SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 13-11-2024 12:40:38 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Da's klote.quote:
soep!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:
yea, sorry voor deze scheetquote:
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
Whehehequote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DCRP5k5IIj9/
Godverdomme.
@:kwiwi
Oke het is weg, via knopje 'data validation'. Nog nooit van gehoord of gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
Weet iemand dit wel toevalligweet ook niet hoe ik dit in google moet opzoeken
Misschien komt dit nog uit de tijd dat we allemaal inimini's warenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijken
Qua inhoud komt dit soepkommetje meer in de buurt van een normale kop thee.
En we hebben allemaal wel eens wat steun nodig
quote:
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten wordenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 november 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?
Baby darling doll face honey
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
toen had jij daar nog lang geen last van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |