SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat nog niet op tv is geweest graag in een spoiler zetten.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 17-09-2025 21:48:14 ]speak only if it improves the silence.
Ik twijfelquote:
Ja die is geniaal en onthoud ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef Dutch_view het volgende:
Vond de uitspraak van Oos "Je hoeft een aap toch ook niet leren klimmen" (o.i.d) ook wel mooi![]()
Die werknemers die de boel daar schoon moeten maken daar zou je toch ook helemaal gek van worden
Ja die was ook goed, zie post #54 hoe die precies gingquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die is geniaal en onthoud ik
En de "je kan me veel vertellen maar niks leren" (oid) was ook een goede
15 jaar oud nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:39 schreef spapaars het volgende:
AT5.
https://www.at5.nl/nieuws(...)el-kesbeke-overleden
Klopt, kan alleen dit moment vinden, maar het waren toen al meerdere afleveringen op AT5.quote:
Shoarma achtige tent.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef TjjWester het volgende:
Iemand gezien welk restaurant zijn troep dumpt?
Was geblurd, maar misschien wist de eigenaar zelf er niets van en is er excuus aangeboden.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef TjjWester het volgende:
Iemand gezien welk restaurant zijn troep dumpt?
Volgens oos gebeurt het heel vaak en zijn ze erg lachoniek.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Was geblurd, maar misschien wist de eigenaar zelf er niets van en is er excuus aangeboden.
Het was natuurlijk ook geen toeval dat ze gingen opruimen (met capuchon over het hoofd) toen de handhavers erbij kwamen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens oos gebeurt het heel vaak en zijn ze erg lachoniek.
100% dat de eigenaar het weet, bedrijfsafval is heel duur, dumpen bij een bewoners container is gratis.
Huisdieren die mogen leven in de woning.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
Ik vind die katten die overal in de keuken liggen ook niet echt tof, op het aanrecht in de wasbak.
Geen sponsor, oger lusink is een neef van Oos. Hij kiest er bewust voor om het geld aan zijn familie te besteden ipv aan een ander.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Oger is wel duidelijk de sponsor, zelfs Oos staat met een dikke Oger sweater op de loopband
Oh nice dat wist ik nietquote:Op woensdag 24 september 2025 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen sponsor, oger lusink is een neef van Oos. Hij kiest er bewust voor om het geld aan zijn familie te besteden ipv aan een ander.
Oos heet trouwens ook Oger maar word oos genoemd.
Ja idd!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:17 schreef JJ76 het volgende:
Blijft leuk, maar werk zelf in een andere sector van productie-industrie maar pffff niet gedacht dat zo'n bekend/succesvol bedrijf zo amateuristisch lijkt te werken. Zo weinig vastgelegde routines en protocollen.
Dat is een onderdeel van de charme van dit programma.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:29 schreef Dutch_view het volgende:
Zat me dat ook af te vragen, er kan toch zoveel meer winst worden gemaakt wanneer alles wat beter zou gaan lopenMaar wel mooi dat ze er open over zijn en alles laten zien, ook de ellende.
Klopt ff een paar vakmensen aannemen voor de organisatie en je kan drie man ontslaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef JJ76 het volgende:
Verspilling in alles, totaal niet efficient gecontrolleerd werken. Zowel op gebied van veiligheid, kwaliteit als efficient werken. Leuk bedrijf dat zeker maar kan zo veel beter voor alles en iedereen.
Lean & agile
Er is ook wel een boel onder de mantel van liefde daar. Die ouwe knakker ook, prima dat hij een hoop weet maar als je ziet dat er een onderdeel vervangen moet worden waarvan er dus 2 aanwezig moeten zijn maar compleet onvindbaar is die chaos (terwijl alle laatjes duidelijk stickers hebben met wat en waarvoor) en dus een derde stel op sprong moet halen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt ff een paar vakmensen aannemen voor de organisatie en je kan drie man ontslaan
Maar wel dak bomvol met zonnepanelendus de rekening energie is laag
Dan heb je de vorige aflevering niet gezien, oos heeft aan de nieuwe beveelt om de werkplaats volledig op te ruimen, tegen de zin van frans.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ook wel een boel onder de mantel van liefde daar. Die ouwe knakker ook, prima dat hij een hoop weet maar als je ziet dat er een onderdeel vervangen moet worden waarvan er dus 2 aanwezig moeten zijn maar compleet onvindbaar is die chaos (terwijl alle laatjes duidelijk stickers hebben met wat en waarvoor) en dus een derde stel op sprong moet halen.
Die nieuwe gozer krijgt gezeik met hem maar zelf is hij denk ik wel klaar daar.
Dat hoeft echt niet beter (leuker) voor de medewerkers te betekenen. Als het bedrijf zo goed draait / ze er voldoende mee verdienen waarom moet dan alles kapot gemanaged wordenquote:
Voor sommige mag je wel subsidie aanvragenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef derLudolf het volgende:
Dat hoeft echt niet beter (leuker) voor de medewerkers te betekenen. Als het bedrijf zo goed draait / ze er voldoende mee verdienen waarom moet dan alles kapot gemanaged worden
Dat is het mooie van dat bedrijf: ze nemen mensen aan die anders vrijwel geen kans zouden hebben op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Voor sommige mag je wel subsidie aanvragennet een sociale werkplaats
Volgens mij is die gozer monteur, niet om de tent schoon te maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige aflevering niet gezien, oos heeft aan de nieuwe beveelt om de werkplaats volledig op te ruimen, tegen de zin van frans.
Frans wilt geen concurentie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |