Is het al opgelost?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Brand in verdeelstation, iets meer dan 28.000 getroffen adressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd hier blij van.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:01 schreef exode het volgende:
Juul heeft in de ochtend een uitje die vooral buiten is en met een boswachter. Ze moest kleding aan die vies mogen worden.
Juul heeft aan: een broek met glitters aan de zijkant, bergschoenen, een knalroze winterjas, een Frozen kroontje en lipgloss.
De rest van de klas: regenpakken.
Ik heb wel een tas meegegeven met extra kleding en schoenen.
En ik vind die kleding prima, we hebben een wasmachine en Juul combineert graag glamour met praktisch
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Is het al opgelost?Gelukkig wel, school zat ook zonder stroom, bleek brand op het verdeelstation te zijn bij werkzaamhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Zeep. Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:02 schreef FlyingFish het volgende:
Lush-liefhebbers, om welk product staat Lush vooral bekend? Ik moet een kadootje kopen met een budget van ca ¤10. Ben nog nooit in een Lush-winkel geweest, maar de andere kadootjes op het lijstje vallen buiten het budget.
En iemand enig idee of met 'Mars' altijd de reep bedoeld wordt? Dat staat ook op het lijstje. (nee, ze bedoelen sowieso niet de planeet, dat is het enige waar ik wel zeker van ben)
43 minuten, best goed een goede score zo 's avonds laat!quote:
Je zou deze moeten kopen: https://www.lush.com/nl/nl/p/invaders-from-mars-bubble-barquote:Op dinsdag 19 november 2024 23:35 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
43 minuten, best goed een goede score zo 's avonds laat!
Gewoon een ouderwets blok zeep dus... Dat zou wel binnen budget moeten vallen lijkt me.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 november 2024 06:48 schreef Tink89 het volgende:
Zes jaar en een kwartier geleden werd ik voor het eerst mama en nu ga ik zo met een taartje, kaarsje en een liedje m'n jarig jetje wakker maken
Gefeliciteerd en wees voorzichtig met kaarsjesquote:Op woensdag 20 november 2024 06:48 schreef Tink89 het volgende:
Zes jaar en een kwartier geleden werd ik voor het eerst mama en nu ga ik zo met een taartje, kaarsje en een liedje m'n jarig jetje wakker maken
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 november 2024 06:48 schreef Tink89 het volgende:
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 november 2024 14:05 schreef FlyingFish het volgende:
Bedankt voor de reminder Exode. Zus snel een appje gestuurd. Die wordt geen 50, dus dan hoef je nog niet groot uit te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |