Rigtersbier.nlquote:Op zondag 24 november 2024 21:07 schreef Quoi het volgende:
@:Troel Ik werd wel getriggerd door "adventkalender van lokale bierboer"Waarwathoe?
Kan me inleven in je drang om mee te willen. Soms moet het het dan tegen beter weten maar lekker doen. En erna dan wat hersteltijd pakken ofzo.
Het zijn dozen met 24 flesjes, daar ga ik me echt niet aan wagen. Vorig jaar heb ik ze zelf gehaald en hebben de brouwers alles in mijn auto gezet. We halen altijd voor de hele vriendengroep en voor mij was het natuurlijk een thuiswedstrijd. Dus ik nam voor iedereen dan de doos mee. Nu is het niet echt meer thuiswedstrijd maar meer nostalgie.quote:Op zondag 24 november 2024 21:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jij geen problemen hebt met wat langer rechtop zitten en je voelt je goed zonder pijn zie ik geen reden waarom je niet meekan, zolang je maar echt niet gaat tillen...
Bedenk wel dat je in een auto wat meer geforceerd zit dan bijvoorbeeld thuis op de bank, minder draaiopties.
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!quote:Op maandag 25 november 2024 07:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe voel je je vandaag Troel? Ik hoop dat je wereldje vandaag even wat groter kan zijn
Yay, dan kun je lekker meegaanquote:Op maandag 25 november 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!
Wat ontzettend fijn, hopelijk zet deze stijgende lijn voort!quote:Op maandag 25 november 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!
quote:Op maandag 25 november 2024 08:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay, dan kun je lekker meegaanGeniet ervan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |