SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat nog niet op tv is geweest graag in een spoiler zetten.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 17-09-2025 21:48:14 ]speak only if it improves the silence.
Ik twijfelquote:
Ja die is geniaal en onthoud ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef Dutch_view het volgende:
Vond de uitspraak van Oos "Je hoeft een aap toch ook niet leren klimmen" (o.i.d) ook wel mooi![]()
Die werknemers die de boel daar schoon moeten maken daar zou je toch ook helemaal gek van worden
Ja die was ook goed, zie post #54 hoe die precies gingquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die is geniaal en onthoud ik
En de "je kan me veel vertellen maar niks leren" (oid) was ook een goede
15 jaar oud nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:
AT5.
https://www.at5.nl/nieuws(...)el-kesbeke-overleden
Klopt, kan alleen dit moment vinden, maar het waren toen al meerdere afleveringen op AT5.quote:
Shoarma achtige tent.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef TjjWester het volgende:
Iemand gezien welk restaurant zijn troep dumpt?
Was geblurd, maar misschien wist de eigenaar zelf er niets van en is er excuus aangeboden.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef TjjWester het volgende:
Iemand gezien welk restaurant zijn troep dumpt?
Volgens oos gebeurt het heel vaak en zijn ze erg lachoniek.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Was geblurd, maar misschien wist de eigenaar zelf er niets van en is er excuus aangeboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |