SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gastje kan wel een portie klappen gebruiken, maar eerlijk is eerlijk; hij is echt wel goed!![]()
Mwah, ik zou zijn vuist toch liever niet met mijn gebit in contact willen krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.![]()
Ik zat helemaal in spanning, zo van zou ToT het wel zien, zou hij het wel zien dat hij de LAPO had!!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in spanning, zo van zou ToT het wel zien, zou hij het wel zien dat hij de LAPO had!!![]()
![]()
![]()
Niet in Appelscha?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
@:kree gaat die rotterdam meet nog door volgende week?![]()
Iron Mikequote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.![]()
![]()
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En Mike Tyson is ook niet de jongste en gezondste meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik zou zijn vuist toch liever niet met mijn gebit in contact willen krijgen.![]()
Als je hem ziet trainen, kun je hem beter wel met "meneer" aanspreken!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.![]()
![]()
Pussy fight dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.![]()
Die klappen overleef je niet..quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kan nog een beste tik uitdelen.![]()
Klopt ja, eht wordt meer een kussengevecht waar miljoenen voor betaald worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij met mij zou moeten vechten, dan lig ik in ronde 1 er al uit. Maar hij vecht niet met mij, maar een of andere jonge boxer. De rondes zijn al iets korter en de handschoenen hebben extra padding zodat er niet te hard wordt geslagen.
Jake is echt geen mietje en heeft een paar andere voormalige kampioenen verslagen, maar Mike is wel van een heel ander niveau.
Straks kan Jake Youtuben met een hap uit z'n oor!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: