Die hopt dan gewoon op de volgende lul met geldquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gun ik Jutta niet.
En is zelf ook een uiterst onsympathieke aandachtshoer. Ik ken die hele Jake Paul verder niet maar hij ziet eruit als trailertrash dus opa mag hem wel neermeppen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hopt dan gewoon op de volgende lul met geld
Het gaat meer om haar gedrag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we nou niet gaan oordelen op uiterlijk. Iedereen mag er zijn.
(Dit heb ik geleerd van @:GGMM )
Dit had nou echt niemand verwacht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
@:rambodirk is de komende weken ONZE Gijs Rademakers.
Die Gijs Rademakers wordt bijna 50quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Gijs ziet er nog steeds uit als een bedplasser.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Gijs Rademakers wordt bijna 50Ik dacht die kerel komt net van pretopleiding hbo journalistiek en mag de enquetes faciliteren.
Het kabinet leek mij zo stabiel! Die gaan de kerst niet halen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit had nou echt niemand verwacht.
Niet gedacht. die Alexander Klopping werd al grijs zag ik laatst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Gijs Rademakers wordt bijna 50Ik dacht die kerel komt net van pretopleiding hbo journalistiek en mag de enquetes faciliteren.
Die zit nog steeds dezelfde flutproducten te hypen met zijn irritante gepraat alleen dan nu bij Jimek. Wat een lul met vingers is dat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet gedacht. die Alexander Klopping werd al grijs zag ik laatst.
Schaar ze in dezelfde categorie vandaar de relevantie.
Je kreeg voorheen 2,50 lees tegoed bij dat Blendle. Ik heb minimaal tien accounts gehad daar nooit een cent betaald.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zit nog steeds dezelfde flutproducten te hypen met zijn irritante gepraat alleen dan nu bij Jimek. Wat een lul met vingers is dat.
Ik vond dat toen eigenlijk wel heel fijn. Nu zit ik vast aan mijn abonnementje als ik een beetje gebruiksvriendelijk het nieuws van die Belgische groep wil lezen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kreeg voorheen 2,50 lees tegoed bij dat Blendle. Ik heb minimaal tien accounts gehad daar nooit een cent betaald.
Zijn ze daar tot mijn ontsteltenis van afgestapt.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we nou niet gaan oordelen op uiterlijk. Iedereen mag er zijn.
(Dit heb ik geleerd van @:GGMM )

Ach, ahbar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De Blokker, onze hont en het kabinet. Wat een weekquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Niet te verwarren met zijn broer Logan Paul, die is nog erger.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En is zelf ook een uiterst onsympathieke aandachtshoer. Ik ken die hele Jake Paul verder niet maar hij ziet eruit als trailertrash dus opa mag hem wel neermeppen.
We zijn nog onbestuurbaarder geworden dan Belgie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gaat dus misschien toch binnen een jaar na de TK-verkiezingen lukken.
Europa is onbestuurbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We zijn nog onbestuurbaarder geworden dan Belgie.
Vast al eens gebezigd, maar Achahbar is de enige speler voor wie ik wel eens speciaal naar Varkenoord ging (ik had toen ook wel erg weinig om handen)quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Achahbar's carriere had zo mooi kunnen zijn
https://x.com/bartf/status/1857428401662861588
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |