Wat dan? Wacht maar totdat we hier de baas zijn? We gaan je moeder verkrachten? We slachten je af want je bent een vies ongelovig varken? Joden, christenen, homo's moeten dood? Mensen bespuugd? Hebben ze lopen te juichen voor één van die vele islamitische aanslagen? Wat is dan geroepen wat dat geweld goedpraat, want dan mag heel NL geweld gaan gebruiken?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn dingen geroepen en gedaan die niet bij onze locale derby gebeuren hoor.
Natuurlijk, wegkijken en daarbij nog even een oorzaak aangeven waarom tuig het gedaan zou hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Huh? We gaan het nu willen hebben over Israel en Gaza?
Dan ben je nooit bij IJsselmeervogels - Spakenburg geweest denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn dingen geroepen en gedaan die niet bij onze locale derby gebeuren hoor.
Ze gaat gewoon door, zuchtquote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Natuurlijk, wegkijken en daarbij nog even een oorzaak aangeven waarom tuig het gedaan zou hebben.
Heerlijk ditquote:Op woensdag 13 november 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die hun overburen als anekdotisch bewijs opvoeren omdat dat zulke lieve mensen zouden zijn, maar diezelfde buren nog nooit hebben gevraagd over wat ze eigenlijk van homo’s en Westerse normen en waarden vinden.
Mooi man.
Focus je op dierenleed meidquote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Claudia_x het volgende:
Teunissen van de PvdD stond flink voor schut. Kan Yesilgoz ook het wangedrag van Maccabi-hooligans veroordelen? Yesilgoz: letterlijk, dat heb ik letterlijk gezegd. Teunissen: ... Nou, dat doet mij deugd. <hoongelach van haar collega's>
Ja echte Nederlanders zouden nooit de slachtofferkaart trekken of liegen. Neem nou onze Gooische Kopschoppers van Mallorca. Die vertelden gewoon eerlijk de waarheid! Of toch niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Er was geen Arabieren jacht. Elke keer, al zolang dat ik leef, zodra een moslim radicaal is trekken ze de racisme kaart. Elke keer zijn zij belaagd, elke keer zijn zij het slachtoffer, dit is hoe ze het spelen. Kun je nog al die kopschoppers herinneren, wat roepen ze nadat ze betrapt zijn op beelden? Dat het "slachtoffer" een pedofiel is of racistisch is. Dat volk liegt altijd, werkelijk altijd. Dit gedrag zag ik al op de basisschool in de jaren 80, ze draaien het altijd helemaal om, dit is hoe ze opgevoed worden. Dus ik geloof geen reet van wat die radicale moslims roepen, zij weten dat dit soort argumenten in dit land door een gedeelte in de linkse politiek meteen als feit wordt aangenomen, daarom doen ze zo'n uitspraken.
Vraag hem zelf eens om een homo de hand te schuddenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:27 schreef matthijst het volgende:
Wat een irritant ventje is dit.
Een heel groot deel van de islamitische jongeren onderschrijft ons gedachtengoed ook niet.
Vraag ze eens een homo de hand te schudden.
Klopt, die waren druk bezig met het maken van TikTok filmpjes waar ze hun steun uitspraken voor de jacht op Joden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja echte Nederlanders zouden nooit de slachtofferkaart trekken of liegen. Neem nou onze Gooische Kopschoppers van Mallorca. Die vertelden gewoon eerlijk de waarheid! Of toch niet.
Overgrote merendeel van de moslims in Amsterdam was op de knokavond niet bezig met knokken.
Waar was Van Baarle de avond en nacht van 7 november eigenlijk?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef matthijst het volgende:
Mooi dit.
Over de laatste groep konden wij niet spreken.
En hoppa, daar komt de denk-Turk weer.
Dat mens heeft helemaal niks meegekregen van dit debat..quote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Claudia_x het volgende:
Teunissen van de PvdD stond flink voor schut. Kan Yesilgoz ook het wangedrag van Maccabi-hooligans veroordelen? Yesilgoz: letterlijk, dat heb ik letterlijk gezegd. Teunissen: ... Nou, dat doet mij deugd. <hoongelach van haar collega's>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |