OK, duidelijk. Die set die ik op het oog heb, is nu ook met korting te krijgen bij Lego zelf (van ¤ 140 naar ¤ 84), want gaat uit de handel. Bij Amazon is ie nu nog weer ¤ 13 goedkoper dan bij Lego vanwege Black Friday.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:51 schreef exode het volgende:
[..]
Je krijgt dan meestal een extra gwp en dubbele Insider punten. Lego is zelf niet scheutig met kortingen tenzij een set graag kwijt willen.
Daar zit ik nu ook aan te denken.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Lasergun zou nou typisch iets zijn dat in de Sint zou laten geven. Iets wat je niet uit eigen naam wil geven is perfect voor de Sint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn in Maasmechelen geweestquote:Op donderdag 21 november 2024 13:13 schreef Ynske het volgende:
@:Mushanga71 jullie waren naar de Euroscoop in Lanaken gegaan voor de film toch?
Even ter info, die gaat sluiten.
Wow, die tuin en dat schuurtje. Hebben jullie ook zo’n mega tuin?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:17 schreef exode het volgende:
Pak jullie kanshet huisje waar ik eerder over vertelde staat sinds vandaag te koop.
Altijd van een oud vrouwtje geweest (nog waar ook).
Ik wist dat het klein was, maar het is nog een stukje kleiner dan ik dacht en de garage is geen geheim gebouw vol Lego. Jammer.
De vraagprijs is gunstig voor ons nu we de hypotheek aan het verhogen zijn.![]()
Huisje
Wij waren te laat en ´kijk vanaf het begin´ deed het hier heul nietquote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ynske het volgende:
Ziggo staat voor een raadsel...
We hebben gewoon televisie alleen nl 3 werkt niet met het Sinterklaasjournaal. Gewoon geen beeld, volgend programma en t werkt weer
Ze snappen er niets van, tja ik ook niet.
NPO had issues, hier ook.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ynske het volgende:
Ziggo staat voor een raadsel...
We hebben gewoon televisie alleen nl 3 werkt niet met het Sinterklaasjournaal. Gewoon geen beeld, volgend programma en t werkt weer
Ze snappen er niets van, tja ik ook niet.
Nee, wij wonen ook aan deze kant van de straat en dit is het enige huis met zo'n mega tuin. Vooral knap hoe goed onderhouden de tuin altijd was, die mevrouw was ver in de 80.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wow, die tuin en dat schuurtje. Hebben jullie ook zo’n mega tuin?
Klopt, en terugkijken is niet mogelijk via Ziggo. Npostart werkt daarintegen weer welquote:Op donderdag 21 november 2024 18:31 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wij waren te laat en ´kijk vanaf het begin´ deed het hier heul nietUiteindelijk via NPO extra ofzo gekeken.
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:48 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon speelt hier met een vriendinnetje.Ahh die kinderliefde, fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft zeker ook altijd binnen gestaan en alleen gebruikt voor boodschappenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:17 schreef exode het volgende:
Pak jullie kanshet huisje waar ik eerder over vertelde staat sinds vandaag te koop.
Altijd van een oud vrouwtje geweest (nog waar ook).
Ik wist dat het klein was, maar het is nog een stukje kleiner dan ik dacht en de garage is geen geheim gebouw vol Lego. Jammer.
De vraagprijs is gunstig voor ons nu we de hypotheek aan het verhogen zijn.![]()
Huisje
Ja! Nog 6 nachtjes slapenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:PoesInDoos was het inmiddels eigenlijk al gelukt met de Lego set?
Toch heb ik het idee dat dat een realistischer plan isquote:Op donderdag 21 november 2024 19:39 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen gaat mijn 14 jarige nog altijd samenwonen met zijn beste vriend. En in de gang maken ze een bowlingbaan.
Jammer! Anders hadden we een mooi adresje gehad voor een OUD-tuinfeest.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, wij wonen ook aan deze kant van de straat en dit is het enige huis met zo'n mega tuin. Vooral knap hoe goed onderhouden de tuin altijd was, die mevrouw was ver in de 80.
Zo gaf Sint hier ooit zo'n (in mijn ogen) vreselijke pailletten wrijf trui. Kind dolblij. Toen we hem inlichten over het geheim was dat ook het eerste wat hij vroeg: heb jíj die voor mij gekocht?!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Iets wat je niet uit eigen naam wil geven is perfect voor de Sint!
Er zitten nog wat huizen tussen ons huis en deze. Ik ben wel benieuwd wat de doelgroep is.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Jammer! Anders hadden we een mooi adresje gehad voor een OUD-tuinfeest.
Hopelijk krijgen jullie ook fijne nieuwe buren er voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |