Minimaal 2 jaar wachtgeld voor de mensen die langer dan 3 maanden in functie zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wel makkelijk moslimjagen dan
Half jaartje wachtgeld, hebben ze mooi voor elkaar in Den Haag.
https://www.parlement.com/id/vizom7wk0qyr/wachtgeldquote:De uitkering duurt even lang als de periode die persoon als minister of staatssecretaris heeft vervuld, maar geldt minimaal twee en maximaal drie jaar en twee maanden, mits de minister/staatssecretaris minimaal drie maanden in functie is geweest
Oh, nou helemaal lekker geregeld dus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Minimaal 2 jaar wachtgeld voor de mensen die langer dan 3 maanden in functie zijn.
[..]
https://www.parlement.com/id/vizom7wk0qyr/wachtgeld
De verduidelijking staat al eerder aangegeven. Wellicht lees jij daar overheen. En dat zegt niks over mijn wensen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hij denkt dat omdat hij dat wenst.
Interessant. Het gaat in de eerste plaats dus niet om een PVV-er. Ik ben benieuwd of er iets gezegd is waarvoor ze ook opgestapt zou zijn als het over een andere bevolkingsgroep zoals autochtone Nederlanders gezegd zou zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)uitspraken~b9df156c/
Klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
CDA wil niet met de PVV regeren.
Kan me ook niet voorstellen dat het NSC dit zo hoog op zou spelen. Breken zij dan zijn ze helemaal weg als partij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Achahbar hier teveel de crybaby heeft uitgehangen. We gaan het zien de komende dagen/weken.
Precies.. Dat zij opstapt is op zich prima.. jankie jankie kunnen die types goed. NSC is volkomen ongeschikt gebleken dus laat maar komen die nieuwe verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:44 schreef antweerkie het volgende:
Zolang het niet duidelijk is wat er nou precies gezegd is blijft het gissen.
Mag hopen dat ze haar afschuw heeft uitgesproken binnen haar eigen gemeenschap over de wandaden in Amsterdam.
Wellicht opgestapt door druk vanuit de Marrokaanse gemeenschap.
Jeetje, wat een onbetrouwbare, instabiele zooitje is NSC gebleken.
Weer wat zetels voor de PVV erbij.
Met zo'n instabiele leider was dit te verwachten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het NSC dit zo hoog op zou spelen. Breken zij dan zijn ze helemaal weg als partij.
Kunnen ze toch gewoon weer terug naar het CDA. Die zijn van oudsher vergevingsgezind.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het NSC dit zo hoog op zou spelen. Breken zij dan zijn ze helemaal weg als partij.
CDA kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar CDA kan precies geen kant op.
Wel kant kan CDA op? Naar PvdA D66 en Volt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
CDA kan alle kanten op.
Als het kabinet valt, dan is juist de PVV die geen kant op kan.
CDA is economisch centrumrechts, sociaal-cultureel gezien vrij liberaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze toch gewoon weer terug naar het CDA. Die zijn van oudsher vergevingsgezind.
Ik denk niet dat Omtzigt die hele messenla in zijn rug van het CDA vergeten is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze toch gewoon weer terug naar het CDA. Die zijn van oudsher vergevingsgezind.
Ik krijg bijna weer zin in het CDA in een kabinet. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
CDA kan alle kanten op.
Als het kabinet valt, dan is juist de PVV die geen kant op kan.
Ik zie ze wel doen, want middenpartij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel kant kan CDA op? Naar PvdA D66 en Volt?
Mwah, zie ik ze niet doen.
Omtzigt lijkt me niet meer relevantquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Omtzigt die hele messenla in zijn rug van het CDA vergeten is.
Het gaat ook niet om Omtzigtquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Omtzigt die hele messenla in zijn rug van het CDA vergeten is.
Volt wil de natiestaat uitholen, dat is een zeer radicale partij maskerende als centrumpartij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel kant kan CDA op? Naar PvdA D66 en Volt?
Mwah, zie ik ze niet doen.
Maar wat is het NSC zonder Omtzigt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Omtzigt lijkt me niet meer relevant
Geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar wat is het NSC zonder Omtzigt.
Veel te gematigd. Die zou zich binnen de kortste keren om de vinger laten winden door progressief links.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
Bontebal is wel een prima politicus. Dat spreekt mensen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |