MSN BESTAAT DAT NOG?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen is niet te spreken over de houding van Ronald Koeman richting Valentijn Driessen op de persconferenties van Oranje. De journalist en de bondscoach botsten afgelopen week na beide interlands met elkaar.
Na de wedstrijd tussen Nederland en Hongarije van zaterdag kregen Driessen en Koeman het met elkaar aan de stok. De bondscoach stelde dat iedereen op social media ‘hersenloos’ was en gaf vervolgens aan dat dit ook met regelmaat voor Driessen geldt. Vervolgens weigerde Koeman dinsdagavond met de journalist mee te gaan met het feit dat er een 'wanprestatie' was geleverd tegen Bosnië-Herzegovina.
“We kunnen goed met elkaar overweg”, geeft Driessen woensdag cynisch aan bij Vandaag Inside. Toch kan de verslaggever van De Telegraaf achteraf wel lachen om het moment met Koeman na de wedstrijd tegen Hongarije, waarin hij iedereen op social media ‘hersenloos’ noemde. “Daarom vond ik het wel leuk dat Koeman vlak daarna even een tweet stuurde dat hij blij was dat het goed ging met die man van Hongarije”, stipt de verslaggever de ironie aan.
Derksen vindt uitspraken Koeman niet kunnen
Wanneer de beelden van zaterdag vervolgens worden getoond, schiet Derksen uit zijn slof. “Een bondscoach kan zoiets niet zeggen tegen iemand van de pers”, oordeelt de oud-voetballer. “Er zat helemaal geen humor in verwerkt. Hij vindt jou gewoon een geweldige klootzak”, zegt Derksen tegen Driessen. “Dat weet ik ook wel”, antwoordt de journalist. “En volgens mij zijn er wel meer die dat vinden.” Wilfred Genee denkt dat het een opstapeling van frustratie is, die er ineens uitkomt. Daar kan Derksen zich in vinden. “Ronald is ook helemaal geen vervelende jongen, maar hij kan heel arrogant overkomen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)822e3f6eba64ed&ei=40
Toen moest er altijd een gedweild worden als het over Ajax ging.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Weet nog wel dat Barbara een jaartje VI heeft gedaan toen Genee naar Talpa tv ging die toen de Eredivisie samenvattingen van de NOS had overgenomen.
Zeker. Maar daar chat ik nooit. Puur als starpagina. Staan veel nieuwtjes en roddels.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
MSN BESTAAT DAT NOG?
Niffo out
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een grote aanhang? Ik vind hem in zijn podcast prima overkomen, zeker niet onsympathiek. Bij VI komt ie wat minder goed uit de verf omdat Genee maximaal drie minuten aan een onderwerp wil besteden en autist Gijp het al snel te moeilijk vindt.
Extreemrechts is hij in mijn ogen ook niet. Hij heeft juist veel linkse standpunten, bijvoorbeeld over de verzorgingsstaat.
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.
Je ogen sluiten voor dit soort types in het kader van "anti cancellen" of "anti woke" is een bewuste keuze.
Plemp even een paar voorbeeldtweets.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.
Je ogen sluiten voor dit soort types in het kader van "anti cancellen" of "anti woke" is een bewuste keuze.
De term nazi en racist zijn ook aan inflatie onderhevig, beetje kritiek op de islam en je wilt de treinen alweer laten rijden.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.
Als hij echt zo'n nazi was als mensen hier beweren dan zou De Telegraaf hem toch ook nooit zo naar voren schuiven?
Judas kus aan Mathijs en een filmpje wat niet bestaatquote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was de reden dat Eus niet meer mag komen?
Een lulsmoes van Derksen over Matthijs. Eus werd gewoon te populair. Net als Kraaij, Boskamp, Olcay.......Er zitten alleen nog giebelende wijven en rechtsen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was de reden dat Eus niet meer mag komen?
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.
Als hij echt zo'n nazi was als mensen hier beweren dan zou De Telegraaf hem toch ook nooit zo naar voren schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |