Die pogrom heeft niets te maken met de discussie of Israelische supporters geweerd zouden moeten worden of niet. Is losstaand daarvan, want gaat om eventuele acties daarvoor of die reden daartoe zouden zijn. Daarom zeg ik het ook op die manier.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je was goed op weg. Was.
Die pogrom was dagen van te voren al voorbereid. Dus je wil Israelische supporters weren omdat de lokale moslimgemeenschap ze naar het leven staat?
Lijkt me de omgekeerde wereld hier.
deze topic checken zal updaten bij relluhquote:Op donderdag 14 november 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik vanavond nog een stream aanzetten?
Misschien Franse stream?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik vanavond nog een stream aanzetten?
Word je gebeld op je vrije avond om 280 mensen te verplaatsen van A naar B.quote:Hij spreekt van ondermijning van de rechtsstaat. Collega’s komen door alle overuren niet meer toe aan hun reguliere werk. Er wordt een beroep gedaan op agenten die vrij zijn. „Er wordt echt gesmeekt of je alsjeblieft wil komen werken.” Met de NAVO-top van volgend jaar in het vooruitzicht, die ook om maximale inzet vraagt, is het maar de vraag wanneer die dagen weer opgenomen kunnen worden.
Dat er met deze 281 mensen niks wordt gedaan is ook een aanname. Wat jij aanhaalt zijn die extinction rebellion lui waarbij alleen de eerste demonstranten, die de weg blokkeren, strafbaar zouden zijn (en wie daarna volgt niet).quote:Op donderdag 14 november 2024 13:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit staat echt nergens beschreven, dat is een pure aanname. Resultaten uit het verleden laten iets anders zien namelijk...
Zie ook https://www.politie.nl/in(...)t-geregistreerd.html > ook aangehouden, maar 0 gevolg en 0 vastlegging.
De politie laat weten vanmiddag op en rond de Dam ruim 50 aanhoudingen verricht te hebben. Ook zijn 340 mensen in opdracht van het Openbaar Ministerie met bussen verplaatst naar Geuzenveld en daar vrijgelaten. Het is onduidelijk hoeveel mensen er op dit moment exact vastzitten. "Een groot deel van de aangehouden personen zit nog vast", aldus een woordvoerder van de politie. De demonstranten werden aangehouden omdat zij de noodverordening overtraden of omdat zij de openbare orde verstoorden.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er met deze 281 mensen niks wordt gedaan is ook een aanname. Wat jij aanhaalt zijn die extinction rebellion lui waarbij alleen de eerste demonstranten, die de weg blokkeren, strafbaar zouden zijn (en wie daarna volgt niet).
Nu was er een noodverordening, iets waar tijdens corona veel om te doen was. Daar niet aan voldoen is een overtreding, geen misdrijf, en daar staat een boete op. Ik wil niet claimen dat ik heel veel vertrouwen heb dat die boetes onderweg zijn, ik zie alleen niet waarom we er vanuit moeten gaan dat die aangehoude demonstranten zeker te weten niks krijgen.
Wat probeer je daarmee aan te geven?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
De politie laat weten vanmiddag op en rond de Dam ruim 50 aanhoudingen verricht te hebben. Ook zijn 340 mensen in opdracht van het Openbaar Ministerie met bussen verplaatst naar Geuzenveld en daar vrijgelaten. Het is onduidelijk hoeveel mensen er op dit moment exact vastzitten. "Een groot deel van de aangehouden personen zit nog vast", aldus een woordvoerder van de politie. De demonstranten werden aangehouden omdat zij de noodverordening overtraden of omdat zij de openbare orde verstoorden.
bron AT5
Dat er volgens het bericht mensen zijn aangehouden en mensen zijn verplaatst.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat probeer je daarmee aan te geven?
In dat bericht van jou, van afgelopen zondag, worden de mensen die zijn verplaatst niet onder de noemer 'aangehouden' geplaatst. Ze hebben het duidelijk over een groep die is verplaatst en een groep aangehouden. Misschien heeft de driehoek toen besloten om coulant te zijn of wat dan ook. Ik kan 't niet invullen.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat er volgens het bericht mensen zijn aangehouden en mensen zijn verplaatst.
Als je verplaatst wordt zie ik geen reden waarom je geïdentificeerd zou moeten worden of waarom je een boete kan verwachten.
dat hoort inderdaad niet, maar er moet wel rekening mee gehouden worden dat de Maccabi supporters de lont zijn geweest in dit kruitvat. De Maccabi supporters hebben de boel flink op stelten weten te zetten in Amsterdam, laat dat duidelijk zijnquote:Op donderdag 14 november 2024 14:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
en 3 dagen nadat die ‘hooligans’ weg zijn is het uiteraard geheel vanzelfsprekend dat je de boel nog even gaat verbouwen
2 jaar oude beelden ofzo. Heb ik al eens langs zien komen.quote:
Dat verklaart geheel en al niet waarom er vooraf reeds een ‘jodenjacht’ georganiseerd werd. Dat is je overigens ook al eerder verteld, dus je bent hier gewoon bewust zand in de ogen aan het strooien.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:20 schreef sturmpie het volgende:
niks aan de hand
hooligans zochten ruzie met moslims en dat is ze gelukt
dat is alles
hooligan sloeg ketting op taxi en de hele scene werd wakker, iedereen paraat, die taxi gelijk vrienden bellen en iedereen alert
Kun je nagaan hoelang Maccabi hooligans al vrij spel hebben. Dit moet stoppen!quote:Op donderdag 14 november 2024 14:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 jaar oude beelden ofzo. Heb ik al eens langs zien komen.
Er zijn steeds meer groepen debielen van allerlei pluimage die met demonstratie-aandachthoerderij interessant proberen te doen. Uiteraard trekt dat een wissel op de politiecapaciteit.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
De politie sleept dit soort zaken er natuurlijk ook gewoon aan de haren bij om lekker te lobbyen voor meer mankracht, daar ze de laatste tijd opeens doen alsof het beveiligen van demonstraties (of voetbalwedstrijden) opeens niet meer bij ‘regulier werk’ horen.
Trap er niet in.
Het organiseren van de pogrom dus.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pogrom heeft niets te maken met de discussie of Israelische supporters geweerd zouden moeten worden of niet. Is losstaand daarvan, want gaat om eventuele acties daarvoor of die reden daartoe zouden zijn. Daarom zeg ik het ook op die manier.
in grote steden met grote concentraties islamitisch reltuig is er bijzonder weinig nodig om de emmer over te laten lopen, dat heeft weinig met Macabi supporters te maken maar met opvoeding dat de Westerse wereld verderfelijk is en dat joden en niet gelovigen als vijand moeten worden gezien.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:46 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat hoort inderdaad niet, maar er moet wel rekening mee gehouden worden dat de Maccabi supporters de lont zijn geweest in dit kruitvat. De Maccabi supporters hebben de boel flink op stelten weten te zetten in Amsterdam, laat dat duidelijk zijn
Er zijn toch helemaal geen maccabi fans in Parijs?quote:
ik begrijp dat je daarmee de haat-imam's aanstipt.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
met opvoeding dat de Westerse wereld verderfelijk is en dat joden en niet gelovigen als vijand moeten worden gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |