis was; werd daar niet echt heel vrolijk van.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ZZP'er kun je dat ook gewoon zelf bepalenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Week van 8 dagen instellen
Ik woon op een veilige afstand van de AH.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)bel-choco-kruidnoten
AH moet naar de hel
Hmm...misschien morgen maar eens kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)late-chip-kruidnoten
omg ze hebben ze nu ook van het eigen merk
Omdat ze jou enablen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)bel-choco-kruidnoten
AH moet naar de hel
Eenmaal genietende van het brave burgerleven is het lastig om weer ineens de absolute koning van de dansvloer te zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doordeweeks ga ik mezelf ook niet meer volplannen. Had laatst een week waarbij ik weer nauwelijks thuis was; werd daar niet echt heel vrolijk van.
Nou, het is niet zo dat ik niks doe. Maar ik heb geen afspraken of andere verplichtingen. Vandaag bijvoorbeeld wel huisje schoongemaakt, was gedraaid en boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat vind ik nog wel meevallen
Of bedoel je echt leeg leeg? als je een dag in je bed wil blijven liggen dan zou dat kunnen?
[..]
oooooooooooh
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar is gewoon nieuw voor me dat ik nu een stukje community heb hier ofzo. Kom bijna dagelijks wel andere spelers tegen en dan maak ik altijd even een praatje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt zelf je grenzen aangeven altijd; of even wat afstand kiezen. Moet de andere kant dat wel begrijpen.
Een keuteldagjequote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik niks doe. Maar ik heb geen afspraken of andere verplichtingen. Vandaag bijvoorbeeld wel huisje schoongemaakt, was gedraaid en boodschappen gedaan.
Vannacht mag ik weer eens schitterenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenmaal genietende van het brave burgerleven is het lastig om weer ineens de absolute koning van de dansvloer te zijn
Ik merk dat ik echt afgedraaid ben als ik elke dag naar kantoor moetquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doordeweeks ga ik mezelf ook niet meer volplannen. Had laatst een week waarbij ik weer nauwelijks thuis was; werd daar niet echt heel vrolijk van.
Dat bedoelde ik inderdaad, wat lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik niks doe. Maar ik heb geen afspraken of andere verplichtingen. Vandaag bijvoorbeeld wel huisje schoongemaakt, was gedraaid en boodschappen gedaan.
Ik hoop juist verre van de dansvloer te blijven, als daar al een dansvloer is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht mag ik weer eens schitteren
Morgen ga ik wel weer sociaal doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad, wat lekker
Een dag niet dansen is een dag niet echt geleefdquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop juist verre van de dansvloer te blijven, als daar al een dansvloer is.
Hier hebben we nu wel een goede balans daarin; al zijn er altijd mensen die vinden dat iedereen maar weer "gewoon" 5 dagen op kantoor moet verpieteren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik echt afgedraaid ben als ik elke dag naar kantoor moet
Ik moet mijn bed nog opmaken, komt vanavond welquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weer een schoon bedje en een schone wc
Ja thuis, in de woonkamer ofzo. In een kroeg is dat eigenlijk altijd de fase die komt na het moment dat ik gewoon verstandig naar huis had moeten gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dag niet dansen is een dag niet echt geleefd
Living on the edgequote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken, komt vanavond wel
Bij mij is het meestal rond mijn piek; daarna kan het wel snel bergafwaarts gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja thuis, in de woonkamer ofzo. In een kroeg is dat eigenlijk altijd de fase die komt na het moment dat ik gewoon verstandig naar huis had moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |