SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
En donkergrijs, dat is het grootste verschilquote:Op donderdag 14 november 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ineens een schofthoogte van 70 cm, lust graag biefstuk en ze blaft![]()
Gewoon terug in de caviaflat gooienquote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan een halsbandje voor haar kopen?
Geen flauw idee.quote:
quote:
quote:
"Arizona, even plaats maken. Niet zo flauw doen."quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon terug in de caviaflat gooien
Een zangeres/influencerquote:
Voetbalvrouwvriendin die ook kan zingenquote:
Maar 4E en ik leven ook onder stenenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
een jongedame die kanker heeftquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het topic werd ze al verward met Emma Wortelboer![]()
![]()
Als je niet naar 100% nl luistert, zul je haar niet snel op de radio horen. Heeft ook meegedaan aan beste zangers en the streamers en vrienden van amstel. Ze kan wel echt zingenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Dacht even dat ik onder een steen had geleefd, maar valt mee dus
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje met een gezicht als een pan koude macaroni van eergisteren
Kltzk, deze was bewust.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan dat Ger zei dat ze zelf een gesmolten gezicht hadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
ja dat was de boerenwortelquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die malloot die hysterisch ging gillen en huilen toen Duncan won?
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan dat Ger zei dat ze zelf een gesmolten gezicht had
Andere interesses, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar 4E en ik leven ook onder stenen
Ik ben inmiddels naar Canada aan het graven
Hmmquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft volgens mij ook hoge ogen gescoord bij de Masked Singer. Won dat jaar, of kwam heel ver als Krokodil
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
Hoef ik ook niet te weten eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft volgens mij ook hoge ogen gescoord bij de Masked Singer. Won dat jaar, of kwam heel ver als Krokodil
Ik haal wat spreekwoorden door elkaar inderdaad. Gescoord met gegooid zijnquote:
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeidenquote:
Nog steeds geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal wat spreekwoorden door elkaar inderdaad. Gescoord met gegooid zijn
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat hier staat
Ja die heb je er wel eens tussen ook ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeiden
Jullie kennen het programma Masked Singer niet??quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat hier staat
Gewoon net een beetje harder Engels praten in een land waar ze dat niet (goed) sprekenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die heb je er wel eens tussen ook ja.
Nee?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie kennen het programma Masked Singer niet??
en steeds harder praten als ze je niet verstaanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mensen bij Ik Vertrek die niet de taal leren waar ze gaan wonen en dan in een winkel gewoon in het Engels herhalen wat ze zeiden
Ja, want dat helpt echt.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en steeds harder praten als ze je niet verstaan
Je vergeet de willekeurige handgebarenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en steeds harder praten als ze je niet verstaan
Verrassendquote:
Ik had dat eens met een Italiaanse in het museum. Die sprak alleen rap Italiaans. En ze ging alleen maar steeds sneller en luider praten. Toen zei ik vrij luid iets als "u kunt wel steeds harder praten maar dan versta ik u nog steeds niet”quote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want dat helpt echt.
De distribution riemquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |