SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Feestrotonde.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ligt in het Verenigd Koninkrijk.. dacht dat CE daar weleens een plaatje van had gepost
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij wel eens schuldig gemaakt aan zichtbaar rijden![]()
Werkt over het algemeen wel![]()
![]()
In een Suzuki Splashquote:
Weet al welke dat isquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ligt in het Verenigd Koninkrijk.. dacht dat CE daar weleens een plaatje van had gepost
Meestal van die figuren in Opels of Chinese elektrische leasebakkies, die zodra je naar rechts gaat de grootste moeite hebben om er voorbij te komenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een beetje aan zijkant rijden alsof ze Verstappen zijn en er elk moment langs willen sjeezen. Ma'am het is de spits.
Oke schoenterroristquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ook
[..]
In een Suzuki Splash
ECHT HOE MOEILIJK MOET HET ZIJNquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet al welke dat is
Maar hier is ook een nieuwe rotonde waar steeds fietsers worden geschept. En dan gaan ze hem weer aanpassen zodat het alleen maar ingewikkelder wordt.
Ik rijd echt harstikke netjesquote:
Kinderen zijn altijd eerlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Stond laatst voor het stoplicht en naast me stond zo'n busje speciaal vervoer ofzo, met kindjes erin. Kindje kon zo omlaag in mijn auto kijken dus ik lachen en zwaaien. Doe eens sociaal en leuk tegen kindjes ofzo, alsof je een mens bent.
Kind:![]()
![]()
![]()
!
Ik had even kortsluiting, maar dat is daar verderop na Utrechtquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Die A2 trajectcontrole, er is echt iets heel raars aan de hand als ik daar geen boete krijg.
Zo ingewikkeld zijn rotondes nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet al welke dat is
Maar hier is ook een nieuwe rotonde waar steeds fietsers worden geschept. En dan gaan ze hem weer aanpassen zodat het alleen maar ingewikkelder wordt.
Beetje klumperbeven zoquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd echt harstikke netjes
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Stond laatst voor het stoplicht en naast me stond zo'n busje speciaal vervoer ofzo, met kindjes erin. Kindje kon zo omlaag in mijn auto kijken dus ik lachen en zwaaien. Doe eens sociaal en leuk tegen kindjes ofzo, alsof je een mens bent.
![]()
![]()
!
Dat kind wordt ontvoert en jij maar vrolijk lachen en zwaaienquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
!
Ik wilde een foto met uitleg zoeken maar die zit achter een betaalmuurquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ECHT HOE MOEILIJK MOET HET ZIJN
Nog nooit gedaanquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
!
Het waren 5 leuke seconden.quote:
Maar je zou toch denken dat verkeersontwerpers toch niet de eerste dag op aarde hebben en gewoon veilige verkeerssituaties kunnen kopiëren ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde een foto met uitleg zoeken maar die zit achter een betaalmuurJa oké, goede manier om zoiets onder de aandacht te brengen.
Had ook eens zo'n klein kindje, moeder was met de fiets bezig en stond met haar rug naar dat kind toe, en dat kind gaf iedereen die langsliep een high five. Was een jaar of 4 denk ik. Ik had geen zin maar dacht, doe eens niet zo autistisch.quote:
Vroeger kreeg je bij JonSo nog een bord. Nu mag je blij zijn als je kipsate in wergwerpbak überhaupt gaar isquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens bij zo'n restaurant gegeten buiten de Arena, vlak voor een concert. Dan heb je dus ook een andere kaart. Duurder, weinig keus, koud. En zes euro voor een lauw bekertje cola waarvan je de fles eigen merk bij de bar ziet staan.
Meestal eten we wat op Utrecht CS maar we waren met de auto. Kunnen dan beter even dat winkelcentrum aan de andere kant van het station in, denk ik.
Zo asociaal ben ik nog net nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ook
[..]
In een Suzuki Splash
Huil0nquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ook eens zo'n klein kindje, moeder was met de fiets bezig en stond met haar rug naar dat kind toe, en dat kind gaf iedereen die langsliep een high five. Was een jaar of 4 denk ik. Ik had geen zin maar dacht, doe eens niet zo autistisch.
Bij mij wilde dat kind niet en rende die jankend naar z'n moeder. Ik snel doorlopen want die moeder denkt dat ik dat kind heb geslagen ofzo.
Ja tussen Utrecht en de Arena, iedereen rijd daar lekker rechts en langzaam, kun je tenminste gas gevenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had even kortsluiting, maar dat is daar verderop na Utrecht
Goed zoquote:
Vroem vroem, bitchesssquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tussen Utrecht en de Arena, iedereen rijd daar lekker rechts en langzaam, kun je tenminste gas geven
Als ze nou gewoon ‘fietsers altijd voorrang of fietsers nooit voorrang’ doen, vermoed ik dat het minder vaak mis gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet al welke dat is
Nee iedereen rijdt daar op de cc in het midden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tussen Utrecht en de Arena, iedereen rijd daar lekker rechts en langzaam, kun je tenminste gas geven
Fietsers hebben aan één kant voorrang en dan komen ze van beide kanten, maar je ziet ze gewoon vrij slecht. Dus hebben ze er zo'n mobiele lichtkrant neergezet met een waarschuwing dat fietsers voorrang hebben, vlak voor het fietspad, dus zie je ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon ‘fietsers altijd voorrang of fietsers nooit voorrang’ doen, vermoed ik dat het minder vaak mis gaat.
Kansloos. Hier verschuiven ze plaatsnaamborden steeds verder op ook als het in de verte verste er niet bebouwd uit ziet. Ook zo irritant.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fietsers hebben aan één kant voorrang en dan komen ze van beide kanten, maar je ziet ze gewoon vrij slecht. Dus hebben ze er zo'n mobiele lichtkrant neergezet met een waarschuwing dat fietsers voorrang hebben, vlak voor het fietspad, dus zie je ze helemaal niet.
Echt alles gaat daar verkeerd.
Thee uitgespuugd, wat slecht zegquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien eens mee naar de schoenmaker
[ afbeelding ]
Die zien er pluizig uit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Koffie en beestjestijd
Eerst was het een simpele rotonde buiten de bebouwde kom, dus hadden fietsers sowieso geen voorrang. Dus dat is ook even wennen. Toen ging het ook weleens mis omdat fietsers de haaientanden niet snappen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kansloos. Hier verschuiven ze plaatsnaamborden steeds verder op ook als het in de verte verste er niet bebouwd uit ziet. Ook zo irritant.
Dit lijkt meer op een verkeersexperiment van een of andere afstuderende wegenbouwkundige.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
https://edesevos.nl/gemeente-pakt-rotonde-zandlaan-aan/
Hier.
Volgens mij laatst ook al geplaatst. Blijft een soap.
https://www.gelderlander.(...)-geld-kost~a1a326c8/quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op een verkeersexperiment van een of andere afstuderende wegenbouwkundige.
Ik zou zeggen gezakt.
Hier dus rotondes die in the middle of nowhere liggen en dus wel binnen de bebouwde kom vallen. Jaaaaren lang was het wel buiten de bebouwde kom en mocht je er 80, dus 50 rijdt ook niemand.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst was het een simpele rotonde buiten de bebouwde kom, dus hadden fietsers sowieso geen voorrang. Dus dat is ook even wennen. Toen ging het ook weleens mis omdat fietsers de haaientanden niet snappen.
Daar twijfelt ook niemand aan.quote:
Je moet op google maps kijken, daar fietst gewoon een pipo op het autogedeeltequote:Op vrijdag 15 november 2024 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-geld-kost~a1a326c8/
Mevrouw met de blauwe jas is volgens mij aan het spookrijden. Of moet ik daar ook nog op letten
Die oude knar, die steekt zijn middelvinger ook op tegen die autoquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet op google maps kijken, daar fietst gewoon een pipo op het autogedeelte![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet op google maps kijken, daar fietst gewoon een pipo op het autogedeelte![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:00 schreef UitStraling het volgende:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oude knar, die steekt zijn middelvinger ook op tegen die auto
Ik snapt die ook voor geen meter met mijn IQ van 146quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:01 schreef Ygritte het volgende:
Maar wat een kutrotonde, want hoe moet je eigenlijk of de fiets naar die kant komen????
Via de Bennekomseweg. Het is helemaal gericht op verkeer tussen Wageningen en Ede, daar hebben ze een fietspad aangelegd waarbij fietsers 10 km lang ofzo overal voorrang hebben, dus dan krijg je de meest bizarre constructies.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:01 schreef Ygritte het volgende:
Maar wat een kutrotonde, want hoe moet je eigenlijk of de fiets naar die kant komen????
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:00 schreef UitStraling het volgende:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ooooh ik zie, daar zit een oversteekplaats. Hoe onnozel en onhandig. Maak hier gewoon een normale rotonde van waarbij je overal rond kan. Langs twee kanten passeren is ook van de duivel op een rotonde. Dacht dat ze in Ede daar niet zo van warenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via de Bennekomseweg. Het is helemaal gericht op verkeer tussen Wageningen en Ede, daar hebben ze een fietspad aangelegd waarbij fietsers 10 km lang ofzo overal voorrang hebben, dus dan krijg je de meest bizarre constructies.
Wat een soapquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://edesevos.nl/ook-n(...)kom-heeft-problemen/
Hier nog zoiets.
Wmb meteen rijbewijs inleveren als niet duidelijk is dat je fietsers voorrang moet geven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://edesevos.nl/ook-n(...)kom-heeft-problemen/
Hier nog zoiets.
Fietsers moet je nooit voorrang geven, dat nemen ze toch wel ook al hebben ze het nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wmb meteen rijbewijs inleveren als niet duidelijk is dat je fietsers voorrang moet geven.
Moet je ze wel kunnen zien. In de spits in de regen staat het helemaal vast. Er zit volgens mij ook een bushalte naast.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wmb meteen rijbewijs inleveren als niet duidelijk is dat je fietsers voorrang moet geven.
Mwahquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fietsers moet je nooit voorrang geven, dat nemen ze toch wel ook al hebben ze het niet
Hier bij de bios zitten ook twee van die mooie rotondes twee richtingen op, maar die zijn overzichtelijker. Daar zie je die fietsers aankomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n grote rotonde waarbij fietsers van twee kanten kunnen komen hebben ze in Eindhoven ook, net voor een groot druk bedrijventerrein, iedereen heeft daar wel eens met slaap in de ogen een fietser op de motorkap gehad
nja, lopen was op dat moment niet echt een optie meer toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
Lol ik zat even door mijn zorgkosten te bladeren. Ritje met de tatu wagen was 910 euro
Liefst zonder lichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ze wel kunnen zien. In de spits in de regen staat het helemaal vast. Er zit volgens mij ook een bushalte naast.
Hinkelenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, lopen was op dat moment niet echt een optie meer toch?
Ik heb een keer een taxi genomen na een val in het park terwijl ik niet meer kon lopenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangereden door iemand als jijquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fietsers moet je nooit voorrang geven, dat nemen ze toch wel ook al hebben ze het niet
Ah, dat is het.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
Anoniem berichtjes over jezelf in de banner plaatsen![]()
![]()
@:haags
Nee. maar had niet verwacht dat het bijna 1000 ekken zou zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangeredenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangereden door iemand als jij
Vorige woonplaats hadden we er ook 1. De volgende die 300 meter verderop lag had het niet. Drie keer raden wat de mensen daar massaal ook gingen doen. Zo heb ik er daar ook ooit een bijna aangereden want totaal niet verwacht dat diegene met z’n elektrische fiets de rotonde in tegengestelde richting nam.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n grote rotonde waarbij fietsers van twee kanten kunnen komen hebben ze in Eindhoven ook, net voor een groot druk bedrijventerrein, iedereen heeft daar wel eens met slaap in de ogen een fietser op de motorkap gehad
Alleen jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Oh is dan ook niet heel erg gestegen, bij mij was het 6,5 jaar geleden 850quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. maar had niet verwacht dat het bijna 1000 ekken zou zijn.
Operatie was 9150 dat valt me heel erg mee
Ok AdeleKatquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'iemand als jij', niet 'jij'.
Ja je schrikt je rot als je weer zo'n kutfietser op het laatst pas ziet en ik heb dan de neiging om erachteraan te gaan om er veertig keer overheen te rijdenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vorige woonplaats hadden we er ook 1. De volgende die 300 meter verderop lag had het niet. Drie keer raden wat de mensen daar massaal ook gingen doen. Zo heb ik er daar ook ooit een bijna aangereden want totaal niet verwacht dat diegene met z’n elektrische fiets de rotonde in tegengestelde richting nam.
Eerst vol in de ankers en er dan uit principe alsnog overheen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je schrikt je rot als je weer zo'n kutfietser op het laatst pas ziet en ik heb dan de neiging om erachteraan te gaan om er veertig keer overheen te rijden
Zie je nog zo'n middelvingertje onder de wielkast uitstekenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst vol in de ankers en er dan uit principe alsnog overheen.
Armesloebers die irritant mee willen doen in het verkeer, koop dan een dikke autoquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
fietsers zijn de meest asociale weggebruikers komen overal mee weg
Deze is toch enkel? Met een opritje/afritje voor brommers/scootersquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
En deze
https://maps.app.goo.gl/foRDFGchgu9MnHHm6
Maar hier gaat het eigenlijk wel goed.
ik fiets wel liever heur doe je nog wat aan bewegingquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Armesloebers die irritant mee willen doen in het verkeer, koop dan een dikke auto
Ik had vroeger ook nooit zo door hoe slecht zichtbaar je soms als fietser bent. Totdat je zelf in de auto zit, het donker is, het regent en iemand in het zwart zonder licht fietst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je schrikt je rot als je weer zo'n kutfietser op het laatst pas ziet en ik heb dan de neiging om erachteraan te gaan om er veertig keer overheen te rijden
Haat aan alles wat zich niet precies zo gedraagt als ikzelfquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Wat een originele invulling van het puntmutsenuurtje. Fietsers demoniseren ipv buitenlanders.
Buitenlanders op de fiets dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Wat een originele invulling van het puntmutsenuurtje. Fietsers demoniseren ipv buitenlanders.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haat aan alles wat zich niet precies zo gedraagt als ikzelf
Nee daar komen de fietsers ook van twee kanten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is toch enkel? Met een opritje/afritje voor brommers/scooters
Nog eens kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar komen de fietsers ook van twee kanten.
Negers zie je helemaal niet op een gestolen fiets in het donker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Toeristen in Amsterdam op de fietsquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buitenlanders op de fiets dat zijn de ergste
in Amerika was je nu al faillietquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. maar had niet verwacht dat het bijna 1000 ekken zou zijn.
Operatie was 9150 dat valt me heel erg mee
jongen houd toch op met deze provocatie, brabanders stinken naar worstenbroodjes en lauwe pisquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Negers zie je helemaal niet op een gestolen fiets in het donker.
Ah, Jumbo inrit/uitrit. Voelt toch ook wel weer anders dan een doorgaande weg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar komen de fietsers ook van twee kanten.
Vat nog 'n neut zure frutlipquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
jongen houd toch op met deze provocatie, brabanders stinken naar worstenbroodjes en lauwe pis
Daar ben ik dus eens aangetikt door een busjequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah, Jumbo inrit/uitrit. Voelt toch ook wel weer anders dan een doorgaande weg.
👀quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben nieuwe toetjes bij 't Zusje.
Ergens in mijn hoofd maakt iets "ze hebben nieuwe zusjes bij 't toetje" ervan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Die griet in de roze jas fietst trouwens over een voetpad maar fietsers zijn onschuldig hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah, Jumbo inrit/uitrit. Voelt toch ook wel weer anders dan een doorgaande weg.
Wat als je geen varken eet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]geef mij maar een moksi meti en een goede roti, beter dan dat gelal vanonder de rivieren
Ik ken alleen Ramon Beuk die een beetje kan koken (nou ja beetje meer want dat is een van mijn keukenhelden), voor de rest zijn topkoks wereldwijd veelal roomblank hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:35 schreef Karzai het volgende:
weinig nederlanders die een beetje goed kunnen koken
Scheveningen meetquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Het valt me ook alleszins meequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Amerika was je nu al failliet
ja ik las het ook laatst vooral de klassieke franse keuken is nog in zwang bij de michelin sterrenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ramon Beuk die een beetje kan koken (nou ja beetje meer want dat is een van mijn keukenhelden), voor de rest zijn topkoks wereldwijd veelal roomblank hoor
Mijn ambulanceritje in de VS was gewoon gratis, community servicequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Amerika was je nu al failliet
oei ik zie kansenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse vrouwen zeggen massaal nee tegen seks na winst Trump, "Geen kerel aan mijn lijf tot ik mijn rechten terug heb"
Heb je daar ook al brokken gereden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ambulanceritje in de VS was gewoon gratis, community service
wat betaalde je nu voor die 5 werken trip door de us?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spaar alle SEH'squote:Op vrijdag 15 november 2024 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je daar ook al brokken gereden?
Komt niet van mij af. Heb hierover al contact gehad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
Anoniem berichtjes over jezelf in de banner plaatsen![]()
![]()
@:haags
Op zich ben ik wel blij dat ik geen vrouw van 20-40 jaar oud in Amerika ben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse vrouwen zeggen massaal nee tegen seks na winst Trump, "Geen kerel aan mijn lijf tot ik mijn rechten terug heb"
White CIS male privilegequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie naar Nederland en vijf kilo lichter terugkomen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel blij dat ik geen vrouw van 20-40 jaar oud in Amerika ben.
Je zou godverdorie maar zwanger raken
ja de christenen weer aan de macht baar er maar gelijk vijfquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel blij dat ik geen vrouw van 20-40 jaar oud in Amerika ben.
Je zou godverdorie maar zwanger raken
Postnatale abortus?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op vakantie naar Nederland en vijf kilo lichter terugkomen?
Ja wel een goeie optie dan. Je kun ook op goed geluk zelf met een breinaald aan de slagquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op vakantie naar Nederland en vijf kilo lichter terugkomen?
Alleen maar nieuwe toetjes of is ook de rest van de kaart nieuw?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Amateur aborteurquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wel een goeie optie dan. Je kun ook op goed geluk zelf met een breinaald aan de slag
Ik heb het altijd andersom trouwens. Elke keer dat ik in Amerika ben kom ik een kilo of 4 zwaarder weer thuis.
Er is er nou zo een die al 7 kinderen heeft en nu een zeer potentiele fatale zwangerschap heeft.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja de christenen weer aan de macht baar er maar gelijk vijf
jezus loves youquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is er nou zo een die al 7 kinderen heeft en nu een zeer potentiele fatale zwangerschap heeft.
Lekker zwanger blijven want wat kan jou het schelen dat de kans groot is dat je je man met 7 kinderen achter laat
Die nieuwe extreemrechtse minister van defensie is een soort Anouk, die heeft volgens mij al kinderen bij drie vrouwen en die is nog lang niet klaar met zijn zaadjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is er nou zo een die al 7 kinderen heeft en nu een zeer potentiele fatale zwangerschap heeft.
Lekker zwanger blijven want wat kan jou het schelen dat de kans groot is dat je je man met 7 kinderen achter laat
Paar jaar terug een epilepsieaanval terwijl ik in een barretje zatquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je daar ook al brokken gereden?
Ik had al zo'n vermoeden dat ze december niet zouden halenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Zie het nog niet op andere plekken.
Heb nog niet de eindafrekening, maar zal zo'n 3,5/4k zijn geweest (en was maar een kleine 4 wekenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat betaalde je nu voor die 5 werken trip door de us?
De Speld is weer goed bezig ja.quote:
RTL breaking news dus waar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Wilders gaat zo wel de 100 zetels aantikkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Nee gewoon een kwestie van een county met een rijke populatiequote:
Uhuh heel geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt niet van mij af. Heb hierover al contact gehad.
Komt gewoon een nieuwe coalitie over links.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Wilders gaat zo wel de 100 zetels aantikken
Nederland wordt ook een triest land.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilders gaat zo wel de 100 zetels aantikken
Te weinig Marokkanen en werkelozen in Nederland daarvoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt gewoon een nieuwe coalitie over links.
Jeetje. Slik je daar nu medicijnen voor? En neem je een epilepsie hond?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar jaar terug een epilepsieaanval terwijl ik in een barretje zat
Zullen we in Italië gaan wonen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nederland wordt ook een triest land.
Ik zie potentie voor kerstlampjes aan het hekquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe uitzicht tot kerst.
[ link | afbeelding ]
Ga ik alleen maar pasta vreten, wordt ik moddervetquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we in Italië gaan wonen?
Zouden ze dat kunnen waarderen denk je?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor kerstlampjes aan het hek
Komt door de seedoils en UPF’squote:Op vrijdag 15 november 2024 14:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wel een goeie optie dan. Je kun ook op goed geluk zelf met een breinaald aan de slag
Ik heb het altijd andersom trouwens. Elke keer dat ik in Amerika ben kom ik een kilo of 4 zwaarder weer thuis.
Rol ik je wel van strand naar bed naar bar naar restaurantquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga ik alleen maar pasta vreten, wordt ik moddervet
Groen Links/PvdA, VVD, NSC, D66 en CDA hebben bij elkaar 83 zetels. Geen nieuwe verkiezingen voor nodig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig Marokkanen en werkelozen in Nederland daarvoor
Vieze enabelerquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rol ik je wel van strand naar bed naar bar naar restaurant
Ik hoor Adolf Hitler knorren van plezier in zijn ondiepe graf in Maagdenburgquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groen Links/PvdA, VVD, NSC, D66 en CDA hebben bij elkaar 83 zetels. Geen nieuwe verkiezingen voor nodig.
Wie is daar aan de macht dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:07 schreef Ygritte het volgende:
Meloni is trouwens ook een gaar wijf dus we kunnen net zo goed naar de Democratische Republiek Congo knuffelen met berggorrila’s
Tshisekediquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is daar aan de macht dan?
Ze hadden laatst wat nieuwe dingen ook. Maar de butter chicken viel tegen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alleen maar nieuwe toetjes of is ook de rest van de kaart nieuw?
Zou me kapot lachenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Valt mee, zo'n groepsreis van drie weken is al duurderquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog niet de eindafrekening, maar zal zo'n 3,5/4k zijn geweest (en was maar een kleine 4 weken). Dat is dan inclusief alles (hotels, eten, auto, benzine etc.)
Beetje verdacht dat de beste man maar 1 vrouw heeftquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tshisekedi
Safari door Virunga moet te doen zijn lijkt mij
Welkom terug in Nederland.quote:
welke locatie?quote:
Die park rangers worden daar om de haverklap vermoord door stropers. Ultiem mooi prachtig kutgebied.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.knack.be/nieu(...)n-mensenhouding-aan/
Wel precies 1 jaar na de verkiezingenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Als het kabinet nu valt gaan we gewoon een gooi doen naar het wereldrecord formeren
Week te vroegquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel precies 1 jaar na de verkiezingen
Oja in mijn herinnering was het vandaag 1 jaar geledenquote:
jou?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die is?
krijgen we nog een uitnodiging?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US TT’s pik je als visueel beperkte er nog zo uit.
quote:
Dat wordt vanavond ook hier gegeten. Ik eet dus niet meequote:
Oh ik begrijp dat je vissticks niet lust?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond ook hier gegeten. Ik eet dus niet mee
Ik eet geen enkele visquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begrijp dat je vissticks niet lust?
vissticks zijn wel een beetje teleurstellendquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US TT’s pik je als visueel beperkte er nog zo uit.
De buurvrouw bakte eens visstick voor haar kinderen en toen zag ze iets wriemelen onder dat goudgele krokante korstje. Zij een beetje fleppen met een mes er onder en toen wriemelden daar madenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die dingen komen toch uit de vriezer?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De buurvrouw bakte eens visstick voor haar kinderen en toen zag ze iets wriemelen onder dat goudgele krokante korstje. Zij een beetje fleppen met een mes er onder en toen wriemelden daar maden
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De buurvrouw bakte eens visstick voor haar kinderen en toen zag ze iets wriemelen onder dat goudgele krokante korstje. Zij een beetje fleppen met een mes er onder en toen wriemelden daar maden
R&P?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles ook al niet meer, die is naar de PAAZ afdeling gevlucht
[..]
[..]
Ik eet ze dan ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Vissticks, die stukjes afvalvis kunnen goed al in 2004 gevangen zijn en diepgevroren met ontkleurd bloed weer aan elkaar geplakt zijn, mensen zijn ook vaak misselijk na het eten van vissticks
Doet me ook denken aan zo'n filmpje met een gevangen zeevis, zo'n kerel hield die omhoog en ineens kroop daar een enorme onderwaterkakkerlak uit de mond van die visquote:
Hoop ik welquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen komen toch uit de vriezer?
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan zo'n filmpje met een gevangen zeevis, zo'n kerel hield die omhoog en ineens kroop daar een enorme onderwaterkakkerlak uit de mond van die vis
Ik had ooit een dode kat gevonden langs de weg en daar ging ik wekenlang iedere dag naar kijken op mijn fietsje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Vroeger als je een dood dier vond en dan besloot dat het verstandig was om dat met een stokje om te draaien
Ik kan wel weer de lamp aan doen idd..quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
Cassowary leggen groenen eieren! Hoe tof?!
[ afbeelding ]
Ik heb ooit als kind eens gepoogd om huisdieren weer op te graven puur uit fascinatie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een dode kat gevonden langs de weg en daar ging ik wekenlang iedere dag naar kijken op mijn fietsje.
Dinosaurussenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zou wat ongepast zijnquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik dacht dus dat Fles echt IRL zichzelf had laten opnemen. Vandaar ook mijn reactie gisteren over een ongepaste PostIcon van US
smaken ze dan ook gezonder?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we trouwen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ooit als kind eens gepoogd om huisdieren weer op te graven puur uit fascinatie.
Heb ze niet gevonden overigens
tijd voor de vrijmiboquote:
Nee joh, dan zou ik wel deze gebruiken ----->quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik dacht dus dat Fles echt IRL zichzelf had laten opnemen. Vandaar ook mijn reactie gisteren over een ongepaste PostIcon van US
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een POMAquote:
Die poten met die klauw. Ze schijnen ook nogal een pittig karakter te hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws dat dit een dinosaurus is
Gaan we gewoon in Amerika wonen in een klein dorpje, daar wonen allemaal rednecks die niet op een prei meer of minder kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Polygamie is nog steeds bij wet verboden.
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Dus, na vanavond einde oefening voor het eerste en laatste PVV kabinet ooit?
Ze doden heel soms mensenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die poten met die klauw. Ze schijnen ook nogal een pittig karakter te hebben.
Hoeveel reden wil je waarom dit geen goed idee isquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in Amerika wonen in een klein dorpje, daar wonen allemaal rednecks die niet op een prei meer of minder kijken
Dat gaat gewoon gebeuren, maar die zullen geen meerderheid kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Straks niet allemaal weer op de PVV stemmen a.u.b.
http://coalitiemaker.nl/quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon gebeuren, maar die zullen geen meerderheid kunnen krijgen.
Of het overgebleven trio heeft 76+. In dat geval krijgen we een nachtmerriekabinet.
Je neusvleugels?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn vleugels.
Ben jij ook een kasuaris dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn vleugels.
Rugvleugelsquote:
Ja, nooit opgevallen ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij ook een kasuaris dan?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Straks niet allemaal weer op de PVV stemmen a.u.b.
Ik vind roggen wel aaibaarquote:
Ze wordt 1,50 tot 1,60 m lang en zo'n 60 kg zwaar en ze heeft een benen helm op zijn kop, een unicum onder de vogels. De kern van de helm bestaat uit sponsachtig bot en is niet geschikt om mee te stoten. Vermoedelijk is de hoofdfunctie die van opvallend pronkorgaan. De vogel gebruikt de helm ook om zich beter door het struikgewas te kunnen voortbewegen. De poten hebben drie tenen, waarvan de middelste een scherpe klauw heeft van 12 cm lang. Ze kunnen goed rennen, tot 50 km/h toe. Ze kunnen 1,50 m hoog springen en zijn uitstekende zwemmers.quote:
Ja, dit ben ikquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze wordt 1,50 tot 1,60 m lang en zo'n 60 kg zwaar en ze heeft een benen helm op zijn kop, een unicum onder de vogels. De kern van de helm bestaat uit sponsachtig bot en is niet geschikt om mee te stoten. Vermoedelijk is de hoofdfunctie die van opvallend pronkorgaan. De vogel gebruikt de helm ook om zich beter door het struikgewas te kunnen voortbewegen. De poten hebben drie tenen, waarvan de middelste een scherpe klauw heeft van 12 cm lang. Ze kunnen goed rennen, tot 50 km/h toe. Ze kunnen 1,50 m hoog springen en zijn uitstekende zwemmers.
Van nature zijn kasuarissen zeer schuw en kunnen enorm krijsen als ze ontdek worden in het struikgewas.
Ik heb wel vaak met roggen gezwommen en gedokenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind roggen wel aaibaar
Gaaf!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak met roggen gezwommen en gedoken
Ze eten ook paddenstoelen, fruit, kikkers, boterhammen, hagedissen en slangenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ook 50 km/ h rennen en 1.50 m springen.
Daarom heb ik spierpijn in mn vleugels
Ja, ik vast ook welquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze eten ook paddenstoelen, fruit, kikkers, boterhammen, hagedissen en slangen
Wat was de druppel?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen bij de laatste verkiezing niet meer FvD gestemd
Ik ga nog even doorquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het wel weer leuk geweest, tijd voor weekend
In het voormalige papegaaienopvangcentrum in Oerle hadden ze vroeger een dominante staredown kasuaris, die zit nu trouwens in dierentuintje Best (hetgeen een dikke aanrader is voor elke dierenliefhebber en dierenkenner)quote:
Nee, wel aan lempenhengen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vast ook wel
Doen ze ook nog aan tapdansen?
Moet ik nog leren.quote:
Gore vent ookquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik nog leren.
Geef jij cursussen?
Ik weet wel een locatiequote:
dat is enkel positiefquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dat ze geen ziel hebben en geen pijn voelen, niet zoveel.
en, hoe ver ben je ondertussen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil vandaag nog 10000 stappen zetten. Maar het is koud en zo.
Ohhh, get it. Ik eet aan tafelquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee
[..]
ik ontbijt op de bank onder een dekentje
En een entrecote gesneden op een houten plank (mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat)quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een locatie![]()
Alleen wel incl. groene asperges met een bergje Parmezaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |