SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
En donkergrijs, dat is het grootste verschilquote:Op donderdag 14 november 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ineens een schofthoogte van 70 cm, lust graag biefstuk en ze blaft![]()
Gewoon terug in de caviaflat gooienquote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan een halsbandje voor haar kopen?
Geen flauw idee.quote:
quote:
quote:
"Arizona, even plaats maken. Niet zo flauw doen."quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon terug in de caviaflat gooien
Een zangeres/influencerquote:
Voetbalvrouwvriendin die ook kan zingenquote:
Maar 4E en ik leven ook onder stenenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
een jongedame die kanker heeftquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Als je niet naar 100% nl luistert, zul je haar niet snel op de radio horen. Heeft ook meegedaan aan beste zangers en the streamers en vrienden van amstel. Ze kan wel echt zingenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje met een gezicht als een pan koude macaroni van eergisteren
Kltzk, deze was bewust.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan dat Ger zei dat ze zelf een gesmolten gezicht hadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
ja dat was de boerenwortelquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan dat Ger zei dat ze zelf een gesmolten gezicht had
Andere interesses, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar 4E en ik leven ook onder stenen
Ik ben inmiddels naar Canada aan het graven
Hmmquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft volgens mij ook hoge ogen gescoord bij de Masked Singer. Won dat jaar, of kwam heel ver als Krokodil
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
Hoef ik ook niet te weten eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft volgens mij ook hoge ogen gescoord bij de Masked Singer. Won dat jaar, of kwam heel ver als Krokodil
Ik haal wat spreekwoorden door elkaar inderdaad. Gescoord met gegooid zijnquote:
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeidenquote:
Nog steeds geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal wat spreekwoorden door elkaar inderdaad. Gescoord met gegooid zijn
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat hier staat
Ja die heb je er wel eens tussen ook ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeiden
Jullie kennen het programma Masked Singer niet??quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat hier staat
Gewoon net een beetje harder Engels praten in een land waar ze dat niet (goed) sprekenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die heb je er wel eens tussen ook ja.
Nee?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie kennen het programma Masked Singer niet??
en steeds harder praten als ze je niet verstaanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeiden
Ja, want dat helpt echt.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en steeds harder praten als ze je niet verstaan
Je vergeet de willekeurige handgebarenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en steeds harder praten als ze je niet verstaan
Verrassendquote:
Ik had dat eens met een Italiaanse in het museum. Die sprak alleen rap Italiaans. En ze ging alleen maar steeds sneller en luider praten. Toen zei ik vrij luid iets als "u kunt wel steeds harder praten maar dan versta ik u nog steeds niet”quote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want dat helpt echt.
De distribution riemquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zit er een bekend iemand in een vermomming en dan moet een " deskundige" jury aan de hand van hints en een beetje de zangstem raden wie er in die vermomming zit. Emma zat een paar jaar terug in het krokodillenpakquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vergeet de willekeurige handgebaren
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Haags het volgende:
Ik zit Breathe te kijken op Netflix. Schijnt leuk te zijn of zo.
Het zal wel, ik kijk het in 1 adem uit.
Ja, hoe durf jequote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat eens met een Italiaanse in het museum. Die sprak alleen rap Italiaans. En ze ging alleen maar steeds sneller en luider praten. Toen zei ik vrij luid iets als "u kunt wel steeds harder praten maar dan versta ik u nog steeds niet”
De mensen achter haar in de rij moesten lachen
Zij keek me diep beledigd aan
Stop de tijd.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal wat spreekwoorden door elkaar inderdaad. Gescoord met gegooid zijn
Ah okequote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zit er een bekend iemand in een vermomming en dan moet een " deskundige" jury aan de hand van hints en een beetje de zangstem raden wie er in die vermomming zit. Emma zat een paar jaar terug in het krokodillenpak
Ik ga juist altijd in 1 ruk door de playboy heenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Haags het volgende:
irritant inderdaad. Mijn google agenda vond het ook ineens nodig om voor elke race van de F1 een notificatie te sturen.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat Outlook afspraken van 2 dagen geleden laat zien als reminder
Jij zo van: oke, bedankt.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
irritant inderdaad. Mijn google agenda vond het ook ineens nodig om voor elke race van de F1 een notificatie te sturen.
Bestaat dat nog, de Playboy? Echt nooit meer gezien.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga juist altijd in 1 ruk door de playboy heen
Als ze nou nog het normaal probeerde of met gebaren of dingen aanwijzen ofzo.. dat gebeurde aan de lopende band en daar kon ik prima mee werken.quote:
Ik las toevallig recent wel dat de zoon van Hugh Hefner het blad weer wilt overkopen en groot maken.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, de Playboy? Echt nooit meer gezien.
Ik heb 3 dagen werk gehad om te zoeken hoe ik dat uit kon zetten. kon niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zo van: oke, bedankt.
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen er maar vanuit gaan dat iedereen in het buitenland Frans/ Duits/ Italiaans spreekt.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze nou nog het normaal probeerde of met gebaren of dingen aanwijzen ofzo.. dat gebeurde aan de lopende band en daar kon ik prima mee werken.
Maar gewoon niets
Ja dan kan ik er ook niets mee
Ja, ik heb dat ook een keer moeten doen, want van een andere keer was de 5e keer op rij en toen was ik het beuquote:Op donderdag 14 november 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen werk gehad om te zoeken hoe ik dat uit kon zetten. kon niet.
Daarna uiteindelijk die hele agenda met races er uit gegooid en een nieuwe er in gemikt
Je komt in ademnoodquote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Haags het volgende:
Vraag me af of dat in deze tijden nog wel mogelijk is eigenlijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las toevallig recent wel dat de zoon van Hugh Hefner het blad weer wilt overkopen en groot maken.
Misschien als hij het slim aanpakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me af of dat in deze tijden nog wel mogelijk is eigenlijk.
Met only fans en weet ik het wat nog meer.
Nee preciesquote:Op donderdag 14 november 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen er maar vanuit gaan dat iedereen in het buitenland Frans/ Duits/ Italiaans spreekt.
ik houd niet van notificatiesquote:Op donderdag 14 november 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook een keer moeten doen, want van een andere keer was de 5e keer op rij en toen was ik het beu
Ik wens hem veel succes.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las toevallig recent wel dat de zoon van Hugh Hefner het blad weer wilt overkopen en groot maken.
Maar dat is de Nederlandse tak van het blad.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wens hem veel succes.
Weet nog dat de foto's vaak tegenvielen. Nicolette Kluijver, zo'n mooie vrouw en zulke schtijfoto's maken. Ongelofelijk.
Nee, die is gewoon normaalquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze het dan niet over je kraan?
dat klinkt meer als een ziekenhuisbezoekquote:
Nee, begrijpelijkquote:
Oh zal ik voortaan ook doen dan ipv alleen haagsquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja joeeee
Bij DC mag je mij ook taggen hoor
Kost niet extra's
en al helemaal niet twee dagen na de afspraakquote:
Ja oke is goedquote:
alleen bij DC he... niet bij DGquote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zal ik voortaan ook doen dan ipv alleen haags
Ja dat zeg ik toch, die is goedquote:
Grazie millequote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, oud nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en al helemaal niet twee dagen na de afspraak
Precies.quote:
iedereen heeft wel eens een rare gedachtequote:
Ben je ook.quote:
quote:
quote:
Zusje is ook een speciaaltjequote:
Dan moet je hem maar eens komen uitproberen, dan snap je dat die gewoon goed zitquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar eens komen uitproberen, dan snap je dat die gewoon goed zit
Hoeveel stappen ?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Wel weer eens lekker om 's avonds een keertje na het eten te lopen, helemaal uitgestorven in het dorp
Oh niet zoveel, zit vandaag krap aan de 13kquote:
zijn heerlijkquote:
12.485 hier.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niet zoveel, zit vandaag krap aan de 13k
feboquote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien bij een snackbar.
Succes met je jaargesprek.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo douchen en slapen, morgen als het goed is mijn jaargesprek. Ik heb zelf wel wat puntjes te bespreken...
heb ze nergens anders gezienquote:
Ja ik doe niet echt meer aan dagdoelen, alleen nog week en maanddoelen. Maar ja ik heb voor het weekdoel 100k en zit nu al weer bijna op 60kquote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
12.485 hier.
Dagdoel bereikt, kan zo wel naar bed
Flex flex flexquote:Op donderdag 14 november 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe niet echt meer aan dagdoelen, alleen nog week en maanddoelen. Maar ja ik heb voor het weekdoel 100k en zit nu al weer bijna op 60k
Kwam net dit tegen: https://butlon.com/boodsc(...)um-michelangelo-90mlquote:
Dank jequote:Op donderdag 14 november 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes met je jaargesprek.
Hopelijk is het een goed gesprek.
Nou ja echt dagdoelen heb ik niet meer, maar probeer toch wel elke dag boven de 10k te komenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
Ik doe wel aan dagdoelen, anders beweeg ik niet meer
Succes morgen, komt goedquote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo douchen en slapen, morgen als het goed is mijn jaargesprek. Ik heb zelf wel wat puntjes te bespreken...
Is ook een soort van doelquote:Op donderdag 14 november 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja echt dagdoelen heb ik niet meer, maar probeer toch wel elke dag boven de 10k te komen
20 voor een euro is verdachtquote:Op donderdag 14 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam net dit tegen: https://butlon.com/boodsc(...)um-michelangelo-90ml
Hebben ze op die site wel vaker, van die dingen die tegen de houdbaarheid aanzitten die ze dan heel goedkoop verkopen omdat je voor minstens 50 euro moet bestellen en je er dus sowieso nog van alles bij kooptquote:
Pff voor 50 euro. Mag ik eerst nog een vriezer erbij kopen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze op die site wel vaker, van die dingen die tegen de houdbaarheid aanzitten die ze dan heel goedkoop verkopen omdat je voor minstens 50 euro moet bestellen en je er dus sowieso nog van alles bij koopt
das duurder dan 50 euroquote:Op donderdag 14 november 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff voor 50 euro. Mag ik eerst nog een vriezer erbij kopen.
Ze hebben ook niet diepvries dingenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff voor 50 euro. Mag ik eerst nog een vriezer erbij kopen.
Ik probeerde er net even achter te komen wat voor smaak het was, maar is dat witte chocolade met aardbei of kokos? Ik kan het niet goed zienquote:Op donderdag 14 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam net dit tegen: https://butlon.com/boodsc(...)um-michelangelo-90ml
Oh die lijken me wel lekker.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar https://butlon.com/boodsc(...)aciatella---15x145ml
Moet ik een voorraadkast erbij kopen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet diepvries dingen
kokos cacaosaus en een laagje witte chocoladequote:Op donderdag 14 november 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeerde er net even achter te komen wat voor smaak het was, maar is dat witte chocolade met aardbei of kokos? Ik kan het niet goed zien
Volgens mij is het kokos, die framboos is een beetje verwarrendquote:Op donderdag 14 november 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeerde er net even achter te komen wat voor smaak het was, maar is dat witte chocolade met aardbei of kokos? Ik kan het niet goed zien
Eh ja, ik zat te twijfelen tussen een framboos en een aardbeiquote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het kokos, die framboos is een beetje verwarrend
Welke smaak?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
ow ik heb trouwens gratis ben en jerry van de jumbo...
35 euro aan boodschappen met gemak gered dus kon gratis mee nemen
Ik doe altijd 'dag doelquote:Op donderdag 14 november 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
Ik doe wel aan dagdoelen, anders beweeg ik niet meer
cookiedoughquote:
Ja, echt super grappig Modiequote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik doe altijd 'dag doel' whaahaaaaatjesjokolaatjes
Waarom krijg je dan gratis ijs?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
Kan er mee door.quote:
En shampoo toch.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
deze week bij de jumbo. 1 gratis ijs en 1 gratis andrelon meenemen als je voor minimaal 35 euro aan boodschappen hebtquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt super grappig Modie
yupquote:
Is wel lekkerquote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
3 potjes bambooscheuten voor een euro.... klinkt ook goor
Hmm, hebben ze daar verder nog wat interessants in de aanbieding want kom eigenlijk nooit bij de jumboquote:Op donderdag 14 november 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze week bij de jumbo. 1 gratis ijs en 1 gratis andrelon meenemen als je voor minimaal 35 euro aan boodschappen hebt
waar smaakt het naar?quote:
quote:
doe bijna wekelijks er de boodschappenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, hebben ze daar verder nog wat interessants in de aanbieding want kom eigenlijk nooit bij de jumbo
Ik bijna altijd.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe bijna wekelijks er de boodschappen
Ja dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 14 november 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe bijna wekelijks er de boodschappen
Oke, succes verderquote:
Verscheelt per week. Deze week niks iig.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, hebben ze daar verder nog wat interessants in de aanbieding want kom eigenlijk nooit bij de jumbo
weet ik veel of er voor jou iets boeiends in de aanbieding isquote:
Beetje zoete wortel . Moeilijk te omschrijvenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
3 potjes bambooscheuten voor een euro.... klinkt ook goor
Nou gewoon iets lekkers op praktisch dat goedkoper is dan bij andere winkelsquote:Op donderdag 14 november 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel of er voor jou iets boeiends in de aanbieding is
Die zijn bij de AH 25% kortingquote:
Precies helemaal niets dus, hoe ik ook niet naar de jumbo toe voor een gratis bakkie ijsquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit en ga nog even op bed lezen
Gute Nacht Freunde
Wat had je, en wat erbij?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis.
Eten was lekker.
Is dat iets dat je graag wilt?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef sacha het volgende:
ik zou graag geen 'wilt' meer lezen, kan ik mij ergens aanmelden of is er een lotgenoten groep ergens?
Als je dat wilt is er vast een extensie te downloadenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef sacha het volgende:
ik zou graag geen 'wilt' meer lezen, kan ik mij ergens aanmelden of is er een lotgenoten groep ergens?
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt discoschijten![]()
Schnitzel pepersaus met frietjes. En Dame Blanche als nagerecht.quote:
heb jij extensies?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je dat wilt is er vast een extensie te downloaden
Schnitzel met een dikke romige saus is altijd goedquote:Op donderdag 14 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schnitzel pepersaus met frietjes. En Dame Blanche als nagerecht.
Had Cruella gekookt?quote:
Oke dan kan ik wel naar jullie toequote:Op donderdag 14 november 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik ga met vlinder knuffelen op de bank
quote:Op donderdag 14 november 2024 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke dan kan ik wel naar jullie toe
hebben ze daar mijn ral dan?quote:Op donderdag 14 november 2024 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon in chrome doen
Allemaal mosselscheetjes van dimmyquote:
Als jij dit goed vindt, zal dit wel net zo'n totaalidioot als die andere twee zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
LET’S FUCKING GO!!![]()
Big Pharma kan wel inpakkenquote:Op donderdag 14 november 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
LET’S FUCKING GO!!![]()
Had je vlak voor de verkiezingen moeten kopen.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Weer een lading crypto gekocht met zo'n beetje alles dat ik sinds augustus gespaard heb.
Verder ga ik goed met m'n geld om.
In het crypto forum zijn er meerderen van dat soort helden die dat achteraf nog even melden.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je vlak voor de verkiezingen moeten kopen.
Ik had ook al mijn spaargeld erin moeten gooien. Maar achteraf is mooi wonen.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het crypto forum zijn er meerderen van dat soort helden die dat achteraf nog even melden.
Ik was voornemens om weer snel te kopen, dus toch maar gedaan nu. Jammer dat het na die stijging is, maar ach. Ik heb al flink ingeslagen rond de bodem in augustus.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook al mijn spaargeld erin moeten gooien. Maar achteraf is mooi wonen.
Je moet op je handen zitten.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb verkocht op 12000quote:Op donderdag 14 november 2024 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet op je handen zitten.
Heb al 7 jaar btc maar wel te weinig.
Niks doen niet verkopen als het een jaar slecht gaat.
Short op Pfizerquote:Op donderdag 14 november 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Big Pharma kan wel inpakken
MAHA!quote:Op donderdag 14 november 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij dit goed vindt, zal dit wel net zo'n totaalidioot als die andere twee zijn.
yep.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fluoride uit het water, geen chronische ziektes meer, allemaal aan de raw milk, eigen onderzoek doen, weg met corrupte gezondheidszorgquote:
Al zou die alleen maar een verbod op adverteren invoeren dan is het al een winquote:Op donderdag 14 november 2024 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fluoride uit het water, geen chronische ziektes meer, allemaal aan de raw milk, eigen onderzoek doen, weg met corrupte gezondheidszorg
Das juist dom. Zeg hem half jaarlijks te checkenquote:Op donderdag 14 november 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep.
Zoonlief doet ook in Bitcoins, ik hoor dagelijks de juichberichten wat ie nu weer verdiend heeft
hij verkoopt het verder niet overigens. Heeft het een jaar terug oid gekocht heeft al fors in de min gezeten en nu weer in de plusquote:Op donderdag 14 november 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das juist dom. Zeg hem half jaarlijks te checken
Nee maar dat je denkt dat je hebt verdiend is al de verkeerde emotiequote:Op donderdag 14 november 2024 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij verkoopt het verder niet overigens. Heeft het een jaar terug oid gekocht heeft al fors in de min gezeten en nu weer in de plus
Dat gekke land waar schijnbaar iemand met een nazi tattoo minister van defensie gaat worden.quote:
En een minister van justitie die een gevaar voor minderjarige meisjes isquote:Op donderdag 14 november 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gekke land waar schijnbaar iemand met een nazi tattoo minister van defensie gaat worden.
Dat land gaat Hongarije niet alleen achterna, maar overtreffen.
Wat kan er fout gaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een minister van justitie die een gevaar voor minderjarige meisjes is
Beetje alsof je Willem Engel en Thierry Baudet de nucleaire lanceercodes geeft en een paar flessen whiskyquote:
Ik zag vandaag een YouTube podcast voorbij komen met Thierry, Willem en Robert Jensen aan 1 tafelquote:Op donderdag 14 november 2024 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alsof je Willem Engel en Thierry Baudet de nucleaire lanceercodes geeft en een paar flessen whisky
Een nazi op defensiequote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een minister van justitie die een gevaar voor minderjarige meisjes is
Die Matt Gaetz zou anders morgen aangeklaagd worden door een anonieme afdeling van de Senaat voor een hoop vieze dingen met minderjarige meisjes, straks kan hij als Minister van Justitie dezelfde afdeling identificeren en afmakenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nazi op defensie
Een pedo op justitie
Een antivax idiot op volksgezondheid
Je mist echt heel wat hersencellen als je dit toejuicht
Het valt misschien allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nazi op defensie
Een pedo op justitie
Een antivax idiot op volksgezondheid
Je mist echt heel wat hersencellen als je dit toejuicht
Haha al lang niet meer. Over een paar weekjes weerquote:Op donderdag 14 november 2024 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben jij nou nog op vakantie @:lospedrosa ?
Een Nazi tattoo?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gekke land waar schijnbaar iemand met een nazi tattoo minister van defensie gaat worden.
Dat land gaat Hongarije niet alleen achterna, maar overtreffen.
In ieder geval geen vrouwen, mannenliefhebbers en mannen in jurken meer in the greatest army in the worldquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:26 schreef Karzai het volgende:
moinik heb mijn arm gekneusd en de hele nacht wakker gelegen van de pijn
ik meld maar ziek vandaag, kneusjes sc
Beterschapquote:Op vrijdag 15 november 2024 04:26 schreef Karzai het volgende:
beterschap kerel!quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:26 schreef Karzai het volgende:
Hoe is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 04:26 schreef Karzai het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:37 schreef gianni61 het volgende:
ik ga gewoon voor de volle 8 uur dom kijken
in mijn slaap blijkbaar verkeerd gelegen, gisteren ben ik wel gewoon gaan werken, maar het is nu erger gewordenquote:
quote:
Hello damesquote:
O echt, goed uitkijken als men de weg op gaat dus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie de strooiwagen ook al voorbij rijden
quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:14 schreef Karzai het volgende:
weekendje om met warme chocolademelk bij de kachel te gaan zitten dus
Het is 8 graden....quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, goed uitkijken als men de weg op gaat dus.
vriest het daar? serieus?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja ik was ook even gaan kijken, hier 7.quote:
Ontzettende paardtimerquote:
quote:
Het is 8 graden buiten, dus ik snap er ook niks vanquote:
Ik zag het gisteren ook voorbij komen, dat er kans is op winterse buienquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was ook even gaan kijken, hier 7.
Maar dan kan het elders wel gevroren hebben. Ze zullen niet voor niets met de strooiwagen rijden.
Hoorde gisteren wel dat er kans op sneeuw is deze maand.
Maar ja die voorspellingen he, die kloppen niet altijd.
*gooit een baal hooi en een emmer brokjes naar binnenquote:
DG? DCquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerst koffie dan maar![]()
Een lekker kopje DG en niet DC
Ik schreef gisteren per ongeluk DC ipv DG (Dolge Gusto)quote:
En op het spoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook voorbij komen, dat er kans is op winterse buienBen benieuwd naar de chaos op de weg dan
ahhh op die fietsquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren per ongeluk DC ipv DG (Dolge Gusto)
Was hilarisch, moest je bij zijn (of niet)..
gaan ze niet ook weer staken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op het spoorin Nederland is 1 cm sneeuw al genoeg om chaos te creeren
Ja en we hebben al chronisch materieeltekortquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op het spoorin Nederland is 1 cm sneeuw al genoeg om chaos te creeren
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik m'n OOO nu alvast maar aan zetten?
Gewoon verwachtingen managen
"U bent over een week weer aan de beurt, DOEI."
Dacht volgende week weer ?quote:
Ja zoiets dacht ik ook gelezen te hebben.quote:
Toevoeging: "NB: mocht van Luctor van het FOK! Forum."quote:
Ja en terkort aan inzicht en vooruitplannenquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en we hebben al chronisch materieeltekort
Huil0n
Morge nattequote:
hier werken de apothekers sowieso zelden. zelden zo'n incapabele trage meute gezienquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook gelezen te hebben.
Net als steeds de apothekers, die waren van de week ook weer 2 dagen dicht
Dat valt hier wel mee, maar met bezorgen van medicijnen gaat het zo raarquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier werken de apothekers sowieso zelden. zelden zo'n incapabele trage meute gezien
Ja, prima.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevoeging: "NB: mocht van Luctor van het FOK! Forum."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |