abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215643268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:51 schreef exode het volgende:

[..]
Je krijgt dan meestal een extra gwp en dubbele Insider punten. Lego is zelf niet scheutig met kortingen tenzij een set graag kwijt willen.
OK, duidelijk. Die set die ik op het oog heb, is nu ook met korting te krijgen bij Lego zelf (van ¤ 140 naar ¤ 84), want gaat uit de handel. Bij Amazon is ie nu nog weer ¤ 13 goedkoper dan bij Lego vanwege Black Friday.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Lasergun zou nou typisch iets zijn dat in de Sint zou laten geven ;). Iets wat je niet uit eigen naam wil geven is perfect voor de Sint!
Daar zit ik nu ook aan te denken.
pi_215643380
Simon speelt hier met een vriendinnetje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215644383
Wat schattig Tolstoi O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:13 schreef Ynske het volgende:
@:Mushanga71 jullie waren naar de Euroscoop in Lanaken gegaan voor de film toch?

Even ter info, die gaat sluiten.
Wij zijn in Maasmechelen geweest ;)
Niet zo raar dat deze sluit, vraag me af hoelang Maasmechelen het volhoudt. We zijn nu twee keer geweest bij nieuwe films maar de zalen waren praktisch leeg.
Dank voor het delen :) bij een volgende 16+ film was Lanaken een optie geweest omdat we Maasmechelen nu wel gezien hebben.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215644707
Pak jullie kans ;) het huisje waar ik eerder over vertelde staat sinds vandaag te koop.
Altijd van een oud vrouwtje geweest (nog waar ook).

Ik wist dat het klein was, maar het is nog een stukje kleiner dan ik dacht en de garage is geen geheim gebouw vol Lego. Jammer.

De vraagprijs is gunstig voor ons nu we de hypotheek aan het verhogen zijn. O-)

Huisje
pi_215644787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:17 schreef exode het volgende:
Pak jullie kans ;) het huisje waar ik eerder over vertelde staat sinds vandaag te koop.

Ik wist dat het klein was, maar het is nog een stukje kleiner dan ik dacht en de garage is geen geheim gebouw vol Lego. Jammer.

Huisje
Wow, die tuin en dat schuurtje. Hebben jullie ook zo’n mega tuin?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 november 2024 @ 18:29:29 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215644820
Ziggo staat voor een raadsel...
We hebben gewoon televisie alleen nl 3 werkt niet met het Sinterklaasjournaal. Gewoon geen beeld, volgend programma en t werkt weer :')

Ze snappen er niets van, tja ik ook niet.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215644837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ynske het volgende:
We hebben gewoon televisie alleen nl 3 werkt niet met het Sinterklaasjournaal. Gewoon geen beeld, volgend programma en t werkt weer :')

Wij waren te laat en ´kijk vanaf het begin´ deed het hier heul niet :o Uiteindelijk via NPO extra ofzo gekeken.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215644897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ynske het volgende:

NPO had issues, hier ook.
pi_215644904
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wow, die tuin en dat schuurtje. Hebben jullie ook zo’n mega tuin?
Nee, wij wonen ook aan deze kant van de straat en dit is het enige huis met zo'n mega tuin. Vooral knap hoe goed onderhouden de tuin altijd was, die mevrouw was ver in de 80.
pi_215644921
@PoesInDoos was het inmiddels eigenlijk al gelukt met de Lego set?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 november 2024 @ 18:54:00 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215645034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:31 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Wij waren te laat en ´kijk vanaf het begin´ deed het hier heul niet :o Uiteindelijk via NPO extra ofzo gekeken.
Klopt, en terugkijken is niet mogelijk via Ziggo. Npostart werkt daarintegen weer wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215645250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:48 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon speelt hier met een vriendinnetje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh die kinderliefde, fantastisch O+

SPOILER
pi_215645365
Wat zoet die kinderliefde O+

Onze jongste heeft naar eigen zeggen ook de liefde van zijn leven al gevonden. Ze vertellen elkaar dagelijks dat ze van elkaar houden. Hij wordt later piloot en zij stewardess. Ze hebben de toekomst al helemaal uitgedacht :D
pi_215645488
Ondertussen gaat mijn 14 jarige nog altijd samenwonen met zijn beste vriend. En in de gang maken ze een bowlingbaan.
pi_215645508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:17 schreef exode het volgende:

Huisje
Heeft zeker ook altijd binnen gestaan en alleen gebruikt voor boodschappen
pi_215645970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:PoesInDoos was het inmiddels eigenlijk al gelukt met de Lego set?
Ja! Nog 6 nachtjes slapen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215646073
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:39 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen gaat mijn 14 jarige nog altijd samenwonen met zijn beste vriend. En in de gang maken ze een bowlingbaan.
Toch heb ik het idee dat dat een realistischer plan is :D

Die van mij (van 9) gaat met twee vrienden een tijd in Marokko wonen, en daarna gaan ze in de VS wonen met z’n drieën.
pi_215646119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef exode het volgende:

[..]
Nee, wij wonen ook aan deze kant van de straat en dit is het enige huis met zo'n mega tuin. Vooral knap hoe goed onderhouden de tuin altijd was, die mevrouw was ver in de 80.
Jammer! Anders hadden we een mooi adresje gehad voor een OUD-tuinfeest. ;)

Hopelijk krijgen jullie ook fijne nieuwe buren er voor terug.
pi_215646160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Iets wat je niet uit eigen naam wil geven is perfect voor de Sint!
Zo gaf Sint hier ooit zo'n (in mijn ogen) vreselijke pailletten wrijf trui. Kind dolblij. Toen we hem inlichten over het geheim was dat ook het eerste wat hij vroeg: heb jíj die voor mij gekocht?! :D
pi_215646180
Dit jaar weet ik het echt nog niet. J speelt steeds minder met speelgoed, en Lego/nerf/games hebben we al genoeg. Het ergste, hij weet het zelf eigenlijk ook niet.
En dan doen wij altijd al aan de 4 cadeautjes regel, dus ik hoef al niet veel te kopen... Wel lastig.
pi_215646493
Mijn 11 jarige weet zeker dat hij nooit zal samenwonen/trouwen en kinderen wilt. En verliefd worden gebeurd vast ook nooit. :P
pi_215646500
Dat huisje O+

Mijn 14 jarige blijft voor aaaaaltijd bij mij wonen O+ Zijn woorden, niet de mijne :+
Trouwen wil ie niet. Goh :')

En Gooische Vrouwen _O- Heb toch maar de samenvatting gekeken ipv de serie vanaf het begin. Net klaar met 113 afleveringen van Vikings/Valhalla.

Zoon wil een game :') van Sint. Afspraak is 1 kadootje. Ook weer een 18+ game en ik denk dat ik Gooische Vrouwen maar aan het verbodenserielijstje vastplak :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215646585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Jammer! Anders hadden we een mooi adresje gehad voor een OUD-tuinfeest. ;)

Hopelijk krijgen jullie ook fijne nieuwe buren er voor terug.
Er zitten nog wat huizen tussen ons huis en deze. Ik ben wel benieuwd wat de doelgroep is.
Veel werk aan te doen, klein woonoppervlakte, giga tuin. Wordt vast uitbouwen.
pi_215646619
Deze Sint is al klaar met alle cadeaus en voor Kerst ook al (alleen voor verloofde en 1 cadeau voor het hele gezin). Heerlijk!
pi_215647169
Ik ben ook bijna klaar voor de Sint. En serieus alles van Vinted of Marktplaats of een tweedehands speelgoedbeurs vorige maand. Ik vind het echt tof dat het op deze manier gelukt is.
Er zijn nog wat dingen onderweg en mijn eigen cadeau, een ereader, komt wel via bol.com

Mijn 7-jarige gaat later samenwonen met vier vrinden. Ik weet zeker dat ik nooit een stap in dat huis ga zetten.

Mijn 9-jarige wil ook niet trouwen, want hij wil rustig op de bank kunnen zitten. Ik jaag zijn vader te vaak van de bank af :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')