Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Kissingbird, als je wil zet ik je in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.
Ja dat is wel fijnquote:Op donderdag 5 december 2024 10:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Kissingbird, als je wil zet ik je in de lijst.
Gedaan. Welkom in de tv.sc.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnIk zoek nu iedere keer je post even op dat hoef ik dan niet meer te doen
Lief en leuk dat je dit doetStaan leuke tips tussen!
Dank je wel meidquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en tot maandag
Fijn weekend
quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel meid
Geniet van je weekend
Dankjewel weer lieve Cremequote:Op vrijdag 6 december 2024 08:52 schreef potjecreme het volgende:
Laatste F1 weekend van het jaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |