abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215568253
Die plaat voor de kop van Timmermansje is wel heel groot hè?
  woensdag 13 november 2024 @ 14:35:16 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215568254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat zou jullie oplossing zijn? Alle Turken terug naar Rabat? Of hebben jullie een subtieler idee om dit te voorkomen?
Dit volk eens hard aanpakken, strenger straffen (dat mag sowieso wel in NL).
En kappen met ontkennen van het probleem, zoals Fransie doet.
Minder smoesjes om het goed te praten (ja maar, Gaza dan blabla)
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 13 november 2024 @ 14:35:58 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215568261
"Die zich Nederlander voelen."

Maar als je het gevoel hebt dat dit landje overvol is, dan geldt gevoel niet meer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 13 november 2024 @ 14:36:15 #54
28167 matthijst
pi_215568263
Alsof die straatratjes zich Nederlander voelen.
pi_215568268
quote:
Maar wat zou jullie oplossing zijn? Alle Turken terug naar Rabat? Of hebben jullie een subtieler idee om dit te voorkomen?
Wat de oplossing is weet ik niet. Ik ben voor uitzetten, maar ik snap dat we gebonden zijn aan wetten.

Wel moeten we kappen met het knuffelen van mensen die gewoon alles waar wij voor staan willen afbreken, die mensen moet je niet 100+ kansen geven en fopstrafjes en cursussen, dit zijn mensen die moeten permanent geweerd worden uit de westerse samenleving. Ze haten ons, ze haten onze manier van leven, ze haten onze cultuur en haten onze afkomst, die mensen moeten we keihard aanpakken. Tientallen jaren knuffelen heeft ons tot hier gebracht, en blijven we knuffelen wordt het erger en erger.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215568269
quote:
Laten we eens beginnen deze lui op te voeden met het idee dat ze Nederlander zijn, ipv Turks/Marokkaans/Whatever en dan pas Nederlands.

Dus niet in de moskee roepen dat homo's van de gebouwen mogen worden gegooid, dat de Sharia wetgeving boven alles gaat, dat ongelovigen mogen branden in de hel en daarom bespuugd, beschimpt en bedondert mogen worden.

Gewoon maar wat laaghangend fruit.
pi_215568270
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die natte dweilen als Yesilgöz hadden 8 jaar geleden al beloofd iets aan die buitenlandse haatimams te doen. Maar met "hard aanpakken" roepen zat de harde aanpak er alweer op, nadat wat vriendjes van het grootbedrijf graag wilden slijmen in het Midden-Oosten.
sterker nog, we blijven steevast het hele westen in de uitverkoop doen aan de sponsorlanden van die haatimams. daar worden een paar europeanen en amerikanen ontzettend rijk van, maar ondertussen oefenen die landen steeds meer invloed uit op het westen.
pi_215568271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:35 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nou, de coalitie heeft een meerderheid dus die kunnen dat gewoon gaan regelen lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 november 2024 @ 14:36:41 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215568273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Verschrikkelijke vent zeg...

Is er dan niemand die hem van repliek dient en vertelt dat er bij andere conflicten in de wereld waar moslims slachtoffer zijn, nooit zulke incidenten zoals afg donderdag zijn in NL?

Ik zie nooit "scooterjongeren" achter bijv Chinezen aangaan, doelend op de Oeigoeren vervolging...
Nee, nee, volgens Timmermans moeten we meer verbinden. _O-
pi_215568276
De argumentatie van Timmermans deugt voor geen meter. Als er groepen worden benadeeld door bijv. discriminatie op de arbeidsmarkt, dan moeten we daar vooral oog voor hebben. We hebben het niet over individuen die geen stageplek krijgen, maar over groepen die geen kans krijgen door vooroordelen. En nu mogen we het ineens niet over groepen hebben, want dan voelen mensen zich gestigmatiseerd? Dan mis je iets essentieels...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215568283
Uiteindelijk zal een tolerant Nederland ten onder gaan aan het tolereren van een intolerant geloof in de samenleving.
  woensdag 13 november 2024 @ 14:37:25 #62
28167 matthijst
pi_215568285
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, de coalitie heeft een meerderheid dus die kunnen dat gewoon gaan regelen lijkt me.
Ja, maar zou leuk zijn als die sneuneuzen op links ook eens toegeven dat er een probleem is.
pi_215568290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:35 schreef matthijst het volgende:

[..]
Akkoord. De mantel van liefde mag wel af.
Het is dat ik politiek gezien andere thema's belangrijker vind, maar dit is wel mijn grootste punt van zorg als ik (en dat is tot nu to altijd) links/progressief van het midden stem.

En haatimams gewoon oprotten met die troep, maar ja dan krijgen we weer wat oliedollars toegeschoven..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215568291
Yeşilgöz duidelijk.
pi_215568305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ja, maar zou leuk zijn als die sneuneuzen op links ook eens toegeven dat er een probleem is.
Laat Geertje eindelijk eens met een fatsoenlijk uitgewerkt idee komen ipv boos schreeuwen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215568310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:37 schreef CarbonC het volgende:
Yeşilgöz duidelijk.
Benoemd het beestje bij de naam. Timmermans mag van mij nu wel stoppen met praten.
pi_215568316
Dit zijn de oplossingen wat links al tientallen jaren oppert en al tientallen jaren als "oplossing" worden aangedragen:

Holocaust-les? Bullshit, zeggen de leerlingen

quote:
Zegt de leraar 'Joden', zeggen leerlingen 'Gaza'. Zegt de leraar 'Holocaust', zeggen leerlingen 'allemaal bullshit'.
Het is links wat geen oplossingen heeft en verder wil gaan met nutteloze oplossingen, maar ik gok dat er weer wat stemvee in hun handen zitten te wrijven omdat ze weer in de riante subsidies kunnen graaien om "holocaust lessen" te geven, wat verzonnen rapporten of negatieve rapporten verbergen en zou het mislopen dan vlucht dat volk toch lekker naar Canada van hun gegraaide subsidies.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215568321
Zucht.
pi_215568324
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laat Geertje eindelijk eens met een fatsoenlijk uitgewerkt idee komen ipv boos schreeuwen.
Ik heb Timmermans veel horen praten net, maar echte ideeën zijn daar ook niet uitgekomen.
pi_215568325
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ook rechtse politici vinden het stiekem prima dat die aanleerkanalen aan blijven staan (want daar verdienen hun vrienden een hoop geld mee)... we laten rijke islamitische olielanden volop moskeeën, netwerken en scholen in Nederland financieren zonder daar ook maar iets tegen te doen. In plaats van een stevige lijn te trekken belonen we die landen met de organisatie van allerlei prestigieuze sportevenementen en het opkopen van onze steden en bedrijven.
Sure, Jan. Rechtse partijen doen niet anders dan proberen om de invloed van de Islam te beperken en de influx van migranten uit Islamtische landen te minderen, maar zogenaamd zou men het prima vinden dat de Islam hier van invloed blijft.

Koekoek.
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het boze geschreeuw (over zogenaamde moslimhaat) komt vandaag vooral uit de progressief linkse hoek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215568328
Niemand heeft weggekeken aldus Frans.

VOLT: schuld Wilders, ja maar islamofobie
DENK: schuld Wilders, ja maar islamofobie
D66: schuld Wilders, ja maar islamofobie
PvdD: schuld Wilders, ja maar islamofobie
PvdA/GL: schuld Wilders, ja maar islamofobie
pi_215568330
Hij vindt dat we het land weer rustig moeten krijgen, maar weigert het probleem onder ogen te zien, namelijk dat de multiculturele samenleving niet werkt. Dat de problemen uit de islamitische hoek komen. En dat je dat mag en moet benoemen. En ja, er zijn prima moslims die dit compleet afkeuren, maar dat neemt niet weg dat deze groep oververtegenwoordigd is. Zo zijn de feiten, dus waarom probeert die complete debiel van Timmermans hier steeds omheen te draaien?
  woensdag 13 november 2024 @ 14:40:59 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215568331
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
sie schaffen das!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 13 november 2024 @ 14:41:02 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215568332
Timmermans wil gewoon het liefst premier spelen, nog steeds boos dat hij niet de grootste is geworden.
pi_215568335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als je een daadwerkelijk conservatieve stad als Mekka bijvoorbeeld eruit had gepikt dan had je beeldspraak kunnen kloppen
Ben je als gemoderniseerde natie na vele decennia dan eindelijk bijna af van Staphorst krijg je er Mekka voor terug
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')