Echt hè. Als dat gebeurt, dan is dat schandelijk, gewoon omdat je met je tengels van andere mensen en hun spullen afblijft ten eerste en ten tweede omdat dat heel gericht een haatmisdrijf zal zijn in veel gevallen. Klaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:41 schreef matthijst het volgende:
Huh, worden er dagelijks hoofddoekjes van hoofden gerukt ja, is dat nu weer een ding, Frans?
Van 𝕏.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh niet racistisch, wel een zeer bedroevend gevoel voor humor als je dit soort WhatsApp plaatjes doorgestuurd door je boomer oom hilarisch vindt.
Schandalig inderdaad. Zoiets had al een signaal moeten afgeven dat we gewoon een probleem hebben hier.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Een mooi voorbeeld is Lale Gul want in plaats van applaus/steun uit die hoek moet ze haar eigen beveiliging betalen
De dubbele standaarden in de media, en het ziekelijk beschermen van moslims, het negeren van mensen die slachtoffer zijn van de moslims en het nepnieuws wat ze rechtstreeks overnemen van Hamas is hetgeen wat olie op het vuur heeft gegooid.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie de laatste dagen vooral heel veel progressieve columnisten, politici, en belangengroepjes die nu ineens wel kunnen begrijpen dat er een holbewonerachtgie agressieve reacties op provocaties komt. Gek, vanuit die hoek was er nooit begrip toen er een (veel minder gewelddadige) reactie kwam op actievoerders die het land doorreisten om een kinderfeest te verpesten, of bij inwoners die milieuridders erin willen verhinderen dat ze voor de zoveelste keer de plaatselijke infrastructuur kunnen lamleggen. Gek, die selectiviteit. Heel gek.
Echt hequote:Op woensdag 13 november 2024 14:51 schreef matthijst het volgende:
Diezelfde jongeren die trams in de fik steken vinden geen stageplek.
Raar.
DENK wordt door werkelijk niemand serieus genomen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:
Dadelijk Dilan, daarna DENK. Ik voorspel hem al: Maccabi tuig, zionisten, IDF strijders, provoceren van Nederlanders, gewelddadig etc. Geen woord over de Jodenjachten natuurlijk, dat de AIVD zijn apps maar publiceert, dan ziet iedereen de ware aard van die radicale moslims.
Nee? PvdD kruipt ze in de kont, en volgens mij regeren ze in enkele steden met links.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DENK wordt door werkelijk niemand serieus genomen.
Zo af en toe moet er even een dosis aan artikelen met twijfelachtige verhalen over openlijke moslimhaat de ether ingeslingerd worden. Recentelijk waren er weer een dosis moslima's die in de plaatselijke krant een verhaaltje mogen afsteken over Nederlanders die hen zeer regelmatig zouden bespugen (naar mensen spugen is niet bepaald een autochtone gewoonte, maar enfin) en niet op het perron dicht bij de rails durfden te wachten uit angst dat racistische Nederlanders hen daar zomaar een duwtje kunnen geven (want Nederlanders die moslims voor de trein duwen is een welbekend fenomeen, uiteraard). Allemaal van die vage, nauwelijks te verifieren beweringen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik lees daar eigenlijk nooit iets over.
Waarom niet oppakken? Denk dat jij er niet minder om slaapt als de gehele oppositie opgepakt wordt.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:
Dadelijk Dilan, daarna DENK. Ik voorspel hem al: Maccabi tuig, zionisten, IDF strijders, provoceren van Nederlanders, gewelddadig etc. Geen woord over de Jodenjachten natuurlijk, dat de AIVD zijn apps maar publiceert, dan ziet iedereen de ware aard van die radicale moslims.
En waar in die contreien zijn al die acteurs, influencers, topsporters en artiesten met hun massabereik en immense invloed?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Zoiets had al een signaal moeten afgeven dat we gewoon een probleem hebben hier.
Ze gaat er alleen volledig voorbij dat de vergelijking was keppeltje vs hoofddoek.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:54 schreef Tekaschi het volgende:
Koekkoek beweert dus dat het niet makkelijk is om een hoofddoek te dragen in Amsterdam, zij kan het weten want zij komt er vandaan. Je verzint dit niet.
Staat het ook heh?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
Moslims discrimineren is net zo erg als het discrimineren van jodendom. Op beide zou dezelfde straf moeten staan.
Change my mind
WELK ANTWOORD MOET IK GEVEN DAN??quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef Flow3r het volgende:
GODVERDOMME MAN GEEFT NOU EENS ANTWOORD
sorry, ik kan hier zo slecht tegen![]()
Lale Gul en haar fictie boekquote:Op woensdag 13 november 2024 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Een exemplarisch voorbeeld is Lale Gul want in plaats van applaus/steun uit die hoek moet ze haar eigen beveiliging betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |