Irrelevant, het antisemitische en anti-Israël gedachtegoed zit breed verspreid in de Islamtische gemeenschappen in Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Overgrote merendeel van de moslims in Amsterdam was op de knokavond niet bezig met knokken.
Maskertje op, joden aan het jagenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar was Van Baarle de avond en nacht van 7 november eigenlijk?
Raak.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:24 schreef CarbonC het volgende:
Je kunt haat niet afleren zolang de aanleerkanalen aan blijven staan.
Bij DENK vond men de 'Jodenjacht' waarschijnlijk prima en zelfs wel een positieve ontwikkeling. Maar ze zijn net slim genoeg om hier niet open over te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar was Van Baarle de avond en nacht van 7 november eigenlijk?
Nog geen enkele keer de aanvallen op Joden veroordeeld. Gewoon geen enkele keer, alleen maar klagen over moslimhaat en die smerige criminele Joden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef matthijst het volgende:
Alleen maar smoesjes gehoord van deze denkkneus de afgelopen dagen.
De haat zit diep.
van baarle wordt afgemaakt door haar.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Sterk optreden van Yesilgoz. Ik ben licht verbaasd, ze kan het dus toch.
Ze wordt er ook niet mooier op van al dat asielgehuichel met sojabrokken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Claudia_x het volgende:
Teunissen van de PvdD stond flink voor schut. Kan Yesilgoz ook het wangedrag van Maccabi-hooligans veroordelen? Yesilgoz: letterlijk, dat heb ik letterlijk gezegd. Teunissen: ... Nou, dat doet mij deugd. <hoongelach van haar collega's>
Ik heb wat dingen dikgedrukt waarvan ik mij afvraag waar in mijn post ik daar ook maar iets over gezegd heb. Het punt over tieren bewijs je trouwens goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. De oorlog in de Gazastrook is de enige oorlog waar een aanzienlijk deel Westerlingen pretendeert iets te geven om het aantal slachtoffers. Bij alle andere oorlogen kijkt men van zulke dingen weg.
Tevens blijft het ook bijzonder om te zien wat voor leugens en bloedsprookjes mensen bereid zijn te verzinnen mbt die oorlog. Het eerste maak jij je ook weer schuldig aan, want nee, Israël is niet de aanjager van deze oorlog.
De oorlog in de Gazastrook is immers begonnen na verwerpelijk en baars antisemitisch terrorisme van de Palestijnen, gericht jegens Israëlische burgers, waarbij ook nog honderden mensen zijn gegijzeld.
Mensen die vervolgens die kant van het deze oorlog kiezen hebben per definitie een paar flinke klappen van de molen gehad. Dit zou in Nederland ook niet acceptabel moeten zijn, net zoals dat het ophangen van een Russische vlag dit ook niet is.
Prachtig dit!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hij is geirriteerd dat ze gewoon gelijk heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |