quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
504 gateway timeouts, in het kort de pagina probeert een segment op te vragen, maar de servers die het moeten leveren roken
Mogelijk werkt hun autoscaling niet correct, en dat zou best kunnen komen door hun hyper scaler die zelf met tekorten zitten, door gebrek aan chips hebben zowel Microsoft en AWS structureel capaciteitstekort in veel datacenters.
Een stream als dit zou je met multicast zonder overbelasting heel de wereld rond kunnen pompen maar een on demand dienst werkt totaal anders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
504 gateway timeouts, in het kort de pagina probeert een segment op te vragen, maar de servers die het moeten leveren roken
Mogelijk werkt hun autoscaling niet correct, en dat zou best kunnen komen door hun hyper scaler die zelf met tekorten zitten, door gebrek aan chips hebben zowel Microsoft en AWS structureel capaciteitstekort in veel datacenters.
Je moederquote:
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een stream als dit zou je met multicast zonder overbelasting heel de wereld rond kunnen pompen maar een on demand dienst werkt totaal anders.
Ben een beetje bang voor een afmatting van Mike als hij die Jake niet in ronde 3 max neerlegt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Paul zeer ernstig gewond raakt.
Als Jake 3 ronden overleeft heeft hij het al heel knap gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor een afmatting van Mike als hij die Jake niet in ronde 3 max neerlegt.
Ja dan zouden ze het naar hun loadbalancers kunnen streamen en van daar net als een gemiddelde serie aanbieden maar dan livequote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.
HTTP kun je prima cachen...ze doen duidelijk iets foutquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.
Eerst Don Diego Poeder even aan de kant zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:02 schreef RipCity het volgende:
Als Paul deze wint mag die dan in volgende ronde tegen Mohammed Ali or regilio tuur?
Gebruik die twitch stream die werkt goedquote:
Je dacht dat ze dat niet dedenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HTTP kun je prima cachen...ze doen duidelijk iets fout
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:01 schreef RipCity het volgende:
Hij ziet er beetje afwezig uit. Hersenschade
Welke?quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:06 schreef vul_maar_in het volgende:
die twitch is ook niks maat. lekker die Live van @:AB84 pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |