Voor zo'n ruimte vind ik behoorlijk duur. Dat mag toch niet meer dan 1.50 kosten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
3 piek voor een bakkie pleur is toch wel aan de prijs
Was toch 1.25 euro per kopje? Prima toch? Rest zuip je maar thuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor zo'n ruimte vind ik behoorlijk duur. Dat mag toch niet meer dan 1.50 kosten.
Oh ik kreeg het niet mee. Ik ging gewoon af op wat ik hier las.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef Isane het volgende:
[..]
Was toch 1.25 euro per kopje? Prima toch? Rest zuip je maar thuis
Dat is dus bijna 3 guldenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef Isane het volgende:
[..]
Nette prijs, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze geen winst maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd. Maar een kleine winst is ook niet zo gek. Filters, koffie, kopjes, onderhoud koffiezetapparaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:27 schreef GM78 het volgende:
[..]
Nette prijs, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze geen winst maken.
Die eet alleen een droge bruine boterhamquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft geen idee of er bij hem thuis op gas gekookt wordt of elektrisch.
Volgens Google haal je ongeveer 125 kopjes koffie uit een kilo bonnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd. Maar een kleine winst is ook niet zo gek. Filters, koffie, kopjes, onderhoud koffiezetapparaat
Yep, zonder een euro belasting te betalen. Dat is best een lucratieve business. Ook tien euro voor een maaltijd is stevig geprijsd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef GM78 het volgende:
[..]
Volgens Google haal je ongeveer 125 kopjes koffie uit een kilo bonnen.
125×1.25 is toch dik 156 euro.
Min 15 euro voor een kilo bonnen en wat melk, suiker en wat koekjes steek je toch minimaal 100 euro in je zak.
Ga er vanuit dat ze heel wat bakjes koffie verkopen per maand, dan steken ze zo een paar honderd euro in de zak
Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en koffie met gebak voor een 10tje? Ik vind het wel meevallenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zonder een euro belasting te betalen. Dat is best een lucratieve business. Ook tien euro voor een maaltijd is stevig geprijsd.
Haha, dat viel mij ook gelijk op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wel mooi dat ze alle spelfouten uit die man z'n brief halen en er dan met pen onder schrijven dat ze "geen exuces" gaan aanbieden.....
Als je goed keek stond er een koffiemachine voor pads in de keuken van de algemene ruimte, niet voor bonen. Pads zijn wel duurder hoor dan bonen. En vergeet het koekje ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef GM78 het volgende:
[..]
Volgens Google haal je ongeveer 125 kopjes koffie uit een kilo bonnen.
125×1.25 is toch dik 156 euro.
Min 15 euro voor een kilo bonnen en wat melk, suiker en wat koekjes steek je toch minimaal 100 euro in je zak.
Ga er vanuit dat ze heel wat bakjes koffie verkopen per maand, dan steken ze zo een paar honderd euro in de zak
¤ 10 voor een maaltijd duur? Voor vlees ben je al ¤ 2 - ¤3 per persoon kwijt als je geen kiloknallers koopt. Groente er bij, soep vooraf, toetje met koffie en gebak, nette prijs wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zonder een euro belasting te betalen. Dat is best een lucratieve business. Ook tien euro voor een maaltijd is stevig geprijsd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |