Nee, dan steekt ie door het dak. Ook wel out of the box gedachtquote:Op zondag 24 november 2024 17:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ai, das wel zonde dan. Ook niet als muurtje te gebruiken bij je werkkamer? Laten inbouwen ofzo?
Ja, nou, je moet denken in oplossingen tochquote:Op zondag 24 november 2024 17:20 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, dan steekt ie door het dak. Ook wel out of the box gedacht
Kan er niet iets van de woonkamer naar de werkkamer verhuisd worden?quote:Op zondag 24 november 2024 15:40 schreef exode het volgende:
Bij ons lekte het in de slaapkamer langs de dakkapel dat bleek ook te zitten in slechte aansluiting tussen schoorsteen en schuine dak. We hebben eerst van die beunhazen op het dak gehad die het halve dak wilden vervangen. Uiteindelijk heeft zwager het dichtgeplakt. Het lek zat 3 meter boven waar het naar binnen kwam. Dus eerst is er rondom de dakkapel geplakt wat niets hielp.
MAAR ik loop al dagen rond met een out of the box idee voor de keuken. Steeds gemeten, vanochtend met tape in de weer geweest. Ik dacht dat mijn idee door verloofde weggelachen zou worden, maar.....nee! We gaan het doorzetten.
Onze keuken is klein, weinig aanrechtblad vooral en ik wil de werkkamer echt niet meer als halve bijkeuken gebruiken.
We gaan de keuken een stukje de woonkamer intrekken, niet die 20 cm, maar 60 cm en we gaan een kast laten maken om de ingang heen zeg maar. We gaan het uit laten werken door Baboon die sowieso onze keuken gaan ontwerpen.
Voordeel is dat de inductieplaat en afzuigkap op dezelfde plek kunnen blijven zitten wat ervoor zorgt dat het halve dak er niet af hoeft. (onze afzuiger zit verwerkt in het plafond waar de dragende constructie van het dak op is aangepast)
1 groot nadeel, de apothekerskast waar wij nog steeds helemaal weg van zijn moet dan weg. Hij kan ook nergens anders in huis staan. Hij is te hoog voor de werkkamer (30 cm te hoog) en in de woonkamer is elke hoek benut. Dat vind ik wel echt een ding....
Uhm nee, in de woonkamer staan:quote:Op zondag 24 november 2024 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan er niet iets van de woonkamer naar de werkkamer verhuisd worden?
Rigtersbier.nlquote:Op zondag 24 november 2024 21:07 schreef Quoi het volgende:
@:Troel Ik werd wel getriggerd door "adventkalender van lokale bierboer"Waarwathoe?
Kan me inleven in je drang om mee te willen. Soms moet het het dan tegen beter weten maar lekker doen. En erna dan wat hersteltijd pakken ofzo.
Het zijn dozen met 24 flesjes, daar ga ik me echt niet aan wagen. Vorig jaar heb ik ze zelf gehaald en hebben de brouwers alles in mijn auto gezet. We halen altijd voor de hele vriendengroep en voor mij was het natuurlijk een thuiswedstrijd. Dus ik nam voor iedereen dan de doos mee. Nu is het niet echt meer thuiswedstrijd maar meer nostalgie.quote:Op zondag 24 november 2024 21:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jij geen problemen hebt met wat langer rechtop zitten en je voelt je goed zonder pijn zie ik geen reden waarom je niet meekan, zolang je maar echt niet gaat tillen...
Bedenk wel dat je in een auto wat meer geforceerd zit dan bijvoorbeeld thuis op de bank, minder draaiopties.
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!quote:Op maandag 25 november 2024 07:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoe voel je je vandaag Troel? Ik hoop dat je wereldje vandaag even wat groter kan zijn
Yay, dan kun je lekker meegaanquote:Op maandag 25 november 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!
Wat ontzettend fijn, hopelijk zet deze stijgende lijn voort!quote:Op maandag 25 november 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Moe, maar de pijnscheuten zijn weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |