Een hotel. Sleep and go.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi gelegen park in Kroatie. Een toplocatie.... onder de rook van een vliegveld![]()
Wie wil daar nu verblijven onder dat vliegtuiglawaai
Nou zeg. Iig wat ik nu zie.quote:
Zolang er geen definitief vonnis uit het hoger beroep is, heeft SBS6 gezegd dat er nog opnames gemaakt kunnen worden. Dus grote kans dat we nog een nieuw seizoen van Massa is Kassa te zien krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:40 schreef Dutch_view het volgende:
Leek wel of we naar een andere Peter Gilles hebben gekeken.
Maar die parken in Kroatië die zouden best wel eens een goede zet kunnen worden.
Qua sfeer en beleving past het niet in het straatje van de huidige pauper parken.
Anyway, ik ben bang dat dit het dat was voor Massa is Kassa op tv.![]()
Wel jammer dat er dit seizoen niet ff een paar scenes met Mieke en Johnny in zaten.![]()
Het waren mooie jaren om naar te kijken, dank alle Fok-ers!![]()
Ik moest heel hard lachen om dit toneelstukje. In het 14e seizoen blijkt hij ineens een beste vriend te hebben. En dat dan ook constant benoemen. Elkaar telkens aanspreken met: maat, vriend.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
En hij heeft opeens een beste vriend die wij nog nooit hebben gezien. Ene Frans uit Rotterdam, die vooral een reclameboodschap moest maken voor een sigarenboer Van Dalen.
Heeft Gillis pokkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef mossad_agent het volgende:
Veel 'sluik'reclame ineens....de pokkenmeneer... de sigarenmeneer... wie weet welke meneer nog komt
Zoek Legoland en Lalandia in Denemarken eens op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi gelegen park in Kroatie. Een toplocatie.... onder de rook van een vliegveld![]()
Wie wil daar nu verblijven onder dat vliegtuiglawaai
Schrok er ook van. Vanwege de strafzaak ?quote:
Is het niet gewoon een zomerstop momenteel is het meeste op SBS gestopt en hebben De Bodgenoten en de Oranje zomer als enige avondprogramma daarquote:Op zondag 13 juli 2025 07:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrok er ook van. Vanwege de strafzaak ?
Die shit van de eikel Gilles wordt soms een jaar van te voren opgenomen.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zomerstop momenteel is het meeste op SBS gestopt en hebben De Bodgenoten en de Oranje zomer als enige avondprogramma daar
Ik heb nergens gelezen dat het van de buis is gehaald vanwege zijn strafzaakquote:Op zondag 13 juli 2025 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die shit van de eikel Gilles wordt soms een jaar van te voren opgenomen.
Dat heet een dwangbuis.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het van de buis is gehaald vanwege zijn strafzaak
Vind het wel raar dat iedereen die beschuldigd wordt van iets van de buis wordt geweerd maar Gillis mag doorgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |