Mag hopen dat Geert die nog even aanstipt.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent zeg...
Is er dan niemand die hem van repliek dient en vertelt dat er bij andere conflicten in de wereld waar moslims slachtoffer zijn, nooit zulke incidenten zoals afg donderdag zijn in NL?
Ik zie nooit "scooterjongeren" achter bijv Chinezen aangaan, doelend op de Oeigoeren vervolging...
Die natte dweilen als Yesilgöz hadden 8 jaar geleden al beloofd iets aan die buitenlandse haatimams te doen. Maar met "hard aanpakken" roepen zat de harde aanpak er alweer op, nadat wat vriendjes van het grootbedrijf graag wilden slijmen in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:26 schreef CarbonC het volgende:
Laatste post uit vorige deel:
Je kunt haat niet afleren zolang de aanleerkanalen aan blijven staan.
Geert stipt nog even Bataclan aan, vandaag precies 9 jaar geleden, vermoed ikquote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag hopen dat Geert die nog even aanstipt.
We bukken niet diep genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Wat wil Timmermans nu eigenlijk bereiken? Wilt hij het probleem eigenlijk ons in de schoenen schuiven dat wij niet genoeg hebben meegeholpen aan integratie?
Het ging om de beeldspraakquote:Op woensdag 13 november 2024 14:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Marrakesh zit vol met drank, drugs, discotheken en seks(toerisme) dus ik snap de vergelijking met Staphorst hier niet.
In de theoretische hoofdjes van links zijn dit de droomoplossingen, alleen weten we dat theoretisch links beleid nooit goed uitpakt, altijd loopt het in het honderd. Niet dat er dan gevolgen voor zijn, de baantjes carrousel draait lekker door voor die kliek.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef matthijst het volgende:
Laat elkaar met rust. Aha, zoals die straatratjes homo's met rust laten, en joden met rust laten.
Goed plan Frans: vertel dat een keer in de moskee, liefst met een keppeltje op je hoofd.
Dat hoeft toch ook helemaal niet, als je maar normaal doet.quote:
Hier vat je alle linkse inbreng dit gehele debat wel mee samen. Schuld Wilders, islamofobie is veel erger, en ligt eraan dat we moslims niet een volledige vrijbrief geven en niet bukken voor ze en hun schoenen kussen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Wat wil Timmermans nu eigenlijk bereiken? Wilt hij het probleem eigenlijk ons in de schoenen schuiven dat wij niet genoeg hebben meegeholpen aan integratie?
Het scheelt dat ik nog nooit een Chinees hebt gezien met een bomgordel.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet, als je maar normaal doet.
Hier worden Aziaten vaak geprezen, terecht denk ik. Maar als er nou één groep op geen enkele manier integreert en de rangen gesloten houdt. Daar is toch ook gewoon weinig mis mee?
Snap ik ook wel weer. Als wij in de jaren '50 de meest laaggeletterde Nederlanders naar de VS hadden gestuurd om daar allerlei arbeid te verrichten, zou ik me persoonlijk ook niet kunnen identificeren met de (achter)kleinkinderen van die mensen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat vinden de Marokkanen in Marokko toen ik ze sprak tijdens mijn vakantie daar ook, ze kunnen zich niet identificeren met de Marokkanen in Nederland.
"Het zijn allemaal boeren uit de bergen"
Precies.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik nog nooit een Chinees hebt gezien met een bomgordel.
Als je een daadwerkelijk conservatieve stad als Mekka bijvoorbeeld eruit had gepikt dan had je beeldspraak kunnen kloppenquote:
Toegegeven, dat heeft Geertje ook geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:34 schreef thedeedster het volgende:
En nu neemt Frenske zélf de slachtofferrol aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |