SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maar jullie hoeven elkaar nooit te zienquote:Op woensdag 13 november 2024 19:40 schreef sigme het volgende:
Oh herstel: het meisje van het bier zegt dat er 8 gasten zijn en er nog 4 verwacht worden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Oei, dat zijn de plekken om te zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Heerlijk.
Superbock it isquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
@:Sigme, hebben ze daar een beetje lekker bier of zit je aan de superbock?
Fijn!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
Wel Portugees & in het vooruitzicht: we hebben kaartjes voor Cristina Branco, ergens in april.
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uitquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Superbock it is![]()
[ afbeelding ]
We trapten wel af met een Preta
Het is een stout. Ik vind ‘m zowaar erg lekker. Eéntje dan he, daarna word het me teveel. Gewone superbock erachteraan gehad, die drinken we nu al dagen in Portugal. Niks speciaals maar redelijke pils, vind ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uit
De Preta zei me niets, maar die is ook donker? Cool!
"La Negra", zo wordt (of werd, want overleden) ze hier genoemd. Beetje raar wel, als je in Nederland een donkerharige artieste "De Zwarte" zou noemenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn!
Ik zag Mercedes Sosa jaaaaaaren geleden in Vredenburg. F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H. Nooit meer zo'n stem gehoord.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Geweldig! Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Is gewoon racismequote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
>20 minuten na de één na laatste post sluit DP een topic en iedere boomer met loodvergiftiging gaat hier van "lapo hunten ommegot".
Maar als een boomer hier werkelijk op treurige wijze een topic sluit is het stil? Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |