abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217430756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.

Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.

Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
Je moet hem rapporteren dan krijgt hij gelijk een ban aan zijn broek en krijg jij je geld. Als
Je gaat schelden of iets dergelijks is het zero tolerance op Vinted
  maandag 21 april 2025 @ 16:17:43 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217431154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.

Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.

Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
En hoe staat het er nu voor?
Resistance is futile.
pi_217435733
Gisteravond een (speelgoed)kast in de woonkamer uitgemest, wat spelletjes en speelgoed op Vinted gezet en vandaag al een groot deel ervan verkocht *O*
pi_217435920
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 16:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
En hoe staat het er nu voor?
Vanuit Vinted gebeurt nog nog zo veel volgens mij. Wel zo’n standaard berichtje dat ze “actie ondernomen hebben om sancties op te leggen”, maar geen idee wat dat inhoud. In een andere zeggen ze weer “geen actie te kunnen ondernemen omdat de zaak verder moet worden beoordeeld”. En vervolgens vragen ze foto’s van de verpakking.

Verkoper heeft nadat hij uitgetierd was voorgesteld dat ik gebruik maak van garantie bij leverancier. Heb ze voor de zekerheid wel ff een bericht gestuurd, maar met een low res print screen van de pakbon ipv de factuur kom ik vast niet veel verder.

Het zal me benieuwen wat het brengt…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217435922
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:40 schreef eponine het volgende:
Gisteravond een (speelgoed)kast in de woonkamer uitgemest, wat spelletjes en speelgoed op Vinted gezet en vandaag al een groot deel ervan verkocht *O*
Aaaaalleess voor een uuurooo
pi_217437699
Kun je je zoekresultaten ook filteren op land? Ik koop liever spul uit Nederland, omdat ik het buitenland nou niet per se heel veel vertrouw.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217438351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kun je je zoekresultaten ook filteren op land? Ik koop liever spul uit Nederland, omdat ik het buitenland nou niet per se heel veel vertrouw.
Helaas niet, zou top zijn. Evengoed vanwege de verzendkosten en de taal. Lekker handig als je alleen maar Italiaanse boeken met ¤6 verzendkosten vind.
  dinsdag 22 april 2025 @ 16:15:26 #283
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217439738
Vorige week voor het eerst iets verkocht en zojuist voor het eerst iets gekocht van iemand uit Spanje, ben benieuwd.

Heb al aardig wat kleding op m'n account staan, sommige dingen veel animo voor(views en favorieten), andere dingen juist compleet weer niet.
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:49:48 #284
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217440615
Update: had dus een Fred perry track jacket gekocht, zei de verkoper nadat ik had betaald dat de labels eruit waren gehaald, keek ik nog een keer goed naar die jacket en zag ik dat het geborduurde logo aan de voorkant ook ontbrak. Snel de hele koop gecanceld. Heel vreemd allemaal. _O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:37:57 #285
338319 ZarB
Piña colada
pi_217443020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Op deze gouden update wacht ik al jaren, maar ik heb het vermoeden dat ze dat om een bepaalde reden niet doen (alleen die reden weet ik niet).
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 23 april 2025 @ 14:23:57 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217446900
Ik zat net een vintage Polo Ralph Lauren blouse op Vinted. Geen idee wat ik daarvoor moet vragen, dus ik denk nou doe maar ¤ 10. Ik ben nog niet klaar met uploaden of hij is al verkocht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
  woensdag 23 april 2025 @ 16:20:43 #287
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217448191
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net een vintage Polo Ralph Lauren blouse op Vinted. Geen idee wat ik daarvoor moet vragen, dus ik denk nou doe maar ¤ 10. Ik ben nog niet klaar met uploaden of hij is al verkocht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ja dat ben ik ook altijd heel snel kwijt, Fransen zijn er dol op. Zelfs de ‘veelgebruikt’ artikelen zijn zo weg.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_217448467
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef amaranta het volgende:
Jep, had ik ook, weliswaar een ander merk, maar jezus wat gaat het snel.
pi_217448634
redelijk vervelend dat er zelden de lengtemaat van broekspijpen bij staat
Knowledge is power.
  woensdag 23 april 2025 @ 17:25:49 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217448882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ja dat ben ik ook altijd heel snel kwijt, Fransen zijn er dol op. Zelfs de ‘veelgebruikt’ artikelen zijn zo weg.
Ja, iemand een idee wat nu echt goed verkoopt in landen als Frankrijk, Spanje, Portugal buiten kleding?
  woensdag 23 april 2025 @ 17:35:03 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217448945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ja, zaten zelfs vlekjes op. Hij zal vast meer waard zijn dan 10. Maar goed. Weg is weg
  donderdag 24 april 2025 @ 08:52:04 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217453561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef SheCanDoIt het volgende:
redelijk vervelend dat er zelden de lengtemaat van broekspijpen bij staat
Ik vind het vervelend dat je niet op spijkerbroekmaten kunt zoeken. Ik zoek best vaak een broekmaat 29 of 29/34 en die staan werkelijk overal, bij de S, M, L, soms zelfs XS.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 24 april 2025 @ 08:52:28 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217453562
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 17:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ja, iemand een idee wat nu echt goed verkoopt in landen als Frankrijk, Spanje, Portugal buiten kleding?
Seizoensgebonden dingen. Topjes en shirts met korte mouwen. [edit: sorry, over 'buiten kleding' heen gelezen]. Ik heb vreemd genoeg ook wel eens een warme poncho verkocht aan iemand op Mallorca.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217454370
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik vind het vervelend dat je niet op spijkerbroekmaten kunt zoeken. Ik zoek best vaak een broekmaat 29 of 29/34 en die staan werkelijk overal, bij de S, M, L, soms zelfs XS.
In de omschrijving staat het wel eens. Tenminste toen ik vorig jaar zocht naar broeken maat 30/32 heb ik daar op gezocht. Je moet dan wel even de omschrijving lezen want hij zoekt niet perse op de volgorde van de cijfers dus ik kwam incidenteel wel eens een broek 32/30 tegen.

Klopt inderdaad soms stonden deze bij de M en andere keren bij S
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 11:23:36 #295
382129 crew  Donna
pi_217454660
Ik ben zo dom geweest. Ik had 4 pakketjes met Barbie spullen gekocht voor m'n dochters, tegelijk opgehaald en bij 1 bij de verkeerde op 'alles is oké' geklikt. Wat denk je? Precies die was helemaal niet oké, want de helft miste.
De verkoper reageert helemaal nergens op. Ik bood zelfs aan om iets uit haar kast van ¤1 te kopen en dat ze dan die ontbrekende onderdelen erbij doet, maar nee, ze reageert gewoon niet (en leest het wel). Zo flauw.

Ik ben ook wel eens iets vergeten en voelde me toen zo rot dat ik er alles aan gedaan heb om dat goed te maken.

Maar goed. Heb ook eens Nikes gekocht waar de binnenzooltjes niet in zaten. Diegene beloofde ze met de gewone post na te sturen. Nooit ontvangen natuurlijk.
pi_217456295
Meneer is niet blij omdat het product klein uitvalt, maar het is product was precies zoals beschreven in de beschrijving, maat, lengte alles.

Dan moet je bij het bedrijf gaan zeuren dat ze de maten aangepast hebben, niet bij mij. Anyways, geld wel gewoon.
pi_217464501
Er zit eindelijk weer een Homerr punt in mijn woonplaats, dus ik heb iets daarnaartoe laten versturen. Krijg ik net bericht dat het naar het Homerr punt twee dorpen verderop is gebracht :')
pi_217477664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:45 schreef eponine het volgende:
Er zit eindelijk weer een Homerr punt in mijn woonplaats, dus ik heb iets daarnaartoe laten versturen. Krijg ik net bericht dat het naar het Homerr punt twee dorpen verderop is gebracht :')
Ik heb afgelopen week ook 2 pakketjes kilometers verderop ontvangen. Postpunt snapte het niet, maar had het meer gehoord. Gaat iets niet goed…
pi_217477672
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 23:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vanuit Vinted gebeurt nog nog zo veel volgens mij. Wel zo’n standaard berichtje dat ze “actie ondernomen hebben om sancties op te leggen”, maar geen idee wat dat inhoud. In een andere zeggen ze weer “geen actie te kunnen ondernemen omdat de zaak verder moet worden beoordeeld”. En vervolgens vragen ze foto’s van de verpakking.

Verkoper heeft nadat hij uitgetierd was voorgesteld dat ik gebruik maak van garantie bij leverancier. Heb ze voor de zekerheid wel ff een bericht gestuurd, maar met een low res print screen van de pakbon ipv de factuur kom ik vast niet veel verder.

Het zal me benieuwen wat het brengt…
Genieten dit. Ondertussen is een retour aangevraagd en moet ik alles voor de 30e terugsturen, maar ik lijk een vervangende horlogebandje te verkrijgen uit garantie waar ik nu dus nog op zit te wachten -O-
pi_217478693
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 10:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik heb afgelopen week ook 2 pakketjes kilometers verderop ontvangen. Postpunt snapte het niet, maar had het meer gehoord. Gaat iets niet goed…
Dat begreep ik ook inderdaad, dat het meer fout gaat momenteel. Het pakketpunt waar het was afgeleverd was ook niet blij met alle extra en onnodige pakketten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')