SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is geen postorderbedrijf. Je hebt ook mensen die dingen meteen nodig hebben. Ze gaan niet bijhouden wie wanneer iets wil hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee, maar met bezorgen van medicijnen gaat het zo raar
Ik krijg mijn bezorging in 3 keer, drie dagen achterlelkaar
Ik zou zeggen voeg alles samen en doe het in 1 keer
Ook datquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en terkort aan inzicht en vooruitplannen
Hier werken ze met een medicijnenkluis, maar soms moet ik ook weleens dezelfde dag ophalen en dat gaat wel echt hemeltergend langzaam, maar geen idee waar dat nu echt aan ligt. Misschien ook wel aan de mensen die de medicijnen komen ophalenquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier werken de apothekers sowieso zelden. zelden zo'n incapabele trage meute gezien
Ik ben net overgestapt naar een apotheek met een medicijnenkluis, omdat ik bij vorige apotheek een beetje uit de buurt zit en daar alleen doordeweeks tussen 9:00 uur en 17:30 uur medicijnen kan ophalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Hier werken ze met een medicijnenkluis, maar soms moet ik ook weleens dezelfde dag ophalen en dat gaat wel echt hemeltergend langzaam, maar geen idee waar dat nu echt aan ligt. Misschien ook wel aan de mensen die de medicijnen komen ophalen
Ik vind een medicijnkluis echt een uitkomstquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben net overgestapt naar een apotheek met een medicijnenkluis, omdat ik bij vorige apotheek een beetje uit de buurt zit en daar alleen doordeweeks tussen 9:00 uur en 17:30 uur medicijnen kan ophalen.
Het maakt mij niet uit hoor, kost mij geen tijd en geld.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen postorderbedrijf. Je hebt ook mensen die dingen meteen nodig hebben. Ze gaan niet bijhouden wie wanneer iets wil hebben.
Te weinig mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Hier werken ze met een medicijnenkluis, maar soms moet ik ook weleens dezelfde dag ophalen en dat gaat wel echt hemeltergend langzaam, maar geen idee waar dat nu echt aan ligt. Misschien ook wel aan de mensen die de medicijnen komen ophalen
Voor 2 medicijnen heb ik herhaalservice. Dus hoef ik nooit meer het recept opnieuw in te bellen bij de huisartsquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een medicijnkluis echt een uitkomst![]()
Mailtje sturen met: hoi ik heb weer wat nodig en dan ligt het de volgende werkdag in de kluis
Omdat te weinig loon en daardoor te weinig mensen? Ivm de stakingen voor meer geld enz?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te weinig mensen.
Ze waren hier van de zomer tussen de middag een uurtje dicht vanwege personeelstekort. Ik stond even in zo'n vestibule te wachten tot ze weer open gingen. De hele toko stond vol en mensen klagen.
Ja, fijn als zoiets automatisch gaatquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor 2 medicijnen heb ik herhaalservice. Dus hoef ik nooit meer het recept opnieuw in te bellen bij de huisarts
Dat maakt de apotheker niet uit. De medicijnen moeten toch besteld, gepakt en gecontroleerd en gesorteerd worden. Het kost meer moeite om per patiënt bij te houden wat wel en niet gebundeld mag worden. Want dan bundel je een stel recepten over meerdere dagen en dan zit er ineens een keer wel iets tussen wat je de volgende dag of dezelfde dag wil hebben. Het zou alleen voor de bezorger wat uitmaken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, kost mij geen tijd en geld.
Maar het is wel iets waar ze op kunnen besparen.
IK ben al aan de balie gegaan en gezegd kijk alle herhalingen na en voeg ze samen voor een bezorging
Nu moet die man drie keer aan de deur komen, zijn ze bij de apotheker drie keer bezig voor ;één klant in drie dagen
quote:
Het is gewoon geen aantrekkelijk beroep denk ik. Weinig instroom. En veel mensen stoppen of gaan verder leren. Er is ook steeds meer agressie en gezeur aan de balie en de telefoon vanwege verzekeringen en vergoedingen en prijzen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat te weinig loon en daardoor te weinig mensen? Ivm de stakingen voor meer geld enz?
Bij mij hebben ze nu 2 medicijnen wel gebundeld en ligt het eind volgende maand klaar in de kluis. Het kan dus wel dat bundelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakt de apotheker niet uit. De medicijnen moeten toch besteld, gepakt en gecontroleerd en gesorteerd worden. Het kost meer moeite om per patiënt bij te houden wat wel en niet gebundeld mag worden. Want dan bundel je een stel recepten over meerdere dagen en dan zit er ineens een keer wel iets tussen wat je de volgende dag of dezelfde dag wil hebben. Het zou alleen voor de bezorger wat uitmaken.
Dan doen ze het hier wel goed. Ik heb altijd nog voor 2 weken medicijnen als ze de nieuwe weer komen brengen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakt de apotheker niet uit. De medicijnen moeten toch besteld, gepakt en gecontroleerd en gesorteerd worden. Het kost meer moeite om per patiënt bij te houden wat wel en niet gebundeld mag worden. Want dan bundel je een stel recepten over meerdere dagen en dan zit er ineens een keer wel iets tussen wat je de volgende dag of dezelfde dag wil hebben. Het zou alleen voor de bezorger wat uitmaken.
Oh ja, je zit (denk ik) wel vast in een soort functie en ik snap dat mensen dan verder willenquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon geen aantrekkelijk beroep denk ik. Weinig instroom. En veel mensen stoppen of gaan verder leren. Er is ook steeds meer agressie en gezeur aan de balie en de telefoon vanwege verzekeringen en vergoedingen en prijzen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Wat een drukte hier zo vroeg.
Heb het nu alweer gehad met werkIk zal wel weer niet goed lezen ofzo.
Werk blijft een vervelende stoorzender tijdens het fokkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Misschien als je iets elke maand op dezelfde dag nodig hebt? Het zal ook wel per apotheek verschillen. Ik heb smartfill gedaan en dan werd het inderdaad gebundeld per patiënt per dag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze nu 2 medicijnen wel gebundeld en ligt het eind volgende maand klaar in de kluis. Het kan dus wel dat bundelen.
Ga weekend vieren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Mag nog niet.quote:
Ik kan mn werk niet uitvoeren. Ik ben te dom blijkbaarquote:
Echt he. verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werk blijft een vervelende stoorzender tijdens het fokken
je staat hier vaak lang te wachten, en als je dan checkt waar ze mee bezig zijn staan ze 9/10 met elkaar te ouwehoerenquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee, maar met bezorgen van medicijnen gaat het zo raar
Ik krijg mijn bezorging in 3 keer, drie dagen achterlelkaar
Ik zou zeggen voeg alles samen en doe het in 1 keer
ja soms is het fenomeen 'werk' een irritante aanwezigheidquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja nee, helderquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan mn werk niet uitvoeren. Ik ben te dom blijkbaar
Dat is helemaal irritant.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je staat hier vaak lang te wachten, en als je dan checkt waar ze mee bezig zijn staan ze 9/10 met elkaar te ouwehoeren
Kan mij niet voorstellen dat hij en Los nog niet actief benaderd zijn door Elon.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling heb je al eens gedacht om de overstap te maken?
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral een vervelende stoorzender van vrije tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja.. brood op de plank, zodat je leuke dingen kan blijven doenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een vervelende stoorzender van vrije tijd.
Ga je weer ergens uiteten dit weekend?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja.. brood op de plank, zodat je leuke dingen kan blijven doen
Dat was een wilde gok, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je weer ergens uiteten dit weekend?
Ja, dat is het enige voordeel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja.. brood op de plank, zodat je leuke dingen kan blijven doen
Nou ja, en rekeningen betalen.. dat is ook wel een voordeelquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel.
Vind ik over het algemeen geen leuke bezigheid.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, en rekeningen betalen.. dat is ook wel een voordeel
Buiten slapen is ook zoietsquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik over het algemeen geen leuke bezigheid.
's zomers kan dat nog wel, maar nu is dat inderdaad geen pretje.quote:
Zonder werk is raar, iemand is arts, of bakker, of astronaut, politicus of piloot, een werkloze is helemaal niets, die bestaat niet eigenlijk, als toiletspray van de Action op een openbaar toiletquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel.
Ga je ook naar Glow toe?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was een wilde gok, toch?![]()
Jazeker, ga ik uit eten en ditmaal ook in jouw stadje![]()
Jij nog plannen dit weekend of bijkomen van de schilders?
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook naar Glow toe?
Dit weekend ga ik lekker voor mezelf koken
Nee, maar de gevolgen als je het niet doet zijn nog minder leukquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik over het algemeen geen leuke bezigheid.
Oh, ik zag daar iets over voorbij komen.. hm.. zal wel lekker druk zijn in de stadquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook naar Glow toe?
Dit weekend ga ik lekker voor mezelf koken
Ahhhhh daar issie, de dagelijkse klachtquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn telefoon browser heeft de scrollbalk van klein en dik naar dun en langwerpig veranderd. Nu is ie moeilijker zichtbaar en scroll ik veel vaker dan eerst omhoog tijdens het naar beneden scrollen.
#firstworldproblems
Lavendelgeur.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder werk is raar, iemand is arts, of bakker, of astronaut, politicus of piloot, een werkloze is helemaal niets, die bestaat niet eigenlijk, als toiletspray van de Action op een openbaar toilet
Ik deel slechts hoe deze verandering impact heeft op mijquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhhh daar issie, de dagelijkse klacht
Inb4, nee dit is geen klacht, dit is slechts een observatie
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deel slechts hoe deze verandering impact heeft op mij
Toe maarquote:
"hihihi"quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij? Nou ik ben Lavendel hihihi
"Wie zou dat nou zijn... ? "quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd.
Net even een mailtje doorgestuurd van m'n werkmail naar m'n privémail zodat ik er onderweg wat makkelijker bij kan (want ik weiger werkmail op m'n eigen telefoon te hebben). Drie seconden later: "Heuj, ik heb mail".
"wat mot je"quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wie zou dat nou zijn... ? "
Hier is laatst toch iemand om ontslagen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd.
Net even een mailtje doorgestuurd van m'n werkmail naar m'n privémail zodat ik er onderweg wat makkelijker bij kan (want ik weiger werkmail op m'n eigen telefoon te hebben). Drie seconden later: "Heuj, ik heb mail".
"Ga weg"quote:
Ik denk niet dat ik in de problemen kom vanwege een hotelreservering.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is laatst toch iemand om ontslagen?
Wat voor nerdhobbyspulletjes?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En meer nerdhobbyspulletjes in de mail.
Niet dat ik daar tijd voor maak, maar goed.
dit is te herkenbaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd.
Miniatuurtjesverf en wat accessoires.quote:
Tijd voor weekend IJsquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
GODVER.
Ik kijk net op m'n telefoon en ik trap er wéér in.
En dan moet ik nog sporten ook vanavond.quote:
Telefoon he-le-maal naar z'n moeder gooienquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
GODVER.
Ik kijk net op m'n telefoon en ik trap er wéér in.
Ja maar ik heb 'm zelf betaald.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Telefoon he-le-maal naar z'n moeder gooien
Succes alvastquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan moet ik nog sporten ook vanavond.
Heb je ze een poepie laten ruiken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes alvast![]()
Voor deze week heb ik het er gelukkig weer op zitten
Gisteren had ik krachttraining, stond ik ineens met alleen maar mannen
Miniatuur verven heb ik ook eens gedaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Miniatuurtjesverf en wat accessoires.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes alvast![]()
Voor deze week heb ik het er gelukkig weer op zitten
Gisteren had ik krachttraining, stond ik ineens met alleen maar mannen
Ah geinig, beetje Hero Quest idee?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Miniatuur verven heb ik ook eens gedaan.
Ik heb miniaturen bij een bordspel en die ben ik gaan schilderen.
Ja, ondanks dat het kracht was, toch nog boven de 350 behaald (normaal is dat lager, omdat die hartslag nu eenmaal niet zo hoog gaat bij mij, met zulke trainingen)quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ze een poepie laten ruiken?
Ik moet altijd een beetje huilen van cardioquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geloof ik vooral cardio/kickboksen. Even een uurtje inhalen van vorige week.
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar de gevolgen als je het niet doet zijn nog minder leuk
Yes!quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat het kracht was, toch nog boven de 350 behaald (normaal is dat lager, omdat die hartslag nu eenmaal niet zo hoog gaat bij mij, met zulke trainingen)
Mag je morgen weer?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd.
Op zich vind ik het wel lekker, verstand op nul enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van cardio
Maar succes !
Klinkt als een leuk weekendquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Yes!
En dan smiddags naar DE. Zondag nog meer inspanning. Maandag weer bijkomen
Dat is ook wel weer zo, maar ik krijg bijna geen adem meer van een hele heftige cardio workout.. nou goed.. zal wel iets met conditie te maken hebben, al ben ik wel een tijdje aan het trainenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel lekker, verstand op nul enzo.Of eigenlijk meer vooral de focus op wat ik *nu* aan het doen ben. En het is gewoon goed voor me.
Al gaat de hartslag op zich ook flink omhoog bij goeie compounds. Ik ben blijkbaar nog niet helemaal fit, want ik was verdorie eerder buiten adem van squats dan m'n kracht op was.
Zal ook een stukje oefening zijn, en natuurlijke aanleg die meespeelt. Even een sprintje trekken sloopt me, terwijl ik (ok, niet nú, want tijdje niet gedaan) met redelijk weinig oefening makkelijk een uur kan hobbelen/joggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar ik krijg bijna geen adem meer van een hele heftige cardio workout.. nou goed.. zal wel iets met conditie te maken hebben, al ben ik wel een tijdje aan het trainen
Ik had het er gisteren toevallig met mijn trainer over.. dat mijn hartslag altijd zo constant blijft.. hij zei dat het positief was en dat het o.a. lag aan een constante ademhaling
Oke, het zal wel
Dimmy, ben jij het?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
♪ Niggaz wannah riiiide de punani. ♪
Zekerquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal ook een stukje oefening zijn, en natuurlijke aanleg die meespeelt. Even een sprintje trekken sloopt me, terwijl ik (ok, niet nú, want tijdje niet gedaan) met redelijk weinig oefening makkelijk een uur kan hobbelen/joggen.
Ook gegeten daar?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook weer lekker in de DM geweest in Kleve
Het verschil tussen rode en witte spieren, de sprinters uit Nigeria (help een enge leeuw) versus de marathonlopers uit Ethiopië (waar is het water nu weer)quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal ook een stukje oefening zijn, en natuurlijke aanleg die meespeelt. Even een sprintje trekken sloopt me, terwijl ik (ok, niet nú, want tijdje niet gedaan) met redelijk weinig oefening makkelijk een uur kan hobbelen/joggen.
's Middags, bij een bakkertje. Een chocoladecroissant zo groot als m'n hoofd, was maar 1,90quote:
Geen PFEFFERMINZ meegenomen zekerquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook weer lekker in de DM geweest in Kleve
Nicequote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Middags, bij een bakkertje. Een chocoladecroissant zo groot als m'n hoofd, was maar 1,90
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zekeren ook de mate van hoe leuk je iets vindt, speelt ook een hele grote rol
*kijkt naar de schoenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En schoenen gekocht. Scheelde ruim dertig euro met Nederland
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, sowieso geen chocola gekocht
Welke?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En schoenen gekocht. Scheelde ruim dertig euro met Nederland
Ik ben vooral vet van binnen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen rode en witte spieren, de sprinters uit Nigeria (help een enge leeuw) versus de marathonlopers uit Ethiopië (waar is het water nu weer)
Nermquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Middags, bij een bakkertje. Een chocoladecroissant zo groot als m'n hoofd, was maar 1,90
Ik als jongere beweeg ook niet geheel soepel. Het gaat erom dat je beweegt net als de oudjes.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik snap ook nooit zo goed waarom sommige mensen neerkijken op zogenaamde "bejaardenlesjes". Ze hebben lol en bewegen, dat kun je van een hoop bankaardappels niet zeggen.
quote:
https://www.zalando.nl/ri(...)e-ri111e0c7-o11.htmlquote:
In cadeau papier?quote:
Wat ga je maken?quote:
Mooiequote:Op vrijdag 15 november 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ri(...)e-ri111e0c7-o11.html
Maar ze zijn helemaal niet extra wijd, ik had maar een normaal extra zooltje nodig.
Soepel ga ik sowieso niet worden, maar dat hoeft ook niet perse. Als ik over 30 jaar nog maar normaal van de plee kan opstaan, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik als jongere beweeg ook niet geheel soepel. Het gaat erom dat je beweegt net als de oudjes.
quote:
ANders zijn er wel beugels waar je je aan op kan trekkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soepel ga ik sowieso niet worden, maar dat hoeft ook niet perse. Als ik over 30 jaar nog maar normaal van de plee kan opstaan, zeg maar.
O ja had je ook wel verteld. Mooie klusquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.carosatelier.nl/haakpakket-tlc-blanket.html#
Er is korting op dat merk wol dit weekend.
Ik heb dit pakket al eerder gekocht dan met andere kleuren.
Het is echt beginner cursus leer een deken haken.
Die wilde ik vroeger ook altijd, met bloemetjes of met de Union Jack.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooie
Als mijn teen geheeld is, dan ga een paar Dr martens bestellen.
De dr Martens die ik al heb, passen niet meer en zal ik proberen verkopen op Vinted.
En m'n eigen teennagels kan knippen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soepel ga ik sowieso niet worden, maar dat hoeft ook niet perse. Als ik over 30 jaar nog maar normaal van de plee kan opstaan, zeg maar.
Sowieso mensen die neerkijken op andere mensenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik snap ook nooit zo goed waarom sommige mensen neerkijken op zogenaamde "bejaardenlesjes". Ze hebben lol en bewegen, dat kun je van een hoop bankaardappels niet zeggen.
Ik heb een verhoogde plee. Dat is speciaal voor bejaarden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vet is smaakvolquote:
* Dotteke pikt snel een bakkiequote:
Dat wil ik dus voorkomen, dat ik relatief jong allerlei hulpstukken nodig heb.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANders zijn er wel beugels waar je je aan op kan trekken
Ik heb bijna de 3de rij af.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja had je ook wel verteld. Mooie klus
Heb al jaren een verhoogde pot ivm rugklachtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een verhoogde plee. Dat is speciaal voor bejaarden.
De appartementen hier waren bedoeld voor 55+, maar die kreeg de woningbouw dus niet verhuurd. Dus zijn de appartementen voor alle leeftijden beschikbaar.
Afknauwen met je tanden, dan ben je op hoge leeftijd echt nog lekker soepeltjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n eigen teennagels kan knippen.
Oh huu, dat vind ik dus echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een verhoogde plee. Dat is speciaal voor bejaarden.
De appartementen hier waren bedoeld voor 55+, maar die kreeg de woningbouw dus niet verhuurd. Dus zijn de appartementen voor alle leeftijden beschikbaar.
Snap ik, maar soms is het ook niet anders.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wil ik dus voorkomen, dat ik relatief jong allerlei hulpstukken nodig heb.
Als ik dat op m'n 70e ineens kan, is er wel wat geks aan de hand hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afknauwen met je tanden, dan ben je op hoge leeftijd echt nog lekker soepeltjes
O netjes, je hebt de slag dus te pakken?quote:
Misschien als je een gebroken rug hebt ofzoquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat op m'n 70e ineens kan, is er wel wat geks aan de hand hoor.
Ik heb in douche een goedkope ikea stoel staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wil ik dus voorkomen, dat ik relatief jong allerlei hulpstukken nodig heb.
Dat ineens blijkt dat je toch geen ruggengraat hebt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien als je een gebroken rug hebt ofzo
Ja, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al jaren een verhoogde pot ivm rugklachten
Als ik nu ergens ben waar ze zo laag ding hebben is dat heel vreemd
Dat je dat pas merkt als je aan je teen wil beginnenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien als je een gebroken rug hebt ofzo
Huil0nquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ineens blijkt dat je toch geen ruggengraat hebt.
"Hm, misschien moet ik even naar het ziekenhuis."quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat pas merkt als je aan je teen wil beginnen
Je went er snel aan en is wel beetje makkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh huu, dat vind ik dus echt helemaal niks.
Het erge is ik kom dan bijna niet meer omhoogquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, zo herkenbaar.
Net of je squat aan het doen bent.
Het is tot nu toe alleen vasten haken geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, je hebt de slag dus te pakken?
Is niet zo moeilijk hoor, gaat vast goed komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is tot nu toe alleen vasten haken geweest.
Bij einde 3de rij moet ik van kleur wisselen met een halve vaste.
Gewoon het cursusfilmpje van de deken erbij pakken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, gaat vast goed komen.
Ja er zijn echt heel veel filmpjes voor bepaalde steken en hoe je dingen moet doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon het cursusfilmpje van de deken erbij pakken.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar soms is het ook niet anders.
Begrijp me niet verkeerd, die hulpstukken zijn echt top als je beperkt wordt door je lichaam! Ik bekijk het echter vooral uit m'n eigen standpunt en er zijn weinig aanwijzingen voor (gekeken naar familiehistorie) dat ik ze nodig zou hebben, helemaal als ik een beetje voor mezelf zorg en me dus naar m'n sporten blijf slepen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in douche een goedkope ikea stoel staan.
Een paar weken terug kon ik niet goed stabiel op mijn benen staan met haar wassen, dan is zoiets handig.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn echt heel veel filmpjes voor bepaalde steken en hoe je dingen moet doen.
Dat is wel heel fijn. Ik wilde tunisch gaan haken, maar kreeg toen die zenuwontsteking aan mijn schouder, dus nooit meer aan begonnen
Eh, voor de stoelgang is juist wat meer hurken weer beter.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je went er snel aan en is wel beetje makkelijk
Hurkwc'squote:Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, voor de stoelgang is juist wat meer hurken weer beter.
@UitStraling, kun je dit even van wat duiding voorzien?quote:Alle ruimtes waar Zweedse minister komt moeten vrij zijn van bananen: ze is als de dood voor het gele fruit
De Zweedse minister Paulina Brandberg heeft ‘de raarste fobie ter wereld’, zo zegt ze zelf. Ze is als de dood voor bananen.
Paulina Brandberg noemt het zelf een ‘bananenfobie’. ‘Het is iets waar ik professionele hulp bij krijg’, schrijft ze aan de Zweedse krant Expressen. Een bananenfobie komt zelden voor. Mensen die eraan lijden kunnen bij het zien of ruiken van de vrucht overmatig gaan zweten, angstig en misselijk worden.
Ja nee, ik ben geen fransoos.quote:
Lolwat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
@:uitstraling, kun je dit even van wat duiding voorzien?
Gelukkig nietquote:
Ik hoop ook dat je ze nooit nodig hebt. Beter voorkomen dan genezen moet je maar denken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Begrijp me niet verkeerd, die hulpstukken zijn echt top als je beperkt wordt door je lichaam! Ik bekijk het echter vooral uit m'n eigen standpunt en er zijn weinig aanwijzingen voor (gekeken naar familiehistorie) dat ik ze nodig zou hebben, helemaal als ik een beetje voor mezelf zorg en me dus naar m'n sporten blijf slepen.
Hell, m'n grootste risicofactoren worden juist geholpen door een goede basisconditie qua uithoudingsvermogen en kracht, dus dan doen we dat maar.
Omelette du fromage!quote:
Ja lijkt mij wel heel leuk om te doen. WIe weet ooit dat ik er nog eens aan beginquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Tunisch haken wil ik ook wel eens leren.
Da's het doel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je ze nooit nodig hebt. Beter voorkomen dan genezen moet je maar denken.
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het doel.
Dus we squatten maar braaf.
Gewoon non-stop aan de exposure therapy.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
@:uitstraling, kun je dit even van wat duiding voorzien?
Verhuizen naar een bananenland en op een bananenplantage gaan wonenquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon non-stop aan de exposure therapy.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon non-stop aan de exposure therapy.
Ik kan dit wel begrijpen, ik hoop niet dat ze deze capable stabiele vrouw gaan ridiculiseren en beschimpen om haar angst jegens fallusobjectenquote:
Dit is mijn normaalste zin in jaren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, het is weer 10 uur geweest..
Check, ik heb inderdaad een mailtje van "joe, je bestelling is aangemeld bij de verzender". Er stond bij dat als ik voor 10u had besteld, het vandaag nog weg ging.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:14 schreef Haags het volgende:
De auto zit PROPVOL @:RECCE strik eromheen
Checks out.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is mijn normaalste zin in jaren.
Zal hem uitprinten en ophangen bij Tante Pietje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet bij Vieze Frank?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal hem uitprinten en ophangen bij Tante Pietje.
Ik trap daar altijd in bij Bol en dan raken ze het pakket nog kwijt ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, ik heb inderdaad een mailtje van "joe, je bestelling is aangemeld bij de verzender". Er stond bij dat als ik voor 10u had besteld, het vandaag nog weg ging.
Pante Tietjequote:Op vrijdag 15 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal hem uitprinten en ophangen bij Tante Pietje.
Oh, dat is ook een goede mogelijkheid: de Lachende Visquote:
quote:
Uhuquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik vooral een "joe, zie wel wanneer het komt", maar deze webshop heb ik op zich goeie ervaringen mee qua pünktlichkeit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trap daar altijd in bij Bol en dan raken ze het pakket nog kwijt ook
Jij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]Goed gedaan @:haags! Wie is de gelukkige?
Ik ook, maar na een week niets meer horen, vond ik het wel WELLETJES @UitStralingquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik vooral een "joe, zie wel wanneer het komt", maar deze webshop heb ik op zich goeie ervaringen mee qua pünktlichkeit.
Tante Pietje, vieze vissende Frank en de lachende bananenquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een goede mogelijkheid: de Lachende Vis
Ik vind lachende bananen een licht verontrustend ideequote:Op vrijdag 15 november 2024 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tante Pietje, vieze vissende Frank en de lachende bananen
Bijna weekendquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij zit toch altijd op de wc?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een oproep gemist toen ik op de wc zat maar het is een anoniem nummer.
Ja, gelukkig wel.. het was weer een hordeloopquote:
Ik denk dat je ook een beginnende vorm van de bananenfobie hebt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind lachende bananen een licht verontrustend idee
*verhuist naar Costa Ricaquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een beginnende vorm van de bananenfobie hebt.
Wat fijn! Dan kun je de hele dag gaan piekeren wie er gebeld heeft.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:14 schreef Haags het volgende:
De auto zit PROPVOL @:RECCE strik eromheen
Sorryquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Spreek dan een voicemail inquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat fijn! Dan kun je de hele dag gaan piekeren wie er gebeld heeft.
Lekker, waar gaat de reis naar toe?quote:
Belgiquequote:Op vrijdag 15 november 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, waar gaat de reis naar toe?
Mooi land. Geniet er van.quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo een lunchafspraak.En daarna gewoon werken.
Bedoel je dat serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Bal! Heb je al flink zitten eten vandaag? [ afbeelding ]
Je voelt je weer beterquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb crispy pork op , chocolade caramel taartje en net een kleine penang curry
Ah, dat gaat goed dus!quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Crispy porkquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
neequote:Op vrijdag 15 november 2024 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat gaat goed dus!Ben je wel naar school geweest?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je dat serieus?
Ja ik zat zelf ook al te kijken naar mijn reactie met het idee dat er iets mis was gegaan in het overbrengen van wat ik bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben knetterzenuwachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de wekker ging en was nog steeds zo moe dat ik die heb uit gezet en verder ben gaan slapenquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je een goede smoes? Hadden de honden het huiswerk opgegeten?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zat zelf ook al te kijken naar mijn reactie met het idee dat er iets mis was gegaan in het overbrengen van wat ik bedoelde.
Ja ben knetterzenuwachtig.Waar ben je het meest stressig over? Dat je niet weet hoe het gaat verlopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vroeg was de les dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de wekker ging en was nog steeds zo moe dat ik die heb uit gezet en verder ben gaan slapen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar ben je het meest stressig over? Dat je niet weet hoe het gaat verlopen?Ongemakkelijke stiltes denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nahhh, dat gebeurt aan de telefoon toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongemakkelijke stiltes denk ik.
Nee dan kibbelen we over wie het woord mag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nahhh, dat gebeurt aan de telefoon toch ook niet?
Daar ben ik niet zo heel goed in. Ik ben niet ADHD-druk, maar als ik me op m'n gemak voel, heb ik wel oneindig veel dingen die ik wil zeggen vaak.quote:
Whehe. Trouwens heel lastig als er een korte vertraging op de lijn zit. Een vriend van me woont in het buitenland en via Whatsapp heb je dan zo'n bijna onmerkbare vertraging en dan ga je steeds door elkaar praten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dan kibbelen we over wie het woord mag.
Joequote:Op vrijdag 15 november 2024 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo heel goed in. Ik ben niet ADHD-druk, maar als ik me op m'n gemak voel, heb ik wel oneindig veel dingen die ik wil zeggen vaak.
Dat lukt ons al zonder vertraging op de lijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Trouwens heel lastig als er een korte vertraging op de lijn zit. Een vriend van me woont in het buitenland en via Whatsapp heb je dan zo'n bijna onmerkbare vertraging en dan ga je steeds door elkaar praten.
ja was eigenlijk wel zwak dat. Dat is ergerquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, laatst heb je ook al niet meegedaan aan dat afval opruimen.
Misschien moet je hem gewoon bellen als het straks wat stroef verloopt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lukt ons al zonder vertraging op de lijn.!
Is ook fijn, maar wanneer het stil kan zijn zonder dat iemand zich daar ongemakkelijk bij voelt is imo toch wel een heel fijn iets.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo heel goed in. Ik ben niet ADHD-druk, maar als ik me op m'n gemak voel, heb ik wel oneindig veel dingen die ik wil zeggen vaak.
Badkamer ziet er niet uit. Maar blijkbaar had de makelaar een bijvoeglijk naamwoord nodig en heeft hij er dan maar dit van gemaakt.quote:
Je moet naar buiten?quote:
Ik heb recent deze gekocht:quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten dingen he, maar wat is nou een goede powerbank?
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook fijn, maar wanneer het stil kan zijn zonder dat iemand zich daar ongemakkelijk bij voelt is imo toch wel een heel fijn iets.
Oeh zou ik daar m'n telefoon 4 keer mee kunnen opladenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb recent deze gekocht:
INIU Power Bank, 22,5W USB https://www.amazon.nl/dp/B07YPS5JC5?ref=ppx_pop_mob_ap_share
ZOVEEL TE VERTELLEN HOE ONZINNIG EN ONINTERESSANT HET OOK IS EN HEB JE DIT GEZIEN EN HEB JE DIT GELEZEN EN HOE ZIT DIT EN WAT VIND JE HIERVAN EN KAN DIT OOK ZO EN OMGquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.Het is bij mij ook niet zozeer ongemak, maar meer een soort enthousiasme van mijn hersenen.
Uhuh, een beetje de blije labrador die z'n enthousiasme toont.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.Het is bij mij ook niet zozeer ongemak, maar meer een soort enthousiasme van mijn hersenen.
Was een paar maanden geleden een test bij tweakers.net:quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem chill.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh zou ik daar m'n telefoon 4 keer mee kunnen opladen
Is voor psychoten en zenuwachtige types die doodsbang zijn dat hun telefoontje leeg raaktquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Haha, inderdaad. En bij alles wat ik vertel, bedenk ik dan weer drie andere dingen die ik ook moet vertellen. Mijn ex trok dat echt niet. Die vond dat alleen zij dat mocht doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZOVEEL TE VERTELLEN HOE ONZINNIG EN ONINTERESSANT HET OOK IS EN HEB JE DIT GEZIEN EN HEB JE DIT GELEZEN EN HOE ZIT DIT EN WAT VIND JE HIERVAN EN KAN DIT OOK ZO EN OMG
Dat was Annelies ook, toch 7 fijne jaartjes mee uitgehoudenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, best een leuk appartement op zich maar totaal uitgewoond.
EN MENTALE SPRONGEN MAKEN DIE NIEMAND KAN VOLGENquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. En bij alles wat ik vertel, bedenk ik dan weer drie andere dingen die ik ook moet vertellen. Mijn ex trok dat echt niet. Die vond dat alleen zij dat mocht doen.
Of realisten die weten dat de accu niet meer is wat 'ie geweest is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor psychoten en zenuwachtige types die doodsbang zijn dat hun telefoontje leeg raakt
Amateur.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al te veel chocolade kruidnoten op
En die weten dat ze een paar keer de halve dag met google apps of een andere slurpende app lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of realisten die weten dat de accu niet meer is wat 'ie geweest is.
Kun je alsnog beter een andere telefoon kopen dan met zo'n baksteen rond gaan lopen zeulenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of realisten die weten dat de accu niet meer is wat 'ie geweest is.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was Annelies ook, toch 7 fijne jaartjes mee uitgehouden
Held.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Ja, zie je die vlinder!! Oh ja, dat doet me denken aan dat boek dat ik vorig jaar las, want ik had op een website gelezen, bla bla bla.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EN MENTALE SPRONGEN MAKEN DIE NIEMAND KAN VOLGEN
Weejjewadakost.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je alsnog beter een andere telefoon kopen dan met zo'n baksteen rond gaan lopen zeulen
Ik ga niet elke twee jaar een nieuwe iPhone kopen, gek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je alsnog beter een andere telefoon kopen dan met zo'n baksteen rond gaan lopen zeulen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zie je die vlinder!! Oh ja, dat doet me denken aan dat boek dat ik vorig jaar las, want ik had op een website gelezen, bla bla bla.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Met een powerbank voor je powerbank rondsjouwen
Ze zijn op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Morgen is die ouwe in het land en dan mag ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat zou nu echt helemaal misgaan.
* Recce hoort een paar organen schreeuwenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen is die ouwe in het land en dan mag ik.
Ja, te laat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
O ja, Robbie Williams-kaartjes vandaag in de verkoop. Om tien uur
Elk aan een ander tafeltje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon bellen als het straks wat stroef verloopt?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb broodje gebakken brie met aalbessen-champagne-chutney![]()
Omdat het vrijdag is.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was Annelies ook, toch 7 fijne jaartjes mee uitgehouden
Ik had gister al kaartjes in de presale, maar die waren niet fantastisch dus we wilden het vandaag nog een keer proberen. Maar de plekken waar we op aasden waren nu 'premium seats' en die zijn 180 euro ofzo dus dat slaan we even over. Dus ik ga wel, maar zit ver wegquote:
Nee, ik herken me niet in die omschrijving.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n compleet uitgewoonde playmate?
Ik twijfelde nog of ik je een berichtje zou sturen omdat ik een pre-sale mogelijkheid had. Ik dacht dat jij die ook wel zou hebben, als ik 'm ook al krijg terwijl ik nog nooit naar een concert van Robbie Williams ben geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
O ja, Robbie Williams-kaartjes vandaag in de verkoop. Om tien uur
Iedereen en z'n moeder kon die presale inquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik je een berichtje zou sturen omdat ik een pre-sale mogelijkheid had. Ik dacht dat jij die ook wel zou hebben, als ik 'm ook al krijg terwijl ik nog nooit naar een concert van Robbie Williams ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |