SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefdquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 11 uur in een vliegtuig zonder wifi gezeten. Viel reuze mee. Niet zo aanstellen.
offline gamen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder internet heb je niks aan je pc
Heb je nu EMDR-sessies?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.quote:
Het helpt altijd relativerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.
Zeker, gewoon even ventileren en dan vrolijk doorgaanquote:
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopenquote:
Dat is ook een plek waar normale mensen heel dat internet niet nodig zullen hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Ik dacht al. Ze zal wel niet doorhebben dat ze de LaPo had.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:30 schreef Koen66 het volgende:
@:esf1gamer in vorige topic blijven steken
Boerderijwinkelquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens door naar de boerderijwinkel en supermarkt. Heb ik de verplichtingen voor vandaag alweer snel achter de rug.
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopen
Met dichte achterkant.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even worstenbroodjes halen bij jou in de buurt.
quote:
Is voor jou nog steeds een uur lopenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is voor jou nog steeds een uur lopen
LÜFTENquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, gewoon even ventileren en dan vrolijk doorgaan
* Doet raam openquote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
Jake Paul, hadden we daar in NL ooit aandacht aan besteed als ie het niet met Jutta Leerdam deed?
Spanning en de sensatiequote:Op zaterdag 16 november 2024 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hoe gaat dit aflopen
Ben benieuwd
Beetje experimenteren met caviaspuugquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te kijken en die mensen hebben zelfgemaakt wasmiddel van klimopOk.
Verder gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat ik een tijdje geleden schijnbaar een doosje bittergarnituur in de koelkast heb gelegd ipv vriezer. Dat rook niet zo lekker, maar ik ben er nu pas achter wat dat was.
Nu moet ik m'n koelkast schoonmaken, ziet er niet fris uit
Ik heb de deur gewoon dicht gedaan, dus het gaat goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je?
Jawel nu wel met dat boksen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef Koen66 het volgende:
Jake Paul, hadden we daar in NL ooit aandacht aan besteed als ie het niet met Jutta Leerdam deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |