SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Feestrotonde.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ligt in het Verenigd Koninkrijk.. dacht dat CE daar weleens een plaatje van had gepost
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij wel eens schuldig gemaakt aan zichtbaar rijden![]()
Werkt over het algemeen wel![]()
![]()
In een Suzuki Splashquote:
Weet al welke dat isquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ligt in het Verenigd Koninkrijk.. dacht dat CE daar weleens een plaatje van had gepost
Meestal van die figuren in Opels of Chinese elektrische leasebakkies, die zodra je naar rechts gaat de grootste moeite hebben om er voorbij te komenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een beetje aan zijkant rijden alsof ze Verstappen zijn en er elk moment langs willen sjeezen. Ma'am het is de spits.
Oke schoenterroristquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ook
[..]
In een Suzuki Splash
ECHT HOE MOEILIJK MOET HET ZIJNquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet al welke dat is
Maar hier is ook een nieuwe rotonde waar steeds fietsers worden geschept. En dan gaan ze hem weer aanpassen zodat het alleen maar ingewikkelder wordt.
Ik rijd echt harstikke netjesquote:
Kinderen zijn altijd eerlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Stond laatst voor het stoplicht en naast me stond zo'n busje speciaal vervoer ofzo, met kindjes erin. Kindje kon zo omlaag in mijn auto kijken dus ik lachen en zwaaien. Doe eens sociaal en leuk tegen kindjes ofzo, alsof je een mens bent.
Kind:![]()
![]()
![]()
!
Ik had even kortsluiting, maar dat is daar verderop na Utrechtquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Die A2 trajectcontrole, er is echt iets heel raars aan de hand als ik daar geen boete krijg.
Zo ingewikkeld zijn rotondes nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet al welke dat is
Maar hier is ook een nieuwe rotonde waar steeds fietsers worden geschept. En dan gaan ze hem weer aanpassen zodat het alleen maar ingewikkelder wordt.
Beetje klumperbeven zoquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd echt harstikke netjes
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Stond laatst voor het stoplicht en naast me stond zo'n busje speciaal vervoer ofzo, met kindjes erin. Kindje kon zo omlaag in mijn auto kijken dus ik lachen en zwaaien. Doe eens sociaal en leuk tegen kindjes ofzo, alsof je een mens bent.
![]()
![]()
!
Dat kind wordt ontvoert en jij maar vrolijk lachen en zwaaienquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
!
Ik wilde een foto met uitleg zoeken maar die zit achter een betaalmuurquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ECHT HOE MOEILIJK MOET HET ZIJN
Nog nooit gedaanquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
!
Het waren 5 leuke seconden.quote:
Maar je zou toch denken dat verkeersontwerpers toch niet de eerste dag op aarde hebben en gewoon veilige verkeerssituaties kunnen kopiëren ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde een foto met uitleg zoeken maar die zit achter een betaalmuurJa oké, goede manier om zoiets onder de aandacht te brengen.
Had ook eens zo'n klein kindje, moeder was met de fiets bezig en stond met haar rug naar dat kind toe, en dat kind gaf iedereen die langsliep een high five. Was een jaar of 4 denk ik. Ik had geen zin maar dacht, doe eens niet zo autistisch.quote:
Vroeger kreeg je bij JonSo nog een bord. Nu mag je blij zijn als je kipsate in wergwerpbak überhaupt gaar isquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens bij zo'n restaurant gegeten buiten de Arena, vlak voor een concert. Dan heb je dus ook een andere kaart. Duurder, weinig keus, koud. En zes euro voor een lauw bekertje cola waarvan je de fles eigen merk bij de bar ziet staan.
Meestal eten we wat op Utrecht CS maar we waren met de auto. Kunnen dan beter even dat winkelcentrum aan de andere kant van het station in, denk ik.
Zo asociaal ben ik nog net nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeteren, seinen en bumperkleven werkt ook
[..]
In een Suzuki Splash
Huil0nquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ook eens zo'n klein kindje, moeder was met de fiets bezig en stond met haar rug naar dat kind toe, en dat kind gaf iedereen die langsliep een high five. Was een jaar of 4 denk ik. Ik had geen zin maar dacht, doe eens niet zo autistisch.
Bij mij wilde dat kind niet en rende die jankend naar z'n moeder. Ik snel doorlopen want die moeder denkt dat ik dat kind heb geslagen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |