SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niks voor mij, of horror of gewoon lompe seriesquote:Het is een beetje gewoon lachen vermaak voor mij. Nadenken doe ik wel als het moet in het echte leven...
Lach met een schone bips![]()
Horror vind ik engquote:Op donderdag 14 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks voor mij, of horror of gewoon lompe seriesHet is een beetje gewoon lachen vermaak voor mij. Nadenken doe ik wel als het moet in het echte leven...
Verder hou ik van allerlei series
♡♡♡♡![]()
From ken je, die vind ik wel interessant. Maar eng nee. Maar bijvoorbeeld Peacemaker op prime met 1 seizoen vond ik geweldig. Lekker lomp in woord en beeld. Dat soort dingen kijk ik graag naarquote:Op donderdag 14 november 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Horror vind ik eng
Mannenserie denk ikquote:Op donderdag 14 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
From ken je, die vind ik wel interessant. Maar eng nee. Maar bijvoorbeeld Peacemaker op prime met 1 seizoen vond ik geweldig. Lekker lomp in woord en beeld. Dat soort dingen kijk ik graag naar
From was uiteraard tof
♡♡♡♡![]()
Engste film ooit dan?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Horror vind ik eng
The Sound of Music?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zijn al teveel plaatjes van gedeeld hier![]()
Mannenserie wil ik niet zeggen, want was zelfs een piemel in te zien voor die dude dood gingquote:Op donderdag 14 november 2024 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mannenserie denk ik
From was uiteraard tof![]()
Nee maar gewoon lekker lomp en niet teveel woke en inclusief waar we nu mee te maken hebben. Maar gewoon "nobody cares"Daar hou ik wel van.
Gast dat is hier niet heel veel anders.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Het is 17:49 en het is al bijna helemaal donker buiten
En hoi
Nachtmerrie materiaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan noem je de titelquote:Op donderdag 14 november 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zijn al teveel plaatjes van gedeeld hier
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: