SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
En donkergrijs, dat is het grootste verschilquote:Op donderdag 14 november 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ineens een schofthoogte van 70 cm, lust graag biefstuk en ze blaft![]()
Gewoon terug in de caviaflat gooienquote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan een halsbandje voor haar kopen?
Geen flauw idee.quote:
quote:
quote:
"Arizona, even plaats maken. Niet zo flauw doen."quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon terug in de caviaflat gooien
Een zangeres/influencerquote:
Voetbalvrouwvriendin die ook kan zingenquote:
Maar 4E en ik leven ook onder stenenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
een jongedame die kanker heeftquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Als je niet naar 100% nl luistert, zul je haar niet snel op de radio horen. Heeft ook meegedaan aan beste zangers en the streamers en vrienden van amstel. Ze kan wel echt zingenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje met een gezicht als een pan koude macaroni van eergisteren
Kltzk, deze was bewust.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan dat Ger zei dat ze zelf een gesmolten gezicht hadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
ja dat was de boerenwortelquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |