quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze slowcooker is zo te zien ook een multicooker, maar zoals eerder gezegd: ik weet niet waar de keuken is, ik heb hem alleen ontworpen
Ik kan van iemand een kookplaatje met 2 pitten lenen, dus dat is mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
Tip:
Wij kochten hem ooit om te testen of inductie wel wat voor ons (lees: voor @:Nostalgist want hij kookt), en dat beviel uitstekend, maar toen we geen gourmetstel hadden hebben we hem ook wel eens gebruikt om buiten te gourmetten
En hij wordt sowieso nog wel eens gebruikt als het fornuis heel vol staat:
https://www.ikea.com/nl/n(...)1-zone-wit-80590155/
Tevens: een slowcooker, dat wil je ook onder zulke omstandigheden.
Dat klinkt ongeveer als onze situatie... we hikken er al een tijd tegenaan, hebben nu genoeg gespaard en een aannemer die het allemaal overziet en regelt (en dat is heel fijn, want we hebben deze man eerder over de vloer gehad en hij heeft de lat hoog liggen). Het moet goed zijn wat hij aflevert en daar staat hij ook voor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:18 schreef Amsel het volgende:
Ik zie ook zo op tegen verbouwingsgedoe. We moeten eigenlijk een nieuwe keuken want de huidige valt letterlijk uit elkaar. Als we slim zijn bouwen we dan meteen uit, of breken we de keuken open. Maar dan moet ook op de hele benedenverdieping de vloer vervangen worden. Dus dan ook maar meteen vloerverwarming doen. En de oude open haard eruit. Dus dan moet die muur ook opnieuw gestuct worden, en dat wordt dus overal opnieuw schilderen of behangen. En zo komt er steeds weer wat bij, en dan kan ik het niet meer overzien en doen we het dus maar niet
Bij mij gaat het nooit om de looks, vooral om de werkbaarheid en kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je als niet koker ook wensen voor de keuken dan of ging het puur om de looks
Mijn autisme is de oorzaak dat we een eiland met 2 hoogtes hebben (kwam er geen naad in het werkblad), en we hebben 2 koelvriescombinaties (in de keuken).quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Dat had ik echt niet laten gebeuren. Mijn keuken, mijn ontwerp,mijn wensen leidend. Keuken is dus op mijn hoogte, met lades zo dat ik tijdens het koken alles wat ik nodig zou kunnen hebben bij de hand heb, zonder rare fratsen als soft close, of click to open, waarmee je alleen maar je proces vertraagt. Hoe leuk dat in theorie allemaal ook klinkt.
Ik geloof dat Mrs V wel een mening mocht hebben over de kleur en de lampen etc.
Het enige waar ik op toegegeven heb is dat zij graag een inbouwkoelkast wilde en ik een losse. Daar heb ik dus ook spijt van.
Houders voor een kraan? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij gaat het nooit om de looks, vooral om de werkbaarheid en kwaliteit.
Okay, ik geef toe: voor de kraan heb ik 3 extra (gekleurde) houders, dus de kraan is afhankelijk van de gelegenheid of mijn stemming oranje, groen of paars, de standaard zwart gebruik ik nooit.
Dat is wel voor looks dus
Die van ons is ongeveer 350 rechtoe rechtaan. Helemaal prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:04 schreef exode het volgende:
Onze keuken wordt 300 cm, rechttoe rechtaan dus weinig keuzes. Scheelt stress voor ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dames zijn samen de hort op. Ze zijn naar Concert of the Year in de Ziggo Dome.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben heel benieuwd naar al jullie verbouwingen
Hier zou eigenlijk de open haard weg moeten, maar dan moet het plafond gedaan worden en die op de eerste en tweede verdieping want er zit een koof die met de afvoer naar bovenloopt. Plus de vloeren die dan gedicht moeten worden. Kortom, een megaverbouwing dus dat doen we maar even niet. Mag zoon later doen, want die wil hier blijven wonen![]()
Wij gaan mijn all time favofilm kijken. Braveheart
Edit: op de gangmuur zit ook laminaat. Daar zat zoveel shit onder toen de bovenlaag eraf ging, soort van kalkachtige zooi, dat dat niet meer op te lossen was. Dus daar maar laminaat tegenaan geraggeld
[ Bericht 2% gewijzigd door Mushanga71 op 23-11-2024 20:51:14 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Keuken hebben wij al wel gekozen qua kleur, zo goed als. Die wordt licht/beige met het schiereiland donker. met licht blad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:17 schreef exode het volgende:
Wij twijfelen nog wel over de kleur van de keuken. Gevoelsmatig zeggen we donkerblauw, maar ik vrees een beetje dat dat niet mooi staat. Het is een open keuken en hij steekt in de nieuwe indeling 20 cm de woonkamer in. Dan kijken we tegen een blauw vlak aan.
Ik zal morgen bij daglicht eens een foto maken. Ben benieuwd hoe jullie het zien
Al zijn wij wel heel goed in keuzes maken die anderen vooraf heel raar vinden die toch goed uitpakken.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:40 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna een week tb en aanverwanten was al te veel en dan hebben we best wat keus hier![]()
Ik heb laminaat op de muur in de keuken. En daartegenaan hoge ikeakasten, smeg fornuis en afzuigkap en uiteraard het aanrecht. Maar met schoonmaken boven het fornuis is het zo makkelijk.
Ff link naar laminaat in spoiler want het is niet alledaags
Zoiets hebben wij als tegels in de douche bij de sauna. Heb uren staan poetsen op een vlek voordat ik erachter kwam dat t bij het patroon hoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben heel benieuwd naar al jullie verbouwingen
Hier zou eigenlijk de open haard weg moeten, maar dan moet het plafond gedaan worden en die op de eerste en tweede verdieping want er zit een koof die met de afvoer naar bovenloopt. Plus de vloeren die dan gedicht moeten worden. Kortom, een megaverbouwing dus dat doen we maar even niet. Mag zoon later doen, want die wil hier blijven wonen![]()
Wij gaan mijn all time favofilm kijken. Braveheart
Edit: op de gangmuur zit ook laminaat. Daar zat zoveel shit onder toen de bovenlaag eraf ging, soort van kalkachtige zooi, dat dat niet meer op te lossen was. Dus daar maar laminaat tegenaan geraggeld![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij als tegels in de douche bij de sauna. Heb uren staan poetsen op een vlek voordat ik erachter kwam dat t bij het patroon hoorde
Mooi kleurtjequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef Leandra het volgende:
De keuken zelf is wit, de zijpanelen zand, het werkblad compisiet wit met steentjes erin (Ikea heeft een vergelijkbare), op de muur zit een lila/grijs tint van Farrow & Ball.
https://www.farrow-ball.com/paint/calluna
Dat lijkt me ook mooi inderdaad! Heb ik ook wel over getwijfeld om weer een keuken met twee kleuren te doen, omdat ik dat bij mijn huidige keuken ook nog steeds heel mooi vind.quote:Op zondag 24 november 2024 08:41 schreef Nijna het volgende:
Leuk om mee te gluren in jullie keukens/huizen.
@:hilliebillie, wij waarschijnlijk ook donker eiland met licht blad, maar dan de achterwand licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |