Dat zei die Jetten die suggereert dat de haat tegen LHBTQ van de Christenen komt.quote:
In deze post worden voornamelijk feiten benoemd. Waarom zou dat 'ranzig' zijn?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rustig maar weer, ik zei alleen dat de rust terug laten keren wel belangrijk is. Je ranzige gedachtengoed ken ik verder al wel.
Prima.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]elke keer kan je van Baarle dan zo aanpakken. Onmogelijk voor hem om daaruit te komen.
Negeert hij de vraag dan komt hij over als zwak (tot zover hij dat al niet is)
Zegt hij dat het erg is dan krijgt hij gedoe met zijn achterban
Zegt hij dat het niet erg is dan is hij ook de sjaak
‘We moeten de schuld niet aan specifieke groepen geven, maar het is allemaal onze schuld’quote:Op woensdag 13 november 2024 13:03 schreef Toine51 het volgende:
Jetten met zijn integreren...
Moet het weer van ons uit komen?
Hun sneller de taal laten leren, aan het werk gaan?
Ja? En als ze dat niet willen?
Er hoeft geen les over lhbtq, maar zeker niet tegen! En dat is er volgens mij niet. Behalve wat in de bijbel staat. Maar dat is een geschiedenisboek. Er mag op school dan wel benadrukt worden dat we in Nederland accepteren dat mensen een andere geaardheid hebben. Maar onderwijs over lhbtq hoeft wat mij betreft niet, nee.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op christelijk zondags scholen meer les over lhbtq.
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:06 schreef RamboDirk het volgende:
Juffrouw Jetten had ons zon en 20 graden beloofd in november. Laten we het daar eens over hebben.
Je kan geen enkele religie iets wijs maken over vrije keuzes in het/jouw leven. Ze leven allemaal volgens een sprookjesboek geschreven door iemand die vroeger de verkeerde plantjes at.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op christelijk zondags scholen meer les over lhbtq.
Niet op reageren, ik negeer die duidelijke provocaties al. Het is volk wat niet komt om te discussiëren, die komen alleen maar om zand in de ogen van mensen te strooien en te provoceren. Niemand hier gaat dat volk op andere gedachten brengen, werkelijk niemand, dit volk is onderdeel van het probleem en zijn niet meer te redden.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In deze post worden voornamelijk feiten benoemd. Waarom zou dat 'ranzig' zijn?
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Er hoeft geen les over lhbtq, maar zeker niet tegen! En dat is er volgens mij niet. Behalve wat in de bijbel staat. Maar dat is een geschiedenisboek. Er mag op school dan wel benadrukt worden dat we in Nederland accepteren dat mensen een andere geaardheid hebben. Maar onderwijs over lhbtq hoeft wat mij betreft niet, nee.
Omdat ze weigeren te integreren, vrij simpel.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Jetten; 4e generatie Nederlanders met een migratieachtergrond.
Hoe is het in Gods naam mogelijk dat een 4e generatie “Nederlander” nog steeds niet als volwaardig Nederlander gezien wordt?
Daar heeft hij volgens mij ook niet echt een antwoord op.
Heel simpel: het lhbtqi bestaat en het is ok om zo te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Er hoeft geen les over lhbtq, maar zeker niet tegen! En dat is er volgens mij niet. Behalve wat in de bijbel staat. Maar dat is een geschiedenisboek. Er mag op school dan wel benadrukt worden dat we in Nederland accepteren dat mensen een andere geaardheid hebben. Maar onderwijs over lhbtq hoeft wat mij betreft niet, nee.
Aard van het beestje verander je niet. Geef mij maar 1e generatie Chinezen die zich WEL kunnen aanpassen en respect hebben voor elkaars leefwijze.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Hoe is het in Gods naam mogelijk dat een 4e generatie “Nederlander” nog steeds niet als volwaardig Nederlander gezien wordt?
Komt allemaal door NL'ers, Wilders en de pvv stemmers. Allemaal hun eigen schuld dat dat criminele moslimtuig wat op Jodenjacht gaat en zich laat leiden door terroristische organisaties uit het thuisland...quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze groep heeft er een sterke mening over, maar is geen gevaar vanuit hun.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je kan geen enkele religie iets wijs maken over vrije keuzes in het/jouw leven. Ze leven allemaal volgens een sprookjesboek geschreven door iemand die vroeger de verkeerde plantjes at.
Helaas is het zo dat de ene religie zijn wil meer opdringt dan de andere.
Religie is ook de reden van vele oorlogen in de geschiedenis.
Omdat ze zichzelf niet als Nederlander zien, ze haten Nederlanders, ingegeven door hun ouders, de moskee, imam's en de tv kanalen vanuit de thuislanden. Maar als ze slachtoffer zijn dan zijn ze natuurlijk wel opeens Nederlander. Zag je ook met de IS strijders, Nederland de rug toe keren, het liefste alle Nederlanders uitroeien, klapt het sprookje zijn het opeens zielige Nederlanders die misbruik maken van de wet om hun vervolging te ontlopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Omdat ze dat niet willen! Ze blijven zich Marokkaan voelen. Ze hebben meer loyaliteit naar Marokko dan naar Nederland. Nederland is alleen maar het hotel, Marokko is thuis.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |