Dit volk eens hard aanpakken, strenger straffen (dat mag sowieso wel in NL).quote:Op woensdag 13 november 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat zou jullie oplossing zijn? Alle Turken terug naar Rabat? Of hebben jullie een subtieler idee om dit te voorkomen?
Wat de oplossing is weet ik niet. Ik ben voor uitzetten, maar ik snap dat we gebonden zijn aan wetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat zou jullie oplossing zijn? Alle Turken terug naar Rabat? Of hebben jullie een subtieler idee om dit te voorkomen?
Laten we eens beginnen deze lui op te voeden met het idee dat ze Nederlander zijn, ipv Turks/Marokkaans/Whatever en dan pas Nederlands.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
sterker nog, we blijven steevast het hele westen in de uitverkoop doen aan de sponsorlanden van die haatimams. daar worden een paar europeanen en amerikanen ontzettend rijk van, maar ondertussen oefenen die landen steeds meer invloed uit op het westen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die natte dweilen als Yesilgöz hadden 8 jaar geleden al beloofd iets aan die buitenlandse haatimams te doen. Maar met "hard aanpakken" roepen zat de harde aanpak er alweer op, nadat wat vriendjes van het grootbedrijf graag wilden slijmen in het Midden-Oosten.
Nou, de coalitie heeft een meerderheid dus die kunnen dat gewoon gaan regelen lijkt me.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit volk eens hard aanpakken, strenger straffen (dat mag sowieso wel in NL).
En kappen met ontkennen van het probleem, zoals Fransie doet.
Minder smoesjes om het goed te praten (ja maar, Gaza dan blabla)
Nee, nee, volgens Timmermans moeten we meer verbinden.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent zeg...
Is er dan niemand die hem van repliek dient en vertelt dat er bij andere conflicten in de wereld waar moslims slachtoffer zijn, nooit zulke incidenten zoals afg donderdag zijn in NL?
Ik zie nooit "scooterjongeren" achter bijv Chinezen aangaan, doelend op de Oeigoeren vervolging...
Ja, maar zou leuk zijn als die sneuneuzen op links ook eens toegeven dat er een probleem is.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, de coalitie heeft een meerderheid dus die kunnen dat gewoon gaan regelen lijkt me.
Akkoord. De mantel van liefde mag wel af.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit volk eens hard aanpakken, strenger straffen (dat mag sowieso wel in NL).
En kappen met ontkennen van het probleem, zoals Fransie doet.
Minder smoesjes om het goed te praten (ja maar, Gaza dan blabla)
Laat Geertje eindelijk eens met een fatsoenlijk uitgewerkt idee komen ipv boos schreeuwen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar zou leuk zijn als die sneuneuzen op links ook eens toegeven dat er een probleem is.
Het is links wat geen oplossingen heeft en verder wil gaan met nutteloze oplossingen, maar ik gok dat er weer wat stemvee in hun handen zitten te wrijven omdat ze weer in de riante subsidies kunnen graaien om "holocaust lessen" te geven, wat verzonnen rapporten of negatieve rapporten verbergen en zou het mislopen dan vlucht dat volk toch lekker naar Canada van hun gegraaide subsidies.quote:Zegt de leraar 'Joden', zeggen leerlingen 'Gaza'. Zegt de leraar 'Holocaust', zeggen leerlingen 'allemaal bullshit'.
Ik heb Timmermans veel horen praten net, maar echte ideeën zijn daar ook niet uitgekomen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat Geertje eindelijk eens met een fatsoenlijk uitgewerkt idee komen ipv boos schreeuwen.
Sure, Jan. Rechtse partijen doen niet anders dan proberen om de invloed van de Islam te beperken en de influx van migranten uit Islamtische landen te minderen, maar zogenaamd zou men het prima vinden dat de Islam hier van invloed blijft.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook rechtse politici vinden het stiekem prima dat die aanleerkanalen aan blijven staan (want daar verdienen hun vrienden een hoop geld mee)... we laten rijke islamitische olielanden volop moskeeën, netwerken en scholen in Nederland financieren zonder daar ook maar iets tegen te doen. In plaats van een stevige lijn te trekken belonen we die landen met de organisatie van allerlei prestigieuze sportevenementen en het opkopen van onze steden en bedrijven.
Het boze geschreeuw (over zogenaamde moslimhaat) komt vandaag vooral uit de progressief linkse hoek.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat Geertje eindelijk eens met een fatsoenlijk uitgewerkt idee komen ipv boos schreeuwen.
sie schaffen das!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, de coalitie heeft een meerderheid dus die kunnen dat gewoon gaan regelen lijkt me.
Ben je als gemoderniseerde natie na vele decennia dan eindelijk bijna af van Staphorst krijg je er Mekka voor terugquote:Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als je een daadwerkelijk conservatieve stad als Mekka bijvoorbeeld eruit had gepikt dan had je beeldspraak kunnen kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |