SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed geslapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Binnenkort eindelijk naar de film waar ik in heb meegedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kim Hollands 'Plezier voor vier'?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort eindelijk naar de film waar ik in heb meegedaan.![]()
Als kim holland zelf niet meedoet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kim Hollands 'Plezier voor vier'?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:44 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hey Rob
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Jij ookquote:
Dames in de dopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik vannacht goed ga slapen.
Desnoods een high five met een 🪑Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zitten wel knappe dames tussen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je die meditatietechniek geprobeerd die ik je laatst verteld had, met wortels uit je voeten te laten groeien enzo?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik vannacht goed ga slapen.
Desnoods een high five met een 🪑![]()
Ga ik proberen. Fuck de Volle Maan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die meditatietechniek geprobeerd die ik je laatst verteld had, met wortels uit je voeten te laten groeien enzo?Werewolf
Hoe meer je je op die volle maan focust, hoe meer problemen je er van zult hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ga ik proberen. Fuck de Volle Maan.
Is naar mijns inziens puur psychologisch, maar je kunt je ook bedenken dat je je er meer voor open stelt.
Wees niet met je hoofd zo ver daar naar boven, maar focus je op je aarding. Overtollige energie in je hoofd (al dan niet door de maan) gaat rondspoken. Zorg dat die energie naar beneden weg kan stromen, door je voeten de aarde in.
Draag eventueel ook rode kleding en als je een spiritueel winkeltje in de buurt hebt zou je ook rode jaspis kunnen kopen om mee te aarden.![]()
Ik had je ook wat gestuurdquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ga ik proberen. Fuck de Volle Maan.![]()
![]()
Dat helpt toch niet. Die oefening heb ik zo vaak gedaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe meer je je op die volle maan focust, hoe meer problemen je er van zult hebben.
Is naar mijns inziens puur psychologisch, maar je kunt je ook bedenken dat je je er meer voor open stelt.
Wees niet met je hoofd zo ver daar naar boven, maar focus je op je aarding. Overtollige energie in je hoofd (al dan niet door de maan) gaat rondspoken. Zorg dat die energie naar beneden weg kan stromen, door je voeten de aarde in.
Draag eventueel ook rode kleding en als je een spiritueel winkeltje in de buurt hebt zou je ook rode jaspis kunnen kopen om mee te aarden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mailyquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:00 schreef maily het volgende:
Lunchbolk
Koffie met warme melk en een paprikabroodje.
Jou persoonlijk helpt dat misschien niet, maar veel mensen helpt het echt wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet. Die oefening heb ik zo vaak gedaan.
Heb je anders zelf goede ideeën voor haar?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Erg geschrokken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet helpen om in slaap te vallen!![]()
![]()
Ja heb ik gelezen. Maankalender ligt nog in postpunt tot 29/11. Staat ook meditatie op.quote:
Maar zeker, ik probeer het.Werewolf
Ik denk zelf dat professionele hulp beter is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Jou persoonlijk helpt dat misschien niet, maar veel mensen helpt het echt wel.
Heb je anders zelf goede ideeën voor haar?
Ik heb dit echt gedaan. Werd mij ook gezegd om te doen. Maar heb er nooit iets van gemerktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou me echt niet te veel op de maan focussen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen. Maankalender ligt nog in postpunt tot 29/11. Staat ook meditatie op.![]()
![]()
"Doc, ik heb last van de volle maan."quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat professionele hulp beter is.
Ik heb dit echt gedaan. Werd mij ook gezegd om te doen. Maar heb er nooit iets van gemerkt
Wat is er mis met eerst dit soort oefeningen uit te proberen?![]()
Mijn therapeute weet dit en helpt me zo goed ze kan. Zij is ook een HSP.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Doc, ik heb last van de volle maan."
Wat is er mis met eerst dit soort oefeningen uit te proberen?Werewolf
Da's mooi, en wat adviseert zij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn therapeute weet dit en helpt me zo goed ze kan. Zij is ook een HSP.![]()
Ik zeg niet dat er iets mis mee is. Heb het zelf ook geprobeerd. Van mij mag ze het proberen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Doc, ik heb last van de volle maan."
Wat is er mis met eerst dit soort oefeningen uit te proberen?
IJe kan ook nog denkbeeldig wortels naar de zon sturen om helende energie te laten stromen. Slechte er uit goede er in. Alleen het hielp bij mij niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed dat je het benoemd hebt mutske.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn therapeute weet dit en helpt me zo goed ze kan. Zij is ook een HSP.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja en in tegenstelling tot wat hier gesuggereerd wordt denk ik dat goede aarding je echt wel kan helpen in dit geval.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Rustig blijven.
Ga het zeker nog bespreken.
Bolk deluxe.
Het helpt je aandacht af te leiden en om rustig te worden, als het op energetisch gebied maar een fabeltje zou zijn.
Maar de invloed van de maan is voor jou geen fabeltje, en dan denk ik dat de afvoer van die energie ook echt geen fabeltje voor jou zal zijn.![]()
Ja precies, jou persoonlijk dus, maar je laat het over komen alsof ik toch alleen maar onzin zit te verkondigen hier terwijl het voor haar juist heel goed zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is. Heb het zelf ook geprobeerd. Van mij mag ze het proberen.
IJe kan ook nog denkbeeldig wortels naar de zon sturen om helende energie te laten stromen. Slechte er uit goede er in. Alleen het hielp bij mij niet.
Er is niks mis met het uit te proberen en ik denk dat het haar persoonlijk, gezien de omstandigheden, zeer goed zou kunnen helpen.![]()
Ik zeg gewoon mijn ervaring. Er zijn mensen die er in geloven. Ook ik ooit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, jou persoonlijk dus, maar je laat het over komen alsof ik toch alleen maar onzin zit te verkondigen hier terwijl het voor haar juist heel goed zou kunnen helpen.
Er is niks mis met het uit te proberen en ik denk dat het haar persoonlijk, gezien de omstandigheden, zeer goed zou kunnen helpen.
Kan geen kwaad het uit te proberen. Moet iedereen zelf weten tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik plaats even een bolkje terug
Ja als de maan invloed zou hebben (psychisch of niet), dan kan dit ook helpen (psychisch of niet.)quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon mijn ervaring. Er zijn mensen die er in geloven. Ook ik ooit.
Kan geen kwaad het uit te proberen. Moet iedereen zelf weten tochIs niet erg constructief.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet. Die oefening heb ik zo vaak gedaan.
Maar goed: bolk!![]()
![]()
Als jullie me kwijt zijn, ik zit dan ergens te mediteren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en in tegenstelling tot wat hier gesuggereerd wordt denk ik dat goede aarding je echt wel kan helpen in dit geval.
Het helpt je aandacht af te leiden en om rustig te worden, als het op energetisch gebied maar een fabeltje zou zijn.
Maar de invloed van de maan is voor jou geen fabeltje, en dan denk ik dat de afvoer van die energie ook echt geen fabeltje voor jou zal zijn.
Spijtig dat de pitcamping er nu niet is.Werewolf
quote:
Kijk, dat is positief!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als jullie me kwijt zijn, ik zit dan ergens te mediteren.
Kijk of je nog wat rode spulletjes of kleding hebt, en eventueel aardende stenen of zo.![]()
![]()
Als jullie me missen, dan ben ik pissenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als jullie me kwijt zijn, ik zit dan ergens te mediteren.
Spijtig dat de pitcamping er nu niet is.![]()
Als ze me zoeken,quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als jullie me missen, dan ben ik pissen
dan ben ik vloeken.![]()
![]()
Wie is de gelukkige dame?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef JustinK het volgende:
Als jullie me missen dan ben ik over 2 minuten weer terug![]()
Ow je hebt een deerne daar?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef JustinK het volgende:
Als jullie me missen dan ben ik over 2 minuten weer terug![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Geinige films, hoewel meer voor tienermeiden natuurlijk.quote:
Maar misschien is het handiger om de aandacht nu wat minder op weerwolven enzo te leggen, gezien de onrust.![]()
En als we roepen ben je ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als jullie me missen, dan ben ik pissenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef JustinK het volgende:
Als jullie me missen dan ben ik over 2 minuten weer terug
Vroeger alleen de eerste gezien best wel cult en er zijn weinig goeie weerwolf films helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinige films, hoewel meer voor tienermeiden natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige dame?Valt het niet op dat er iemand niet is?quote:![]()
![]()
Heb je der wel een bel aan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ze weer mijn huis uitgekomen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Valt het niet op dat er iemand niet is?![]()
Interview with the vampire vond ik toffe film vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die van Marvel uit 2022 schijnt erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger alleen de eerste gezien best wel cult en er zijn weinig goeie weerwolf films helaas.
Ik post ff geen linkje of zo omdat iemand ff moet mediteren om dit alles ff uit haar systeem te krijgen.![]()
![]()
Is die ketting in je keuken zo slap dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toch maar eens investeren in een goed slot![]()
Zeer zeker mee eens!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interview with the vampire vond ik toffe film vroeger.![]()
![]()
Ohja man wolf ofzo die eerst in zwartwit was en later in kleur heb alleen de zwart-wit versie gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Marvel uit 2022 schijnt erg goed te zijn.
Ik post ff geen linkje of zo omdat iemand ff moet mediteren om dit alles ff uit haar systeem te krijgen.
De eerste Underworld vond ik ook wel tof.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de meeste Underworld films wel gezien, erg, erg goed!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ohja man wolf ofzo die eerst in zwartwit was en later in kleur heb alleen de zwart-wit versie gezien.
De eerste Underworld vond ik ook wel tof.![]()
![]()
Dat vervolg viel mij zwaar tegen Queen of the Damned. Die Lestat was zo abnormaal slecht in vergelijking met Tom Cruise.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was Queen of the damned een vervolg er op?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vervolg viel mij zwaar tegen Queen of the Damned. Die Lestat was zo abnormaal slecht in vergelijking met Tom Cruise.Dat heb ik nooit zo gezien.
![]()
Queen of the BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het beste recept tegen volle maan is een penis tot aan de stam in je kontje geboord te krijgen.
Dan ben je de komende paar uur gewoon wel met wat anders in de weer.Yea, she's on crack.![]()
Echt hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ze weer mijn huis uitgekomen?![]()
quote:
Waar is de liefde gebleven
Geen idee waarom de Borg queen zo in Picard te zien is; in 1 van de films is ze alleen maar een hoofd met een ruggenwervel er aan vast.![]()
Ja Lestat uit Queen of the Damned is dezelfde als in interview with the vampirequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was Queen of the damned een vervolg er op?Dat heb ik nooit zo gezien.
R.I.P DTS.![]()
@ToTquote:A stand-alone sequel to Interview with the Vampire (1994), the film stars Stuart Townsend, Aaliyah in her final film, Marguerite Moreau, Vincent Pérez and Lena Olin. Townsend and Matthew Newton replaced Tom Cruise and Antonio Banderas in the roles of Lestat and Armand, respectively.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ik dacht dat dat een vrij algemeen figuur was die net als Vlad the impaler enzo in meerdere los staande films gebruikt werd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Lestat uit Queen of the Damned is dezelfde als in interview with the vampire![]()
Ben jij daar in geweest?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.kempenslandsc(...)teeldomein-westmalle
Hopelijk volgend jaar weer.![]()
Van Helzing ook een mooie film krijgt veel haat maar vond het een hele toffe film eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond 'm ook tof hoor, absoluut!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Helzing ook een mooie film krijgt veel haat maar vond het een hele toffe film eigenlijk.![]()
![]()
quote:Heb zelfs een boek van die film ooit ergens bij gekregen en de achtbaan in movie park is daar mijn favoriet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
Het is gewoon heerlijk over the top dramatisch geacteerd met die vampieren, en daar hou ik wel van!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe effe normaalquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het beste recept tegen volle maan is een penis tot aan de stam in je kontje geboord te krijgen.
Dan ben je de komende paar uur gewoon wel met wat anders in de weer.Werewolf
Heeft het over zichzelf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had nog een cuckbolk-plaatje voor dit soort gelegenheden, maar kan 'm effe niet zo snel vinden.quote:![]()
Als je problemen met slapen hebt, is overdag rusten niet altijd handig, maar okee: rust ze!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga rusten. Katers euh laters 👋![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga rusten. Katers euh laters 👋![]()
![]()
SlaapwelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De piedoneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PiethoaneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas bolkt iedereenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja hoor, dat doe ik gewoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gierende gerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je geeft moet je ook kunnen ontvangen. Dus ik bolk! En krijg m terug.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die moonquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
R.I.P DTS.![]()
Er zijn verschillende alternatieven voor Adobe Photoshop die je kunt overwegen, afhankelijk van je behoeften en budget. Hier zijn enkele populaire opties:quote:
Gratis Alternatieven:
• GIMP (GNU Image Manipulation Program): Een krachtig open-source programma met veel van de functies van Photoshop.
• Pixlr: Een gebruiksvriendelijk online editor dat beschikbaar is via de webbrowser.
• Canva: Ideaal voor eenvoudige grafische ontwerpen en sociale media afbeeldingen.
• Photopea: Een online editor die veel van de functies van Photoshop ondersteunt.
• darktable: Een open-source RAW-fotobewerkingsprogramma voor professionele fotografen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O wacht maar.... Mijn tijd komt nog welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha tof, thanks man!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende alternatieven voor Adobe Photoshop die je kunt overwegen, afhankelijk van je behoeften en budget. Hier zijn enkele populaire opties:
Gratis Alternatieven:
• GIMP (GNU Image Manipulation Program): Een krachtig open-source programma met veel van de functies van Photoshop.
• Pixlr: Een gebruiksvriendelijk online editor dat beschikbaar is via de webbrowser.
• Canva: Ideaal voor eenvoudige grafische ontwerpen en sociale media afbeeldingen.
• Photopea: Een online editor die veel van de functies van Photoshop ondersteunt.
• darktable: Een open-source RAW-fotobewerkingsprogramma voor professionele fotografen.
Maar ik heb weinig zin in alles opnieuw te moeten leren. Heel misschien dat ik nog iets over Gimp ga kijken, maar anders ga ik die oeroude versie van Photoshop weer opnieuw installeren hier.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O wacht maar.... Mijn tijd komt nog wel!
![]()
![]()
Paint!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof, thanks man!
Maar ik heb weinig zin in alles opnieuw te moeten leren. Heel misschien dat ik nog iets over Gimp ga kijken, maar anders ga ik die oeroude versie van Photoshop weer opnieuw installeren hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bobquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was dat niet de naam van je hond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat voor een heb je?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een mooie chocoladebruine labrador?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@greysbonesquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mooie chocoladebruine labrador?![]()
Ah, dat zijn leuke honden.quote:Zien er ook mooi uit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja Greys heeft er zoeen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of ik ben gewoon heel liefquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Bevatten die bloemen psychoactieve stoffen, dat-ie er zo aan zit te likken?![]()
![]()
Mooi.quote:
En helemaal moegerend en uitgewaaid op het strand
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja was op Texelquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi.
En helemaal moegerend en uitgewaaid op het strand![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Ik kom ze eigenlijk nooit tegen, Friese Stabij's.
Vooral golden retrievers hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
CassidyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je wat te lezenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mevrouw van LeggeloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wakker blijven hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graagquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten we soms ook jouw werk bellen![]()
Wij werden net gebeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen hoef je niet te werken en overmorgen ook niet zeggen zequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Woohooquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen hoef je niet te werken en overmorgen ook niet zeggen ze![]()
Oh wacht...![]()
Waarom slaap je overdag als je snachts niet kan slapenquote:
Heb je wel eens geprobeerd om dan overdag eens niet te slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Potjandorie
Valt lekker uit elkaar zoquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Blijft weinig over van NSC op deze manier
https://www.nu.nl/politie(...)-binnen-kabinet.html![]()
Ja gaat lekker zoquote:
Krijg net mijn nieuwe zorgpolis binnen, bijna 10 euro duurderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ALles wordt maar duurder en duurder, niet normaal
Volgend jaar weer 6.1 % huurverhoging hoppa alsof het niets isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idemquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat lekker zo
Krijg net mijn nieuwe zorgpolis binnen, bijna 10 euro duurder![]()
En de zorg die je krijgt wordt steeds minderquote:
Baarmoeder er uit hopppa binnen 23 uur weer thuis
Blindedarm er uit hoppa binnen 24 uur weerr thuis
Hartinfarct, stens er in en hoppa gelijk naar huis
Ik heb voor de blindedarm 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht geen dag eerder naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom slaap je overdag als je snachts niet kan slapen
Heb je wel eens geprobeerd om dan overdag eens niet te slapen?
Dit was maar een dutje.
Nu blijf ik wakker. Desnoods drink ik koffie ofzow.Werewolf
We mogen blij wezen dat we een goed zorg systeem hebben en niet zo belabberd als in de USA bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de zorg die je krijgt wordt steeds minder
Baarmoeder er uit hopppa binnen 23 uur weer thuis
Blindedarm er uit hoppa binnen 24 uur weerr thuis
Hartinfarct, stens er in en hoppa gelijk naar huis
Ik heb voor de blindedarm 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht geen dag eerder naar huis![]()
Ook niet om te bolken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik betaal helemaal nergens meer voorWerewolf
Maar ook kleine dutjes kunnen er voor zorgen dat je in de nacht slechter slaaptquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dit was maar een dutje.
Nu blijf ik wakker. Desnoods drink ik koffie ofzow.
Een lekkere wandeling maken voor je gaat slapen schijnt ook nog wel eens te helpen.
Maar is ook weer verschillend per persoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2583 / +163 / +123 / 5983 / 6624
2. Dr.Mikey / 870 / +114 / +72 / 841 / 1197
3. KillemWieft / 739 / +91 / +75 / 291 / 552
4. AardappelSchotel / 489 / +8 / +56 / 1855 / 2172
5. ToT / 433 / +136 / +7 / 1963 / 2226
6. Rob / 429 / +3 / +67 / 286 / 383
7. Lovely / 354 / +37 / +0 / 1866 / 2120
8. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
9. mario390 / 315 / +25 / +19 / 143 / 247
10. Pinnenmutske / 304 / +22 / +31 / 917 / 1188
11. HappyCharly / 247 / +56 / +14 / 569 / 690
12. hemarookworst / 243 / +36 / +3 / 622 / 794
13. loveyoulongtime / 216 / +9 / +10 / 809 / 949
14. devzero / 208 / +4 / +24 / 401 / 508
15. gebrokenglas / 173 / +4 / +8 / 982 / 1133
16. sp3c / 171 / +16 / +2 / 304 / 386
17. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
18. mascara-klodder / 164 / +0 / +0 / 225 / 310
19. Fogel / 150 / +3 / +0 / 398 / 510
20. MizzezAmy / 135 / +2 / +0 / 1174 / 1334SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Over een paar jaar krijgen we een stickie en een steriel pakketje meer naar huis en mogen we zelf kleinde handelingen doen. Filmpje op de stick met uitlegquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
We mogen blij wezen dat we een goed zorg systeem hebben en niet zo belabberd als in de USA bijvoorbeeld
Scheelt weer tijd, kunnen we meer bolkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen we een stickie en een steriel pakketje meer naar huis en mogen we zelf kleinde handelingen doen. Filmpje op de stick met uitleg![]()
![]()
De FokStickquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen we een stickie en een steriel pakketje meer naar huis en mogen we zelf kleinde handelingen doen. Filmpje op de stick met uitleg![]()
Je kan bolken en operen tegelijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scheelt weer tijd, kunnen we meer bolken![]()
quote:
WandelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je al weer werk gevonden Mikey?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog in afwachting ze gaan hier bij de gemeente het een en al veranderen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al weer werk gevonden Mikey?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja had laatst wel gesolliciteerd voor bardienst in een denksport centrum betaald vrijwilligerswerk leek mij leuk maar ze hadden net 4 andere mensen aangenomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja was leuk geweest beetje koffie zetten en biertje tappen voor die mensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ook een beetje moppen tappen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja was leuk geweest beetje koffie zetten en biertje tappen voor die mensen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Met Ab Normaalquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ook een beetje moppen tappen?![]()
Leuk!! Lekker puzzelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja had laatst wel gesolliciteerd voor bardienst in een denksport centrum betaald vrijwilligerswerk leek mij leuk maar ze hadden net 4 andere mensen aangenomen.![]()
![]()
Oh geen kopje kleiner gemaakt dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:17 schreef ToT het volgende:
Koter is hier weer, een paar cm kleiner dan eerst.
(Z'n krullen er af geknipt.)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: